Je vergeet Juventus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:18 schreef Mr.N het volgende:
Ajax
Arsenal
AC Milan
Allemaal vergane glorie
Lekker boeiend, ben je hier aan het solliciteren dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op Doublepain, ik zei verdient. Hap dan.
Zo veel nog?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft in de laatste 2 wedstrijden bij elkaar opgeteld 4 schoten op goal gehad.
(Tegen Willem II en Rostov)
wel gewoon kampioen en 90mln in een spits investeren, die spelen dit jaar wel verdienstelijk seizoen denk ik hoorquote:
Daan, ik hou van jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het lijkt net of De Graafschap vandaag speelt of niet dan?![]()
Wat voor thee?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg een kopje thee te zetten.
En weet je wat, ik doe het ook gewoon.
Een grote foto van MH17 en iets over "we zijn er weer ingetuind".quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Welke kop staat er morgen op de voorpagina van de Telegraaf?
Dan is die bankrekening zo leeg!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat hem aub eerst nog even TD worden. Hoeft maar een paar maandjes.
Wat doet Wotte tegenwoordig? Ook een hele goede TD.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat hem aub eerst nog even TD worden. Hoeft maar een paar maandjes.
Aanvallend spel van de trainer zie je iig al goed terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft in de laatste 2 wedstrijden bij elkaar opgeteld 4 schoten op goal gehad.
(Tegen Willem II en Rostov)
Niet grappigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een grote foto van MH17 en iets over "we zijn er weer ingetuind".
Plakken(blijven hangen) in topic, OS topic, Medaille, PLAKquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent normaal al onnavolgbaar, maar nu helemaal
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een grote foto van MH17 en iets over "we zijn er weer ingetuind".
Jij hebt lef.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Citroen of Framboos.
Degene die ik blind uit de thee-bus haal.
Blind staat anders niet bekend om zijn goede keuzesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Citroen of Framboos.
Doe blind snel eens terug in die theebus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Citroen of Framboos.
twitter:KeesJansmaNL twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:21:58En een paar miljoen extra voor PSV #championsleague reageer retweet
SOWquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sunri5e: nieuwe John F kennedy (hopelijk)
Ja, leuk ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Plakken(blijven hangen) in topic, OS topic, Medaille, PLAK
SINTERKLAAS BESTAAT NIET,quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Welke kop staat er morgen op de voorpagina van de Telegraaf?
Bedankt Donquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Er verdween een post maar ik snap niet waarom
Ik vraag me al de hele avond af waar Stijn isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, is er naast KingRoland een 2e mod aanwezig?
Nee, zo werkt dat niet. 3 weken lol doen. En nu dik achterstaan en dan opeens alles vergeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, leuk ofzo
Ik heb een lange dag gehad en dan krijgen we deze aids plus nog wat onbegrijpelijke "grapjes"
Zijn twitternaam doet mij vrezen dat er ook een KeesJansmaINT account is...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef Doublepain het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:21:58En een paar miljoen extra voor PSV #championsleague reageer retweet
De losersvlucht staat al klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef ArannaeCor het volgende:
Tijd dat Maurits Hendriks zich hiermee gaat bemoeien. Dit kan natuurlijk niet.
gedurfde tweet hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Die post nooit als Ajax achter staatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me al de hele avond af waar Stijn is
Ik snap echt oprecht niet wat je nou probeert te zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. 3 weken lol doen. En nu dik achterstaan en dan opeens alles vergeten.
Taylor.gifje
Ik zag hem een half uurtje geleden in het Ajax-topic posten dat dit de schuld van De Boer is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef F.M.D. het volgende:
wat gaat het nederlands voetbal weer keihard af
jawel voor wodkaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef Vasion het volgende:
Ajax is helemaal naar Rusland afgereisd 4-nothing.
ik denk dat Ajax nu ook wel redelijk scherp op de radar staat van de gemiddelde Rostov supporters.quote:
Deze post verdween. Raar dat de mod te lui is om de reactie op die reactie te verwijderen.quote:
Als het KeesJansmaIS wordt, dan moet je vrezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn twitternaam doet mij vrezen dat er ook een KeesJansmaINT account is...
Zit hij serieus ondergedoken ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag hem een half uurtje geleden in het Ajax-topic posten dat dit de schuld van De Boer is.![]()
Die trekt het spektakel heel algemeen en heeft het over 'Als Nederland zijnde' (Genante fout wel) in plaats van het falen volledig bij Ajax te houdenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag hem een half uurtje geleden in het Ajax-topic posten dat dit de schuld van De Boer is.![]()
Die Russische chicks zijn ook best te doenquote:
Arm Stijntjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
TR Gemaaktquote:Op Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sunri5e: nieuwe John F kennedy (hopelijk)
Oei dat is een doodsverwensing.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post verdween. Raar dat de mod te lui is om de reactie op die reactie te verwijderen.
Aangezien we hier met een luie mod te maken hebben, verdenk ik Don.
[ afbeelding ]
Nou ja, moest meer lachen omdat hij beweert dat dit de schuld van Bosz is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zit hij serieus ondergedoken ja?
Yep. We doen niet aan doodsverwensingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post verdween. Raar dat de mod te lui is om de reactie op die reactie te verwijderen.
Aangezien we hier met een luie mod te maken hebben, verdenk ik Don.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Allemaal even JanCees DMen dat Ajax heeft gescoord jongens
Gelukkig binnenkort een goede keeperquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Als je nu niet zo knullig 4 goals had weggeven was je nu gewoon door.
Als je maar 1 goal had weggegeven had je nog gewoon kansquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Deze lollige opmerking ook even in het Ajax-topic geplaatst.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax in 50 minuten tijd nou een keer had kunnen scoren tegen Jupiler League club De Graafschap, hadden we dit niet hoeven meemakenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Waarom is Hendrix eigenlijk kaal?quote:
Soowquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met zijn voornaam zijn altijd lelijk.
Jij kan het weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij speelt wel of ie kanker heeft, misschien is dat het
Ook nog om aankopen geroepen en de schuld bij Gudelj gelegd?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze lollige opmerking ook even in het Ajax-topic geplaatst.
Mwah, ik geef niet meer zoveel om voetbal. Ik kijk wat objectiever naar het spelletje. Veel leuker man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed hoor, met jou nu iets minder vrees ik
Weleens Feyenoord - Luhansk gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Lekker kaarten pakken als je die wedstrijd gewoon lekker uit kan ballen, ik snap echt niet waarom die lui dat allemaal doen
Dat scheelt veel hoofdpijn nu iddquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, ik geef niet meer zoveel om voetbal. Ik kijk wat objectiever naar het spelletje. Veel leuker man.
Nou, nou, nou ik snap de frustratie als de club die je support wordt afgedroogd door een Russische subtopper maar dit is ook weer niet nodig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij speelt wel of ie kanker heeft, misschien is dat het
Slim bekeken ,verlaat het zinkende schip.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Cilessen vertrekt nu wel lekker richting Barcelona
De onwetendheidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou, nou ik snap de frustratie als de club die je support wordt afgedroogd door een Russische subtopper maar dit is ook weer niet nodig.
Als hij slim is vliegt hij rechtstreeks en laat hij zijn moeder zijn pyama opsturen, dan hoeft hij morgen niet die boze supporters te zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Cilessen vertrekt nu wel lekker richting Barcelona
ach met vHanegem is het ook genotquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat Jack het presenteren niet doet vanavond
kok! k o k kokquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef TLC het volgende:
Het zou toch echt wat zijn als die hele Barca transfer niet doorgaat, zit Ajax met allebei die keepers opgescheept![]()
![]()
Cilessen heeft nogmaals laten zien dat hij er echt geen k** van kan.
Dat had mooie tv geweestquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat Jack het presenteren niet doet vanavond
nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is de laatste keer dat Rostov in de CL speelde?
nee te te danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Die viergever, wat een mongolenkop man
Amsterdam heeft dan ook de meeste laagbegaafdequote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Die viergever, wat een mongolenkop man
Is hun debuut.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
1945quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neequote:
Riedewald is een supertalent (lol)quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hebben we godverdomme Mike van der Hoorn weg laten gaan?
Schop onder de reetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:33 schreef Sunri5e het volgende:
Krijgt Cillessen dadelijk nog een afscheid?
*benadeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Toch grappig dat Ajax het telkens verneukt tegen een relatief makkelijke loting en maar klagen dat ze werden benadeelt toen ze tegen Madrid, Milan etc moesten
Wat een vreselijke zin.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:35 schreef Sunri5e het volgende:
haha dat blondje amsterdamse hoertje in dat vak
Dit dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als je realistisch bent is dit ook gewoon te hoog gegrepen voor Ajax. Paok was met mazzel. Als ze die verloren hadden was het nog strijden voor UEFA Cup voetbal.
Stoer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nu naar de Arena om de bus op te wachten.
net zo vreselijk als het voetbal van ajaxquote:
JFKquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:35 schreef Sunri5e het volgende:
haha dat blondje amsterdamse hoertje in dat vak
Nee, met zijn naam wordt hij sowieso op weinig sollicitatiegesprekken uitgenodigd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain is hier toch niet om te solliciteren?
Het is wel een behoorlijk schok voor het Nederlandse voetbal dat een Nederlandse club al geen kans maakt tegen een onbekende club uit Ruslandquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als je realistisch bent is dit ook gewoon te hoog gegrepen voor Ajax. Paok was met mazzel. Als ze die verloren hadden was het nog strijden voor UEFA Cup voetbal.
Tot zo na de reclame.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat zullen we eens zeggen in de studio
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, met zijn naam wordt hij sowieso op weinig sollicitatiegesprekken uitgenodigd.
Onbekendquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijk schok voor het Nederlandse voetbal dat een Nederlandse club al geen kans maakt tegen een onbekende club uit Rusland
dat dusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Idioten bedoel je.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
"Gratis" wedstrijd en een shirt van je ex-idolen
Ja wat een eikel hey.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:37 schreef HulkHeld het volgende:
Ronald de Boer is sowieso al een debieltje die zijn broertje lekker ging zitten verdedigen en verheerlijken en nu kan Ajax er ineens geen reet van. Niet alleen op basis van deze wedstrijd.
Ajax niet nee. Tegen PAOK was het ook al niksquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijk schok voor het Nederlandse voetbal dat een Nederlandse club al geen kans maakt tegen een onbekende club uit Rusland
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijk schok voor het Nederlandse voetbalAjax dat een Nederlandse clubAjax al geen kans maakt tegen een onbekende club uit Rusland
Wat ben jij naar zeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef Beursaap het volgende:
HELEMAAL NIETS... HELEMAAL NIETS....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die haalt de winterstop niet, al denken enkele hier van welquote:
jaaaaquote:
Mogen niet in dezelfde competitie spelen, maar dan zou Jong Ajax wel kunnen promoverenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen kan Ajax strijden met Jong Ajax om de titel van de eerste divisie
Nee. doei.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Iemand stream voor het lollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |