twitter:Schiphol twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 12:01:46Ze zijn er bijna! #TeamNL Kijk rond 13u live mee hoe onze helden voet op NLe bodem zetten:
https://t.co/myA5ZnUwGR reageer retweet
twitter:TeamNLtweets twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 11:58:51Busjes voor de #TeamNL helden staan klaar! Zie ook plek waar ze aankomen met vliegtuig op #Schiphol.
reageer retweet
Ze komen er aan.twitter:TeamNLtweets twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 12:41:29Stickers staan er mooi 🤗 bij op de medaillebus van #TeamNL
reageer retweet
Dat zou veel terechter zijn dan nu inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet hij het maar krijgen bij NOC*NSF sportgala
Zo keek ze ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:52 schreef showtimer het volgende:
Zoveel heeft Anna verder niet met Johan Lammerts toch?
Ben je geindoctrineerd door Jacques Brinkman?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:53 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zou die dikke coach die zich weigert te scheren met zijn vieze baard hiervan leren? Dat hij hier graag had gestaan?
Ik denk dat hij er al gestaan heeft...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:53 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zou die dikke coach die zich weigert te scheren met zijn vieze baard hiervan leren? Dat hij hier graag had gestaan?
Ze vertrekt vanmiddag al naar Tokyo om daar 4 jaar zich suf te trainenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:55 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me af of Marit Bouwmeester al begrijpt waar ze is en wat er precies gebeurt. Ze ziet er zo verloren uit.
Gewoon een afsprong van het podium doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:54 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je nooit moet afsluiten met 'Dat was em' oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |