twitter:Schiphol twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 12:01:46Ze zijn er bijna! #TeamNL Kijk rond 13u live mee hoe onze helden voet op NLe bodem zetten:
https://t.co/myA5ZnUwGR reageer retweet
twitter:TeamNLtweets twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 11:58:51Busjes voor de #TeamNL helden staan klaar! Zie ook plek waar ze aankomen met vliegtuig op #Schiphol.
reageer retweet
Ze komen er aan.twitter:TeamNLtweets twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 12:41:29Stickers staan er mooi 🤗 bij op de medaillebus van #TeamNL
reageer retweet
Dat zou veel terechter zijn dan nu inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet hij het maar krijgen bij NOC*NSF sportgala
Zo keek ze ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:52 schreef showtimer het volgende:
Zoveel heeft Anna verder niet met Johan Lammerts toch?
Ben je geindoctrineerd door Jacques Brinkman?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:53 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zou die dikke coach die zich weigert te scheren met zijn vieze baard hiervan leren? Dat hij hier graag had gestaan?
Ik denk dat hij er al gestaan heeft...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:53 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zou die dikke coach die zich weigert te scheren met zijn vieze baard hiervan leren? Dat hij hier graag had gestaan?
Ze vertrekt vanmiddag al naar Tokyo om daar 4 jaar zich suf te trainenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:55 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me af of Marit Bouwmeester al begrijpt waar ze is en wat er precies gebeurt. Ze ziet er zo verloren uit.
Gewoon een afsprong van het podium doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:54 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je nooit moet afsluiten met 'Dat was em' oid.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:02 schreef Sked het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom er zoveel sporters vierde zijn geworden, dat kon nooit toeval zijn
Verschoor?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
wie is de leuke hockeykrullenboldame ook alweer?
Verschoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
wie is de leuke hockeykrullenboldame ook alweer?
Die komen half uur eerder aan dan de anderenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:03 schreef DeLuna het volgende:
Straks in de ploegentijdrit naar de koning
*Tom Dumoulin & Anna van der Breggen vinden dit leuk
Waarom is zo'n random gewichtheffer zo benoemswaardig?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Als Schippers hier had gezegd dat RahimovGOD haar adrenalinemoment van de Spelen was, was ik voor altijd fan geweest. Helaas.
Jij lag op die geniale momenten te slapen. Dan krijg je dat niet mee nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom is zo'n random gewichtheffer zo benoemswaardig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |