Dat is best sneu voor haar!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:22 schreef Yiwei het volgende:
Ik ken een madame van ~35 jaar die heeft zich ingeschreven in alle bekende datingsites in NL. Haar conclusie was dat er niemand tussen zat wat haar smaak was.
Ja dit klopt wel idd. Ik denk dat een heel groot deel met die reden erop zit en niet serieus is. Maar goed daartegenover staan wel hordes vrouwen die wel serieus zijn en op zoek zijn naar relaties of leuke datesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
3) alleen een beetje aandacht willen zodat hun ego wordt gestreeld en dan stoppen ze met tinderen
Datzelfde gaat voor veel mannen ook wel op, denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Tinder voor de vluchtige contacten, en als je iemand leuk ontmoet is het mooi meegenomen... maar over het algemeen merk ik dat de meeste meiden die op tinder zitten:
1) te wanhopig uit zijn op een relatie in de zin van "je mag me nu neuken maar als je dat doet hebben we een relatie" (ja die heb ik meerdere keren gehoord) + het feit dat IK het persoonlijk echt een keiharde afknapper vind als ze zo serieus op zoek zijn naar een relatie ipv dat dingen lopen zoals ze lopen..
2) gewoon weg niet serieus zijn en gewoon een leuke avond willen hebben
3) alleen een beetje aandacht willen zodat hun ego wordt gestreeld en dan stoppen ze met tinderen
Overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik mijn vorige ex via Tinder heb ontmoet, leuk jaartje mee gehad maar later ging het toch mis.
Te veeleisend zijn is een bitch. Wat heeft ze zelf te bieden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:22 schreef Yiwei het volgende:
Ik ken een madame van ~35 jaar die heeft zich ingeschreven in alle bekende datingsites in NL. Haar conclusie was dat er niemand tussen zat wat haar smaak was.
Ik denk dat surge wel goed bij je past gezien je post geschiedenis. Beetje soort zoekt soort ideequote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:04 schreef droppus het volgende:
Onlangs weer een poging gedaan op lexa. Naast dat het duur is vallen me een aantal dingen op.
- Als je gaat zoeken en je vult in 'online afgelopen week', dan houd je echt minder dan de helft over.
- Veel vrouwen die wel wekelijks er opstaan staan er al jaren op. Ja ik ben zo stom geweest om het een aantal keer de proberen.
- Mocht je dan al iemand treffen dan is de eisen/wensenlijst enorm hoog of zijn het types met een dermate hoge vorm van bindingsangst.
Wie heeft ook ervaring met lexa? En de ervaring van vrouwen wil ik ook wel eens weten. En hoe is dit op andere sites? Zoals relatieplanet, paiq, pepper. Etc.
Om wat dingen voor te zijn. Ik kom al uit een lange relatie en heb er meerdere gehad.
Ik merk dat ik weinig mensen van rond mijn leeftijd tegen kom (midden 30). Op mijn werk zijn vrouwen veel ouder. Uitgaan nog weinig behoefte aan naast dat vrouwen daar te jong zijn voor mij. En voor de rest hebben alle vrouwen die ik ken een relatie.
Vandaar poging datingsite.
Ja het is niet gelimiteerd tot vrouwen hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Datzelfde gaat voor veel mannen ook wel op, denk ik.
Voor de vrouw kan het zijn:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:56 schreef Grems het volgende:
Datingsites/apps bestaan om:
1. Mannen geld afhandig te maken.
2. Het ego van de deelnemende vrouwen te strelen.
Nou, nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Voor de vrouw kan het zijn:
Enkel om geneukt en gedumpt te worden
Voor de ego van de man.
Ik doelde meer dat je bevooroordeling niet echt klopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:12 schreef Grems het volgende:
[..]
Nou, nee.
Een datingsite heeft als expliciet doel: daten.
Neuken heeft niet als expliciet doel: een verdere relatie.
Probeer het gerust nog een keer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik doelde meer dat je bevooroordeling niet echt klopt.
Ze is assertief; management op het werk waarbij de karakteristieken terug te vinden is in het prive leven. Dus eigen huis, eigen auto enzo. Alleen geen man. Niet dik, voor en achter aanwezig. Mannen willen vaak met haar op de foto tijdens uitgaan, wordt vaak door beide geslachten mooi gevonden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:52 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Te veeleisend zijn is een bitch. Wat heeft ze zelf te bieden?
Dat hoor ik inderdaad heel vaak van vrouwen die Tinder hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Voor de vrouw kan het zijn:
Enkel om geneukt en gedumpt te worden
Voor de ego van de man.
Je inschrijven voor een online vleeschmarkt en dan huilen dat er geen huwelijk uit voortvloeitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dat hoor ik inderdaad heel vaak van vrouwen die Tinder hebben gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |