SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Traoré rechtsbuiten, Dolberg in de spits.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:47 schreef BobW het volgende:
Zien jullie liever Cerny of Schone op rechtsbuiten?![]()
Bosz zal ondertussen wel denken: fuck waarom ben ik hieraan begonnen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Wat Cruijff ook vanaf dag 1 zei. Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is / wordt hoe dan ook te weinig geprobeerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit team heeft gewoon angst om te voetballen of met durf te spelen. Tegen zonale teams MOET je niet blijven vervallen in U-voetbal. Dan moet je actief op het middenveld bezig zijn, ervoor zorgen dat je controleurs direct aanspeelbaar zijn en niet via de backs op te bouwen, want dat is wat er vandaag veel te vaak gebeurt.![]()
Over en uit
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Is dit de slechtste seizoensstart ooit?
Man man man wat sneu allemaal.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
#EXITOVERMARS
#EXITBOSZ
#EXITBAZOER
#EXITVELTMAN
#EXITVIERGEVER
#EXITELGHAZI
#EXITDIJKS
#EXITSCHONE
#EXITKLAASSEN![]()
Nou, verschil is dat je nu 2 keer moet scoren in 40 minuten. Anders 1 keer in 40, en vervolgens een extra half uur voor nog 1.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen verschil, moesten toch al twee keer scoren![]()
Gudelj?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Ooku het volgende:
#EXITOVERMARS
#EXITBOSZ
#EXITBAZOER
#EXITVELTMAN
#EXITVIERGEVER
#EXITELGHAZI
#EXITDIJKS
#EXITSCHONE
#EXITKLAASSENWhat can change the nature of a man?![]()
Genoeg geld in kas en nog een weekje tijd. Ik zeg pleur driekwart van de situatie maar weg en koop maar een nieuwe selectie.![]()
Fixed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:55 schreef BobW het volgende:
Blijven trainen op dode spelsituaties jongens![]()
![]()
Louis, de verlosserWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
#exitbosz, zoveel is nu wel duidelijk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die heeft tijd nodig!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
#exitbosz, zoveel is nu wel duidelijk.![]()
Groots. Werkelijk groots.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:56 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb voor deze slogan in de TT gekozen omdat Ajax in mijn ogen nog steeds de grootste en beste club van Nederland is. Natuurlijk hebben ze 2 kut competitie wedstrijden achter de rug, maar als je ziet hoe Ajax tegen Rostov speelde dan zie je dat het echt groots kan zijn.![]()
![]()
Bosz kan er niks aan doen er spelen grotere problemen, op technisch gebied wie heeft deze spelers aangetrokken.![]()
Dit is de schuld van De Boer hoor!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
#exitbosz, zoveel is nu wel duidelijk.![]()
lichtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:59 schreef KingRadler het volgende:
het licht niet aan de trainer er spelen grotere problemen, op technisch gebied wie heeft deze spelers aangetrokken.![]()
![]()
Gasten van Rostov hebben op een na een techniek van een gemiddelde speler uit het bierteam van fc schubbekutteveen, en een draaicirkel van een containerschip. Die gasten hoor je scheel te tikken met een begroting van 80 miljoen![]()
![]()
Alsof Bosz eruit flikkeren zoveel zin heeftDan staat er nog steeds dezelfde pauperzooi op het veld.
![]()
Dit meen ik serieus: wat kan Bosz hier aan doen? Het zijn toch echt de spelers die fout na fout maken.![]()
Tussenjaar geeft niks jongens.
11 jongetjes op het veld zie je maar weer, niemand die weet wat die met de bal moet.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
3 extra. Dat is 3x het salaris dat ze Siem de Jong moeten betalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef Nober het volgende:
Hoeveel miljoen pakt PSV nu dankzij Rostov?![]()
3 extraquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef Nober het volgende:
Hoeveel miljoenen lopen ze vanaf volgend jaar mis als we geen directe plaatsing voor de CL meer hebben?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef Nober het volgende:
Wat natuurlijk deels te maken heeft met het feit dat ze kennelijk opdrachten krijgen van Bosz waar ze niets meer kunnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef Rnnz het volgende:
Dit meen ik serieus: wat kan Bosz hier aan doen? Het zijn toch echt de spelers die fout na fout maken.![]()
Hoe zit het UEFA coefficenten etc nu Ajax dit verkloot?It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Geen. PSV wordt namelijk gewoon kampioen en komt wel door de voorrondes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:01 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Hoeveel miljoenen lopen ze vanaf volgend jaar mis als we geen directe plaatsing voor de CL meer hebben?
En 3-0![]()
![]()
Die gaan daardoor niet omhoog.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:02 schreef XDo het volgende:
Hoe zit het UEFA coefficenten etc nu Ajax dit verkloot?
3-0![]()
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:02 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik ga dit uitzetten ook. Teringmongolen.![]()
Wat een complete afgang is dit...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
wzawzdb[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit is echt einde oefening voor Bosz, dat kan gewoon niet anders. Eraus met die clown.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: