Zal Davy ze weer betalen? 34x¤15.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Rostov uit gok ik toch wel op minimaal 34 supporters.
Madrid wel. Munchen is aids.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:07 schreef Abed het volgende:
Beste leuke uitwedstrijdjes zo voor onze Brabantse dikpensen.
Verwacht niet dat Rostov op 0 punten eindigt. Hopen dat ze punten wegsnoepen bij de anderen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met 8 punten is de kans klein, hoor. Zeker als Atletico en Bayern ook 2x van Rostov winnen, wat te verwachten is. Want die winnen namelijk sowieso 2x van Rostov en ieder 1x van PSV. En dan hebben ze allebei al 9 punten. En dan hebben ze ook nog de onderlinge wedstrijden.
Oja daar zijn ze al recent geweest. Dat is wel jammer voor die gasten danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In Madrid heeft PSV iig goede herinneringen van vorig seizoen, gezellig pleintje
Kans is groter dat ze dat bij PSV doen, natuurlijk. Ook afhankelijk van wanneer ze die andere ploegen treffen en wat er dan al beslist is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Verwacht niet dat Rostov op 0 punten eindigt. Hopen dat ze punten wegsnoepen bij de anderen.
Niet veel aan. Maargoed het is prima te bereizen en ze zullen er vast bier schenken.quote:
Derde of vierde, gaat dubbeltje op z'n kant worden gok ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
D1. Bayern München (Duitsland)
D2. Atletico Madrid (Spanje)
D3. PSV (Nederland)
D4. FK Rostov (Rusland)
Zeg het maar jongens
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kans is groter dat ze dat bij PSV doen, natuurlijk. Ook afhankelijk van wanneer ze die andere ploegen treffen en wat er dan al beslist is.
stel boerenkinkels, moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Goeie poule. Kansloos om door te gaan natuurlijk maar wel prachtige affiches. Rostov zou je moeten kunnen pakken.
In het centrum vond ik weinig te beleven. Stadion ligt wel redelijk goed geloof ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet veel aan. Maargoed het is prima te bereizen en ze zullen er vast bier schenken.
Dat feestje is eind september, eindigt op de eerste zondag in oktoberquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Moeten ze daarheen in oktober?
Je hebt gewoon een wonder nodig om door te komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:53 schreef XL het volgende:
Atletico zijn 2 punten, rostov 6, dan moet je er eentje van bayern pakken en je bent zeker.
6 tegen Rostov lijkt me al (veel) te veel gevraagd. 4 punten tegen ze en je doet het al prima.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:53 schreef XL het volgende:
Atletico zijn 2 punten, rostov 6, dan moet je er eentje van bayern pakken en je bent zeker.
Mooie poule toch juist?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:55 schreef rubbereend het volgende:
Nouja één geluk, Atlético zal opzich ook niet blij zijn PSV. Maar wat een poule
Op zich leuk dat Bayern er tussen zit, Atletico had voor mij echt niet gehoeven.quote:
jazeker, maar zwaar en je mag al enorm je best doen voor de derde plek. Maar mooi om Bayern weer eens te zien, is alweer even geledenquote:
2 punten tegen atleticoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:53 schreef XL het volgende:
Denk je meer? atletico is zwakker, wij iets sterkerquote:
Atlético heeft zich juist versterktquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef XL het volgende:
[..]
Denk je meer? atletico is zwakker, wij iets sterker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |