chai, vertel mij alles!quote:
ohw, even kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Viervijfnul staat het ook gewoon. En heb jouw nr niet.
Fop modquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:00 schreef zeer het volgende:
flylax is gewoon weer zo'n irritant snotjochie zoals 'ie altijd is en doet dit vanuit een ontzettend betweterige positie als fop mod
Daarom heeft de SC ook altijd zoveel aantrekkingskracht op mensen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de sc is er voor iedereen!!!
zou ik ook echt doen hoor srsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:00 schreef zeer het volgende:
flylax is gewoon weer zo'n irritant snotjochie zoals 'ie altijd is en doet dit vanuit een ontzettend betweterige positie als fop mod
Ah een vlog over een vals dilemma.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef zeer het volgende:
GVD IK BEGIN ME DOOD TE ERGEREN AAN BRADDIE.
JAAA IK KAN NIET WANDELEN WANT HAD KOORTSLIP. HOOP DAT JE VETTE ADEREN DICHTSLIBBEN GVD MAN
paar weken terug wat ng braddie nog aan het white nighter
;s
Beter waterpijpen dan hitsige Chinezenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef Etsu het volgende:
Gister teveel watergepijpt, nu doen m'n longen pijn en kan ik niet slapen
shit, alweer een vlog? niet bij te houden die man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah een vlog over een vals dilemma.Elke dag hardlopen of 1x per week en geen vooruitgang boeken.
Ga je vanavond hoertje palen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Had die van mij speciaal laten staan voor jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shit, alweer een vlog? niet bij te houden die man.
waarom kan ik alleen s avonds kijken?
dat was wel lief jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Had die van mij speciaal laten staan voor jou.
Ja zie het ook net. En blijkbaar is er idd een over niet wandelen door een koortslip.
als jij trakteertquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je vanavond hoertje palen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, je weet dus toch wel dat je je zo triest gedraagt, waarom doe je het dan?
Oei wat een uitlokkingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
Denk dat het beter is als zeer een half jaar FOK!vakantie krijgt.
Ik wil jou ook kunnen whatsappenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
zegt ze ook alleen maar omdat ze me altijd kan whatsappen
En jij moet misschien maar naar jelly school.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil jou ook kunnen whatsappen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil jou ook kunnen whatsappen
snap ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie het is allemaal erg hypothetisch want het is niet zo dat Etsu's jank fetishes voor andere ook opgaan
hey mr.mackey mmmmkayquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij moet misschien maar naar jelly school.
Wowquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij moet misschien maar naar jelly school.
Gaat op je gezicht zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
in het echt is ze dan weer super agressief en dominant
Morgen al ;squote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
komt nog wel een keer ;s
morgen is het trouwens zo ver ;s zo meteen nog even kappertjes en manicure pakken
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Chai is op whatsapp wat leuker en spontaner dan op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |