abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164836254
Onlangs weer een poging gedaan op lexa. Naast dat het duur is vallen me een aantal dingen op.

- Als je gaat zoeken en je vult in 'online afgelopen week', dan houd je echt minder dan de helft over.

- Veel vrouwen die wel wekelijks er opstaan staan er al jaren op. Ja ik ben zo stom geweest om het een aantal keer de proberen.

- Mocht je dan al iemand treffen dan is de eisen/wensenlijst enorm hoog of zijn het types met een dermate hoge vorm van bindingsangst.

Wie heeft ook ervaring met lexa? En de ervaring van vrouwen wil ik ook wel eens weten. En hoe is dit op andere sites? Zoals relatieplanet, paiq, pepper. Etc.

Om wat dingen voor te zijn. Ik kom al uit een lange relatie en heb er meerdere gehad.

Ik merk dat ik weinig mensen van rond mijn leeftijd tegen kom (midden 30). Op mijn werk zijn vrouwen veel ouder. Uitgaan nog weinig behoefte aan naast dat vrouwen daar te jong zijn voor mij. En voor de rest hebben alle vrouwen die ik ken een relatie.

Vandaar poging datingsite.
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 10:10:05 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164836343
Ik denk dat die sites allemaal succesvol zijn... in geld vangen van 'wanhopige' lui. Mag ik vragen...je relatie, is die nog maar kort geleden voorbij gegaan?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:10:30 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164836349
Het is echt lekker weer buiten, man. Ga eens naar een (voedsel/muziek/whatever) festival met vrienden en spreek wat wijven aan.

Of neem tinder en schrijf in je profiel dat je zoekt naar een serieuze relatie. Dan steek je er sowieso al met kop en schouders bovenuit volgens mij.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:19:10 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_164836465
Het cafe om de hoek. Probeer het daar eens.
pi_164836599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk dat die sites allemaal succesvol zijn... in geld vangen van 'wanhopige' lui. Mag ik vragen...je relatie, is die nog maar kort geleden voorbij gegaan?
Ergens denk ik dat je daar wel gelijk in hebt. Mijn relatie is nu 2,5 jaar voorbij. Een tijd aan mezelf gewerkt, daarna veel lol met vrienden gemaakt. En nu weer een half jaar poging tot daten.
pi_164836630
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:10 schreef SpecialK het volgende:
Het is echt lekker weer buiten, man. Ga eens naar een (voedsel/muziek/whatever) festival met vrienden en spreek wat wijven aan.

Of neem tinder en schrijf in je profiel dat je zoekt naar een serieuze relatie. Dan steek je er sowieso al met kop en schouders bovenuit volgens mij.
Sommige mensen moeten werken. Pas nog met vrienden op vakantie geweest.
Tinder lijkt me al helemaal niks en ik heb geen facebook en daar ga ik ook niet aan beginnen.
pi_164836641
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:19 schreef NoXia het volgende:
Het cafe om de hoek. Probeer het daar eens.
Als je even door had gelezen, zag je dat ik uitgaan niet meer zoveel aan vind. En de meisjes die er komen. Dat zijn voor mij meisjes.
pi_164836757
Stop toch alsjeblieft met datingsites.. echt.. dat is wel de laatste wanhoopspoging die je moet ondernemen. Dat geforceerd zoeken levert echt helemaal niks op. Waarom MOET je per se een vriendin hebben of er per se naar toe op zoek gaan. Kijk gewoon lekker wat er een keer op je pad komt..
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 10:38:01 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164836761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:29 schreef droppus het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten werken. Pas nog met vrienden op vakantie geweest.
Tinder lijkt me al helemaal niks en ik heb geen facebook en daar ga ik ook niet aan beginnen.
Mja, dus je hebt 't jezelf al moeilijk gemaakt, en je maakt het jezelf nu nog moeilijker. Tinder is in ieder geval iets wat wel werkt. Die datingsites werken allemaal niet, je hebt al geen grote sociale kring, laat staan dat je vrouwen kent van jouw leeftijd en single, naar de kroeg wil je niet en alle andere alternatieven schiet je af.

Ja, weet je, dan vraag ik me af of je wel daadwerkelijk iets wil veranderen, als je het meest voor de hand liggende alternatief, Tinder, al niet wil.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:38:05 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164836762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:29 schreef droppus het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten werken.
Ja en festivals zijn alleen maar van maandag t/m vrijdag en van 9:00 tot 17:30.
Als je al geen tijd hebt om een paar uurtjes per week wat te doen met vrienden wat verwacht je dan in een relatie? Denk je dat relaties geen tijd kosten? Blijf dan gewoon lekker single ipv dat je iemand gaat lopen teleurstellen met je oh zo drukke slavenleventje. Oh en ik werk 50 a 60 uur per week en ik heb prima tijd om sociale dingen te doen. Slechte smoes dus. Op naar de volgende.

quote:
Pas nog met vrienden op vakantie geweest.
Wie heeft het over vakantie? Snap je wat een festival is? Snap je wat een terrasje is? Snap je wat BBQ-en in het park is?

quote:
Nog een reden waarom tinder jou niks lijkt? Een facebook account is makkelijk aangemaakt en vervolgens makkelijk genegeerd.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_164839714
Mijn ervaring met Lexa: voor alles moet je betalen en dat heb ik nog niet gedaan. Wil inderdaad ook eerst weten of het wel de moeite waard is en of ik daar wel mijn type vent vind. Ik zie namelijk ook wel wat in bovenstaande adviezen: je moet toch ook gewoon, 'in het wild' met leuke mannen in contact kunnen komen?

Wat een vriendin van mij heeft gedaan (pro-tip), is dat ze haar netwerk heeft ingeschakeld als datingbureau. Zij heeft aan verschillende mensen (vrienden, vriendinnen) gevraagd of zij vrijgezelle mannen in hun omgeving kennen met wie zij zou kunnen kennismaken. Ze heeft hen een carte blanche gegeven om een date voor haar te regelen, vertrouwend op hun oordeel dat ze kunnen inschatten of het een beetje matcht. Daarbij gaf ze ook aan dat de lat vooral niet te hoog moest liggen als in: 'dit is een potentiële partner', maar meer: 'jullie zullen wel een klik of aansluiting met elkaar hebben', want dan zou niemand een date durven regelen.
Ikzelf heb ook wel nagedacht of ik mensen in mijn omgeving wist die vrijgezel waren en daarvoor open zouden staan (vrienden, neven, broers, vrienden van broers, etc) en die ik zag matchen met haar, maar ik wist niemand. Een andere vriendin van haar kende wel iemand en heeft voor hen een blind date geregeld. En waarom hij? Omdat hij behoorlijk uitvoerig en gedetailleerd kon vertellen over zijn waarnemingen, waarbij deze vriendin wel eens gedacht heeft: zucht, was xxx hier maar, die zou dat wel interessant vinden. En dat bleek dus ook een goede match ^)
Somebody that I used to know
pi_164840443
Volgens mij zijn datingsites ook een beetje toeval. Zo hoor ik van alle kanten dat Tinder alleen maar voor de vlugge seks is terwijl ik er redelijk snel een paar leuke mannen heb ontmoet en inmiddels met 1 samen ben. Ook twee vrienden hebben succes gehad op Tinder. Nu zijn we wel allemaal eind 20 dus misschien heeft het ook met leeftijd te maken..
Fuck the EBU
pi_164840738
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:20 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij zijn datingsites ook een beetje toeval. Zo hoor ik van alle kanten dat Tinder alleen maar voor de vlugge seks is terwijl ik er redelijk snel een paar leuke mannen heb ontmoet en inmiddels met 1 samen ben. Ook twee vrienden hebben succes gehad op Tinder. Nu zijn we wel allemaal eind 20 dus misschien heeft het ook met leeftijd te maken..
Ook een beetje wat voor type je zelf bent en of jouw type op Tinder zit. Ik ben geen Tindertype en mijn type vent zit ook niet op Tinder (of ze zijn spaarzaam), dus daar hoef ik niet te zijn.

Tenminste, denk ik :P
Somebody that I used to know
pi_164841085
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:30 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ook een beetje wat voor type je zelf bent en of jouw type op Tinder zit. Ik ben geen Tindertype en mijn type vent zit ook niet op Tinder (of ze zijn spaarzaam), dus daar hoef ik niet te zijn.

Mwah. Vond het altijd leuk om te swipen als tijdverdrijf en ben echt alles tegengekomen. Zo ben ik mijn 'eerste student in de familie' tegen gekomen en een vriendin van mij haar rocker met lang haar die jazz ook kan waarderen :+

Nu zijn sommige types inderdaad wel wat spaarzamer dan anderen. Maar dat zag ik niet 1,2,3 terug in de OP. :+

(nu woon ik ook in de druk-bevolkte randstad dus dat zal ook wel helpen en is het inmiddels ook alweer 1,5 jaar geleden)
Fuck the EBU
pi_164842149
Ben zelf al enige tijd lid van Relatieplanet, en dat bevalt erg goed. Leuke gesprekken en gezellige dates gehad. De kwaliteit van de site en het gebrek van een smartphone app ervaar ik als minpunt, maar uiteindelijk gaat het om de mensen en de contacten, en dat is prima in mijn ervaring.
pi_164842637
Ik zou het gewoon bij Tinder houden. Is veruit het populairst, dus je komt er werkelijk vanalles tegen. Het is echt niet alleen voor 'snelle seks', denk niet dat je daarmee ver zult komen. Ik heb het in elk geval nog nooit vooraf al expliciet besproken. Uiteraard komt seks op eerste date wel voor, maarja in het echt gebeurt dat ook als je goed klikt. Je hebt geen Facebook, maar je kunt toch ook gewoon een 'nep' Facebook account aanmaken zonder foto's en alleen je voornaam of iets dergelijks.

Natuurlijk zijn datingsites 'toeval' om iemand tegen te komen, maar waar is dat niet.

quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]

Ik weet niet wat voor speciaal type jij zoekt, maar ik heb echt alles voorbij zien komen. Al snap ik best als je op hardrockers valt met lang haar, lange baarden en in rockshirts rondlopen dat je inderdaad beter naar een metal festival kunt gaan.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 19:17:19 #17
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164848186
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:45 schreef JAOC het volgende:
Ik zou het gewoon bij Tinder houden. Is veruit het populairst, dus je komt er werkelijk vanalles tegen. Het is echt niet alleen voor 'snelle seks', denk niet dat je daarmee ver zult komen. Ik heb het in elk geval nog nooit vooraf al expliciet besproken. Uiteraard komt seks op eerste date wel voor, maarja in het echt gebeurt dat ook als je goed klikt. Je hebt geen Facebook, maar je kunt toch ook gewoon een 'nep' Facebook account aanmaken zonder foto's en alleen je voornaam of iets dergelijks.

Natuurlijk zijn datingsites 'toeval' om iemand tegen te komen, maar waar is dat niet.

[..]

Ik weet niet wat voor speciaal type jij zoekt, maar ik heb echt alles voorbij zien komen. Al snap ik best als je op hardrockers valt met lang haar, lange baarden en in rockshirts rondlopen dat je inderdaad beter naar een metal festival kunt gaan.
Is tinder niet een beetje op zijn retour? Ik kreeg juist het idee dat de 'kwaliteit qua matches' tegen begon te vallen (veel 'Anita's en Shaniqua's' zeg maar), of was dat alleen bij mij zo?

En qua lexa? Ik heb 1 keer een abonnement afgesloten, maar dat leverde me echt niets op. Met mijn gratis account tig profielbezoeksters en likes gehad, maar zodra ik een betaalde account had ineens 0,0 meer. Ik voelde me in ieder geval nogal belazert en heb ook (en zal ook) nooit meer een betaalde site gebruikt.

Zelf heb ik overigens de leukste dates via okcupid gevonden. Maar ik val dan ook op wat meer hoogopgeleide en alternatieve vrouwen. En de leukste date is blijven hangen... ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164848555
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Is tinder niet een beetje op zijn retour? Ik kreeg juist het idee dat de 'kwaliteit qua matches' tegen begon te vallen (veel 'Anita's en Shaniqua's' zeg maar), of was dat alleen bij mij zo?

En qua lexa? Ik heb 1 keer een abonnement afgesloten, maar dat leverde me echt niets op. Met mijn gratis account tig profielbezoeksters en likes gehad, maar zodra ik een betaalde account had ineens 0,0 meer. Ik voelde me in ieder geval nogal belazert en heb ook (en zal ook) nooit meer een betaalde site gebruikt.

Zelf heb ik overigens de leukste dates via okcupid gevonden. Maar ik val dan ook op wat meer hoogopgeleide en alternatieve vrouwen. En de leukste date is blijven hangen... ;)
Weet ik niet, ik like geen Anita's en Shaniqua's ;)
Zolang er geen enkele andere laagdrempelige datingapp/site is die ook maar een beetje in de buurt komt van Tinder qua populariteit, zal Tinder gewoon het beste middel zijn. Voor mij althans.

Okcupid, tja wel eens ooit op gekeken. Maar bij mij in de buurt een zeer laag aanbod en vooral veel 'alternatieve' vrouwen en expats/buitenlandse. Leuk voor een keer, maar de kans op een echte serieuze relatie is, naar mijn mening, dan vele malen kleiner.

Maarja wie ben ik. Zie hier genoeg mensen die meer dan een uur enkele reis maken voor een online date. Sorry hoor, maar een half uur rijden is al echt de max voor iemand die je alleen online een paar keer mee getypt hebt. Hoeveel duizenden vrouwen je wel niet voorbij rijdt in een uur tijd.
pi_164848951
Vreemd genoeg heb ik 5 jaar geleden ofzo m'n enige datingsite date via Lexa gehad :')
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:18:27 #20
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_164849567
Happn is een app wat in Nederland steeds meer aandacht krijgt. Het is een app waarin je met mensen in contact komt. Het idee erachter is dat mensen die je op straat tegen komt, ook op je telefoon zichtbaar zijn. Dus stel je ziet een leuke vrouw in de supermarkt (en zij gebruikt ook Happn) dan wordt ze zichtbaar in jouw app en kun je haar een ' hartje' sturen. Als zij een hartje terug stuurt dan hebben jullie een match.

Er is wel een voorwaarde. Je moet op pad, anders heeft het geen nut ;)
Immer gerade aus!
pi_164849654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef MiszSpace het volgende:
Happn is een app wat in Nederland steeds meer aandacht krijgt. Het is een app waarin je met mensen in contact komt. Het idee erachter is dat mensen die je op straat tegen komt, ook op je telefoon zichtbaar zijn. Dus stel je ziet een leuke vrouw in de supermarkt (en zij gebruikt ook Happn) dan wordt ze zichtbaar in jouw app en kun je haar een ' hartje' sturen. Als zij een hartje terug stuurt dan hebben jullie een match.

Er is wel een voorwaarde. Je moet op pad, anders heeft het geen nut ;)
Zodra je een match hebt is het niet anders dan Tinder.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:28:18 #22
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_164849802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zodra je een match hebt is het niet anders dan Tinder.
So? Het verschil is dat je de persoon in het echt ziet. Uiteindelijk is het allemaal één pot nat maar dit is weer een ander approach.
Immer gerade aus!
pi_164849915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:28 schreef MiszSpace het volgende:

[..]

So? Het verschil is dat je de persoon in het echt ziet. Uiteindelijk is het allemaal één pot nat maar dit is weer een ander approach.
De kans dat je de persoon in het echt ziet is minimaal.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:50:14 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164850425
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:36 schreef JAOC het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik like geen Anita's en Shaniqua's ;)
Zolang er geen enkele andere laagdrempelige datingapp/site is die ook maar een beetje in de buurt komt van Tinder qua populariteit, zal Tinder gewoon het beste middel zijn. Voor mij althans.

Okcupid, tja wel eens ooit op gekeken. Maar bij mij in de buurt een zeer laag aanbod en vooral veel 'alternatieve' vrouwen en expats/buitenlandse. Leuk voor een keer, maar de kans op een echte serieuze relatie is, naar mijn mening, dan vele malen kleiner.

Maarja wie ben ik. Zie hier genoeg mensen die meer dan een uur enkele reis maken voor een online date. Sorry hoor, maar een half uur rijden is al echt de max voor iemand die je alleen online een paar keer mee getypt hebt. Hoeveel duizenden vrouwen je wel niet voorbij rijdt in een uur tijd.
Die like ik ook niet, maar op een gegeven moment kwam ik alleen nog maar dat soort vrouwen tegen, dan schiet het ook niet op natuurlijk...

Niets mis met expats overigens, dat is mijn vriendin ook. Ik had juist eerder met expats moeten gaan daten, dat past beter bij me dan Nederlandse vrouwen. Welke regio is dat, dat het aanbod zo matig is?

Tijden zeggen niets als het gewoon klikt. Maar wellicht heb jij tientallen opties in jouw stad?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164850726
Tinder
  donderdag 25 augustus 2016 @ 21:14:26 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164850983
Bestaat Paiq niet meer? Dat vond ik destijds wel een geinig concept.
KuikenGuppy
pi_164856134
Geen een.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164856540
Mijn man 6 jaar geleden via dating2000 leren kennen, geen idee of die nog bestaat. Verder geen idee. Maar het kan dus wel. (3 jr getrouwd, 1 dochter en 1 baby on the way)
S. 2014
J. 2016
pi_164857022
Tinder voor de vluchtige contacten, en als je iemand leuk ontmoet is het mooi meegenomen... maar over het algemeen merk ik dat de meeste meiden die op tinder zitten:

1) te wanhopig uit zijn op een relatie in de zin van "je mag me nu neuken maar als je dat doet hebben we een relatie" (ja die heb ik meerdere keren gehoord) + het feit dat IK het persoonlijk echt een keiharde afknapper vind als ze zo serieus op zoek zijn naar een relatie ipv dat dingen lopen zoals ze lopen..

2) gewoon weg niet serieus zijn en gewoon een leuke avond willen hebben

3) alleen een beetje aandacht willen zodat hun ego wordt gestreeld en dan stoppen ze met tinderen

Overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik mijn vorige ex via Tinder heb ontmoet, leuk jaartje mee gehad maar later ging het toch mis.
Waz met jou!
pi_164857160
Ik ken een madame van ~35 jaar die heeft zich ingeschreven in alle bekende datingsites in NL. Haar conclusie was dat er niemand tussen zat wat haar smaak was.
pi_164860273
Tinder, als je niet lelijk bent.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:41:20 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164860325
Tot nu toe vind ik Tinder het leukste denk ik. Moet er wel bij zeggen dat ik niet heel erg veel apps en datingsites geprobeerd heb :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164861244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:22 schreef Yiwei het volgende:
Ik ken een madame van ~35 jaar die heeft zich ingeschreven in alle bekende datingsites in NL. Haar conclusie was dat er niemand tussen zat wat haar smaak was.
Dat is best sneu voor haar! :D
pi_164862839
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:

3) alleen een beetje aandacht willen zodat hun ego wordt gestreeld en dan stoppen ze met tinderen

Ja dit klopt wel idd. Ik denk dat een heel groot deel met die reden erop zit en niet serieus is. Maar goed daartegenover staan wel hordes vrouwen die wel serieus zijn en op zoek zijn naar relaties of leuke dates
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:58:39 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164862872
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Tinder voor de vluchtige contacten, en als je iemand leuk ontmoet is het mooi meegenomen... maar over het algemeen merk ik dat de meeste meiden die op tinder zitten:

1) te wanhopig uit zijn op een relatie in de zin van "je mag me nu neuken maar als je dat doet hebben we een relatie" (ja die heb ik meerdere keren gehoord) + het feit dat IK het persoonlijk echt een keiharde afknapper vind als ze zo serieus op zoek zijn naar een relatie ipv dat dingen lopen zoals ze lopen..

Overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik mijn vorige ex via Tinder heb ontmoet, leuk jaartje mee gehad maar later ging het toch mis.
Datzelfde gaat voor veel mannen ook wel op, denk ik :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164864385
Ik heb mijn huidige partner via Tinder leren kennen. We hadden toen al wederzijdse vrienden en zijn elkaar op een stuk of 6 evenementen tegen het lijf gelopen. Maar nooit een gesprek aangeknoopt. Toch maar eens gedaan... The rest is history *;

Heb je OKCupid al geprobeerd?
pi_164865197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:22 schreef Yiwei het volgende:
Te veeleisend zijn is een bitch. Wat heeft ze zelf te bieden?
pi_164865369
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:04 schreef droppus het volgende:
Onlangs weer een poging gedaan op lexa. Naast dat het duur is vallen me een aantal dingen op.

- Als je gaat zoeken en je vult in 'online afgelopen week', dan houd je echt minder dan de helft over.

- Veel vrouwen die wel wekelijks er opstaan staan er al jaren op. Ja ik ben zo stom geweest om het een aantal keer de proberen.

- Mocht je dan al iemand treffen dan is de eisen/wensenlijst enorm hoog of zijn het types met een dermate hoge vorm van bindingsangst.

Wie heeft ook ervaring met lexa? En de ervaring van vrouwen wil ik ook wel eens weten. En hoe is dit op andere sites? Zoals relatieplanet, paiq, pepper. Etc.

Om wat dingen voor te zijn. Ik kom al uit een lange relatie en heb er meerdere gehad.

Ik merk dat ik weinig mensen van rond mijn leeftijd tegen kom (midden 30). Op mijn werk zijn vrouwen veel ouder. Uitgaan nog weinig behoefte aan naast dat vrouwen daar te jong zijn voor mij. En voor de rest hebben alle vrouwen die ik ken een relatie.

Ik denk dat surge wel goed bij je past gezien je post geschiedenis. Beetje soort zoekt soort idee
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_164866707
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Datzelfde gaat voor veel mannen ook wel op, denk ik :).
Ja het is niet gelimiteerd tot vrouwen he ;), wij mannen kunnen er ook wat van.

Ik ben met de intentie op tinder om te scoren (ga gewoon heel eerlijk zijn), maar sluit een serieuze relatie niet uit.. al moet ik wel zeggen dat de vrouwen die serieus zijn op tinder meer neigen richting wanhoop dan gewoon alles rustig laten lopen zoals het loopt.
Waz met jou!
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:56:28 #40
451005 Grems
Clown World
pi_164870755
Datingsites/apps bestaan om:

1. Mannen geld afhandig te maken.

2. Het ego van de deelnemende vrouwen te strelen.
pi_164873339
Lexa is imo echt waardeloos.

Via Paiq heb ik wel wat leuke dates gehad, maar over het algemeen was er niet voldoende klik.
pi_164873514
Heb via Badoo gedate, niet alleen de vrouwen hebben van die rare dingen ook de mannen kunnen er heel wat van, het is gewoon selecteren.
Ik kan zeggen dat ik bijna weer 4 jaar samen ben met de man dia ik via badoo heb leren kennen.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:22:19 #43
416020 K44S
The bearded man
pi_164873827
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 16:56 schreef Grems het volgende:
Datingsites/apps bestaan om:

1. Mannen geld afhandig te maken.

2. Het ego van de deelnemende vrouwen te strelen.
Voor de vrouw kan het zijn:

Enkel om geneukt en gedumpt te worden

Voor de ego van de man.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:12:29 #44
451005 Grems
Clown World
pi_164874983
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:22 schreef K44S het volgende:

[..]

Voor de ego van de man.
Nou, nee.

Een datingsite heeft als expliciet doel: daten.

Neuken heeft niet als expliciet doel: een verdere relatie.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:06:02 #45
416020 K44S
The bearded man
pi_164878418
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 20:12 schreef Grems het volgende:

[..]

Nou, nee.

Een datingsite heeft als expliciet doel: daten.

Neuken heeft niet als expliciet doel: een verdere relatie.
Ik doelde meer dat je bevooroordeling niet echt klopt.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:16:05 #46
451005 Grems
Clown World
pi_164878701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:06 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik doelde meer dat je bevooroordeling niet echt klopt.
Probeer het gerust nog een keer.
pi_164878898
Toen ik gratis lid was van Lexa waren er heel wat vrouwen in mij geïnteresseerd, maar om daar iets mee te doen moest ik eerst betaald lid worden. En daarna waren al die vrouwen vertrokken, als sneeuw voor de zon.

Op Tinder - naast de fake-matches - twee echte matches gehad. Eén in Nederland met een vrouw die nog half bij haar ex woonde en nog lang niet over haar liefdesverdriet heen was. En één op vakantie in Frankrijk. We hadden bijna gedate, maar zij had net toevallig die week geen tijd.

En Paiq een tijdje uitgeprobeerd. Dat vond ik wel leuk, maar die website bleef mij koppelen aan mensen die zo'n 10 jaar ouder zijn en dat werd geen succes.
pi_164881540
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:52 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Te veeleisend zijn is een bitch. Wat heeft ze zelf te bieden?
Ze is assertief; management op het werk waarbij de karakteristieken terug te vinden is in het prive leven. Dus eigen huis, eigen auto enzo. Alleen geen man. Niet dik, voor en achter aanwezig. Mannen willen vaak met haar op de foto tijdens uitgaan, wordt vaak door beide geslachten mooi gevonden.

Gewoon standaard profiel van single vrouwen in NL.
pi_164881575
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:22 schreef K44S het volgende:

[..]

Voor de ego van de man.
Dat hoor ik inderdaad heel vaak van vrouwen die Tinder hebben gebruikt.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:59:12 #50
451005 Grems
Clown World
pi_164881717
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Je inschrijven voor een online vleeschmarkt en dan huilen dat er geen huwelijk uit voortvloeit :')
pi_164882188
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ze is assertief; management op het werk waarbij de karakteristieken terug te vinden is in het prive leven. Dus eigen huis, eigen auto enzo. Alleen geen man. Niet dik, voor en achter aanwezig. Mannen willen vaak met haar op de foto tijdens uitgaan, wordt vaak door beide geslachten mooi gevonden.

Carrierevrouwen hebben het lastig. Ze vallen maar op een beperkt aantal mannen, de succesvolle alpha mannen. Die zijn meestal niet geinteresseerd in carriere vrouwen, want die vallen juist op hun tegenpool, feminiene vrouwen.
pi_164882490
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Het probleem met dergelijke vrouwen is vaak een eisenpakket waarbij de man die eraan voldoet ook met het grootste gemak het 1997 model kan krijgen in plaats van de 1981 variant.
pi_164883720
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Carrierevrouwen hebben het lastig. Ze vallen maar op een beperkt aantal mannen, de succesvolle alpha mannen. Die zijn meestal niet geinteresseerd in carriere vrouwen, want die vallen juist op hun tegenpool, feminiene vrouwen.
Ja, ze is allicht zeer bekrompen wat smaak en keuze betreft.
Pretium iustum mathematicum licet soli Deo notum. ---Juan de Lugo
pi_164883746
quote:

Een behoorlijk deel is nummer 3
pi_164883764
quote:
1) te wanhopig uit zijn op een relatie in de zin van "je mag me nu neuken maar als je dat doet hebben we een relatie" (ja die heb ik meerdere keren gehoord)
Wat mankeren deze vrouwen (jij hebt dit meerdere keren gehoord, wat voor vrouwen waren het elke keer?)?
pi_164883797
De kroeg, sportclub, bieb, concert, festival etc.

Doe je ding en daar tref je iemand die net als jij zijn/haar ding doet. O+
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_164883802
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:06 schreef Impressme het volgende:

Zo gemakkelijk is het voor veel mensen, maar niet voor iedereen.
pi_164883821
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:07 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Zo gemakkelijk is het voor veel mensen, maar niet voor iedereen.
Dat weet ik heus wel, kan ook een supermarkt zijn. Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehad, maar ik vind het ook niet erg om mezelf te laten zien met alle "minpunten". Geen zin in mij, helemaal goed, ga ik verder kijken. Is toch ook een probleem met houden van jezelf. Als je je zelf kan accepteren dan kan een ander dat ook. Datingsites spelen in op je onzekerheden en cashen terwijl.
pi_164883862
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:12 schreef Impressme het volgende:

[..]

Dat weet ik heus wel, kan ook een supermarkt zijn. Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehad, maar ik vind het ook niet erg om mezelf te laten zien met alle "minpunten". Geen zin in mij, helemaal goed, ga ik verder kijken. Is toch ook een probleem met houden van jezelf. Als je je zelf kan accepteren dan kan een ander dat ook. Datingsites spelen in op je onzekerheden en cashen terwijl.
Wat supermarkten betreft, was er eens een discussie bij "Ask a woman" op Fetlife. De vraag was wat vrouwen ervan vonden om aangesproken te worden op straat, in supermarkten, ...
Het betrof beschaafd aanspreken, niet met onmiddelijk zichtbare doeleinden, dus ook geen "ej meisje! MEISJE!"-toestanden.
Grote meerderheid van de vrouwen daar zeiden dat ze zeker niet wensten dat iemand hen aansprak terwijl zij met alledaagse dingen bezig waren, zij zeiden dit onaangenaam te vinden.

Wat van zichzelf houden en accepteren betreft: dit is het soort praat dat gefrustreerden kweekt. In een tijdperk waarin wij toch opener en opener (horen te) worden over psychische stoornissen, wordt op romantisch vlak nog steeds in keihard Darwinistische termen gedacht: onzeker = eruit.
Nuja, liefde is oorlog...
pi_164883863
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:06 schreef Impressme het volgende:

Ik heb het gemerkt....
pi_164883868
Zelf heb ik vroeger heel veel succes gehad op sites zoals Netlog, die meer een sociaal platform waren dan een datingsite. Internet werd zeer snel veel introverter, en op Facebook is het mij slechts 1 keer gelukt om iemand te leren kennen.

Op OkCupid heb ik wat mensen leren kennen, grappig genoeg zijn het steeds Nederlandse meisjes met wie ik goede contact leg. Maar je moet als man daar denken;

1/20 antwoordt, 1/50 heb je een gesprek mee, 1/200 spreek je mee af.

The economics of sex....
pi_164883894
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:22 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Wat supermarkten betreft, was er eens een discussie bij "Ask a woman" op Fetlife. De vraag was wat vrouwen ervan vonden om aangesproken te worden op straat, in supermarkten, ...
Het betrof beschaafd aanspreken, niet met onmiddelijk zichtbare doeleinden, dus ook geen "ej meisje! MEISJE!"-toestanden.
Grote meerderheid van de vrouwen daar zeiden dat ze zeker niet wensten dat iemand hen aansprak terwijl zij met alledaagse dingen bezig waren, zij zeiden dit onaangenaam te vinden.

Wat van zichzelf houden en accepteren betreft: dit is het soort praat dat gefrustreerden kweekt. In een tijdperk waarin wij toch opener en opener (horen te) worden over psychische stoornissen, wordt op romantisch vlak nog steeds in keihard Darwinistische termen gedacht: onzeker = eruit.
Nuja, liefde is oorlog...
Zo heb ik nog nooit gedacht, maar misschien heb jij daar slechte ervaringen mee? Ik denk heel anders, voor mij is aantrekkingskracht veel belangrijker. Dat is meestal direct en ik val over het algemeen eerder op onzekere mannen omdat ik nogal dominant ben en dat weet ik. (minpuntje dus) ;)
pi_164883899
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:31 schreef Impressme het volgende:

[..]

Zo heb ik nog nooit gedacht, maar misschien heb jij daar slechte ervaringen mee? Ik denk heel anders, voor mij is aantrekkingskracht veel belangrijker. Dat is meestal direct en ik val over het algemeen eerder op onzekere mannen omdat ik nogal dominant ben en dat weet ik. (minpuntje dus) ;)
Het is veelal een minderheid die aangetrokken is tot onzekere mannen. Zelf ben ik nogal een geval, mijn ervaringen zijn niet representatief. Kan wel zeggen dat ik lang vrijgezel geweest ben en dat was de periode die samenliep met toen mijn PTSD en angststoornis het hardst doorblonken.
pi_164883908
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:33 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Het is veelal een minderheid die aangetrokken is tot onzekere mannen. Zelf ben ik nogal een geval, mijn ervaringen zijn niet representatief. Kan wel zeggen dat ik lang vrijgezel geweest ben en dat was de periode die samenliep met toen mijn PTSD en angststoornis het hardst doorblonken.
Dat is/was vast heel erg kut, man, ik hoop dat het nu beter met je gaat.
pi_164883911
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:36 schreef Impressme het volgende:

[..]

Dat is/was vast heel erg kut, man, ik hoop dat het nu beter met je gaat.
Ja, therapie helpt.

Wel wat misogynie vanuit die periode overgehouden. Terecht of onterecht, dat zullen toekomstige ervaringen uitwijzen.
pi_164883922
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:37 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Ja, therapie helpt.

Wel wat misogynie vanuit die periode overgehouden. Terecht of onterecht, dat zullen toekomstige ervaringen uitwijzen.
Ik ben wel leuk hoor ;)
pi_164883932
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:40 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ik ben wel leuk hoor ;)
Ook dat zullen toekomstige ervaringen al dan niet uitwijzen. ;)
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:44:06 #68
416020 K44S
The bearded man
pi_164884473
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:16 schreef Grems het volgende:

[..]

Probeer het gerust nog een keer.
Waar doel je op?
Dat ik mezelf nog eens moet uitleggen of de apps/websites nog eens moet proberen?

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

het is dan ook wel 1/10 vrouw op man.

Ach, zolang beide partijen "normaal"doen dan is 't nog best leuk.
Mannen moeten simpel weg niet direct een foto van hun tollie sturen en dames geen plamuurlaag make-up.
pi_164884889
Al die "ga gewoon naar buiten" reacties :')

En dan? Is toch vet kansloos om iedereen te swipen irl ik zou me kapot schamen en na de 5e ga je politie gezeik krijgen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164884992
"Ga er op uit met vrienden". Die hoor ik veel maar begrijp ik niet. In de tijd dat ik single was maar openstond voor een nieuwe relatie kreeg ik juist altijd de meeste contacten als ik er alleen op uit trok. In een groep kreeg ik nooit spontaan contact met 'vreemden'.
Zelf zou ik ook nooit een man aanspreken die het gezellig heeft met vrienden. Dat voelt voor mij alsof je dan inbreekt in een leuk gesprek. Dat doe je niet. Dus mannen in groepjes meed ik altijd.

Mijn advies is dus juist; Ga er in je uppie op uit!
pi_164885020
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:43 schreef Ouder1 het volgende:
"Ga er op uit met vrienden". Die hoor ik veel maar begrijp ik niet. In de tijd dat ik single was maar openstond voor een nieuwe relatie kreeg ik juist altijd de meeste contacten als ik er alleen op uit trok. In een groep kreeg ik nooit spontaan contact met 'vreemden'.
Zelf zou ik ook nooit een man aanspreken die het gezellig heeft met vrienden. Dat voelt voor mij alsof je dan inbreekt in een leuk gesprek. Dat doe je niet. Dus mannen in groepjes meed ik altijd.

Mijn advies is dus juist; Ga er in je uppie op uit!
Hoe, waar? Drempel om alleen weg te gaan is enorm voor sommigen.
pi_164885226
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:46 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Hoe, waar? Drempel om alleen weg te gaan is enorm voor sommigen.
Hoe? Hoe bedoel je dat? Gewoon zoals je dat ook met vrienden zou doen toch?

Waar?
Naar kroegen die je kent (er zijn er ook die wat ouder publiek trekken), persoonlijk vind ik het prettig in het ieder geval de persoon achter de bar te kennen maar ik ben dan ook vrouw. Voor mij is dat dus een stukje veiligheid.
Activiteiten die je aantrekken, die je leuk vindt. Sportieve vakanties of culturele vakanties maar dan in groepsverband (dus niet alleen reis en verblijf maar met activiteiten). Een sportclub, een sociale bezigheid (denk bv aan vrijwilligerswerk). Festivals, concerten, bandjes.. Zelf vind ik de Pianobar in Scheveningen bv super leuk en nog nooit heb ik daar geen aanspraak gehad. Ga een korte cursus volgen zoals bv EHBO of koken. Bezoek een zwembad, een sauna, een strand.
Ga je alleen er op uit op een individuele vakantie, een stedentrip of het bezoeken van een mooi stadje, vergeet dan vooral niet om ook regelmatig (dagelijks) gewoon even "neer te zitten" en tot rust te komen op plekken waar anderen dat ook doen (en dan bedoel ik niet een restaurant) zoals een park, een zitje bij dat kasteel, een barretje/pub, een strandje. Enne... doe nu eens niet zo Nederlands door dan het stilste plekje te pakken of die standaard lege stoel tussen jou en een ander te laten..
Als je het kunt betalen is het ook super om een camper te huren en juist die volle camperplekken te bezoeken; ik heb er jarenlange vriendschappen aan over gehouden. Wel vooral met stellen maar via die stellen leer je ook weer singles kennen. Je staat daar zo hutje-mutje dat contact in minuten gelegd wordt zodra je je tuinstoel en tafeltje buiten zet. In no-time zit je met een hele groep.
Motorrijden en meedoen aan ritten is ook zo'n bezigheid waarbij je veel mensen leert kennen.

Ben je avontuurlijk aangelegd dan is Couchsurfing ook een goede manier maar persoonlijk vind ik dat als vrouw een beetje te eng.
pi_164885743
Op café gaan alleen is eng voor velen, dat bedoel ik. De rest is zeer zeker goed advies.
pi_164885747
Daarnaast denk ik dat die focus op het vinden van een partner ook tegen je werkt.
Je zou je moeten focussen op het leggen van contacten, het leren kennen van mensen, je vermaken; een goede tijd hebben. Dan komt die romantische ontmoeting vanzelf.

Het is voor een vrouw gewoon niet prettig om benaderd te worden door iemand met een duidelijk doel: seks of een relatie (en dus seks). Dan is het niet meer de vraag; Heb je een leuke tijd? Vermaak je je? Vind je hem aardig? Maar: "Wil je zijn pik in je hebben?" Dat is nogal intiem voor iemand die je net aanspreekt... en schrikt dus af.
pi_164885817
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:38 schreef Pterichthys het volgende:
Op café gaan alleen is eng voor velen, dat bedoel ik. De rest is zeer zeker goed advies.
Je kunt toch prima in je eentje die kroeg binnenstappen waar je al vaker met een groepje geweest bent? En plaats nemen aan de bar, niet aan een tafeltje?
En dan neem je als doel 1 drankje zeer rustig te nuttigen. Geen respons? Ga je weer naar huis of naar een andere kroeg die je kent. Want als je pech hebt zitten er in die ene kroeg net allemaal groepjes vrienden die te druk zijn met elkaar.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:53:05 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164885918
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je kunt toch prima in je eentje die kroeg binnenstappen waar je al vaker met een groepje geweest bent? En plaats nemen aan de bar, niet aan een tafeltje?
En dan neem je als doel 1 drankje zeer rustig te nuttigen. Geen respons? Ga je weer naar huis of naar een andere kroeg die je kent. Want als je pech hebt zitten er in die ene kroeg net allemaal groepjes vrienden die te druk zijn met elkaar.
Lekker makkelijk zeggen dit he? Nee, sommoge mensen kunnen dat niet 'prima'.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_164885924
quote:

[..]

Hmm, valt wel te proberen. Voor mij, nu. Veel anderen zijn te bang.
pi_164886327
quote:
[..]
Dat kan. Zelf ook wel eens gedaan. En dat zit je daar alleen aan de bar, met je drankje, tussen allemaal mensen die niet in hun eentje zijn gekomen en die jij niet kent. Dit geldt overigens ook voor op het strand gaan liggen of in het park gaan zitten. Het punt is: ik vermoed dat veel mensen heus wel kunnen bedenken waar je in contact kunt komen met anderen, maar problemen hebben met het 'hoe'. En ik vermoed dat dit 'hoe' voor mannen ook nog wat moeilijker is dan voor vrouwen. Het simpele antwoord op die vraag is natuurlijk: gewoon aanspreken! En tja, daar zal voor velen het probleem zitten. Wie, wanneer, hoe, waarover? Uiteindelijk doet het er niet toe, maar zulke gedachten kunnen je volledig blokkeren.
pi_164886419
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:18 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dat kan. Zelf ook wel eens gedaan. En dat zit je daar alleen aan de bar, met je drankje, tussen allemaal mensen die niet in hun eentje zijn gekomen en die jij niet kent. Dit geldt overigens ook voor op het strand gaan liggen of in het park gaan zitten. Het punt is: ik vermoed dat veel mensen heus wel kunnen bedenken waar je in contact kunt komen met anderen, maar problemen hebben met het 'hoe'. En ik vermoed dat dit 'hoe' voor mannen ook nog wat moeilijker is dan voor vrouwen.
Dat heb ik idd weleens meegemaakt maar zeer, zeer zelden.

Maar zeg eens.. Als je met vrienden naar een kroeg gaat, hoe vaak ben je dan in gesprek geraakt met iemand van buiten die groep? En dan bedoel ik meer dan "Hoi"? En als dat al gebeurde, was dat dan iemand van een andere groep of een alleengaander? En had jij dat contact gelegd of een ander uit je groep?

Als ik met een groep naar een bar ga kom ik nooit in een echt gesprek met iemand van buiten die groep. Het zou voor mij ook heel grof voelen naar de andere groepsleden als mijn aandacht volledig naar anderen gaat.
pi_164886515
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:53 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Hmm, valt wel te proberen. Voor mij, nu. Veel anderen zijn te bang.
Waar zijn ze dan bang voor?

Afwijzing? Als je niet opzoek bent kan je ook niet afgewezen worden. Wordt je afgewezen dan heb je dus een verkeerd doel (scoren)
Zielig/eenzaam gevonden worden? Je zit alleen in die kroeg omdat jij daar voor kiest. Niet omdat je niemand hebt om naar die kroeg te gaan. Dus ben je niet zielig maar zelfredzaam.
Geen contact krijgen? Ja, en? Dan stap je na dat drankje toch op? Je wordt er niet ziek van of zo.
pi_164886616
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:28 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Waar zijn ze dan bang voor?

Afwijzing? Als je niet opzoek bent kan je ook niet afgewezen worden. Wordt je afgewezen dan heb je dus een verkeerd doel (scoren)
Zielig/eenzaam gevonden worden? Je zit alleen in die kroeg omdat jij daar voor kiest. Niet omdat je niemand hebt om naar die kroeg te gaan. Dus ben je niet zielig maar zelfredzaam.
Geen contact krijgen? Ja, en? Dan stap je na dat drankje toch op? Je wordt er niet ziek van of zo.
Dit is makkelijk praten voor iemand die geen moeite heeft met sociale interactie. Je hebt mensen met complexen, laag zelfbeeld, algemene of specifieke angststoornissen...
Voor sommigen is het elke dag bungeejumpen als zij naar de winkel moeten. Gelukkig zijn er zo niet veel. Maar angststoornissen zijn een hel op dat vlak.
pi_164886759
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar zeg eens.. Als je met vrienden naar een kroeg gaat, hoe vaak ben je dan in gesprek geraakt met iemand van buiten die groep? En dan bedoel ik meer dan "Hoi"? En als dat al gebeurde, was dat dan iemand van een andere groep of een alleengaander? En had jij dat contact gelegd of een ander uit je groep?
Als ik met anderen naar een café ga, of daar met anderen heb afgesproken, raak ik niet met anderen in gesprek. Het primaire doel van dergelijke bezoeken is ook om weer 'ns lekker met elkaar bij te praten; niet om nieuwe mensen te leren kennen. Maar dat is het punt niet, he. Als ik alleen ga - en dat heb ik ook een aantal keren in binnen en buitenland gedaan - kom ik evenmin met anderen in contact.
pi_164886869
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat heb ik idd weleens meegemaakt maar zeer, zeer zelden.

Als ik met een groep naar een bar ga kom ik nooit in een echt gesprek met iemand van buiten die groep. Het zou voor mij ook heel grof voelen naar de andere groepsleden als mijn aandacht volledig naar anderen gaat.
Houdt er wel rekening mee dat de gemiddelde vrouw veel sneller/makkelijker aanspraak heeft van zowel mannen als vrouwen dan de gemiddelde man. Als je als man zelf geen initatief durft te nemen dan gebeurd er 99 van de 100 keer niets. Laat dat durven nu juist het probleem zijn.
pi_164887101
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:41 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Als ik met anderen naar een café ga, of daar met anderen heb afgesproken, raak ik niet met anderen in gesprek. Het primaire doel van dergelijke bezoeken is ook om weer 'ns lekker met elkaar bij te praten; niet om nieuwe mensen te leren kennen.
Daarom zeg ik dus dat het advies om met vrienden te gaan stappen onzinnig is als je nieuwe mensen wilt ontmoeten.
quote:
Maar dat is het punt niet, he. Als ik alleen ga - en dat heb ik ook een aantal keren in binnen en buitenland gedaan - kom ik evenmin met anderen in contact.
Misschien moet je dan je houding eens gaan bekijken; stel je je dan niet te gesloten op?

Verrek zeg... Zat ik op de ferry even in de pianobar. Geen zin in sociaal geneuzel dus in een hoekje van de bar, grote krant opengeslagen voor mijn neus.. Hoe gesloten wil je het hebben? Komen er nog mannen aan mijn krant trekken om een gesprek aan te knopen. 8)7

Wil je 'open' zijn dan moet je niet:
* met je mobiel zitten spelen
* een boek lezen
* naar muziek luisteren met oortjes in
* naar de grond/je drankje staren
* in een hoekje gaan zitten
* armen voor de borst kruisen

Dan moet je wel:
* om je heen kijken
* praatje maken met de persoon achter de bar
* een plekje zoeken aan de bar waar je snel buren rechts en links krijgt, indien mogelijk ook schuin tegenover je

Google eens op 'openhouding' en 'toegankelijkheid'..

O, en niet onbelangrijk.. Als je dan aanspraak krijgt, pák die kans dan ook. Ook al is het niet de gewenste sekse, leeftijd of uiterlijk. Als je alleen gaat om te scoren (dus alleen contact wilt met de persoon die aan je eisen voldoet) stoot je iedereen af.

Gisteren had ik afgesproken met een vriend op een terras. Ik ging zitten en onmiddellijk raakte ik in gesprek met de eigenaar van de zaak en binnen twee minuten met een paar vaste gasten die ik niet kende. Zo gaat dat.
pi_164887205
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Houdt er wel rekening mee dat de gemiddelde vrouw veel sneller/makkelijker aanspraak heeft van zowel mannen als vrouwen dan de gemiddelde man. Als je als man zelf geen initatief durft te nemen dan gebeurd er 99 van de 100 keer niets. Laat dat durven nu juist het probleem zijn.
Kan wezen en geloof ik ook wel, maar dan heb je het dus over scoren. Waarom is het zo fout om met een andere alleengaande man te kletsen? En als ik zo vaak en zo gemakkelijk contact krijg, ook met mannen, dan hebben die mannen toch ook contact?

Ik ben er echt van overtuigd dat dat probleem van die mannen niet zit in het 'niet durven' maar in het 'willen scoren'. Als een man gezellig in gesprek raakt met een andere man, dan voelt dat uitnodigend voor anderen. Zo simpel is dat. Men ziet je alleen binnenkomen en een praatje aanknopen, dan sta je dus open voor contact, dus zegt een ander ook iets en schuift aan... Misschien allemaal mannen, of vrouwen die niet aan jouw profiel voldoen, maar wie weet ook eens juist die leuke vrouw.
pi_164887446
Zolang je:

- niet oprecht bent en/of overkomt
- de vrouw als lustobject ziet
- niet weet waar je mee bezig bent

gaat het je niet lukken voor iets duurzaams in real life of online. Het vereist diverse vaardigheden en inzichten. Je komt jezelf tegen en is confronterend. Als je weet waar je mee bezig bent, ben je al stappen vooruit en durf je meer.
pi_164887656
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:00 schreef Ouder1 het volgende:
Wil je 'open' zijn dan moet je niet:
* met je mobiel zitten spelen
* een boek lezen
* naar muziek luisteren met oortjes in
* naar de grond/je drankje staren
* in een hoekje gaan zitten
* armen voor de borst kruisen

Dan moet je wel:
* om je heen kijken
* praatje maken met de persoon achter de bar
* een plekje zoeken aan de bar waar je snel buren rechts en links krijgt, indien mogelijk ook schuin tegenover je
Ik citeer jouw tips over een open houding maar even, omdat ik ze volledig onderschrijf. Blijft wel staan dat je zelf het initiatief moet durven nemen om iemand anders, die je nog niet kent, aan te spreken. En ook daarvoor zijn tips:
* Zoek iemand met een open houding.
* Maak oogcontact.
* Kijk hoe de ander daarop reageert en bepaal dan of je hem/haar daarna aanspreekt

En in mijn geval moet ik de eerste drie stappen noodgedwongen overslaan - ik heb een visuele handicap - en meteen in het diepe springen. En dan blijft de vraag: wie, wanneer, hoe en waarover? Ik ben overigens zelf twee keer spontaan aangesproken door een onbekende tijdens het uitgaan. Beide keren om te vertellen dat ik niet kan dansen, waarna zij zich weer omdraaide om terug te gaan naar haar vriend(inn)en. Oh en nog twee keer terwijl ik voor een café langs liep door een man. Bij de eerste (in Luxemburg) kwam ik er te laat achter dat hij te veel gezopen had en omdat hij Luxemburgs, Duits en Frans door elkaar sprak was er geen gesprek mee te voeren. De tweede was een Nederlander in Amsterdam. Dat leverde een gesprek op met iemand bij wie ik erg op mijn woorden moest letten (gezien onze achtergronden), maar grappig was het wel.

Maar het is niet mijn bedoeling om dit topic te kapen. De vraag was: is er een datingsite die echt werkt? Ik geloof dat het advies is om vooral ook zelf in actie te komen en leuke dingen te gaan doen. Misschien ontmoet je daarbij iemand en zo niet, dan heb je in ieder geval iets leuks gedaan en iets te vertellen als je toch iemand via een datingsite hebt leren kennen. Die kans bestaat natuurlijk altijd.
pi_164888656
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:32 schreef Groepfunder het volgende:
En in mijn geval moet ik de eerste drie stappen noodgedwongen overslaan - ik heb een visuele handicap - en meteen in het diepe springen.
Wat bedoel je daar precies mee? Ben je erg slechtziend of blind of iets anders? Heb je dan zo'n braille pc?
quote:
Maar het is niet mijn bedoeling om dit topic te kapen. De vraag was: is er een datingsite die echt werkt? Ik geloof dat het advies is om vooral ook zelf in actie te komen en leuke dingen te gaan doen. Misschien ontmoet je daarbij iemand en zo niet, dan heb je in ieder geval iets leuks gedaan en iets te vertellen als je toch iemand via een datingsite hebt leren kennen. Die kans bestaat natuurlijk altijd.
Datingsites hebben gewoon veel nadelen, allemaal. Dat begint er al mee dat er vaak veel meer mannen op staan dan vrouwen. Voor mannen is dat lastig omdat een vrouw dan door heel veel mannen benaderd wordt en dus streng kan selecteren. Voor vrouwen is dat vervelend omdat er een stortvloed aan contactverzoeken binnenkomt.
Verder is het helaas mijn persoonlijke ervaring dat veel mannen niet op die sites staan om een relatie te vinden maar om een ONS of hooguit een FWB te scoren. En veel mannen die een relatie hebben maar vreemd willen gaan. Tja.

Het is gewoon een feit dat je op een datingsite niet kunt selecteren op uitstraling, karakter e.d. Dus gaat men selecteren op de zaken waarmee dat wel kan: Leeftijd, lengte, opleiding, uiterlijk.. wel/niet roker, wel/niet huisdieren, wel/niet kinderen, woonplaats, hobby's.
En dan zijn vooral mannen boos dat vrouwen een 'eisenlijst' hebben.... terwijl die vrouwen irl dat vaak veel minder hebben maar hee, je kan niet met 200 mannen tegelijk daten! Dus maak je een selectie op basis van de zaken waarop je kunt selecteren.

Je kan geluk hebben, ik heb mijn huidige vriend ook van een datingsite, maar vaker lukt het niet.

Mijn persoonlijke advies is wel origineel te zijn (en dat vooral niet ingewikkeld) en clichés als "Hoe is het?" of "waar kom je vandaan" te vermijden als eerste zinnen/vragen. Alleen een 'like' of 'hartje' werkt ook niet. Eindeloze epistels ook niet. Let op je spelling/grammatica en alsjeblieft, ga niet op de seksuele toer!
pi_164893982
Elke datingsite werkt, maar niet voor iedereen.
1 + 1 = blauw
pi_164901229
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:59 schreef Pterichthys het volgende:

[..]

Wat mankeren deze vrouwen (jij hebt dit meerdere keren gehoord, wat voor vrouwen waren het elke keer?)?
Verschilt, van jonge meiden tot vrouwen in de 30 die denk ik extreem wanhopig zijn.

Van de jonge meiden kan ik het nog enigszins begrijpen. Ze zijn jong, willen liefde voelen en hebben soms geen zin om gewoon rond te neuken.. maar van een wat oudere vrouw?... aparte types.

Het verschilt ook trouwens van de wat minder tot best mooie meiden die dan zo wanhopig zijn.. best zielig om te zien vind ik.
Waz met jou!
  zondag 28 augustus 2016 @ 01:48:54 #91
451005 Grems
Clown World
pi_164904415
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:19 schreef Yiwei het volgende:
Zolang je:

- niet oprecht bent en/of overkomt
- de vrouw als lustobject ziet
- niet weet waar je mee bezig bent

gaat het je niet lukken voor iets duurzaams in real life of online.
Dat ligt er maar net aan hoe knap je bent.
pi_164904498
Tinder is zo achterlijk. Je moet knap zijn en de vrouwen zijn veel te arrogant. Ze beginnen zelf nooit met praten, en ze reageren alleen als je ze al vijf keer aan het lachen hebt gemaakt, of als je superknap bent.

Als je vrouwen niet wilt gaan haten, gebruik dan geen Tinder. :')

Paiq is wel oké.
The show must go on
pi_164904751
Elke site waar je mensen kan ontmoeten en mee in contact komen werkt.

Dat werkt van online game sites/games zelf (heb al van diverse World of Warcraft relaties gehoord), chatrooms, fora (waaronder FOK! zelf natuurlijk), datingsites tot social media (facebook, Instagram etc).

De clou is gewoon dat mensen elkaar interessant vinden, met elkaar gaan lullen en dan in het echt ook elkaar ook nog geil erbij vinden.
Het gaat dan wel om stap 1: als je nooit met elkaar gaat lullen, kan je elkaar later ook nooit gaan ontmoeten.

Dus als je een datingsite wil laten werken, moet jij werken: contact zoeken. Nu ben je een van de vele dus dat betekent veel tijd erin steken tegen de concurrentie.

Het voordeel van een datingsite, is meteen ook een nadeel: veel mensen zoeken een relatie, maar elk contact wordt wel op een weegschaal gewogen. Knap, interessant, goede leeftijdsklasse, juiste muzieksmaak, woont de ander in mijn buurt? Sites met een tijdsbesteding/gedeelde hobby heeft dat nadeel niet. Je praat immers eerst over de hobby/tijdsbesteding. Nadeel is dat je niet meteen meer weet van de ander, maar daar tijd in moet steken en in het ergste geval ook pas achter het uiterlijk komt wanneer de eerste date er eindelijk is.

Hoe dan ook, in dit forum lopen al diverse topics over dating. Zoek een beetje rond en misschien brengt het je verder.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:02:26 #94
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_164909528
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 02:00 schreef Kokoswater het volgende:
Tinder is zo achterlijk. Je moet knap zijn en de vrouwen zijn veel te arrogant. Ze beginnen zelf nooit met praten, en ze reageren alleen als je ze al vijf keer aan het lachen hebt gemaakt, of als je superknap bent.

Allemaal onzin, maar het is natuurlijk makkelijker om alle vrouwen de schuld te geven, dan verantwoordelijkheid te nemen over je eigen falen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_164909813
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 13:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee? Ben je erg slechtziend of blind of iets anders? Heb je dan zo'n braille pc?

[..]

Datingsites hebben gewoon veel nadelen, allemaal. Dat begint er al mee dat er vaak veel meer mannen op staan dan vrouwen. Voor mannen is dat lastig omdat een vrouw dan door heel veel mannen benaderd wordt en dus streng kan selecteren. Voor vrouwen is dat vervelend omdat er een stortvloed aan contactverzoeken binnenkomt.
Verder is het helaas mijn persoonlijke ervaring dat veel mannen niet op die sites staan om een relatie te vinden maar om een ONS of hooguit een FWB te scoren. En veel mannen die een relatie hebben maar vreemd willen gaan. Tja.

Het is gewoon een feit dat je op een datingsite niet kunt selecteren op uitstraling, karakter e.d. Dus gaat men selecteren op de zaken waarmee dat wel kan: Leeftijd, lengte, opleiding, uiterlijk.. wel/niet roker, wel/niet huisdieren, wel/niet kinderen, woonplaats, hobby's.
En dan zijn vooral mannen boos dat vrouwen een 'eisenlijst' hebben.... terwijl die vrouwen irl dat vaak veel minder hebben maar hee, je kan niet met 200 mannen tegelijk daten! Dus maak je een selectie op basis van de zaken waarop je kunt selecteren.

Je kan geluk hebben, ik heb mijn huidige vriend ook van een datingsite, maar vaker lukt het niet.

Mijn persoonlijke advies is wel origineel te zijn (en dat vooral niet ingewikkeld) en clichés als "Hoe is het?" of "waar kom je vandaan" te vermijden als eerste zinnen/vragen. Alleen een 'like' of 'hartje' werkt ook niet. Eindeloze epistels ook niet. Let op je spelling/grammatica en alsjeblieft, ga niet op de seksuele toer!
Hoe bedoel je sexuele toer? Ik probeer juist wel snel te flirten...
pi_164909853
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Allemaal onzin, maar het is natuurlijk makkelijker om alle vrouwen de schuld te geven, dan verantwoordelijkheid te nemen over je eigen falen.
Ja stel je voor, vrouwen die vallen op knappe mannen. Waarom vallen mannen dan niet ter compensatie op lelijke vrouwen??
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:24:52 #97
358523 IkStampOpTacos
pi_164910140
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:14 schreef SOG het volgende:

[..]

Hoe bedoel je sexuele toer? Ik probeer juist wel snel te flirten...
Je snapt zelf toch wel dat er een verschil zit tussen flirten en direct aansturen op seks?
-
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:29:04 #98
358523 IkStampOpTacos
pi_164910251
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja stel je voor, vrouwen die vallen op knappe mannen. Waarom vallen mannen dan niet ter compensatie op lelijke vrouwen??
Dan kunnen dat soort mannen zichzelf lastiger in de slachtofferrol manoeuvreren denk ik. En dat moet natuurlijk niet.
-
pi_164912071
quote:

[..]

Het is geen onzin en de vrouwen zijn niet schuldig. Maar het is wel de waarheid. Tenzij je erg knap en/of grappig bent zoek je beter ergens anders een vrouw.
The show must go on
pi_164916574
quote:

[..]

Wat lul je. Tinder is een vleeskeuring pur sang. Je wordt daar in eerst instantie puur beoordeeld op je uiterlijk. Dus het is daar wel degelijk belangrijk dat je er goed uit ziet en leuke foto's hebt om veel matches te krijgen.
pi_164917042
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:23 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Het is geen onzin en de vrouwen zijn niet schuldig. Maar het is wel de waarheid. Tenzij je erg knap en/of grappig bent zoek je beter ergens anders een vrouw.
Ergens anders heb je toch exact hetzelfde probleem als je lelijk en humorloos bent :?

Verder is fysieke aantrekkingskracht nogal belangrijk, ook in een relatie. Lijkt me niet meer dan logisch dat mensen je daarop beoordelen alvorens af te spreken.

Het is wel een vleeskeuring inderdaad, maar dat verschilt wederom niet bepaald van hoe het in het echt gaat.
Conscience do cost.
  zondag 28 augustus 2016 @ 17:12:33 #102
451005 Grems
Clown World
pi_164917207
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Ergens anders heb je toch exact hetzelfde probleem als je lelijk en humorloos bent :?

Verder is fysieke aantrekkingskracht nogal belangrijk, ook in een relatie. Lijkt me niet meer dan logisch dat mensen je daarop beoordelen alvorens af te spreken.

Het is wel een vleeskeuring inderdaad, maar dat verschilt wederom niet bepaald van hoe het in het echt gaat.
Dat ontkent hij toch ook niet? Tinder is 1000% een vleeskeuring en derhalve ongeschikt voor mannen die het niet moeten hebben van hun woest aantrekkelijke uiterlijk.

Wat is er mis met het erkennen van dit feit?
pi_164917216
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Op Paiq heb ik altijd gesprekken als ik een beetje mijn best doe, met dezelfde foto's ook. Waarom dan op Tinder niet? Op Paiq gaat het ook niet geweldig als de foto's eenmaal zichtbaar zijn, maar dat is omdat ik niet echt goede foto's heb. Altijd nog stukken beter dan Tinder.
The show must go on
pi_164917279
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:12 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat ontkent hij toch ook niet? Tinder is 1000% een vleeskeuring en derhalve ongeschikt voor mannen die het niet moeten hebben van hun woest aantrekkelijke uiterlijk.
Er zitten ook zat esthetisch onverantwoorde vrouwen op hoor. Die begrijpen ook wel dat ze niet allemaal zo'n knapperd als ik aan de haak kunnen slaan en dus nemen die genoegen met iets minder. Een vleeskeurig betekent niet per definitie dat het om modellen gaat, het betekent hoogstens dat je het vlees dat je in de kuip haalt moet afstemmen op je persoonlijke budget.
quote:
Wat is er mis met het erkennen van dit feit?
Niets, maar ik denk dat het iets te zwart/wit gesteld is. Niet iedereen op Tinder is een fotomodel, ongeacht het geslacht.
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:12 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Op Paiq heb ik altijd gesprekken als ik een beetje mijn best doe, met dezelfde foto's ook. Waarom dan op Tinder niet? Op Paiq gaat het ook niet geweldig als de foto's eenmaal zichtbaar zijn, maar dat is omdat ik niet echt goede foto's heb. Altijd nog stukken beter dan Tinder.
Dat kan natuurlijk aan een heleboel zaken liggen. Tinder is voor zover ik weet populairder. Dus zit er ook een hoop ruis tussen.
Conscience do cost.
  zondag 28 augustus 2016 @ 17:20:03 #105
451005 Grems
Clown World
pi_164917374
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:16 schreef ems. het volgende:

[..]

Er zitten ook zat esthetisch onverantwoorde vrouwen op hoor. Die begrijpen ook wel dat ze niet allemaal zo'n knapperd als ik aan de haak kunnen slaan en dus nemen die genoegen met iets minder. Een vleeskeurig betekent niet per definitie dat het om modellen gaat, het betekent hoogstens dat je het vlees dat je in de kuip haalt moet afstemmen op je persoonlijke budget.

[..]

Niets, maar ik denk dat het iets te zwart/wit gesteld is. Niet iedereen op Tinder is een fotomodel, ongeacht het geslacht.

[..]

Dat kan natuurlijk aan een heleboel zaken liggen. Tinder is voor zover ik weet populairder. Dus zit er ook een hoop ruis tussen.
Je weet uiteraard zelf ook wel dat vrouwen, helemaal als het gaat om online dating, het zich kunnen veroorloven om veel selectiever te zijn dan mannen.

En nee, hier is niets mis mee, maar het is wel een feitelijke constatering.
pi_164917454
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:20 schreef Grems het volgende:

[..]

Je weet uiteraard zelf ook wel dat vrouwen, helemaal als het gaat om online dating, het zich kunnen veroorloven om veel selectiever te zijn dan mannen.
Als man kan je net zo goed selectief zijn. Waarom zouden wij ons dat niet kunnen veroorloven?
quote:
En nee, hier is niets mis mee, maar het is wel een feitelijke constatering.
Dat blijf je herhalen inderdaad.
Conscience do cost.
pi_164917517
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:24 schreef ems. het volgende:

[..]

Als man kan je net zo goed selectief zijn. Waarom zouden wij ons dat niet kunnen veroorloven?

Ligt eraan wat voor man je bent. Ik heb het gevoel dat je als man je persoonlijkheid moet aanpassen naar een alpha male, ook al ben je niet zo aangelegd. Als zij ook selectief worden krijgen ze waarschijnlijk nooit iemand tenzij ze hun persoonlijkheid veranderen.

En tja bij vrouwen, als je naar persoonlijkheid kijkt kun je als elk type vrouw wel makkelijk iemand krijgen.

Als lelijke vrouw heb je het echter net zo moeilijk als lelijke man.
The show must go on
  zondag 28 augustus 2016 @ 17:29:50 #108
451005 Grems
Clown World
pi_164917567
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:24 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Dat blijf je herhalen inderdaad.

En dan betreft het hier een man die op de cover van een fitness tijdschrift zou kunnen staan.
pi_164917725
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:27 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor man je bent. Ik heb het gevoel dat je als man je persoonlijkheid moet aanpassen naar een alpha male, ook al ben je niet zo aangelegd.
Nergens voor nodig natuurlijk. Je zoekt toch een meisje waarvoor je niet je persoonlijkheid hoeft te veranderen? Als zij wel op zoek is naar alpha's weet je meteen dat het niets voor jou is toch?
quote:
Als zij ook selectief worden krijgen ze waarschijnlijk nooit iemand tenzij ze hun persoonlijkheid veranderen.
Dat lijkt me wederom een kwestie die net zo goed in het echte leven naar voren komt :P Niet elke persoonlijkheid is even aantrekkelijk voor alle vrouwen. Als je geen vlotte babbel hebt op tinder dan zal je in de club ook niet opeens de show stelen.
quote:
En tja bij vrouwen, als je naar persoonlijkheid kijkt kun je als elk type vrouw wel makkelijk iemand krijgen.
Allicht om te neuken, ja. Maar als het relaties betreft ligt de zaak toch wat gecompliceerder, ook voor de vrouw.
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:29 schreef Grems het volgende:

[..]

En dan betreft het hier een man die op de cover van een fitness tijdschrift zou kunnen staan.
Tsja. Mannen willen graag wat sneller neuken. Wat de correlatie is met selectief zijn of niet ontgaat me alleen.
Conscience do cost.
  zondag 28 augustus 2016 @ 17:38:24 #110
451005 Grems
Clown World
pi_164917781
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:36 schreef ems. het volgende:
Tsja. Mannen willen graag wat sneller neuken. Wat de correlatie is met selectief zijn of niet ontgaat me alleen.
Daar kan ik ook niets aan doen.
pi_164917864
Blijkbaar niet nee.
Conscience do cost.
pi_164917925
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Nergens voor nodig natuurlijk. Je zoekt toch een meisje waarvoor je niet je persoonlijkheid hoeft te veranderen? Als zij wel op zoek is naar alpha's weet je meteen dat het niets voor jou is toch?

Klinkt leuk, maar hoe ga ik die vinden? :P Ik ben geen verlegen afwachtend type die alles wel prima vindt, maar ik ben ook geen "typische man"

Het is behoorlijk lastig kan ik je zeggen.
The show must go on
pi_164918351
Zelf ook een keer lexa/meetic geprobeerd 2/3 jaar geleden. Vond het aanbod Nederlandse vrouwen nogal teleurstellen. De vrouwen die wel aantrekkelijk waren hadden een waslijst aan eisen..

Wel een date gehad met een prachtige Italiaanse. O+ :9~ Helaas op niks uitgelopen.. ;(
Hey
  zondag 28 augustus 2016 @ 18:14:59 #114
459983 DeEenzameFietser
Fietst graag alleen
pi_164918443
Gewoon een weggooi email en Facebook account maken en lekker inschrijven bij meerdere dating sites. Gewoon proberen, paiq, okcupid, tinder, badoo. Allemaal gratis.

Onthoud wel; je krijgt wat je zaait. Doe je niets dan krijg je ook niets. Maak je een leuk profiel aan en steek je tijd in wat berichtjes, dan maak je kans op een Date. Met een man/vrouw verhouding op dating sites van 30/1 moet je wel een beetje je best doen, want voor jou 29 anderen.
Persoonlijk stuur ik graag af op een snelle afspraak. Gewoon ontspannen wat drinken ofzo. Wees duidelijk over je bedoelingen...

Succes!
pi_164918908
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:43 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Klinkt leuk, maar hoe ga ik die vinden? :P Ik ben geen verlegen afwachtend type die alles wel prima vindt, maar ik ben ook geen "typische man"
Geduld hebben. En niet zozeer "op zoek" zijn maar meer "open staan voor".

Hoe oud ben je trouwens? Ik merk toch wel dat meestal vrouwen na hun 23e ongeveer klaar zijn met de "stoere" types en juist iemand zoeken waar ze het leuk mee kunnen hebben. Niet dat stoere types dat niet kunnen zijn, maar dat typische alpha-gedoe wat jij beschrijft zie ik eigenlijk nergens in mijn vriendengroep/kennissenkring meer terug. Iedereen is wat rustiger en cooler geworden. Met gewoon aardig zijn kom je al heel ver.
quote:
Het is behoorlijk lastig kan ik je zeggen.
Dat weet ik hoor. Ik ben zelf ook reeds 10 jaar vrijgezel. Ik word gewoon niet meer verliefd, dat is ook makkelijk 8-)
Conscience do cost.
pi_164918986
quote:

[..]

Een beter experiment zou denk ik zijn als beide juist niet knap zouden zijn, maar met een sympatiek gezicht en een leuke tekst. Ben benieuwd wat de uitslag dan zou zijn. Nog steeds verwacht ik dat de vrouw meer reacties krijgt (mannen denken nu eenmaal sneller: it's worth a shot), maar het verschil zal minder groot zijn denk ik.
Ik denk dat veel vrouwen nu ook naar links hebben geswipt, omdat ze denken dat het een nepprofiel is. Ook is voor veel vrouwen is een foto met ontbloot bovenlijf een afknapper. Dan denken ze: lekker ding, maar niks voor mij. Vast een onbetrouwbare (of narcistische) eikel die nog ijdeler is dan ik. Tenzij ze op zoek is naar een ONS of iets anders niet serieus, dan stuurt ze hem vast zelf een bericht.

Lekker generaliserend stukje van mij, ik weet het.
  zondag 28 augustus 2016 @ 19:13:17 #117
451005 Grems
Clown World
pi_164919444
quote:
15s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:50 schreef SleutelBloem het volgende:

[..]

Een beter experiment zou denk ik zijn als beide juist niet knap zouden zijn, maar met een sympatiek gezicht en een leuke tekst. Ben benieuwd wat de uitslag dan zou zijn. Nog steeds verwacht ik dat de vrouw meer reacties krijgt (mannen denken nu eenmaal sneller: it's worth a shot), maar het verschil zal minder groot zijn denk ik.
Ik denk dat veel vrouwen nu ook naar links hebben geswipt, omdat ze denken dat het een nepprofiel is. Ook is voor veel vrouwen is een foto met ontbloot bovenlijf een afknapper. Dan denken ze: lekker ding, maar niks voor mij. Vast een onbetrouwbare (of narcistische) eikel die nog ijdeler is dan ik. Tenzij ze op zoek is naar een ONS of iets anders niet serieus, dan stuurt ze hem vast zelf een bericht.

Ja dat denk ik ook, op de premium vleeskeurapp van dit moment :')
pi_164920088
quote:
15s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:50 schreef SleutelBloem het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet waar. Uit de datingtrends studie van de datingsite OkCupid kwam naar voren dat mannen met mooie lichamen met shirtless foto's op hun profiel veel meer reacties en aandacht kregen van vrouwen dan mannen die dit niet hadden.
pi_164920515
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:37 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet waar. Uit de datingtrends studie van de datingsite OkCupid kwam naar voren dat mannen met mooie lichamen met shirtless foto's op hun profiel veel meer reacties en aandacht kregen van vrouwen dan mannen die dit niet hadden.
Meer dan mannen in een chique pak? Of zo'n business attire.
No 04
pi_164920713
quote:

[..]

Natuurlijk; mooier lichaam, meer reacties. Maar vrouwen zien echt wel dat een man een goed lichaam heeft met een simpel T-shirt aan. Context maakt verder ook uit. Een selfie met ontbloot bovenlijf voor een spiegel in sportschool of waar dan ook = afknapper. Ontbloot bovenlijf omdat je aan het volleyballen/BBQ'en met vrienden op het strand bent = aantrekkelijk. :)
pi_164920968
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Geduld hebben. En niet zozeer "op zoek" zijn maar meer "open staan voor".

Hoe oud ben je trouwens? Ik merk toch wel dat meestal vrouwen na hun 23e ongeveer klaar zijn met de "stoere" types en juist iemand zoeken waar ze het leuk mee kunnen hebben. Niet dat stoere types dat niet kunnen zijn, maar dat typische alpha-gedoe wat jij beschrijft zie ik eigenlijk nergens in mijn vriendengroep/kennissenkring meer terug. Iedereen is wat rustiger en cooler geworden. Met gewoon aardig zijn kom je al heel ver.

Oké nouja misschien heb je gelijk. Ik ben 25. Als ik een meisje leuk vind is ze eigenlijk altijd al bezet, en anders wijst ze me af. Geen idee waar het bij mij aan ligt, want ik ben me bewust van de valkuilen.
The show must go on
pi_166541386
Voordat ik weer van alles installeer wat het doel alleen maar expres deustreert. Hoe is de huidige kwaliteit van Tinder. Wat zijn de pro-en wat zijn de onhebbelijkheden?
pi_166541613
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Tamabralski het volgende:
Voordat ik weer van alles installeer wat het doel alleen maar expres deustreert. Hoe is de huidige kwaliteit van Tinder. Wat zijn de pro-en wat zijn de onhebbelijkheden?
Verschilt met wie je tindert. Het programma zelf doet exact wat het zegt te doen.
Conscience do cost.
pi_166541703
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:16 schreef ems. het volgende:

[..]

Er zitten ook zat esthetisch onverantwoorde vrouwen op hoor. Die begrijpen ook wel dat ze niet allemaal zo'n knapperd als ik aan de haak kunnen slaan en dus nemen die genoegen met iets minder.
Maar proberen ze het toch wel bij jou? Zoals de mannen het toch proberen bij de mooie damesexemplaren?
Zoja wat voor types zijn dat die denken dat ze toch nog kans maken?
pi_166541895
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Maar proberen ze het toch wel bij jou?
Dat kan ik onmogelijk verifiëren aangezien ik dat alleen weet als ik (terug)like en daarnaast ben ik zo'n zeikerd die alleen meisjes liked als ze knap zijn en een leuke uitstraling hebben. Wat neerkomt op ongeveer 1 like per week, toen ik nog tinderde dus :P
quote:
Zoals de mannen het toch proberen bij de mooie damesexemplaren?
Zoja wat voor types zijn dat die denken dat ze toch nog kans maken?
Positieve types die zich niet laten wegjagen door verhalen over uiterlijk en het gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis. En niet iedereen staart zich dood op uiterlijk, zelfs niet op tinder.
Conscience do cost.
pi_166542060
quote:

Het valt mij op aan de hand wat vrienden vertellen. Dat de echte serieuze dating-sites die standaard hameren op relaties. En eeuwige trouw en geluk tot het einde dat soort pretentieuze onzin.. Dat wanneer je alleen een date of sex wilt. Dat zo'n pedagogisch feministisch instituut als Paiq je dan tegenwerkt.

Maar.... op de eerste date via die serieuzere dating-sites doen die vrouwen toch veelal wél de kleren uit. Als de man knap genoeg is dan. Waarom dan al die pretenties als vrouw zijnde alsof je serieus op zoek bent naar een lange relatie. Terwijl je als 'zielige single' potentieel 3x of meer per week weer een ander neukt.

Dat vrouwen zeggen dit te doen om een man te binden vind ik schijnheilig overkomen. Alsof zij hun lusten willen goedpraten met een verzonnen nobel doel. Alsof vrouwen standaard geen mensen zijn. En nooit behoefte hebben aan gewóón sex.

(sorry het stortregent hier en loop naar huis en toch willen commenten :P)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tamabralski op 09-11-2016 19:02:52 ]
pi_166674462
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Het valt mij op aan de hand wat vrienden vertellen. Dat de echte serieuze dating-sites die standaard hameren op relaties. En eeuwige trouw en geluk tot het einde dat soort pretentieuze onzin.. Dat wanneer je alleen een date of sex wilt. Dat zo'n pedagogisch feministisch instituut als Paiq je dan tegenwerkt.

Maar.... op de eerste date via die serieuzere dating-sites doen die vrouwen toch veelal wél de kleren uit. Als de man knap genoeg is dan. Waarom dan al die pretenties als vrouw zijnde alsof je serieus op zoek bent naar een lange relatie. Terwijl je als 'zielige single' potentieel 3x of meer per week weer een ander neukt.

Dat vrouwen zeggen dit te doen om een man te binden vind ik schijnheilig overkomen. Alsof zij hun lusten willen goedpraten met een verzonnen nobel doel. Alsof vrouwen standaard geen mensen zijn. En nooit behoefte hebben aan gewóón sex.

(sorry het stortregent hier en loop naar huis en toch willen commenten :P)
Vrouwen gebruiken seks wel echt om dingen te bereiken of dingen vast te zetten.

Vrouwen vaak stoppen vaak (niet altijd!) veel emotionele waarde in seks, maar goed in principe kan je als man mits je goed bent met vrouwen ze 7 van de 10 keer na/tijdens de date toch wel uit de kleren krijgen als er wederzijdse interesse is.
Waz met jou!
pi_166689792
Je kan die energie beter in real life woman hunting steken dan in datingsites.

Een groot deel van die sites troggelt alleen je geld af, meer niet. Als er al kandidaten zijn, hebben die een hele waslijst aan eisen (die gaan nooit iemand vinden op die manier :')) of zijn verre van serieus. Al met al tijdverspilling dus.
pi_166690126
Er zijn vast genoeg vrouwen die niet opgeleid zijn en dus een oudere man moeten zoeken.
pi_166707416
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 00:29 schreef Grems het volgende:

[..]

Het probleem met dergelijke vrouwen is vaak een eisenpakket waarbij de man die eraan voldoet ook met het grootste gemak het 1997 model kan krijgen in plaats van de 1981 variant.
Raak!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166707653
quote:

[..]

Een factor 2,6 keer meer matches. Het zou natuurlijk een fluke kunnen zijn, maar volgens mij hebben de meeste mensen die ervaring. Vrouw: honderden matches. Man: hooguit enkele tientallen matches. Ook hier op FOK lees je niet anders.

Echter wat ik me dan altijd afvraag is: met wie hebben die vrouwen dan al die matches!?? Als er evenveel mannen als vrouwen op Tinder zitten, dan moeten mannen en vrouwen gemiddeld genomen evenveel matches hebben.
Wel zou het zo kunnen zijn dat er veel meer mannen dan vrouwen op Tinder zitten. Echter gezien de verslaving aan bevestiging van vrouwen en het feit dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen zijn op deze aardbol, lijkt me het toch niet dat de man-vrouw-verhouding op Tinder zo scheef is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:

[..]

Volgens mij concludeerde die statisticus van OKCupid juist dat foto's met ontbloot bovenlichaam het juist minder goed deden :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 17-11-2016 07:00:41 ]
  donderdag 17 november 2016 @ 07:06:58 #132
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166707688
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 06:50 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Een factor 2,6 keer meer matches. Het zou natuurlijk een fluke kunnen zijn, maar volgens mij hebben de meeste mensen die ervaring. Vrouw: honderden matches. Man: hooguit enkele tientallen matches. Ook hier op FOK lees je niet anders.

Echter wat ik me dan altijd afvraag is: met wie hebben die vrouwen dan al die matches!?? Als er evenveel mannen als vrouwen op Tinder zitten, dan moeten mannen en vrouwen gemiddeld genomen evenveel matches hebben.
Wel zou het zo kunnen zijn dat er veel meer mannen dan vrouwen op Tinder zitten. Echter gezien de verslaving aan bevestiging van vrouwen en het feit dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen zijn op deze aardbol, lijkt me het toch niet dat de man-vrouw-verhouding op Tinder zo scheef is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Volgens mij concludeerde die statisticus van OKCupid juist dat foto's met ontbloot bovenlichaam het juist minder goed deden :?
In de begindagen van Tinder zat ik op een gegeven moment op 700+ matches. Nu amper 10% daarvan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_166710848
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:12 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

De chats beïnvloeden ook het oordeel over je foto.

Als het gesprek grappig verloopt vinden vrouwen je foto bij onthulling meestal goed te pruimen.

Omgekeerde geld uiteraard ook, verloopt het gesprek niet,dan kijken ze minder positief naar je foto...
pi_166719076
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als het gesprek grappig verloopt vinden vrouwen je foto bij onthulling meestal goed te pruimen.

Omgekeerde geld uiteraard ook, verloopt het gesprek niet,dan kijken ze minder positief naar je foto...
Wat een Bullshit ten faveure het algemene (valse) beeld over vrouwen.

Ik heb meerdere kennisen en vrienden gesproken die Paiq gebruiken. Die hebben een hele andere ervaring. Op Paiq wordt ook degelijk gekeken naar uiterlijk door de vrouwen. Niet alleen je werk-denk niveau en hoeveel sociale status met dito agenda je bezit. Of hoe leuk het gesprek verloopt. Zodra ze je gezicht zien en het staat ze niet aan. Wordt je zonder pardon of uitleg gebokkeerd. Vrouwen zijn in die zin dus eigenlijk erger dan mannen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tamabralski op 17-11-2016 19:25:26 ]
pi_166719239
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 06:50 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hele goede vraag. Zelfs de meest intelligente koppen pisnichten vrouwen maagden loller-copters en saddistische trollen hier op fok!. Kunnen die vraag niet beantwoorden lijkt het. Het blijft een mysterie.

Laat het nooit aan de wetenschap over om de handel en wandel van vrouwen in kaart te brengen. Dit faalt voordat het begint.
pi_166719816
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:16 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Wat een Bullshit ten faveure het algemene (valse) beeld over vrouwen.

Ik heb meerdere kennisen en vrienden gesproken die Paiq gebruiken. Die hebben een hele andere ervaring. Op Paiq wordt ook degelijk gekeken naar uiterlijk door de vrouwen. Niet alleen je werk-denk niveau en hoeveel sociale status met dito agenda je bezit. Of hoe leuk het gesprek verloopt. Zodra ze je gezicht zien en het staat ze niet aan. Wordt je zonder pardon of uitleg gebokkeerd. Vrouwen zijn in die zin dus eigenlijk erger dan mannen.
Natuurlijk, je wordt niet ineens God. Maar dames maakt uiterlijk beperkt uit. Als je er normaal uitziet maar wel tof bent, gaat je status voor haar omhoog.
pi_166728555
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die wiskundepipo van OKCupid heeft anders nagenoeg geen effect kunnen meten van je profieltekst. Het maakte gewoon niet uit wat daar staat. Het oordeel van de vrouwen werd vrijwel geheel bepaald door je foto.

En ook tijdens een speeddate-onderzoek heeft men vrijwel geen correlatie met zaken als opleiding, werk, hobby's enzo kunnen vinden. En dat was al in de jaren 60. En het belang van je looks zal met de nu veel grotere financiële zelfstandigheid van vrouwen allicht niet minder geworden zijn.
pi_166728621
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 01:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Die wiskundepipo van OKCupid heeft anders nagenoeg geen effect kunnen meten van je profieltekst. Het maakte gewoon niet uit wat daar staat. Het oordeel van de vrouwen werd vrijwel geheel bepaald door je foto.

En ook tijdens een speeddate-onderzoek heeft men vrijwel geen correlatie met zaken als opleiding, werk, hobby's enzo kunnen vinden. En dat was al in de jaren 60. En het belang van je looks zal met de nu veel grotere financiële zelfstandigheid van vrouwen allicht niet minder geworden zijn.
Ik had het ook niet over OKC :)
pi_166728627
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 november 2016 02:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over OKC :)
Er zullen wel wat verschillen tussen datingsites en situatie zitten, maar ik denk dat de tendens toch wel min of meer hetzelfde is overal.
pi_166735215
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 november 2016 02:05 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Er zullen wel wat verschillen tussen datingsites en situatie zitten, maar ik denk dat de tendens toch wel min of meer hetzelfde is overal.
Studeer er op af,is mijn advies

[ Bericht 1% gewijzigd door Godshand op 18-11-2016 17:54:04 ]
pi_166738740
Als je lelijk bent niks.
pi_166739518
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:45 schreef Craptacular het volgende:
Als je lelijk bent niks.
Maar wat is lelijk? Het verbaast mij soms hoe zwart-wit stellen soms zijn. Soms lopen prachtige meiden rond met de meest lelijke Neanderthaler look-a-like mannen. Andersom komt ook voor, mannen die bij vrouwen voor knap doorgaan en de meest knappe vrouwen in de kroeg kunnen hosselen eindigen bij gedrochten.

Zal wel beauty is in the eye of the beholder zijn.
pi_166954266
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:04 schreef droppus het volgende:

De enigste site die werkt is geen site. Ga naar buiten en praat daar succes!
pi_167098222
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:46 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

via internet is het juist makkelijker. je kunt daar in principe meer mensen tegen komen dan in het echte leven. het is alleen lastiger om jezelf goed neer te zetten. daar gaat het mis bij een hoop
pi_167120674
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 16:55 schreef madeliefff het volgende:

[..]

via internet is het juist makkelijker. je kunt daar in principe meer mensen tegen komen dan in het echte leven. het is alleen lastiger om jezelf goed neer te zetten. daar gaat het mis bij een hoop
Het is voor vrouwen echt een feest via dating-sites. Voor mannen zeker de helft minder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tamabralski op 05-12-2016 16:19:55 ]
pi_167120748
Ik ben een beetje aan het kijken op dating-sites. En vraag mij af hoe legaal het is wat die neppe sex-chat (zg. entertainment) sites doen. Waar halen zij hun profiel-fotos vandaan voor al die nepprofielen. En wat voor soort mensen steken achter zulke sites die profiteren van de naieviteit van veel mannen?
pi_167120821
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:46 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

Ik denk dat het probleem waar velen tegenaan lopen. Is dat we gewoon netjes zijn opgevoed. En het niet gepast vinden om zomaar (leuke) vreemden aantespreken. En dan ook vooral om vrouwen aantespreken. Wat moeten zij wel niet denken. Je bent als jongen toch vooral bang dat een meid hard gaat katten in het openbaar. Mannen vinden het doorgaans totaal niet erg om aangesproken te worden.
pi_167120923
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 16:13 schreef Tamabralski het volgende:
Waar halen zij hun profiel-fotos vandaan voor al die nepprofielen
Die foto's kunnen overal vandaan komen. Zelfs van bijvoorbeeld Facebook mag je die gewoon kopieren aangezien iemand ze zelf online heeft gegooid.
Moeten zij weten
  maandag 5 december 2016 @ 19:50:06 #149
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167125969
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:30 schreef droppus het volgende:

[..]

Als je even door had gelezen, zag je dat ik uitgaan niet meer zoveel aan vind. En de meisjes die er komen. Dat zijn voor mij meisjes.
Tophouding dit. Als je vrouwen wil ontmoeten moet je er moeite voor doen, uit je comfortzone enzo.
  maandag 5 december 2016 @ 19:51:40 #150
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167126025
O TS is al tijden niet online geweest, nvm.
pi_167126268
Op Tinder staan juist veel vrouwen met die leeftijd & WO hier in Amsterdam.
Mooie vrouwen ook nog.

Ben al voorzien dus keek alleen even uit nieuwsgierigheid, hoor er veel goeds over.
  maandag 5 december 2016 @ 20:57:32 #152
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_167128583
Ik zie een man die geen moeite wil doen voor een vrouw en er geen geld aan wil uitgeven en die niets te bieden heeft. Het ligt uiteraard aan de websites en vrouwen.
Schandalig dat ze eisen stellen aan een man, jij neemt vast genoegen met alles wat warm aanvoelt.
Gewoon lekker alleen blijven!
pi_167128725
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 20:57 schreef gewoonmeppen het volgende:
Ik zie een man die geen moeite wil doen voor een vrouw en er geen geld aan wil uitgeven en die niets te bieden heeft. Het ligt uiteraard aan de websites en vrouwen.
Schandalig dat ze eisen stellen aan een man, jij neemt vast genoegen met alles wat warm aanvoelt.
Ik raad je aan om de lezingen van vrouwelijke anti-feministen te luisteren. Zij leggen uit hoe scheef wensen van vrouwen zijn gegroeid. Binnen de moderne maatschappij. Ten opzichte van mannen. Dating-Sites moeten deze inzichtelijke cijfers ook bezitten. Hun eisenlijst is gewoon te veel. Ze willen de knappe partner, het inkomen, de carriere en de kinderen. En zelf raken zij hierdoor ook in de knel. Mannen zijn onteigend van hun natuurlijke rol. Vrouwen weten niet meer wat zij willen. En vragen zich af waar de goede mannen voor de relaties zijn gebleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tamabralski op 05-12-2016 23:35:33 ]
pi_167129615
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar wat is lelijk? Het verbaast mij soms hoe zwart-wit stellen soms zijn. Soms lopen prachtige meiden rond met de meest lelijke Neanderthaler look-a-like mannen. Andersom komt ook voor, mannen die bij vrouwen voor knap doorgaan en de meest knappe vrouwen in de kroeg kunnen hosselen eindigen bij gedrochten.

Zal wel beauty is in the eye of the beholder zijn.
Schoonheid en aantrekkelijkheid is voor een heel groot deel gewoon objectief te bepalen. Dat een prachtige meid met een lelijkerd gaat is iets dat normaal weinig voorkomt (gold-diggers nagelaten) en andersom ook niet. En die ene uitzondering die je kent, ontkracht niet de theorie.

Het feit is dat uiterlijk een ontzettend belangrijke eigenschap is bij het daten van het andere geslacht. Zelfs al is je persoonlijkheid zeer goed, zal je date door je uiterlijk al afgeknapt kunnen zijn, waarna ze ook je persoonlijkheid begint af te kraken. Tegelijkertijd wordt de persoonlijkheid van aantrekkelijke mensen juist hoger ingeschat en worden fouten genegeerd.

Daarbovenop komt natuurlijk nog de emotionele bagage die je meeneemt als je in je jeugd vaak gepest/buitengesloten bent door je uiterlijk. En toch wordt er ook van die mensen verwacht dat ze maar ergens zelfvertrouwen vandaan toveren. 'Gewoon naar de sportschool gaan dan krijg je zelfvertrouwen' :')
pi_167129698
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 20:57 schreef gewoonmeppen het volgende:
Een relatie moet toch echt van 2 kanten komen, of ben jij zo'n béta die de vrouw helemaal in de watten legt en jezelf laat gebruiken?
pi_167135095
Stop ajb met datingssites, er komt alleen maar narigheid van. Neem tinder: Als je geen 8-pack hebt om te showen wordt het lastig voor je. Heb je een keer een leuke match, dan antwoorden ze niet of spelen hard-to-get.

Het grote probleem is dat vrouwen te gewild zijn. Mannen doen een moord op die websites als Lexa, terwijl menig vrouw Lexa gebruikt "als erbij".

Wil je als man je ego krenken, ga dan vooral door.

Ik houd het bij de kroeg.. daar heb ik veel vaker sjans dan dat ene maandje dat ik op Tinder zat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 december 2016 @ 00:47:15 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_167135146
FOK!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_167135213
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:47 schreef rubbereend het volgende:
FOK!
Volgens mij is hij opzoek naar vrouwen..
pi_167135957
Nederlandse vrouwen zijn echt wel enorm veeleisend moet ik zeggen hoor :'(

Heb een tijdje de betaalde versie van Tinder gehad, en ging toen swipen in Manilla (Fillippijnen). Ik had (zonder overdrijven) binnen anderhalf uur meer dan 200 matches, en meer dan 50 % ging uit zichzelf tegen mij praten. En de meerderheid van die vrouwen was echt aanzienlijk knapper dan menig Nederlandse met een schouderbreedte van een boeing 747. En ze waren allemaal hoog opgeleid en spraken veel beter engels dan ik, dus ook echt niet van die domme snollen of hoeren ofzo.

Realiteit is natuurlijk Twisted, want die Filipina's vinden natuurlijk ook het idee van een westerse man met (in hun ogen) veel geld erg interessant,

Maar ga je dan weer in NL swipen, krijg je twee karige matches per uur ofzo, die natuurlijk nooit een keer tegen je zullen gaan praten. En dat terwijl ik toch een niet onooglijke degelijke en netjes geklede jongeman ben van bijna twee meter lang. Maar ook dat is kennelijk niet goed genoeg meer.

Zit gvd laatst een keer the Undateables te kijken, zie ik een gehandicapte meid met een scheve bek en een krom gegroeide ruggengraat die doodleuk zit te vertellen dat ze 'wel een lange eisenlijst' heeft :')
pi_167136322
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 05:57 schreef Dorpspastoor het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn echt wel enorm veeleisend moet ik zeggen hoor :'(

Heb een tijdje de betaalde versie van Tinder gehad, en ging toen swipen in Manilla (Fillippijnen). Ik had (zonder overdrijven) binnen anderhalf uur meer dan 200 matches, en meer dan 50 % ging uit zichzelf tegen mij praten. En de meerderheid van die vrouwen was echt aanzienlijk knapper dan menig Nederlandse met een schouderbreedte van een boeing 747. En ze waren allemaal hoog opgeleid en spraken veel beter engels dan ik, dus ook echt niet van die domme snollen of hoeren ofzo.

Realiteit is natuurlijk Twisted, want die Filipina's vinden natuurlijk ook het idee van een westerse man met (in hun ogen) veel geld erg interessant,

Maar ga je dan weer in NL swipen, krijg je twee karige matches per uur ofzo, die natuurlijk nooit een keer tegen je zullen gaan praten. En dat terwijl ik toch een niet onooglijke degelijke en netjes geklede jongeman ben van bijna twee meter lang. Maar ook dat is kennelijk niet goed genoeg meer.

Zit gvd laatst een keer the Undateables te kijken, zie ik een gehandicapte meid met een scheve bek en een krom gegroeide ruggengraat die doodleuk zit te vertellen dat ze 'wel een lange eisenlijst' heeft :')
Mja, maar houd er rekening mee dat je al heel snel interessant bent voor aziatische vrouwen uit die landen. Het hoeven geen hoeren te zijn om op westerse welvaart te vallen.
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:28:58 #161
416020 K44S
The bearded man
pi_167137133
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:43 schreef Denivellering het volgende:
Stop ajb met datingssites, er komt alleen maar narigheid van. Neem tinder: Als je geen 8-pack hebt om te showen wordt het lastig voor je. Heb je een keer een leuke match, dan antwoorden ze niet of spelen hard-to-get.

Het grote probleem is dat vrouwen te gewild zijn. Mannen doen een moord op die websites als Lexa, terwijl menig vrouw Lexa gebruikt "als erbij".

Wil je als man je ego krenken, ga dan vooral door.

Ik houd het bij de kroeg.. daar heb ik veel vaker sjans dan dat ene maandje dat ik op Tinder zat.
Ik heb geen 8 pack en had in een week redelijk wat matches.

Het gaat dan wel om een creatieve foto, minimale maar wel creatieve text.
pi_167137702
Okee nu kunnen we allemaal zeggen dat de vrouwen veeleisend zijn, maar als ik op badoo langs de mannen ga dan vind ik het niet zo gek dat mannen niet zo vaak worden aangesproken, op de gemiddelde foto zie je een psychopatisch grijnzende man met een compleet vergeeld gebit en een zonnebril met een vis in zijn hand, met kleding waarvan ik mij afvraag waar ze die winkel ooit hebben gevonden, helemaal een afknapper op elke foto bier erbij.
Of ze hebben een foto waarbij de ex of vrouw/vriendin is weggeknipt of ook zo afgrijzelijk, van die via de spiegel selfie's waarbij ze nogal scheel kijken.

De dates die ik wel heb gedaan via badoo, hadden de mannen een vrij leuk profiel met gewone foto's, heb mijn huidige vriend ook via een datingsite, die had gewoon een normaal profiel die spontaan en leuk overkwam. Twee van mijn exen ken ik ook via badoo en ook die hadden hele normale profielen met normale foto's.

Daarbij na de mannen te hebben afgezeken, sommige vrouwen denken ook dat ze het nieuwste foto model zijn en hoevaak plaatsen vrouwen geen foto's met zichzelf van 10 jaar voor vandaag. Of ze zijn zo geshopt dat die 30 kg teveel ineens wonderbaarlijk verdwenen is of ze smeren zoveel make up dat je meer het idee hebt dat met een roller die wenkbrauwen worden aangebracht. En veeleisend, tja wat is veeleisend, je valt erop of niet en wat iemand hiervoor al zei, je kiest zelf ook niet zomaar een vrouw omdat die warm is.
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:25:01 #163
451005 Grems
Clown World
pi_167137941
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:08 schreef LittleLady het volgende:
Okee nu kunnen we allemaal zeggen dat de vrouwen veeleisend zijn, maar als ik op badoo langs de mannen ga dan vind ik het niet zo gek dat mannen niet zo vaak worden aangesproken, op de gemiddelde foto zie je een psychopatisch grijnzende man met een compleet vergeeld gebit en een zonnebril met een vis in zijn hand, met kleding waarvan ik mij afvraag waar ze die winkel ooit hebben gevonden, helemaal een afknapper op elke foto bier erbij.
Of ze hebben een foto waarbij de ex of vrouw/vriendin is weggeknipt of ook zo afgrijzelijk, van die via de spiegel selfie's waarbij ze nogal scheel kijken.

De dates die ik wel heb gedaan via badoo, hadden de mannen een vrij leuk profiel met gewone foto's, heb mijn huidige vriend ook via een datingsite, die had gewoon een normaal profiel die spontaan en leuk overkwam. Twee van mijn exen ken ik ook via badoo en ook die hadden hele normale profielen met normale foto's.

Daarbij na de mannen te hebben afgezeken, sommige vrouwen denken ook dat ze het nieuwste foto model zijn en hoevaak plaatsen vrouwen geen foto's met zichzelf van 10 jaar voor vandaag. Of ze zijn zo geshopt dat die 30 kg teveel ineens wonderbaarlijk verdwenen is of ze smeren zoveel make up dat je meer het idee hebt dat met een roller die wenkbrauwen worden aangebracht. En veeleisend, tja wat is veeleisend, je valt erop of niet en wat iemand hiervoor al zei, je kiest zelf ook niet zomaar een vrouw omdat die warm is.

"Niet reageren tenzij je minimaal 1.80 bent"

De realiteit van online dating.

[ Bericht 2% gewijzigd door Grems op 06-12-2016 10:34:34 ]
pi_167139676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:08 schreef LittleLady het volgende:
Tja, Badoo is dan ook een datingsite die voornamelijk wordt gebruikt door mensen die sociaal-economisch minder sterk zijn dan gemiddeld. Vergelijk het maar eens met OkCupid, daar zul je minder karper-foto's en selfies tegenkomen.
pi_167140098
Volgens mij is Badoo ook erg nep.
pi_167141220
De gemiddelde vrouw is vrij veeleisend.

Ik vind het al heel fijn als mijn date in kwestie (m/v) er verzorgd uitziet. En met geld om kan gaan, maar ook op een manier dat anderen er niet minder van worden (gierigheid, bah!). Of dat nou is van een minimumloon of van een goed betaalde baan interesseert me niet. Ik vind het veel irritanter als mensen rekeningen verstoppen of alles ontkennen wanneer de deurwaarder voor de deur staat.

Maar misschien ben ik wel raar. Het lijkt me ook helemaal niks om carrièrevrouw te zijn en dat hoeft voor mij ook helemaal niet. Een leuk leven is goed genoeg. Het is handig om veel geld te verdienen, maar dan doe ik niet het werk wat ik leuk vind.

Het lijkt mij veel belangrijker dat mensen humor hebben en dat je gesprekken kunt voeren. Ik hoef geen lege huls waar ik mee kan showen in de buitenwereld en waar ik thuis doodongelukkig mee ben.
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:46:40 #167
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_167141806
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:43 schreef Denivellering het volgende:

Ik snap het niet, bij mij antwoorden ze allemaal en uiteraard gaan niet alle gesprekken even vlot maar dan laat je'm gewoon passeren. En ik ben ook geen fotomodel, maar wel verzorgd met een degelijke vaste baan en beetje moderne kleding.

En dan hangt het er natuurlijk van af waar je op gaat swipen, ik ben 44 en als ik swipe op 18 tot 22 jarigen dan gebeurd er ook geen hol, maar dat is ook niet waar ik naar zoek.

Wees ambitieus maar realistisch in je partnerkeuze, kom een beetje creatief en grappig uit de hoek en zet duidelijke recente foto's.
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:47:23 #168
451005 Grems
Clown World
pi_167141826
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:17 schreef Opoefiets het volgende:
De gemiddelde vrouw is vrij veeleisend.

Ik vind het al heel fijn als mijn date in kwestie (m/v) er verzorgd uitziet. En met geld om kan gaan, maar ook op een manier dat anderen er niet minder van worden (gierigheid, bah!). Of dat nou is van een minimumloon of van een goed betaalde baan interesseert me niet. Ik vind het veel irritanter als mensen rekeningen verstoppen of alles ontkennen wanneer de deurwaarder voor de deur staat.

Maar misschien ben ik wel raar. Het lijkt me ook helemaal niks om carrièrevrouw te zijn en dat hoeft voor mij ook helemaal niet. Een leuk leven is goed genoeg. Het is handig om veel geld te verdienen, maar dan doe ik niet het werk wat ik leuk vind.

Het lijkt mij veel belangrijker dat mensen humor hebben en dat je gesprekken kunt voeren. Ik hoef geen lege huls waar ik mee kan showen in de buitenwereld en waar ik thuis doodongelukkig mee ben.
Ja, ze moeten vooral betalen natuurlijk :')

En dan ook nog vaak negatief uitlaten over dames die eerlijk zijn over hun beroep _O-
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:50:42 #169
451005 Grems
Clown World
pi_167141919
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:46 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik snap het niet, bij mij antwoorden ze allemaal en uiteraard gaan niet alle gesprekken even vlot maar dan laat je'm gewoon passeren. En ik ben ook geen fotomodel, maar wel verzorgd met een degelijke vaste baan en beetje moderne kleding.

En dan hangt het er natuurlijk van af waar je op gaat swipen, ik ben 44 en als ik swipe op 18 tot 22 jarigen dan gebeurd er ook geen hol, maar dat is ook niet waar ik naar zoek.

Wees ambitieus maar realistisch in je partnerkeuze, kom een beetje creatief en grappig uit de hoek en zet duidelijke recente foto's.
Als ze ~44 zijn weten ze zelf ook dondersgoed dat hun marktwaarde als een denderende trein richting de 0 gaat natuurlijk _O-

Prachtig advies maar volstrekt niet relevant voor mensen onder de 35-40
pi_167145441
Ach ik denk dat iedereen wel eisen heeft, anders zouden we zo naar buiten lopen, even checken, ja vrijgezel en zo een willekeurig persoon mee naar binnen nemen van nou, dit is de nieuwe relatie.

Ja ook ik had eisen, werk dien je te hebben, zelfstandigheid, geen kleine kinderen, verzorgd en een motor, dat laatste omdat ik zelf groot liefhebber ben van motorrijden en zelf ook een heb.
Noem het veeleisend, maar zijn dingen die ik belangrijk vind.

Maar je komt eigenlijk pas na een jaar erachter of je goed bij elkaar past, dan trekt de roze wolk op, dan zie je de nadelen van een ander, de ware trekjes, iemand zal zich in het begin de volle 200% presenteren, na een jaar voelen ze zich op hun gemak en zie je de ware ik.

Ik had ook een geweldige man getroffen via internet, had werk, zag er woest aantrekkelijk uit, hadden heel veel lol samen, onze eerste date was geweldig en hadden een erg leuke klik, echt nog steeds als ik de foto's van hem zie dan denk ik wauw, helaas kwam ik erachter dat meneer een enorm alcohol probleem had en nog steeds heeft want zelfs nu 4,5 jaar na de relatie krijg ik zo af en toe nog steeds berichten als hij straalbezopen is.
pi_167145780
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:17 schreef Tamabralski het volgende:
Volgens mij is Badoo ook erg nep.
Die ene en tevens laatste keer dat ik een blik wierp op Badoo hoopte ik ook dat het nep zou zijn. Zo veel sociaal-economische zwakkeren bij elkaar... Het leek wel een theatervoorstelling. Zo'n meisje/vrouw had wel 20 selfies met in elke foto diezelfde wezenloze blik, telkens in haar tuintje met grindtegels en plastic tuinmeubels... Gewoon niet goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door cefuni op 06-12-2016 16:31:34 ]
pi_167149919
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:04 schreef LittleLady het volgende:
Ach ik denk dat iedereen wel eisen heeft, anders zouden we zo naar buiten lopen, even checken, ja vrijgezel en zo een willekeurig persoon mee naar binnen nemen van nou, dit is de nieuwe relatie.

Ja ook ik had eisen, werk dien je te hebben, zelfstandigheid, geen kleine kinderen, verzorgd en een motor, dat laatste omdat ik zelf groot liefhebber ben van motorrijden en zelf ook een heb.
Noem het veeleisend, maar zijn dingen die ik belangrijk vind.

Maar je komt eigenlijk pas na een jaar erachter of je goed bij elkaar past, dan trekt de roze wolk op, dan zie je de nadelen van een ander, de ware trekjes, iemand zal zich in het begin de volle 200% presenteren, na een jaar voelen ze zich op hun gemak en zie je de ware ik.

Ik had ook een geweldige man getroffen via internet, had werk, zag er woest aantrekkelijk uit, hadden heel veel lol samen, onze eerste date was geweldig en hadden een erg leuke klik, echt nog steeds als ik de foto's van hem zie dan denk ik wauw, helaas kwam ik erachter dat meneer een enorm alcohol probleem had en nog steeds heeft want zelfs nu 4,5 jaar na de relatie krijg ik zo af en toe nog steeds berichten als hij straalbezopen is.
En wat nou als iemand, om maar een voorbeeld te noemen, erg ambitieus is maar net is wegbezuinigd bij een bank en dus opnieuw moet gaan solliciteren? Dan heeft die man in kwestie dus geen werk, en voldoet hij dus niet aan het lijstje en wordt doorgehaald op de lijst?

Daarom vind ik lijstjes ook zo stom. Iemand hoeft op het eerste gezicht helemaal niet te lijken wat het is. Mijn buurjongen rijdt ook rond in een gloednieuwe Audi A3 lease, heeft werk, maar is ondertussen zo instabiel als de pest in verband met zijn cocaineverslaving. Als het goed gaat in zijn leven zijn er geen problemen, maar gebeurt er iets ergs dan zit je met een doorgesnoven gek in je huis.

Je kunt iemand toch niet volledig beoordelen op basis van een paar (al dan niet tijdelijke) vinkjes?

Ik heb het idee dat veel vrouwen dat wel doen. Die hebben een paar harde eisen, maar kijken af en toe niet naar de persoon. En dan opeens na een jaar of twee is het janken want ''Hij was heel anders dan gedacht''. Ja omdat je iemand enorm oppervlakkig hebt beoordeeld.
pi_167150148
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:12 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

En wat nou als iemand, om maar een voorbeeld te noemen, erg ambitieus is maar net is wegbezuinigd bij een bank en dus opnieuw moet gaan solliciteren? Dan heeft die man in kwestie dus geen werk, en voldoet hij dus niet aan het lijstje en wordt doorgehaald op de lijst?

Daarom vind ik lijstjes ook zo stom. Iemand hoeft op het eerste gezicht helemaal niet te lijken wat het is. Mijn buurjongen rijdt ook rond in een gloednieuwe Audi A3 lease, heeft werk, maar is ondertussen zo instabiel als de pest in verband met zijn cocaineverslaving. Als het goed gaat in zijn leven zijn er geen problemen, maar gebeurt er iets ergs dan zit je met een doorgesnoven gek in je huis.

Je kunt iemand toch niet volledig beoordelen op basis van een paar (al dan niet tijdelijke) vinkjes?
Nu denk ik ook niet dat iemand die bij een bank heeft gewerkt mij direct zal uitkiezen als een potentieele partner.
pi_167152854
fok werkt trouwens ook prima
  dinsdag 6 december 2016 @ 21:05:34 #175
416020 K44S
The bearded man
pi_167153605
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:42 schreef madeliefff het volgende:
fok werkt trouwens ook prima
Ohja? Dm dan maar :7
pi_167176785
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:05 schreef K44S het volgende:

[..]

Ohja? Dm dan maar :7
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')