Haquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest weer.. Helaas houdt de natuur geen rekening met mensen.. Eigenlijk hetzelfde als andersom.
och armequote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
Morgen door de hitte naar de tandarts.....
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef BoneThugss het volgende:
Eindelijk in dezelfde SC als mijn waarde vriend.😁
Ik ben 20.quote:
😁quote:
Je bent zo oud als je je voelt toch.😀quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Piet zegt, Milfs zijn hierr niet meer ..
Die is een beetje weggejaagd door tong volgens mij..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Soury heeft ook vaak erg wijze tips.
Laat die zich wegjagen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is een beetje weggejaagd door tong volgens mij..
Je bent nog jong, alle tijd om meer diepte in je leven te vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef Wheeljack het volgende:
Zat eerst onder een andere nick op FOK! maar die vond ik niks dus heb ik een nieuw account aangemaakt
Fotoboek van pinman
http://forum.fok.nl/user/history/436335
PoHi van oude account
Hoe oud ben jij dan Piet?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent nog jong, alle tijd om meer diepte in je leven te vinden.
Pics?quote:
Kom al 35 jaar maar niet van mijn muts af wat ik ook probeer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:56 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik val er maar op eentje. En die valt gelukkig ook op mij.
Hoeveel jaren verschillen jullie ?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:56 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik val er maar op eentje. En die valt gelukkig ook op mij.
Mooie leeftijd, irl oog je denk ik jonger.😀quote:
Er zijn ook series en films vanquote:
Zit mobiel, link?😇quote:
Thunderbirdsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog van de Thunderbirds.
Ik DJ soms nog en heb dan groepies.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, irl oog je denk ik jonger.😀
15quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel jaren verschillen jullie ?
google fobo en mrspoez, dat moet lukken.quote:
Piratenmuziek?😋quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik DJ soms nog en heb dan groepies.
Ik mis wat bij die nieuwe, dat droge.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Thunderbirds![]()
Wat vind je van die nieuwe Thunderbirds serie?
Vind hem wel gaaf. Oude heb ik ook gezien natuurlijk
Of DJ Tiesto - He's a Piratequote:
Heel goed.😊quote:
Geheime zender enzo.:Pquote:
Kan het niet vinden.😖quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:03 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
15
[..]
google fobo en mrspoez, dat moet lukken.
Ja, echt kut dat kraken niet meer mag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De echte mooie tijd met festival op kraakterrein is over helaas.
Post hier een foto.👍quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dan zal het niet de moeite zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik DJ soms nog en heb dan groepies.
Draait ie ook op Notting Hill?quote:
Ga je met de boot?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, vast wel hij heb de data vrij gehouden.
Yep. Is toffe kerel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:26 schreef chufi het volgende:
Ah jullie gaan bij hem logeren begrijp ik
Lijkt me ook het praktischer... Autorijden in de UK trekt me niet echt aan...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de trein en daar staan genoeg auto's verder nog metro.
Mijn stuur zit aan verkeerde kant en dat is niet prettig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook het praktischer... Autorijden in de UK trekt me niet echt aan...
NH carnaval is t/m maandag dacht ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrijdag erheen en verwacht dinsdag weer terug te zijn.
Ik heb geen eens een rond stuurquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn stuur zit aan verkeerde kant en dat is niet prettig.
Ja maar ga meer voor al die soundsystems die op elke straathoek staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
NH carnaval is t/m maandag dacht ik
Waarin?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fann is er nu even niet maar die is daar erg goed in.
Ik ben er nooit geweest, maar dat lijktme wel gezellig met al die tropische gezelligheidquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar ga meer voor al die soundsystems die op elke straathoek staan.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.....waar moet ik op googelen dan?
Dat ben ik vergeten.. Of was het het plaatje van Misspoesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.....waar moet ik op googelen dan?
ah.......... veel te warm voorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het opvangen van jongere Fok users.
ik vind het allemaal een beetje vermoeiend op het moment, dan lees ik iets wil ik reageren en danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vermaak me overal wel meestal.
Dan ben je Fok moe, heb ik ook regelmatig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het allemaal een beetje vermoeiend op het moment, dan lees ik iets wil ik reageren en dan
denk ik, ach la maar zitten
ja ik denk het,heb ik ook wel vaker gehad hoor, zal wel weer overgaan, of niet ... kan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ben je Fok moe, heb ik ook regelmatig.
Gewoon jezelf blijven Fann.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik denk het,heb ik ook wel vaker gehad hoor, zal wel weer overgaan, of niet ... kan ook
maakt verder niet uit....
Jaaaaaaaaaa Pietje doe ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven Fann.
Iedereen heeft recht op zijn eigen sores en staat het vrij om daar eigen mening over te hebben.quote:
zo is dat!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn eigen sores en staat het vrij om daar eigen mening over te hebben.
met mijn kaplaarzen aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Midden in de winter gaan wij nog een keer op stap samen.
Die haalt en breng me welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als die Griek het goed vindt natuurlijk.
foto maken!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben in gevecht met wat rare insecten nu die naar binnen vliegen.
Dat kutbeest beweegt steeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:17 schreef FANN het volgende:
[..]
foto maken!
anders kunnen we niet raden...
da's zo'n langpoot toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kutbeest beweegt steeds.
Een jonge hooiwagen.
Doen niks maar vliegen wel irritant voor mijn scherm.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
da's zo'n langpoot toch?
steken die ook, nee toch? doen niet zoveel kwaad geloof ik....
Normaal ook nooit eik maar met dit weer komen ze toch naar binnen op 4 hoog.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:52 schreef chufi het volgende:
Ik heb zoń Bokker tennis ding met batterijtjes... Knettert even als je raak slaat.. Maar ik heel weinig insekten in huis...
deze?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:39 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
google mrspoez.
ik ben NIET die ene met die imbeciele grijns en die bloemetjesjurk.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:35 schreef FANN het volgende:
[..]
deze?![]()
[ afbeelding ]
écht gegoogeld op mrspoez
Nu wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:08 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
je plaatje deed het niet
o lekker dat maakt een teringherriequote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is leuk toch en ze zijn hier bomen aan het zagen.
ow weet ik niet ik heb er ook een paar gezien maar ik vond de ene nog erger dan de anderequote:
Die heb ik gezien ja, half met mijn ogen dichtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Texas_Chain_Saw_Massacre_(1974) was de beste wel.
één van mijn favoriete nummers van vroegahquote:
it's the best..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:13 schreef sacha het volgende:
[..]
één van mijn favoriete nummers van vroegah
na overdosis even geen zin meer in sportquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:58 schreef chufi het volgende:
Churandy loopt een NR op de 200m en wint
Was een Diamond League wedstrijd ... Maar goed begrijpelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:51 schreef sacha het volgende:
[..]
na overdosis even geen zin meer in sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:56 schreef chufi het volgende:
Joepie![]()
![]()
die krijg ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Niet meer van onze tijd die papieren verspiling .. Want iedereen zoek alles online tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:54 schreef sacha het volgende:
wél een gouden gids die onmiddellijk het oud papier in gaat
de Aap moet voor al zijn talen een papieren Prisma woordenboekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer van onze tijd die papieren verspiling .. Want iedereen zoek alles online tegenwoordig
Ja schoolboeken zijn helemaal erg, zeker ook nog alleen de laatste editiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef sacha het volgende:
[..]
de Aap moet voor al zijn talen een papieren Prisma woordenboek
juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schoolboeken zijn helemaal erg, zeker ook nog alleen de laatste editie
Maar welke 4 talen? Engels, frans, Duits en Nederlands?
Is er geen Spaans?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja schoolboeken zijn helemaal erg, zeker ook nog alleen de laatste editie
Maar welke 4 talen? Engels, frans, Duits en Nederlands?
Daar ligt de Ikea gids ook alquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:54 schreef sacha het volgende:
wél een gouden gids die onmiddellijk het oud papier in gaat
Ja kan!quote:
Die van mij is met voorpaginaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kan!Ik heb hem al, eerste blad was vies, heb ik eruit gescheurd maar was toch niet boeiend
![]()
stuur maar DM waar hij heen moet
Oud papier is nog niet wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt hem al niet meer zeg je net....
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja écht! HIj is jaloers![]()
Chuf mag hem ook sturen hoor
[..]
Ik wil niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Stuur dat ding gewoon op man, met een leuk kaartje erbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je maandag nog niets gehoord hebben sein me even in.. Dan ga ik kijken wat ik kan doen
mag ik minimeeten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef chufi het volgende:
Maar Joosie van de KSC gaat morgen een dagje fietsen daar bij Sas, misschien heeft hij m ook niet nodig
Als je dat geen probleem vind, is het misschien nog wel te regelen, mits de Ikea gids ook al in zwolle in de bus is gevallenquote:
[..]
Ik heb er een, die ligt nog niet bij het oud papier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij er ook nog eentje, sturen we ze allemaal naar Sas
Nou kijken wie haar adres krijgt, ik heb nog niks, dus Chuf mag hem sturenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er een, die ligt nog niet bij het oud papier.
Vroeger was ik altijd wel blij met die gids, maar tegenwoordig is ie ietwat overbodig geworden, net als die Gouden Gids die Sas noemde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou kijken wie haar adres krijgt, ik heb nog niks, dus Chuf mag hem sturen![]()
Als ik hem was had ik hem al op de bus gedaan
Hij is toch wel 400+ gram, dus 3.95 portoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou kijken wie haar adres krijgt, ik heb nog niks, dus Chuf mag hem sturen![]()
Als ik hem was had ik hem al op de bus gedaan
Zelfs Telefoonboeken lagen hier beneden hele stapels van bij de postboxen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger was ik altijd wel blij met die gids, maar tegenwoordig is ie ietwat overbodig geworden, net als die Gouden Gids die Sas noemde.
Vuile Vrekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is toch wel 400+ gram, dus 3.95 portoIk wacht eerst Joosie af en anders stuur ik hem wel
Hadden sommige Fok!ers maar geen internet dan zou het een stuk rustiger zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs Telefoonboeken lagen hier beneden hele stapels van bij de postboxen.
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien trouwens...
Maar ja, niet IEDEREEN heeft internet, je zou ze eigenlijk gewoon gratis moeten kunnen
aanvragen ofzo, dan krijgen alleen de mensen die dat nodig hebben zo'n ding.
Er zijn nog steeds mensen zonder internet Mo, ik ken ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik heb vanmorgen een bakje uit de dv gehaald, straks eens kijken wat het eigenlijk is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:16 schreef chufi het volgende:
Nu eerst maar eens wat koken... Begint een beetje te knagen mn maag
Ik loop de laatste weken ook al de dv leeg te halen.. Maar omdat ik begonnen ben met labellen weet ik meestal wat ik kan verwachten..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een bakje uit de dv gehaald, straks eens kijken wat het eigenlijk is.
Gisteren bleken het kip-reepjes in saus te zijn, die heb ik met rijst gegeten.![]()
Chuf, ga hem brengen of stuur hem op, ik vind het allemaal best, ik gooi de mijne weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan hem natuurlijk ook zelf langs brengen....Maar of dat goedkoper wordt
Ik ken der ook 3 zonder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs Telefoonboeken lagen hier beneden hele stapels van bij de postboxen.
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien trouwens...
Maar ja, niet IEDEREEN heeft internet, je zou ze eigenlijk gewoon gratis moeten kunnen
aanvragen ofzo, dan krijgen alleen de mensen die dat nodig hebben zo'n ding.
Er zijn nog steeds mensen zonder internet Mo, ik ken ze
bij ons in het dorpquote:
Die geen "Internet" hebbenquote:
Ik onderneem wel actiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf, ga hem brengen of stuur hem op, ik vind het allemaal best, ik gooi de mijne weer
weg want ik heb geen DM, dus ik denk dat Sas niet serieus was
Ja, ja, dan moet alles gewoon per telefoon of post, ik weet het Hut, vandaar dat ik het ook zeiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die geen "Internet" hebben
Sommigen moeten alles per telefoon doen of gewoon met de post.
en dan hoor je die verhalen...
Eet je nog met de 55+ club of wacht je nog een paar maandenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die geen "Internet" hebben
Sommigen moeten alles per telefoon doen of gewoon met de post.
en dan hoor je die verhalen...
nou zeg, ben eventjes druk jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf, ga hem brengen of stuur hem op, ik vind het allemaal best, ik gooi de mijne weer
weg want ik heb geen DM, dus ik denk dat Sas niet serieus was
Ja behoorlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nou zeg, laat chufi het maar doen, nu is ie pissig op mij
ze vroeg het aan mij en ik dacht dat jij hem al weggegooid hadquote:
vast niet, gekkiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nou zeg, laat chufi het maar doen, nu is ie pissig op mij
quote:
regelen jullie maar watquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
nee hoor hoe kan k nu nog boos worden om een Ikea gids
Smakelijk Fann, komt goed. Of morgen al en anders in de loop van de weekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
regelen jullie maar wat![]()
Ik eet brood met aardbeien vandaag trouwens
Mooi zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk Fann, komt goed. Of morgen al en anders in de loop van de week
*Niks doet en laat voederen*quote:
doe het dan niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de betekenis vragen
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Eet je nog met de 55+ club of wacht je nog een paar maanden
HUt, als ik niet getrouwd was had ik verkering aan je gevraagdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee
a.s. vrijdag ga ik op tafeltennis eerste keer
hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
HUt, als ik niet getrouwd was had ik verkering aan je gevraagd
Doe je wel een hoofdband om, anders loopt al het zweet over je brilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee
a.s. vrijdag ga ik op tafeltennis eerste keer
ik neem een extra handdoek meequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je wel een hoofdband om, anders loopt al het zweet over je bril
is ook een manierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet toch wat aan sport doen dan begin ik maar zo
Nice. Dat ga ik hier niet meemaken vlakbij Schipholquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Die vloog zojuist over.
Ding was erg laag.....maar ik vind het wel leuk ze te zien, hier vliegen ze regelmatig, ondanks de vliegtuigen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice. Dat ga ik hier niet meemaken vlakbij Schiphol
een ballonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Die vloog zojuist over.
Net over het prikkeldraadquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
Gisteren is er nog ergens een Zeppelin gecrashed
[ afbeelding ]
Het is niet groot, maar wel een fijn balkon.quote:
gaan de ganzen weer weg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet groot, maar wel een fijn balkon.
Poezen vinden het ook prachtig, maar die schrokken toen straks wel van een vlucht ganzen, ze kwamen met een dikke staart en verbaasd koppie naar binnen gevlucht.![]()
Die beesten maken nogal herrie bij het overvliegen.
Welke kant vlogen die op, want dat is meestal een voortekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet groot, maar wel een fijn balkon.
Poezen vinden het ook prachtig, maar die schrokken toen straks wel van een vlucht ganzen, ze kwamen met een dikke staart en verbaasd koppie naar binnen gevlucht.![]()
Die beesten maken nogal herrie bij het overvliegen.
Groetjes terugquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
De groeten vanuit South Norwood, London.
Gast showtje vannacht van Lee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Groenten terug vanuit zonnig Limburg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook lekker weer hier, wat minder warm.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Groenten terug vanuit zonnig Limburg.
Gezonde hap naar Piet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Groenten terug vanuit zonnig Limburg.
Have fun Piet..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Genoeg eettentjes in de buurt.
hier ook vanochtend richting het zuidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |