Erdoganquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
koffiekan, theekan, ercan, sulcan
Erdokan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eén of andere nietszeggende user die wanhopig probeerde grappig te doen een aantal topics geleden.quote:
kanniewaarzijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent niet scherp vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén of andere nietszeggende user die wanhopig probeerde grappig te doen een aantal topics geleden.
Helaas voor hem viel het niemand op en moet hij het nu zelf aanhalen.
Die werd gekust door de latente homo met lange haren na afloop van de laatste kampioenswedstrijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hoort in de OP. Neem aan dat mijn vriend doublepain (verstandige jongen) die gaat regelen.
Wat denk je zelf, Cavaliers?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Is het wat of doe ik er goed aan niet te kijken?
Als je het leuk vindt om Ajax vernederd te zien worden is het wat, anders zou ik skippen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Te veel zwart joekels.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dat oogstrelend voetbal lukt niet.
Geen Colombiaantjes bij Ajax, dus nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kom net terug van het zwembad, dus ik zou het niet wetenquote:
Mwa, zal beide zo rond de 0 zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien ook maar beter. Ajax kan meer punten pakken in de EL.
Dat het Rooibosz thee is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef leolinedance het volgende:
Wat zou Bosz gezegd hebben tijdens de thee?
In de CL pakken ze sowieso 4 punten Hansquote:
Ik weet niet. Rostov is wel een beetje EL niveau.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:52 schreef JanCees het volgende:
kunnen jullie mij een dm sturen mocht ajax scoren
Hebben ze het over de puntjes bij Feyenoord.quote:
Zou Bosz wel eens een wandeling maken?quote:
Hey Tong!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben ze het over de puntjes bij Feyenoord.
Ja een strandwandelingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Bosz wel eens een wandeling maken?
Voor hun eigen coëfficent ja, niet voor de algemene Nederlandse coëfficent die bepaalt hoeveel clubs er Europa in mogen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de CL pakken ze sowieso 4 punten Hans
Vast wel eens een boszwandeling.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Bosz wel eens een wandeling maken?
Dit Ajax? Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een type Van Breukelen iddquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft een nieuwe Technische staf nodig
Je bent in vorm vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vast wel eens een boszwandeling.
xD
Louis van Gaalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft een nieuwe Technische staf nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |