quote:
beter zo min mogelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
niet dat alleen maar ''nette personen'' veel toffer is.
awquote:
ligt aan je definitie van rustige buurt enzo. vind oud geld bijna even irritant als criminelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
beter gewoon een rustige buurt
en dan ergens anders rare shit opzoeken of zo
ja is ook, btje rustig is wel chillquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
beter gewoon een rustige buurt
en dan ergens anders rare shit opzoeken of zo
dat zijn wel rare boeren danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:26 schreef Ashqelon het volgende:
boere die liever in een stad wonen dan rustig groot dorp/middelgrote stad.
gewoon rustigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt aan je definitie van rustige buurt enzo. vind oud geld bijna even irritant als criminelen.
ash zou dat eveneens doen, tong zo diep erin dat ze een hijsraan moeten gebruiken om dat eruit te halen.quote:
truequote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is ook, btje rustig is wel chill
maar te veel "nette" mensen maakt de kans op klagers stuk groter
die uitdrukking ken ik niequote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Woon midden in de ghetto en niemand maakt de kachel met me aan daar.
naaaaaaah wijzen en lachen en zoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:29 schreef deadprez het volgende:
maar ga ervan uit dat het iets als problemen zoeken betekent ;s
ja dan zoek je toch problemenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
naaaaaaah wijzen en lachen en zo
Tilburgs tuig kom je overal tegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hier maken ze continu de kachel met hem aan
grote kans dat je ze wel vindt iigquote:
niet bij pietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
grote kans dat je ze wel vindt iig
das vroeg voor jouw doenquote:
Ja word ook dagje ouder en daarom ga ik tegenwoordig soms wat vroeger.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
das vroeg voor jouw doen
trusten
begrijpelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja word ook dagje ouder en daarom ga ik tegenwoordig soms wat vroeger.
hoe laat moet je opstaan?quote:
quote:
teringquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:40 schreef Drug het volgende:
[..]
5 uur
maar ga denk half dagje doen hoor, want fuck dit. en daarna heb ik vrij 👍👍
om moslims uit de maatschappij te verwijderenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:38 schreef Ashqelon het volgende:
personen die tegen burini zijnhoezo ben je verplicht tieten te late zien op strant.
ja dit, gwn trieste symboolmaatregel omdat men een hekel aan moslims heeftquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:40 schreef Drug het volgende:
[..]
om moslims uit de maatschappij te verwijderen
ja kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
denk ook niet dat het nog erg veel nut heeft nu om nog te gaan slapen als je zo vroeg weer op moet
btr had je je dex al geregeldquote:
hehehe netjesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:45 schreef Drug het volgende:
[..]
nee nog niet maar heb nog paar lifesaver stash die ik zal moeten inzetten
en al die ''redenen'' zoals onderdruing van vrouwen die worden aangehaalt door tegenstander.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit, gwn trieste symboolmaatregel omdat men een hekel aan moslims heeft
alsof die kneuzen iets geven om vrouwenonderdrukking en -rechten, dat is in discussies buiten de islam om iets voor vieze feminazi'squote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en al die ''redenen'' zoals onderdruing van vrouwen die worden aangehaalt door tegenstander.
bepalen wat vrouwen moeten dragen os onderdrukking. maatregelen die vrouwen verbannen van de stranden is onderdrukking.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en al die ''redenen'' zoals onderdruing van vrouwen die worden aangehaalt door tegenstander.
ja, wss wel en ja, is juist vooral voor caffquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:49 schreef Drug het volgende:
maar wat is de vervuiling dan? niet gewoon cafeïne? en kun je dat er wel uit wassen met aceton?
lolololquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:51 schreef Drug het volgende:
[..]
bepalen wat vrouwen moeten dragen os onderdrukking. maatregelen die vrouwen verbannen van de stranden is onderdrukking.
tru.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:51 schreef Drug het volgende:
[..]
bepalen wat vrouwen moeten dragen os onderdrukking. maatregelen die vrouwen verbannen van de stranden is onderdrukking.
Die maatregelen zijn sowieso wel opmerkelijk, aangezien het gros van de klagers last heeft van mannenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit, gwn trieste symboolmaatregel omdat men een hekel aan moslims heeft
rtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:51 schreef Drug het volgende:
[..]
oke chill. caffeïne is zo kut, ik word er misselijk en gespannen vanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, wss wel en ja, is juist vooral voor caff
tis gwn nog dezelfde als de vorige en dat was echt een wereld van verschil toen mattie t gewassen had
tatoequote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat eigenlijk verbannen moet worden van het strand zin truusjes die een tatoe van een draag hebben op hun rug of een tatoe die doorgaat onder het slipje.. überhaupt tatoeages
moeten die mensen toch lekker zelf wetenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat eigenlijk verbannen moet worden van het strand zin truusjes die een tatoe van een draag hebben op hun rug of een tatoe die doorgaat onder het slipje.. überhaupt tatoeages
rtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Bans op fok! is pas een goed voorbeeld van onderdrukking
geen ene tering dus..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moeten die mensen toch lekker zelf weten
wat kan jou het nou schelen man
Holding the black man downquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Bans op fok! is pas een goed voorbeeld van onderdrukking
misselijk niet echt maar idd gespannen rusteloos kutgevoel en het brandt als de tyfusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:54 schreef Drug het volgende:
[..]
oke chill. caffeïne is zo kut, ik word er misselijk en gespannen van
drm drmquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
misselijk niet echt maar idd gespannen rusteloos kutgevoel en het brandt als de tyfus
maar het is volgens mij niet alleen cafeïne, aangezien ik echt twee keer zo grote lijnen moet nemen om enigszins normaal effect te krijgen en dat heb ik normaal niet zo daarbij. Had t er nog met trollscience over dat ie zich al afvroeg of z'n tolerantie nou zo hoog was geworden
mja, whatever, na de wash werkte het perfect, brandde het amper en rook het ook weer gewoon normaal
misschien paar maanden niet gebruikenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
misselijk niet echt maar idd gespannen rusteloos kutgevoel en het brandt als de tyfus
maar het is volgens mij niet alleen cafeïne, aangezien ik echt twee keer zo grote lijnen moet nemen om enigszins normaal effect te krijgen en dat heb ik normaal niet zo daarbij. Had t er nog met trollscience over dat ie zich al afvroeg of z'n tolerantie nou zo hoog was geworden
mja, whatever, na de wash werkte het perfect, brandde het amper en rook het ook weer gewoon normaal
doe niet zo raarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien paar maanden niet gebruiken
ik zeik niet maar ik klaag. Dit is gvd klaagbaak ofniet somsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders zat je er niet over te zeiken
rustig gquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ik zeik niet maar ik klaag. Dit is gvd klaagbaak ofniet soms
ja die spuugt gasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Oh wacht heb je toevallig zelf een draken tattoo op je bilspleet?
nou enquote:
dan drink je Spa roodquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou en
sws ga ik dan weer veel te veel drinken wss
bietje siroop bij doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
gadverdamme gast water met koolzuur
das wel lekker iddquote:
snuif je caff?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet vrijwillig neequote:
quote:
is veelgebruikt versnijdingsmiddelquote:
sws wel oke nummer dat, voor zijn doenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:15 schreef Drug het volgende:
het leven dwingt me soms om tegen m'n moeder te liegen
ja hij was niet onaardig tot hij voor die telekids euro gingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws wel oke nummer dat, voor zijn doen
aighttquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:16 schreef Amarantha het volgende:
Sigaretje en dan maar eens slapen.
wrmquote:
oh okequote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon is altijd leuk en ik heb zin in 2017.
Dat is volgende maand al.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh oke
lkkr weer een jaar ouder worden, nou joepie
volgend jaar weer als het goed isquote:
Als het goed is wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgend jaar weer als het goed is
trustenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:23 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik doe de laptop uit. Chillse nog
doei mopquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:23 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik doe de laptop uit. Chillse nog
ja iddquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:23 schreef deadprez het volgende:
maar weenie vind oud en nieuw niet zo bijzonder
kutvuurwerk en vaak matige fissa's
en dat ook nog jaquote:
hehe aight grgrquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:26 schreef Drug het volgende:
mjah ga maar ff douchen m;n haar plakt ;s
quote:
rtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:56 schreef Drug het volgende:
gewoon genieten van de rollercoaster ride langs je gevoelens
omdat de wekker gingquote:
Bijzonder kut hier is het nu half 11 in de avond.quote:
Morguh Chai.🖐quote:
Stay off the pillsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 06:34 schreef Drug het volgende:
haha de conducteur heeft een dun hoofd, maar zijn buik is een zak vet die een cm of 10 over z'n broek hangt. apart
Zaadklodders van hoink?quote:
SOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:20 schreef Chai het volgende:
Hoi Fylax,
Zoiets had je van te voren al wel kunnen bedenken, toch? Je weet dat je je niet als vieze schijnheilige bitchboy moet gedragen, en vervolgens ga je toch schijnheilige bitchboyberichten sturen naar mensen, waarvan je ook weet dat dat niet wenselijk is.
Groetjes,
Chai
Ik wil de context weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:20 schreef Chai het volgende:
Hoi Fylax,
Zoiets had je van te voren al wel kunnen bedenken, toch? Je weet dat je je niet als vieze schijnheilige bitchboy moet gedragen, en vervolgens ga je toch schijnheilige bitchboyberichten sturen naar mensen, waarvan je ook weet dat dat niet wenselijk is.
Groetjes,
Chai
Maak er dan een radioprogramma over.😂quote:
?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:20 schreef Chai het volgende:
Hoi Fylax,
Groetjes,
Chai
Jij bent er ook al zo een die de hele tijd lol heeft om elke post en om de haverklap hardop moet lachen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maak er dan een radioprogramma over.😂
Zo'n beetje, ik ben altijd in een goed humeur.😊quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent er ook al zo een die de hele tijd lol heeft om elke post en om de haverklap hardop moet lachen?
De grens tussen een goed humeur of gewoon een beetje simpel zijn is dun soms.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zo'n beetje, ik ben altijd in een goed humeur.😊
Dat is zeer zeker waar, gelukkig ben ik hooggeleid!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:37 schreef Chai het volgende:
[..]
De grens tussen een goed humeur of gewoon een beetje simpel zijn is dun soms.
Nah, je hebt je mannelijkheid al lang ingeleverdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:46 schreef I3east het volgende:
We mogen echt blij zijn dat prostitutie in Nederland legaal is. In wat een land leven we toch ook. Ik had goesting om eens gebruik te maken van dit type dienstverlening en ik ben gisteravond begonnen met het eerste contact met een studente die in haar kamertje ontvangt. Ze kon ontvangen vanaf 11 uur en ik gaf aan dat ik graag om 11 uur zou willen afspreken voor 15 minuten. Ik wil namelijk gewoon de eerste man zijn snapje. Maar dit kon opeens niet meer en half 11 zou wel mogelijk zijn, ik ging akkoord. Ze vroeg me daarna om haar om 9 uur deze ochtend te appen, wat ik gedaan heb. Ze wist me te vertellen dat ze half 11 niet meer zou redden.. En kwam weer met een alternatieve tijd stip, half 1 dit keer, ook hiermee ging ik akkoord en ik zei: "ok" sindsdien is het opeens radiostilte, nu weet ik nog steeds niet waar ik heen moet. Straks maar nog een keer appen, misschien heeft ze de "ok" anders opgevat o.i.d. Ik baal hier wel van want ik heb de hele nacht niet kunnen slapen, voor mij voelt het echt speciaal en voor hij ben ik gewoon klant #328940. Vanochtend heb ik nog een keer de razor blades over mijn pielebuis en balzak gehaald en ik heb mn lies opgesneden en het stopt maar niet met bloeden. Mannen, hoe krijgen jullie jezelf spekglad? Ik zie nog steeds beetje stoppeltjes/haartjes, ook op mijn piemelstam. Maargoed, straks nog even een app sturen en bevestigen dat half 11 wat mij betreft toch echt prima is. Ik wil haar echt, geen zin om bij een ander te gaan, ondanks dat ik prima alternatieven heb. Ik heb al een week no cum gedaan. Ga ik vandaag een man worden?
waarom post je dit met je kloon?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:46 schreef I3east het volgende:
We mogen echt blij zijn dat prostitutie in Nederland legaal is. In wat een land leven we toch ook. Ik had goesting om eens gebruik te maken van dit type dienstverlening en ik ben gisteravond begonnen met het eerste contact met een studente die in haar kamertje ontvangt. Ze kon ontvangen vanaf 11 uur en ik gaf aan dat ik graag om 11 uur zou willen afspreken voor 15 minuten. Ik wil namelijk gewoon de eerste man zijn snapje. Maar dit kon opeens niet meer en half 11 zou wel mogelijk zijn, ik ging akkoord. Ze vroeg me daarna om haar om 9 uur deze ochtend te appen, wat ik gedaan heb. Ze wist me te vertellen dat ze half 11 niet meer zou redden.. En kwam weer met een alternatieve tijd stip, half 1 dit keer, ook hiermee ging ik akkoord en ik zei: "ok" sindsdien is het opeens radiostilte, nu weet ik nog steeds niet waar ik heen moet. Straks maar nog een keer appen, misschien heeft ze de "ok" anders opgevat o.i.d. Ik baal hier wel van want ik heb de hele nacht niet kunnen slapen, voor mij voelt het echt speciaal en voor hij ben ik gewoon klant #328940. Vanochtend heb ik nog een keer de razor blades over mijn pielebuis en balzak gehaald en ik heb mn lies opgesneden en het stopt maar niet met bloeden. Mannen, hoe krijgen jullie jezelf spekglad? Ik zie nog steeds beetje stoppeltjes/haartjes, ook op mijn piemelstam. Maargoed, straks nog even een app sturen en bevestigen dat half 11 wat mij betreft toch echt prima is. Ik wil haar echt, geen zin om bij een ander te gaan, ondanks dat ik prima alternatieven heb. Ik heb al een week no cum gedaan. Ga ik vandaag een man worden?
Watser?quote:
dit niet wetenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi ik ben een ramptoerist en wil graag meer info inzake Chai vs Fylax. Hartelijk dank alvast.
huh, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi ik ben een ramptoerist en wil graag meer info inzake Chai vs Fylax. Hartelijk dank alvast.
chai, vertel mij alles!quote:
ohw, even kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Viervijfnul staat het ook gewoon. En heb jouw nr niet.
Fop modquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:00 schreef zeer het volgende:
flylax is gewoon weer zo'n irritant snotjochie zoals 'ie altijd is en doet dit vanuit een ontzettend betweterige positie als fop mod
Daarom heeft de SC ook altijd zoveel aantrekkingskracht op mensen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de sc is er voor iedereen!!!
zou ik ook echt doen hoor srsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:00 schreef zeer het volgende:
flylax is gewoon weer zo'n irritant snotjochie zoals 'ie altijd is en doet dit vanuit een ontzettend betweterige positie als fop mod
Ah een vlog over een vals dilemma.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef zeer het volgende:
GVD IK BEGIN ME DOOD TE ERGEREN AAN BRADDIE.
JAAA IK KAN NIET WANDELEN WANT HAD KOORTSLIP. HOOP DAT JE VETTE ADEREN DICHTSLIBBEN GVD MAN
paar weken terug wat ng braddie nog aan het white nighter
;s
Beter waterpijpen dan hitsige Chinezenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef Etsu het volgende:
Gister teveel watergepijpt, nu doen m'n longen pijn en kan ik niet slapen
shit, alweer een vlog? niet bij te houden die man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah een vlog over een vals dilemma.Elke dag hardlopen of 1x per week en geen vooruitgang boeken.
Ga je vanavond hoertje palen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Had die van mij speciaal laten staan voor jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shit, alweer een vlog? niet bij te houden die man.
waarom kan ik alleen s avonds kijken?
dat was wel lief jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Had die van mij speciaal laten staan voor jou.
Ja zie het ook net. En blijkbaar is er idd een over niet wandelen door een koortslip.
als jij trakteertquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je vanavond hoertje palen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, je weet dus toch wel dat je je zo triest gedraagt, waarom doe je het dan?
Oei wat een uitlokkingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
Denk dat het beter is als zeer een half jaar FOK!vakantie krijgt.
Ik wil jou ook kunnen whatsappenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
zegt ze ook alleen maar omdat ze me altijd kan whatsappen
En jij moet misschien maar naar jelly school.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil jou ook kunnen whatsappen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil jou ook kunnen whatsappen
snap ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie het is allemaal erg hypothetisch want het is niet zo dat Etsu's jank fetishes voor andere ook opgaan
hey mr.mackey mmmmkayquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij moet misschien maar naar jelly school.
Wowquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij moet misschien maar naar jelly school.
Gaat op je gezicht zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
in het echt is ze dan weer super agressief en dominant
Morgen al ;squote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
komt nog wel een keer ;s
morgen is het trouwens zo ver ;s zo meteen nog even kappertjes en manicure pakken
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Chai is op whatsapp wat leuker en spontaner dan op fok!
Ja heb je tips voor me om daar een beetje uit te komen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Chai zit op fok natuurlijk ook wel een beetje vast in haar rol
Vlogcollaboratie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb je tips voor me om daar een beetje uit te komen?
nee, ben ook hevig aan t zoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb je tips voor me om daar een beetje uit te komen?
Ja we vinden het toch lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Aanranding kan zeker alleen door witte mannen gebeuren.
jij bent geen echte heer dus kiss me maarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
een echte heer doesnt kiss and tell
vast nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:26 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik je dat vertel sterf je van jaloezie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |