misselijk niet echt maar idd gespannen rusteloos kutgevoel en het brandt als de tyfusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:54 schreef Drug het volgende:
[..]
oke chill. caffeïne is zo kut, ik word er misselijk en gespannen van
drm drmquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
misselijk niet echt maar idd gespannen rusteloos kutgevoel en het brandt als de tyfus
maar het is volgens mij niet alleen cafeïne, aangezien ik echt twee keer zo grote lijnen moet nemen om enigszins normaal effect te krijgen en dat heb ik normaal niet zo daarbij. Had t er nog met trollscience over dat ie zich al afvroeg of z'n tolerantie nou zo hoog was geworden
mja, whatever, na de wash werkte het perfect, brandde het amper en rook het ook weer gewoon normaal
misschien paar maanden niet gebruikenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
misselijk niet echt maar idd gespannen rusteloos kutgevoel en het brandt als de tyfus
maar het is volgens mij niet alleen cafeïne, aangezien ik echt twee keer zo grote lijnen moet nemen om enigszins normaal effect te krijgen en dat heb ik normaal niet zo daarbij. Had t er nog met trollscience over dat ie zich al afvroeg of z'n tolerantie nou zo hoog was geworden
mja, whatever, na de wash werkte het perfect, brandde het amper en rook het ook weer gewoon normaal
doe niet zo raarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien paar maanden niet gebruiken
ik zeik niet maar ik klaag. Dit is gvd klaagbaak ofniet somsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders zat je er niet over te zeiken
rustig gquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ik zeik niet maar ik klaag. Dit is gvd klaagbaak ofniet soms
ja die spuugt gasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Oh wacht heb je toevallig zelf een draken tattoo op je bilspleet?
nou enquote:
dan drink je Spa roodquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou en
sws ga ik dan weer veel te veel drinken wss
bietje siroop bij doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
gadverdamme gast water met koolzuur
das wel lekker iddquote:
snuif je caff?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet vrijwillig neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |