Hoezo sluiten ze daar hun ogen voor? Wat is dat nu weer voor onzin? Hoe kom je erbij om als iemand die verbod een schending van vrijheid vindt te zeggen dat ze onderdrukking maar best vinden?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar voor die onderdrukking sluiten de 'vrijheid' roepers hun ogen.
[..]
Nogmaals, ik ben niet voor het verbod, maar het is een gotspe om het 'vrijheid' argument te gebruiken. De burkini is geen teken van vrijheid, hoe je het ook draait.
de burkini kan prima een teken van vrijheid zijn????quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo sluiten ze daar hun ogen voor? Wat is dat nu weer voor onzin? Hoe kom je erbij om als iemand die verbod een schending van vrijheid vindt te zeggen dat ze onderdrukking maar best vinden?
En de burkini kan prima een teken van vrijheid zijn. Het kan alle kanten op, net zoals met (wat een verrassing) alle kleding.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de burkini kan prima een teken van vrijheid zijn????
Ja, vrouwen die daar zelf voor kiezen om dat te dragen en dat ook kunnen is wel een teken van vrijheid inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En hoe wil je precies vaststellen of daar sprake van is? Hoe wil je precies vaststellen of er sprake is van onderdrukking?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Goed, dan wil ik die ook wel voor mijn rekening nemen. Als je weet dat je woonruimte gebruikt gaat worden om onschuldige mensen op te sluiten en je maakt daar geen probleem van, dan ben je wat mij betreft medeschuldig.
En zo niet, dan blijven ze toch lekker binnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, vrouwen die daar zelf voor kiezen om dat te dragen en dat ook kunnen is wel een teken van vrijheid inderdaad.
Nee. Nu ga je er vanuit dat het altijd het een of het ander is, dat is onwaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En zo niet, dan blijven ze toch lekker binnen..
En hoe zit het dan met SM-paren?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Goed, dan wil ik die ook wel voor mijn rekening nemen. Als je weet dat je woonruimte gebruikt gaat worden om onschuldige mensen op te sluiten en je maakt daar geen probleem van, dan ben je wat mij betreft medeschuldig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En zo niet, dan blijven ze toch lekker binnen..
Klopt, Stockholm-syndroom, noemen we dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee. Nu ga je er vanuit dat het altijd het een of het ander is, dat is onwaar.
Dat kan maar dan moeten ze ook ergens gaan zwemmen waar het mag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, vrouwen die daar zelf voor kiezen om dat te dragen en dat ook kunnen is wel een teken van vrijheid inderdaad.
Dus een bekeerlinge die hier in nederland door niet moslim ouders is opgevoed die niet geheel en al achter haar keuze voor de islam staan heeft een stockholmsyndroom?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, Stockholm-syndroom, noemen we dat.
Voordat de burkini was uitgevonden, moesten moslima's met kleren en al gaan zwemmen. Of niet gaan zwemmen. Overigens ziet een boerkini er niet onderdrukkender uit dan een wetsuit met capuchon.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Daar mag dit juist niet, dan worden ze gedood.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat kan maar dan moeten ze ook ergens gaan zwemmen waar het mag.
Bij een meertje in IS gebied ofzo
Ik heb liever een samenleving zonder een kledingpolitie. Saudi-Arabië is dan misschien een betere optie als je dat prefereert en niet zo'n hoge pet op hebt van de vrijheid om je te kleden zoals je wil.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
wat een onzin -wetsuit doe je aan met surfen en daarna weer uitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Voordat de burkini was uitgevonden, moesten moslima's met kleren en al gaan zwemmen. Of niet gaan zwemmen. Overigens ziet een boerkini er niet onderdrukkender uit dan een wetsuit met capuchon.
Nee, die noemen we labiel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus een bekeerlinge die hier in nederland door niet moslim ouders is opgevoed die niet geheel en al achter haar keuze voor de islam staan heeft een stockholmsyndroom?
Grapjas.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je weet dat daar per definitie nooit sprake is van opsluiting of onderdrukking?
Klinkt als een brok emancipatie, vrijheid en autonomie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Voordat de burkini was uitgevonden, moesten moslima's met kleren en al gaan zwemmen. Of niet gaan zwemmen.
Geen idee vraag het haar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die noemen we labiel..
Hee, hoe zou het gaan met die dame jaartje tien geleden van die actie 'ni pûtes, ni sousmises'? Wat zou zij ervan vinden?.
IS is tegen de boerkini. Veel te westers.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je bent wel koning van de absurde vergelijkingen hè?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik heb liever een samenleving zonder een kledingpolitie. Saudi-Arabië is dan misschien een betere optie als je dat prefereert en niet zo'n hoge pet op hebt van de vrijheid om je te kleden zoals je wil.
Ik denk ook niet dat moslima's echt met een boerkini aan in de zon gaan liggen. Duh!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
wat een onzin -wetsuit doe je aan met surfen en daarna weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |