Exitboszquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef Smoofie het volgende:
Dit is toch genieten. Smoofie krijgt dan toch zn gelijk
Kontekruiper net als Jan v Halst vroegerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef Coco98 het volgende:
Waarom speelt die Gudelj nog steeds bij Ajax? We lachen nu al zo lang om hem.
Hij is fysiek sterk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef Coco98 het volgende:
Waarom speelt die Gudelj nog steeds bij Ajax? We lachen nu al zo lang om hem.
Ah zemmel ga danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef Tyron het volgende:
El Ghazi moet ook gewoon Nederlands praten tegen Gudelj.
Ze verdienen het zo niet inderdaad, doen we ze steunen, voor het Nederlandse voetbal.. krijg je dit ervoor terugquote:
we?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze verdienen het zo niet inderdaad, doen we ze steunen, voor het Nederlandse voetbal.. krijg je dit ervoor terug
Ze staan net op het veltmanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Veltman en Bazoer mogen er wel uit.
Riedewald en el gazi ook welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Veltman en Bazoer mogen er wel uit.
Omdat je morgen niet hoeft te werken, omdat je je MBO nooit gehaald hebt, vanwege het feit dat je je zinnen zo waardeloos formuleert.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ook alweer kijk ik deze wedstrijd?
ha haquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt het dat jij binnenkort oom wordt.
Het thema van vandaag is familie.
Fucking w2?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef F.M.D. het volgende:
als je thuis van fucking willem II verliest, kun je ook onmogelijk met vertrouwen naar rusland,
paasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef markvanrinsum het volgende:
Wat is dit dan weer voor een paas
Zul je vandaag net zien...:')quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Aids wedstrijden werden de laatste tijd wel gewonnen
het is de paashaasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef markvanrinsum het volgende:
Wat is dit dan weer voor een paas
Het is mbo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je morgen niet hoeft te werken, omdat je je MBO nooit gehaald hebt, vanwege het feit dat je je zinnen zo waardeloos formuleert.
Zo, die zit.
Hopelijk poep je in je broek.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is mbo.
Heb je dat daar niet geleerd?
Nee, moet morgen gewoon werken. Heb inderdaad geen MBO.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je morgen niet hoeft te werken, omdat je je MBO nooit gehaald hebt, vanwege het feit dat je je zinnen zo waardeloos formuleert.
Zo, die zit.
Mijn 7e inmiddelsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had jij eeen topreaguursel bij Dumpert?
Die kunnen nog mee in het tempo. Veltman niet en Bazoer lijkt het niet te willenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Riedewald en el gazi ook wel
haha mboquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, die zit.
mbo*quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, die zit.
Volgens mij is het mbo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, die zit.
Werkelijk AL-LESquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zegt alles over het niveau van die website.
mboquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, die zit.
"PSV fan hamas" filmpje?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mad respect
Mijn upload heeft ooit op plek 2 gestaan
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als ze die emotes hier brengen.
Ik vind het anders vrij lachwekkend hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Alfje het volgende:
Als het niet zo verdrietig was was het lachwekkend, Ajax komt voetballend niet eens de middellijn over.
Dus? Jij komt niet eens je huis uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Alfje het volgende:
Als het niet zo verdrietig was was het lachwekkend, Ajax komt voetballend niet eens de middellijn over.
Die elfde kreeg je van je vriend?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
Als we nu toch met feel-good verhalen bezig zijn.
Ik opende een keer een blik knakworst waar 10 knakworstjes in hoorde te zitten, maar er zaten er 11 in.
Dat was een geweldige dag.
Ik vind 10 knakworstjes altijd net iets te veel in m'n eentjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
Ik opende een keer een blik knakworst waar 10 knakworstjes in hoorde te zitten, maar er zaten er 11 in.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM is nu druk op zoek naar zijn vorig jaar behaalde mbo diploma op te controleren of we gelijk hebben
Jij bent mod, gooi eens een lijntje uit bij Danny.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als ze die emotes hier brengen.
De 11e was je piemeltjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
Wat heb je met het speciale elfde worstje gedaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
GGMM is nu druk op zoek naar zijn vorig jaar behaalde mbo diploma op te controleren of we gelijk hebben
Dat past niet meer?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind 10 knakworstjes altijd net iets te veel in m'n eentje
Ik kan hier een hele ordinaire grap over maken maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties wilt het niet dus het feest gaat mooi niet door.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij bent mod, gooi eens een lijntje uit bij Danny.
Je bent al te laatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kan hier een hele ordinaire grap over maken maar dat doe ik niet
Deze reactie heeft een lading.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Johnny Quid ontmoet!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee een Putin filmpske maar die homo's hebben de titel en tekst helemaal veranderd
En heb je hem geslagen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Johnny Quid ontmoet!
Hahahaha goeiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha het is dat Rostov zo slecht is, als het een kwaliteitsteam was, zeg Willem II, dan stonden ze allang achter
Bedankt GGMM, dit wisten we in 1644 alquote:
Nee, best wel een toffe gozer.quote:
Nouja die Sinkgraven kan er ook geen kut van, dus het wordt er niet beter opquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef marp0 het volgende:
Hoop dat bosz direct in de pauze ingrijpt, dit middenveld kan gewon echt niet
Bosz is een voetbal professor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef marp0 het volgende:
Hoop dat bosz direct in de pauze ingrijpt, dit middenveld kan gewon echt niet
Daarom kies ik voor coolbest! Die heeft een "skinny orange" variant. Iets gezonder en lekkerder.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een glas sinaasappelsap bevat veel suiker, wat een verrassing
Wereld van verschil toen hij bij Heerenveen speeldequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja die Sinkgraven kan er ook geen kut van, dus het wordt er niet beter op
Zegt me niksquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, best wel een toffe gozer. )
Ik was bij het Mike Massé concert
fructose vs sucrosequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:14 schreef Coco98 het volgende:
Suiker van een sinaasappel is wel iets anders dan suiker in cola.
coolblue best?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daarom kies ik voor coolbest! Die heeft een "skinny orange" variant. Iets gezonder en lekkerder.
Je moet een nieuwe huis kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:14 schreef leolinedance het volgende:
Stoort het beeld bij jullie ook af en toe of moet ik een nieuwe tv kopen
Ik weet wel iets : Kleedkamer 2quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Doe iets aan dat middenveld. Geen aanspeelmogelijkheid, überhaupt geen beweging eigenlijk
Nee, dat is Gudeljquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:14 schreef leolinedance het volgende:
Stoort het beeld bij jullie ook af en toe of moet ik een nieuwe tv kopen
een nieuwe huisquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet een nieuwe huis kopen
nieuwe huisquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet een nieuwe huis kopen
Coolbest is de grootste oplichting die er bestaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daarom kies ik voor coolbest! Die heeft een "skinny orange" variant. Iets gezonder en lekkerder.
Hij is een allochtoon, hij mag dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland, snel, Doublepain zei 'een nieuwe huis'
Volgens mij heb jij daar nog leuke gifjes vanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet wel iets : Kleedkamer 2
Moest lachen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Wollah ik zweer, koop deze nieuwe huisje sahbi!
Jammer dit, ik deed dit voor jou...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland, snel, Doublepain zei 'een nieuwe huis'
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Carva Cevitam is wel duur voor siroop
Dit volk doet er heel weinig voor onderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij daar nog leuke gifjes van
Dit zijn tekstenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ach je wordt overal dik van en als je er niet dik van wordt dan krijg je er wel kanker van.. Gewoon hoeren en snoeren en vroeg dood gaan.
Middenveld vooral. Althans, de combinatie van deze driequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit volk doet er heel weinig voor onder
Of gewoon veel bewegen. Al helpt dat minder goed tegen kanker dan tegen dik worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ach je wordt overal dik van en als je er niet dik van wordt dan krijg je er wel kanker van.. Gewoon hoeren en snoeren en vroeg dood gaan.
Al een hele tijd , maar zuiveren ho maar .quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Middenveld vooral. Althans, de combinatie van deze drie
9,5/10quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk cijfer geven jullie deze POT?
6,2quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barbara Barend -5quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet Bosz wel niet denkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ik lachte Caland uit toen hij voorspelde dat Feyenoord boven Ajax zou eindigen, maar ik begin het met de week meer te geloven.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:19 schreef Coco98 het volgende:
Het is wachten op de blunder van Cillessen.
Nog een Real Madrid 2 gedaan op een wedsite gezien de odd voor Rostov gaat door?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gudelj won er één tegen twee man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Echt ieder kop duel is ook voor Rostov.
Nee ik durfde het niet aan gezien Rostov in de arena echt compleet kansloos was.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een Real Madrid 2 gedaan op een wedsite gezien de odd voor Rostov gaat door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |