Erdoganquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
koffiekan, theekan, ercan, sulcan
Erdokan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eén of andere nietszeggende user die wanhopig probeerde grappig te doen een aantal topics geleden.quote:
kanniewaarzijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent niet scherp vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén of andere nietszeggende user die wanhopig probeerde grappig te doen een aantal topics geleden.
Helaas voor hem viel het niemand op en moet hij het nu zelf aanhalen.
Die werd gekust door de latente homo met lange haren na afloop van de laatste kampioenswedstrijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hoort in de OP. Neem aan dat mijn vriend doublepain (verstandige jongen) die gaat regelen.
Wat denk je zelf, Cavaliers?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Is het wat of doe ik er goed aan niet te kijken?
Als je het leuk vindt om Ajax vernederd te zien worden is het wat, anders zou ik skippen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Te veel zwart joekels.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dat oogstrelend voetbal lukt niet.
Geen Colombiaantjes bij Ajax, dus nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kom net terug van het zwembad, dus ik zou het niet wetenquote:
Mwa, zal beide zo rond de 0 zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien ook maar beter. Ajax kan meer punten pakken in de EL.
Dat het Rooibosz thee is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef leolinedance het volgende:
Wat zou Bosz gezegd hebben tijdens de thee?
In de CL pakken ze sowieso 4 punten Hansquote:
Ik weet niet. Rostov is wel een beetje EL niveau.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:52 schreef JanCees het volgende:
kunnen jullie mij een dm sturen mocht ajax scoren
Hebben ze het over de puntjes bij Feyenoord.quote:
Zou Bosz wel eens een wandeling maken?quote:
Hey Tong!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben ze het over de puntjes bij Feyenoord.
Ja een strandwandelingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Bosz wel eens een wandeling maken?
Voor hun eigen coëfficent ja, niet voor de algemene Nederlandse coëfficent die bepaalt hoeveel clubs er Europa in mogen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de CL pakken ze sowieso 4 punten Hans
Vast wel eens een boszwandeling.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Bosz wel eens een wandeling maken?
Dit Ajax? Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een type Van Breukelen iddquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft een nieuwe Technische staf nodig
Je bent in vorm vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vast wel eens een boszwandeling.
xD
Louis van Gaalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft een nieuwe Technische staf nodig
Ja, makkelijkere tegenstanders.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dit Ajax? Weet je dat zeker?![]()
![]()
Hij reikt niet eens meer naar de bal, zo laat is iequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:55 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
2e keeper van Barca wordt dronken gespeeld
Ze weten nog niet in Nederland te winnen, laat staan dat ze dat in europa wel kunnen. Ik gok dat ze daar ook gewoon kansloos eruit vliegen. Nederland zal dus wel weer een paar plekkies zakken op de ranglijst.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, makkelijkere tegenstanders.
Nee, maar toen ik voorstelde om 2 centrale verdedigers te halen in plaats van Viergever en Riedewald werd ik voor gek verklaardquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Weer een standaardsituatie...kunnen ze wel verdedigen?
We hebben al 6 goede middenvelders.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja dit Ajax heeft nog niets te zoeken in de Jupiler League. En Bosz maar roepen dat er niemand bijhoeft. Droeftoeter.
Het staat op PSV Netwerkquote:
Het kampioenschap hebben ze afgelopen weekend al verspeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Doosopwielen het volgende:
Achja wellicht wel beter voor Ajax.
Kunnen ze op de competitie focussen.
Zie PSV wel punten morsen door CL....
En Ajax morst niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Doosopwielen het volgende:
Leukquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Vasion het volgende:
Kijk die Russen blij zijn
Alsof ze de CL gehaald hebben.
PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOPquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Smoofie het volgende:
En dan gaan ze straks 11 mil betalen voor een 19-jarige. Weer
haha madquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Vasion het volgende:
CRISISquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP PANIEKAANKOOP
hebben ze toch ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Vasion het volgende:
Rektquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
2 - Ajax have conceded 2+ goals in three of their last five games, compared to three times in the 23 games previous. Breached.
Zoals vorig seizoen bedoel je?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Liever de halve finale van de EL halen dan vernederd worden in de CL zoals PSV haha.
Kans is groot ja, maar als Ajax zou blijft spelen zie ik het niet gebeuren dat ze net als afgelopen seizoen zoveel punten halen..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Doosopwielen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Liever de halve finale van de EL halen dan vernederd worden in de CL zoals PSV haha.
Dat handgebaar doet ISIS toch ook altijd?quote:
Ik zie Rostov nog wel 2x scoren ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Relaxed boys, uitgoals tellen dubbel. Nog 2x scoren en het zit wel snor.
Ik troost Stijn al.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Vasion het volgende:
Zou iemand KingRoland willen troosten?
Jongens?
Ja ongelofelijk dit. Volgens mij komt er vandaag geen verdefiger boven de 1.85 uit. Hoe wil je dan ooit meedoen aan de CL?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Ferdii het volgende:
"Maar ze kunnen wel allemaal heel goed technisch voetballen enzo"
Behalve op het veld!1!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijft een jood hé. Zijn ze goed in.
.- .--- .- -..-quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Nee Ajax zal niet morse , geen een eredivisie speler komt door westerman heen.
Rostov en Leicester makkelijk door.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Anoonumos het volgende:
Leicester
Atletico
PSV
Rostov
Realistisch voetbal genotspoule
Ja, want dit Ajax haalt de halve finale, whahahahahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Zitten Leicester en Rostov niet gewoon allebei in pot 4?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Anoonumos het volgende:
Leicester
Atletico
PSV
Rostov
Realistisch voetbal genotspoule
GOEIE DAAR HEEFT IE NIKS OP TERUGquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja, want dit Ajax haalt de halve finale, whahahahahaha
Leicester is kampioen Hansquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zitten Leicester en Rostov niet gewoon allebei in pot 4?
Leicester zit in pot 1.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Er wordt gedroomt over de CL hier. Zover is het nog niet"
Leo
Gedroomt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leo
Kampioen, Hansquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lach mijn vriend Mani niet uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja, want dit Ajax haalt de halve finale, whahahahahaha
Aha.quote:
Is veranderd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha.
Ik wist niet dat het gegeven kampioen iets uitmaakte. Ik dacht dat altijd de behaalde resultaten in Europa een rol speelde
Gedroomtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leo
Alsjeblieft.quote:
Ze hadden hier met 2 wedstrijden heel veel geld kunnen verdienen, dan was het kampioenschap niet zo hard nodig geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Nu kunnen we ons volop focussen op het Landskampioenschap.
Wat snapen timmmmm en ggmm niet aan deze zinquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:52 schreef JanCees het volgende:
kunnen jullie mij een dm sturen mocht ajax scoren
"Ieder voordeel heb z'n nadeel."quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Nu kunnen we ons volop focussen op het Landskampioenschap.
Dat riep ik al voor de wedstrijd, kenner ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
Dolberg is iemand die een goal kan maken.
Dat is nog veel triester.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedroomt
[..]
Alsjeblieft.
In het Ajax-topic zei iemand "het licht aan Bosz" , dus die kreeg voorrang.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedroomt
[..]
Alsjeblieft.
In het Ajax-topic zei iemand "het licht aan Bosz" , dus die kreeg voorrang.
GGMM en ik informeren je graag. Omdat we hele lieve jongens zijn. Horkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat snapen timmmmm en ggmm niet aan deze zin
MOCHT AJAX SCOREN
niet rostov
Ik heb net Dolberg het beste talent sinds Kluivert genoemd. Ik zie het echt zitten in die jongen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat riep ik al voor de wedstrijd, kenner ik
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet half zo leuk als een de Boer die mad is
Heeft een goed neusje voor de goalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb net Dolberg het beste talent sinds Kluivert genoemd. Ik zie het echt zitten in die jongen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Daar komt de volgende kans goal voor Rostov
uhmm... Rostov scoortquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat snapen timmmmm en ggmm niet aan deze zin
MOCHT AJAX SCOREN
niet rostov
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:02:47Zevende wedstrijd onder Peter Bosz, zevende tegendoelpunt uit een standaardsituatie. #rosaja reageer retweet
*hadquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik las pas dat Ajax de beste verdediging heeft.
Niksnutquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:03 schreef marp0 het volgende:
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
okquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:03 schreef marp0 het volgende:
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:03 schreef marp0 het volgende:
Und vielleicht...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik las pas dat Ajax de beste verdediging heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |