Je vergeet Juventus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:18 schreef Mr.N het volgende:
Ajax
Arsenal
AC Milan
Allemaal vergane glorie
Lekker boeiend, ben je hier aan het solliciteren dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op Doublepain, ik zei verdient. Hap dan.
Zo veel nog?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft in de laatste 2 wedstrijden bij elkaar opgeteld 4 schoten op goal gehad.
(Tegen Willem II en Rostov)
wel gewoon kampioen en 90mln in een spits investeren, die spelen dit jaar wel verdienstelijk seizoen denk ik hoorquote:
Daan, ik hou van jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het lijkt net of De Graafschap vandaag speelt of niet dan?![]()
Wat voor thee?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg een kopje thee te zetten.
En weet je wat, ik doe het ook gewoon.
Een grote foto van MH17 en iets over "we zijn er weer ingetuind".quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Welke kop staat er morgen op de voorpagina van de Telegraaf?
Dan is die bankrekening zo leeg!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat hem aub eerst nog even TD worden. Hoeft maar een paar maandjes.
Wat doet Wotte tegenwoordig? Ook een hele goede TD.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat hem aub eerst nog even TD worden. Hoeft maar een paar maandjes.
Aanvallend spel van de trainer zie je iig al goed terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft in de laatste 2 wedstrijden bij elkaar opgeteld 4 schoten op goal gehad.
(Tegen Willem II en Rostov)
Niet grappigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een grote foto van MH17 en iets over "we zijn er weer ingetuind".
Plakken(blijven hangen) in topic, OS topic, Medaille, PLAKquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent normaal al onnavolgbaar, maar nu helemaal
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een grote foto van MH17 en iets over "we zijn er weer ingetuind".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |