quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
en die mannetje van bediening ging mij waarschuwen dat vindaloo pittig was.
mijn beide oma zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik alleen met mn omas.
Helaas is de ene nooit helemaal over de dood van dr man heen gekomen, ondanks dat het al 35 jaar geleden is.
En de andere ZEER goede band, al ben ik wel bang voor haar gezondheid met vlagen. Zeker als ze straks met pensioen gaat.
Vind Vindaloo niet lekkerste curry verderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was de enige blanke in een zaal vol indians
Vind curries sowieso maar mehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Vindaloo niet lekkerste curry verder
Buttercurry is erg lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind curries sowieso maar meh
maar deze was wel goed.
Massaman beste curry.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buttercurry is erg lekker
En MASSAMANGOD
Flippie weet
Ik laat het gewoon maken door anderenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Massaman beste curry.
Zit thuis alleen te knoeien met de juiste aardappel
Ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon maken door anderen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon maken door anderen
Ik ook, alleen dan zonder het geld om het te ook daadwerkelijk te kunnen doen en naar mezelf te verantwoordenquote:
Als ik verhuis naar een groter stekje met een fatsoenlijke keuken ga ik ze zelf nog weleens in elkaar flansen maar nu, nahquote:
Broekje is al uit hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een weekje Narcos S02.
Zin in.
heb echt niets in huis en ah to go is dicht nuquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tijd voor een vrouw die het eten klaar heeft als jij na een zware dag werken thuis komt
ahw zieligquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb echt niets in huis en ah to go is dicht nu
gewoon voor dat je gaat werken al iets klaar makenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tijd voor een vrouw die het eten klaar heeft als jij na een zware dag werken thuis komt
dit verstikt alle schoonheidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon voor dat je gaat werken al iets klaar maken
en dan opwarmen
komt geen vrouw bij kijken
Daar zou ik voor mijn werk ook geen zin in hebben hoor, om dat te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan opwarmen
Wat moet je om 1 uur snachts in een bos. Ga je iemand begraven?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een uur gewandeld naar het bos
oh ik niet hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik voor mijn werk ook geen zin in hebben hoor, om dat te maken.
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik over 5 minuten in het bos ga wandelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je om 1 uur snachts in een bos. Ga je iemand begraven?
In de middag ben je toch op je werk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik niet hoor
's middags beetje koken is goed tijdverdrijf
ik niet hoef vaak pas om 3 uur te beginnenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de middag ben je toch op je werk.
Lolquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, alleen dan zonder het geld om het te ook daadwerkelijk te kunnen doen en naar mezelf te verantwoorden
ohja dan kan het welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet hoef vaak pas om 3 uur te beginnen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol
vandaag voor eerst in 1,5 week gekookt
Ze moeten Thuisbezorgd ook iets gezonder en goedkoper maken, genot wordt dat dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja dan kan het wel
al zou ik dan nog te lui zijn. Gewoon simpel eten maken, iets in de oven schuiven
Hier heb je wel goede gezonde alternatieven.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Ze moeten Thuisbezorgd ook iets gezonder en goedkoper maken,
hoe wil je dat doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moeten Thuisbezorgd ook iets gezonder en goedkoper maken, genot wordt dat dan.
Van die dienst maak ik niet zo vaak gebruik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moeten Thuisbezorgd ook iets gezonder en goedkoper maken, genot wordt dat dan.
Ze hebben in Scandinavie nu een app waar ze voedsel wat overblijft die dag in restaurants gewoon als menu weer aanbieden aan mensen die dat kunnen kopen. Ook als een thuisbezorgd vorm. Komt ook naar Amsterdam, en is ook goedkoper.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen
die mensen moeten toch ook verdienen
Dat zou ik ook niet doen als ik bij jou thuis atquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van die dienst maak ik niet zo vaak gebruik.
restaurant eten is niet perse gezonderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben in Scandinavie nu een app waar ze voedsel wat overblijft die dag in restaurants gewoon als menu weer aanbieden aan mensen die dat kunnen kopen. Ook als een thuisbezorgd vorm. Komt ook naar Amsterdam, en is ook goedkoper.
Zou wel wat onbeleefd zijn als je bij mij uitgenodigd bent om te eten en dat je dan gewoon maar eten gaat bestellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen als ik bij jou thuis at
Dat zeg ik dan ook niet Hans.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
restaurant eten is niet perse gezonder
tenzij je vega shit bestelt
nu ben je er welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier heb je wel goede gezonde alternatieven.
Niet goedkoop verder.
Ik smeer de smac wel ongegeneerd in m`n haar danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel wat onbeleefd zijn als je bij mij uitgenodigd bent om te eten en dat je dan gewoon maar eten gaat bestellen.
je weet best dat ik geen hans heetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet Hans.
Reageer niet zo serieus
Wat vind je theologisch gezien van de uitspraak "Christ had to go into our sins, so as to fix them from within"?quote:
interesseert me geen zakquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik dronk vanavond te veel bier.
Als je het niet erg vind reageer ik hier op, op het moment dat het niet 12 uur snachts is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind je theologisch gezien van de uitspraak "Christ had to go into our sins, so as to fix them from within"?
Ja graag, had het al een keer eerder gevraagd maar toen was je er niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind reageer ik hier op, op het moment dat het niet 12 uur snachts is.
Ging over goedkoper toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet best dat ik geen hans heet![]()
oh dacht dat je dat met gezonder eten bedoelde
Ik zou Kafka als audioboek doen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Met welke leeftijd zou je kinderen kunnen voorlezen uit goede kwaliteits kinderboeken
1quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Met welke leeftijd zou je kinderen kunnen voorlezen uit goede kwaliteits kinderboeken
geef eens voorbeeld van die kinderboekenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn zusje slaapt al uren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou Kafka als audioboek doen voor het slapen gaan
DIe klinkt al een stuk beter dan je eigen versie. Zonder de ui danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kaas, bacon, ui, satésaus, aioli, peper en zout
goddelijk
roald dahl bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geef eens voorbeeld van die kinderboeken
je kan sowieso al vroeg beginnen
Dit is mijn eigen versiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DIe klinkt al een stuk beter dan je eigen versie. Zonder de ui dan
Ik probeer mijn neefje wel eens voor te lezen maar die boekjes zijn fucking saaiquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word namelijk wat flauw van boeken over de zon, de maan en dieren
Serieus? Daar zat veel meer troep op toch? Met 5 verschillende sausenquote:
Ze wordt nu ook al voorgelezen elke dag hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hoe jonger hoe beter. Kind steekt er altijd wat van op.
Mijn vader las vroeger Snuf de hond, maar dat is wat te protestant voor jou denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze wordt nu ook al voorgelezen elke dag hoor.
Maar moet leuk blijven
Mijn zusje is dol op boeken waar je ook interactief iets kan horen of voelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn neefje wel eens voor te lezen maar die boekjes zijn fucking saai
En hij stopt ze toch liever in zijn mond
Uh nee?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Daar zat veel meer troep op toch? Met 5 verschillende sausen
of gewoon koude krokettenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan opwarmen
Je kan ook gewoon zelf een verhaal vertellen, dat vond ik altijd leuker toen mijn moeder dat verzon.quote:
die zijn wel leuk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje is dol op boeken waar je ook interactief iets kan horen of voelen
daarom bierquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn spa verslaving begint wat prijzig te worden. Net flesje gehaald bij tankstation. 2 euro en 10 cent
Dat is bijna vijf gulden
Koop gewoon citroenen en pleur die in je water.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn spa verslaving begint wat prijzig te worden. Net flesje gehaald bij tankstation. 2 euro en 10 cent
Dat is bijna vijf gulden
weet je wat een gedoequote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koop gewoon citroenen en pleur die in je water.
jij bent echt oudquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Dat is bijna vijf gulden
Rijksdaaldersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
had ooit rijksdaalder gevonden toen mocht ik naar de snoepwinkel
met smaakjes?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink tegenwoordig ook vaak spa.
Nee. Altijd gewoon spa rood drinken als ik ergens in een winkel of tankstation ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met smaakjes?
Lemon, grapefruit en blackcurrant zijn mijn favorieten. Peach is wel okey. Appel moet ik nog proberen.
Munt vind ik tegenvallen. Associeer die smaak echt met thee en dan is het raar
Spa rood drink ik veel op werkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Altijd gewoon spa rood drinken als ik ergens in een winkel of tankstation ben.
toen ik net leerde rekenen met geld was de euro net ingevoerdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken gulden ook nog halve zool.
Heerlijk ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Spa rood drink ik veel op werk
Echt heerlijk verfrissend
iedereen met enig historisch besefquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken gulden ook nog halve zool.
Ik reken in pondenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iedereen met enig historisch besef
maar niet dat je er nog mee rekent
is toch lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Snap hele ding van koolzuur in water ook niet helemaal.
ik vroeger ook niet maar je wordt toch eens volwassenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Snap hele ding van koolzuur in water ook niet helemaal.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vroeger ook niet maar je wordt toch eens volwassen
Niet minder volwassen danwater zonder koolzuur.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vroeger ook niet maar je wordt toch eens volwassen
is juist voor de eckte eckte die kreeft etenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon water is prima
water met bubbeltjes is voor proleten
Ik at in KL kreeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is juist voor de eckte eckte die kreeft eten
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan prima met gewoon waterquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Past wel bij jou dusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nu een Tinder match die erg dom overkomt
Verrassend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nu een Tinder match die erg dom overkomt
Maurits Hendriksquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las vandaag over de losers vlucht van Nederland.
Wat een grap is dat land ook op zulke dingen.
Daarom trouw ik ook over anderhalf week.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja tegenovergestelde past juist bij elkaar
Poolse mensen die wat over vliegtuigen zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las vandaag over de losers vlucht van Nederland.
Wat een grap is dat land ook op zulke dingen.
Gekotst toen ik het woord Wicky las.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Beter gewoon pakjes Wicky drinken als volwassen respectabele man
Waarom?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gekotst toen ik het woord Wicky las.
wel in gemeenschap van goederen tochquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom trouw ik ook over anderhalf week.
Eens. Mier en mierzoet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat even vies zeg, vooral die blauwe.
(lol)quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel in gemeenschap van goederen toch
zijn er mensen die dat uberhaupt drinken?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Beter gewoon pakjes Wicky drinken als volwassen respectabele man
Ik zie serieus soms volwassenen dat drinkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn er mensen die dat uberhaupt drinken?
ach als je het lekker vindquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie serieus soms volwassenen dat drinken
Ja anders zouden er geen supporters van Feyenoord zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach als je het lekker vind
er zijn altijd mensen met wansmaak
Ik heb dan ook erg veel wansmaak.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja anders zouden er geen supporters van Feyenoord zijn.
Qua schoenen wel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook erg veel wansmaak.
lolquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie serieus soms volwassenen dat drinken
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Zag laatst iemand ook met louboutins, dan toch even dat knipoogje toch.
ga je daar nog wat CL potjes meepakken?quote:
nee niksquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
ga je daar nog wat CL potjes meepakken?
hoe doet Groningen hetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:46 schreef Paxcon het volgende:
Lol ik zag dat cillessen ineens weer meedoet
afscheidswedstrijdjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:46 schreef Paxcon het volgende:
Lol ik zag dat cillessen ineens weer meedoet
Helemaal op uitgekeken?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee niks
doe niet meer die voetbalding
Kijk als ik echt niks te doen heb wel.quote:
Ik heb me vorig weekend nog prima vermaakt met de wedstrijdjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kijk als ik echt niks te doen heb wel.
Maar zelfs topwedstrijden zijn echt zo kut, in welke competitie dan ook
Ik heb 1 wedstrijd van Feyenoord gezien tot nu toequote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me vorig weekend nog prima vermaakt met de wedstrijdjes.
Alleen Ajax was intens kut.
Alleen vorig weekend was kut. Verder valt het goed meequote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 wedstrijd van Feyenoord gezien tot nu toe
Ga komende weken ook niets zienquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen vorig weekend was kut. Verder valt het goed mee
Ik 2,5quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 wedstrijd van Feyenoord gezien tot nu toe
Kuyt is al een jaar gestopt met voetballen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik 2,5
Dat valt ook allemaal niet mee. Kuytje met zijn passes op 5 meter die misgaanDie spits vind ik wel een goede
Iedereen schreeuwt dan ook om Gustafgod. Maar ja. Die willen ze blijkbaar bij een andere club zien slagenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik 2,5
Dat valt ook allemaal niet mee. Kuytje met zijn passes op 5 meter die misgaanDie spits vind ik wel een goede
kom ADO supportenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me vorig weekend nog prima vermaakt met de wedstrijdjes.
Alleen Ajax was intens kut.
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen schreeuwt dan ook om Gustafgod.
Ik heb geen flauw idee eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw analyse over waar het mis is gegaan?
wel leuk dat hij boos is als hij gewisseld wordtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kuyt is al een jaar gestopt met voetballen.
Bij Feyenoord weten ze het alleen nog niet.
Mwah, zou het. Denk na een tijdje dat zelfs de ekte die hard er wel klaar mee is hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Die Kuyt is mateloos populair
Nee, nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, zou het. Denk na een tijdje dat zelfs de ekte die hard er wel klaar mee is hoor
Jullie hebben net als Ajax veel te veel middenveldersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen schreeuwt dan ook om Gustafgod. Maar ja. Die willen ze blijkbaar bij een andere club zien slagen
Misschien. Maar hij is 21. Talentvol. En hoort gewoon kans te krijgen. Oh en heeft 1,5 mil gekost.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Al is dat geloof in Gustafson natuurlijk ook vies opportuun.
Heeft ie gekregen, maar toen was ie opeens oververmoeid.quote:
Ziyech heeft dat ook niet.quote:
Ach, na 1 wedstrijd het wat minder doen er meteen weer uit. Dat is zo kansloos altijd. Gewoon 10 potjes laten staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft ie gekregen, maar toen was ie opeens oververmoeid.
Ja, en dan lees ik Piazon als geruchtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben net als Ajax veel te veel middenvelders![]()
En dan ook nog een spits op 10 zetten, wat een feest.
Zegt genoeg over niveauquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech heeft dat ook niet.
Eet ook elke avond thuisbezorgd.nl, doet niks aan extra training. Wel een van de beste in Nederland
Ziyech 2 jaar ouder. Veel meer ervaringquote:
Selectie is wel redelijk compleet toch bij jullie? Vind het qua kwaliteit niet veel maar wel veel spelers voor alle posities.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en dan lees ik Piazon als geruchtGelukkig ook geen middenvelder
Weinig echte kwaliteit weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Selectie is wel redelijk compleet toch bij jullie? Vind het qua kwaliteit niet veel maar wel veel spelers voor alle posities.
Wat mij betreft wel. Je moet niet teveel spelers willen in je selectie. Krijg je alleen maar heibel vanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Selectie is wel redelijk compleet toch bij jullie? Vind het qua kwaliteit niet veel maar wel veel spelers voor alle posities.
Daarom ben ik wel benieuwd hoe hij het in het buitenland gaat doen.quote:
Mocro he.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel benieuwd hoe hij het in het buitenland gaat doen.
Koeman mag hem wel ophalen, want die speelt met een betonmiddenveld.
Zo heeft Ajax nu een heel middenveld die er vooral staat omdat ze in de markt moeten staan om hopelijk verkocht te worden voor veel geldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig echte kwaliteit weer.
Maar wel BREEDTE.
Denk dat dat nu al lastig word, met Vejinovic en Tapia ook nog op de bank. Kon je daar beter jeugdspelers hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Je moet niet teveel spelers willen in je selectie. Krijg je alleen maar heibel van
Hopen op een leuke loting danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, ik moet nog wel naar Arsenal voor CL, JR.
Matig
Kramer beetje in bekerpotjes en EL opstellen als groepsfase redelijk veilig zou zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat dat nu al lastig word, met Vejinovic en Tapia ook nog op de bank. Kon je daar beter jeugdspelers hebben.
Ga wel lachen als Kramer lastig gaat worden omdat hij niet speelt.
Seizoenskaarten zijn bij Arsenal toch duurst van hele PL?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin gaat een seizoenskaart halen voor de keren dat ze tijd heeft.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoenskaarten zijn bij Arsenal toch duurst van hele PL?
Klinkt wel een beetje als de Ajax mentaliteit hoor.quote:
Dat is ook allemaal niet veel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kramer beetje in bekerpotjes en EL opstellen als groepsfase redelijk veilig zou zijn
Oh, mijn vriendin is wel vrij fanatiek hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als de Ajax mentaliteit hoor.
Seizoenkaart hebben voor die paar leuke potjes per jaar.
schattigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, mijn vriendin is wel vrij fanatiek hoor.
Die heeft er tegenwoordig meer de balen van als arsenal verliest dan ik als feyenoord verliest.
Dat is Kramer dan ook niet. Mja, het wordt toch niks zolang Kuyt erin staat. Kan je hoog en laag springen. Ik kon hem vorig jaar nog erg waarderen maar ik begin er echt een hekel aan te krijgen gewoonquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal niet veel.
Ja, behalve dat ik vrij rationeel naar voetbal kan kijken.quote:
Vorig jaar was het ook echt helemaal niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is Kramer dan ook niet. Mja, het wordt toch niks zolang Kuyt erin staat. Kan je hoog en laag springen. Ik kon hem vorig jaar nog erg waarderen maar ik begin er echt een hekel aan te krijgen gewoon
Toen was hij nog beslissend in resultaat. Maar dat gaat dit seizoen ook niet gebeuren. Dan blijft er niet veel over neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook echt helemaal niks.
Maar in het feijenoord topic mocht je dat niet zeggen.
Net als ik met Gudelj bij Ajax dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is Kramer dan ook niet. Mja, het wordt toch niks zolang Kuyt erin staat. Kan je hoog en laag springen. Ik kon hem vorig jaar nog erg waarderen maar ik begin er echt een hekel aan te krijgen gewoon
Volgt ze het transfernieuws niet ofzo? (of in geval van Arsenal het gebrek aan transfernieuws)quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik vrij rationeel naar voetbal kan kijken.
En Arsenal in haar ogen altijd de BESTE spelers ter wereld heeft.
Hij zal er net als vorig jaar wel een keer een penalty in schieten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was hij nog beslissend in resultaat. Maar dat gaat dit seizoen ook niet gebeuren. Dan blijft er niet veel over nee
Welke users verdedigden hem dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook echt helemaal niks.
Maar in het feijenoord topic mocht je dat niet zeggen.
Ze is gewoon totaal irrationeel als het om die club gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgt ze het transfernieuws niet ofzo? (of in geval van Arsenal het gebrek aan transfernieuws)
RvdLaak noemde hem vorig seizoen bij zijn komst de beste speler van de Eredivisiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke users verdedigden hem dan?
Snap ik ook niet hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze is gewoon totaal irrationeel als het om die club gaat.
Dan moet je opgenomen worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
RvdLaak noemde hem vorig seizoen bij zijn komst de beste speler van de Eredivisie
Mja, die komt uit Groningen
Permanentquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je opgenomen worden.
Ik kan vooral winsten goed relativeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet hoor
Kan het meestal ook wel relativeren allemaal. Het gaat natuurlijk eigenlijk helemaal nergens over.
Net als al die figuren die lopen te schreeuwen om al die oude heldenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je opgenomen worden.
Huilend in het stadion na verliespartijen zit er niet meer bij?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik kom er steeds meer achter dat ik altijd vooral van voetbal heb gehouden omdat ik de binding die en club kan geven kon waarderen.
Dat wordt wel steeds minder.
Op moment niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huilend in het stadion na verliespartijen zit er niet meer bij?
Ik ook wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan vooral winsten goed relativeren.
Al vind ik dat opportune altijd wel schattig, bij voetbalfans.
Op Ajax Netwerk vullen ze al Sneijder in de opstelling in.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als al die figuren die lopen te schreeuwen om al die oude heldenElk seizoen zitten er wel paar bij die echt bloedserieus zijn dat ze Salomon Kalou terugwillen.
Echt, ik zou van Persie niet eens meer willenmoet je ermee
Ik had het bij bekertje tegen Ajax nog wel heel erg vorig seizoenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En bij een klassieker leeft het dan weer even heel erg omdat je dan weer wat van die wedstrijdspanning mee krijgt. En dan gaat het weer weg.
Die was lekker zeg, ik heb immers jaren in een stadion gezeten waar je er weer kansloos afging.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het bij bekertje tegen Ajax nog wel heel erg vorig seizoen
Toen jij 40-45 keer kankerjoden ging schreeuwen hier![]()
Ik dacht toen 100 procent datg je dronken wasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die was lekker zeg, ik heb immers jaren in een stadion gezeten waar je er weer kansloos afging.
was best schattig hoe al die Feyenoorders zo blij daarmee warenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het bij bekertje tegen Ajax nog wel heel erg vorig seizoen
Toen jij 40-45 keer kankerjoden ging schreeuwen hier![]()
Iedereen die regelmatig bij klassiekers is geweest, aan welke kant dan ook, is zo blij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
was best schattig hoe al die Feyenoorders zo blij daarmee waren
eindelijk eens gewonnen van de grote broer
Ik erkende wel dat ik het echt uitschreeuwde van blijdschap jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
was best schattig hoe al die Feyenoorders zo blij daarmee waren
eindelijk eens gewonnen van de grote broer
Mwahquote:
Nooit bij supporters die nog in stadions zijn geweest met uitsupporters.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah
Denk dat eht bij Ajax meer opluchting is dat ze niet af zijn gegaan
Je bedoelt als Feyenoorder voor Ajax vice versa?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zijn ook nooit die mensen die kunnen juichen voor ajax/feyenoord.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt als Feyenoorder voor Ajax vice versa?
snap de euforie wel in de laatste minuut, daar niet van.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen die regelmatig bij klassiekers is geweest, aan welke kant dan ook, is zo blij.
Europees gezien juich ik voor elke Nederlandse club.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Dat zal ik nooit begrijpen.
Ik nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europees gezien juich ik voor elke Nederlandse club.
Dit heb ik ook jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europees gezien juich ik voor elke Nederlandse club.
Zo objectief zal ik er nooit naar kunnen kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heb ik ook ja
Is gewoon anders
Mwah, erg zou ik het niet vinden want het is toch al jaren neit anders, maar als ze winnen boeit het me niet dat het Ajax is. Dan vind ik het goed voor NL voetbal dat er weer 2 Nederlandse clubs in CL zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Ajax morgen verliest vind ik dat ook vooral erg grappig.
Voor coefficienten vind ik dat niet goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Dan vind ik het goed voor NL voetbal dat er weer 2 Nederlandse clubs in CL zitten.
dat is wel gewoon beter hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor coefficienten vind ik dat niet goed.
Ligt aan loting. Als ze 3de worden nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor coefficienten vind ik dat niet goed.
Als Nederland coefficienten wil gaat het erom dat de EL niet verzaakt wordt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is wel gewoon beter hoor
Krijg je bonuspunten en Ajax laat het toch wel afweten in Europa. In de CL haalden ze vaak meer punten dan in de EL groepsfase vorig jaar
Als als als.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt aan loting. Als ze 3de worden niet
Ajax kan in een normale CL poule wel 6/7 punten halen en minimaal 3e worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Nederland coefficienten wil gaat het erom dat de EL niet verzaakt wordt.
Die paar bonuspunten zijn niks waard als je allemaal af laat weten
haha.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan in een normale CL poule wel 6/7 punten halen en minimaal 3e worden.
En dan eens verder komen in die KO-fase.
In de CL poules werden ze elk jaar 3e.quote:
Oh dacht verder in KO CL.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de CL poules werden ze elk jaar 3e.
Snapte ook nooit die verhalen dat Ajax zich zogenaamd voor lul zette, dat viel allemaal wel mee. Op het nippertje twee keer niet overwinterd (één keer door omkooppraktijken en blinde grensrechters)
Nou zelden. Ze hebben dit decennia wel vaker kwartfinale gehaald toch? Ajax ook overigens. AZ meermaals ver gekomen in EL. Het is niet dat het nooit kan gebeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve met PSV vorig jaar, en dat was oprecht een prestatie die je zelfden zult herhalen
Ajax niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou zelden. Ze hebben dit decennia wel vaker kwartfinale gehaald toch? Ajax ook overigens. AZ meermaals ver gekomen in EL. Het is niet dat het nooit kan gebeuren.
Ja, als teams als United en Dortmund in de EL al zitten wordt het een lastig verhaal
Sinds 2006?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
Nou zelden. Ze hebben dit decennia wel vaker kwartfinale gehaald toch? Ajax ook overigens. AZ meermaals ver gekomen in EL. Het is niet dat het nooit kan gebeuren.
AZ heeft idd bizar veel punten binnen gehaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ wel drie keer kwartfinale gehaald in EL in laatste 10 jaar dacht ik
Komt omdat we vaak juist teveel ploegen Europa in stuurde die er niks te zoeken hebben. Mag je weer lekker gaan delen door die ploegen. Vorig jaar Groningen, Vitesse en GAE waar je niks aan hadquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als dat allemaal zo geregeld gebeurde, dan raakte jullie niet je CL plek kwijt voor de kampioen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vorig jaar Groningen, Vitesse en GAE waar je niks aan had
En Feyenoord en AZ die eruit gingen in voorrondes EL aantal keer, en Ajax en PSV die zich ten schande zette in EL.
Dacht tussen 2008/2010 ook ergens nog eens, mja. Het is laatste jaren hoop choke de luxe dat kloptquote:
Elke zomer hebben we deze discussie de laatste jaren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht tussen 2008/2010 ook ergens nog eens, mja. Het is laatste jaren hoop choke de luxe dat klopt
Enige club buiten de top drie die je Europa moet insturen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
AZ heeft idd bizar veel punten binnen gehaald
Net als op OS godquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht tussen 2008/2010 ook ergens nog eens, mja. Het is laatste jaren hoop choke de luxe dat klopt
Denk dat Vitesse ook wel degelijk Europees ploegje isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enige club buiten de top drie die je Europa moet insturen.
De rest moet je gewoon verbieden over de grens te komen.
Vlogen eruit tegen B-elftal van Southampton die er uit knalde tegen Midtjyllandt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Vitesse ook wel degelijk Europees ploegje is
Hebben de laatste jaren iets van 3x vEL gespeeld en nooit doorgekomenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Vitesse ook wel degelijk Europees ploegje is
Hou op man, B-elftalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vlogen eruit tegen B-elftal van Southampton die er uit knalde tegen Midtjyllandt.
Was gewoon B-elftal?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op man, B-elftalSouthampton was slechtst mogelijke loting voor ze. DIe waren 20x zo goed
Gewoon Mane en Pelle voorin beide duels.quote:
Eruit tegen Midtjylland.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Mane en Pelle voorin beide duels.
Sistogodquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eruit tegen Midtjylland.
Hallo.
Volleybalsters voor het eerst in ages op de OS en meteen halve finale. Dat is gewoon knap verderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
wat was dat handbal en volleybal kut zeg
frustrerende sporten dan voetbal
En ook gewoon beter in halve finales en toch de pottenbak in.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volleybalsters voor het eerst in ages op de OS en meteen halve finale. Dat is gewoon knap verder![]()
Zelfde geldt voor handbalsters
Ja, maar dat zegt niks verder. Als Haase eruit vliegt tegen Nadal en Nadal verliest vervolgens van een andere jan doedel doet het niets af aan de kwaliteit van Nadalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eruit tegen Midtjylland.
Hallo.
Gelukkig hoefde ze geen losersvluchtje te pakkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volleybalsters voor het eerst in ages op de OS en meteen halve finale. Dat is gewoon knap verder![]()
Zelfde geldt voor handbalsters
Engelse clubs gaan er altijd uit in voorronden Europa League.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niks verder. Als Haase eruit vliegt tegen Nadal en Nadal verliest vervolgens van een andere jan doedel doet het niets af aan de kwaliteit van Nadal
West Ham ja, die kwam met een stel 16-jarigen op de proppen. Dat is wel anders qua selectiesterkte dan een zogenaamd B-elftal van Southampton wat in Eredivisie gewoon meedoet voor titelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engelse clubs gaan er altijd uit in voorronden Europa League.
Zelfs tegen clubs veel slechter dan vitesse.
Waarom gebeurd het altijd Nederlandse clubs dan?
Oke danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
West Ham ja, die kwam met een stel 16-jarigen op de proppen. Dat is wel anders qua selectiesterkte dan een zogenaamd B-elftal van Southampton wat in Eredivisie gewoon meedoet voor titel
Dat was wel erg pijnlijk ja. En dan laat je die Luxemburgers nog buiten beschouwingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Petrolul en Anzhi waren ook een succes, Southampton buiten beschouwing laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |