Haquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest weer.. Helaas houdt de natuur geen rekening met mensen.. Eigenlijk hetzelfde als andersom.
och armequote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
Morgen door de hitte naar de tandarts.....
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef BoneThugss het volgende:
Eindelijk in dezelfde SC als mijn waarde vriend.😁
Ik ben 20.quote:
😁quote:
Je bent zo oud als je je voelt toch.😀quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Piet zegt, Milfs zijn hierr niet meer ..
Die is een beetje weggejaagd door tong volgens mij..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Soury heeft ook vaak erg wijze tips.
Laat die zich wegjagen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is een beetje weggejaagd door tong volgens mij..
Je bent nog jong, alle tijd om meer diepte in je leven te vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef Wheeljack het volgende:
Zat eerst onder een andere nick op FOK! maar die vond ik niks dus heb ik een nieuw account aangemaakt
Fotoboek van pinman
http://forum.fok.nl/user/history/436335
PoHi van oude account
Hoe oud ben jij dan Piet?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent nog jong, alle tijd om meer diepte in je leven te vinden.
Pics?quote:
Kom al 35 jaar maar niet van mijn muts af wat ik ook probeer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:56 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik val er maar op eentje. En die valt gelukkig ook op mij.
Hoeveel jaren verschillen jullie ?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:56 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik val er maar op eentje. En die valt gelukkig ook op mij.
Mooie leeftijd, irl oog je denk ik jonger.😀quote:
Er zijn ook series en films vanquote:
Zit mobiel, link?😇quote:
Thunderbirdsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog van de Thunderbirds.
Ik DJ soms nog en heb dan groepies.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, irl oog je denk ik jonger.😀
15quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel jaren verschillen jullie ?
google fobo en mrspoez, dat moet lukken.quote:
Piratenmuziek?😋quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik DJ soms nog en heb dan groepies.
Ik mis wat bij die nieuwe, dat droge.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Thunderbirds![]()
Wat vind je van die nieuwe Thunderbirds serie?
Vind hem wel gaaf. Oude heb ik ook gezien natuurlijk
Of DJ Tiesto - He's a Piratequote:
Heel goed.😊quote:
Geheime zender enzo.:Pquote:
Kan het niet vinden.😖quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:03 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
15
[..]
google fobo en mrspoez, dat moet lukken.
Ja, echt kut dat kraken niet meer mag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De echte mooie tijd met festival op kraakterrein is over helaas.
Post hier een foto.👍quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dan zal het niet de moeite zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik DJ soms nog en heb dan groepies.
Draait ie ook op Notting Hill?quote:
Ga je met de boot?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, vast wel hij heb de data vrij gehouden.
Yep. Is toffe kerel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:26 schreef chufi het volgende:
Ah jullie gaan bij hem logeren begrijp ik
Lijkt me ook het praktischer... Autorijden in de UK trekt me niet echt aan...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de trein en daar staan genoeg auto's verder nog metro.
Mijn stuur zit aan verkeerde kant en dat is niet prettig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook het praktischer... Autorijden in de UK trekt me niet echt aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |