quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
en die mannetje van bediening ging mij waarschuwen dat vindaloo pittig was.
mijn beide oma zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik alleen met mn omas.
Helaas is de ene nooit helemaal over de dood van dr man heen gekomen, ondanks dat het al 35 jaar geleden is.
En de andere ZEER goede band, al ben ik wel bang voor haar gezondheid met vlagen. Zeker als ze straks met pensioen gaat.
Vind Vindaloo niet lekkerste curry verderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was de enige blanke in een zaal vol indians
Vind curries sowieso maar mehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Vindaloo niet lekkerste curry verder
Buttercurry is erg lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind curries sowieso maar meh
maar deze was wel goed.
Massaman beste curry.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buttercurry is erg lekker
En MASSAMANGOD
Flippie weet
Ik laat het gewoon maken door anderenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Massaman beste curry.
Zit thuis alleen te knoeien met de juiste aardappel
Ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon maken door anderen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon maken door anderen
Ik ook, alleen dan zonder het geld om het te ook daadwerkelijk te kunnen doen en naar mezelf te verantwoordenquote:
Als ik verhuis naar een groter stekje met een fatsoenlijke keuken ga ik ze zelf nog weleens in elkaar flansen maar nu, nahquote:
Broekje is al uit hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een weekje Narcos S02.
Zin in.
heb echt niets in huis en ah to go is dicht nuquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tijd voor een vrouw die het eten klaar heeft als jij na een zware dag werken thuis komt
ahw zieligquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb echt niets in huis en ah to go is dicht nu
gewoon voor dat je gaat werken al iets klaar makenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tijd voor een vrouw die het eten klaar heeft als jij na een zware dag werken thuis komt
dit verstikt alle schoonheidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon voor dat je gaat werken al iets klaar maken
en dan opwarmen
komt geen vrouw bij kijken
Daar zou ik voor mijn werk ook geen zin in hebben hoor, om dat te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon voor dat je gaat werken al iets klaar maken
en dan opwarmen
komt geen vrouw bij kijken
Wat moet je om 1 uur snachts in een bos. Ga je iemand begraven?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een uur gewandeld naar het bos
oh ik niet hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik voor mijn werk ook geen zin in hebben hoor, om dat te maken.
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik over 5 minuten in het bos ga wandelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je om 1 uur snachts in een bos. Ga je iemand begraven?
In de middag ben je toch op je werk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik niet hoor
's middags beetje koken is goed tijdverdrijf
ik niet hoef vaak pas om 3 uur te beginnenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de middag ben je toch op je werk.
Lolquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, alleen dan zonder het geld om het te ook daadwerkelijk te kunnen doen en naar mezelf te verantwoorden
ohja dan kan het welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet hoef vaak pas om 3 uur te beginnen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol
vandaag voor eerst in 1,5 week gekookt
Ze moeten Thuisbezorgd ook iets gezonder en goedkoper maken, genot wordt dat dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja dan kan het wel
al zou ik dan nog te lui zijn. Gewoon simpel eten maken, iets in de oven schuiven
Hier heb je wel goede gezonde alternatieven.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Ze moeten Thuisbezorgd ook iets gezonder en goedkoper maken,
hoe wil je dat doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moeten Thuisbezorgd ook iets gezonder en goedkoper maken, genot wordt dat dan.
Van die dienst maak ik niet zo vaak gebruik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moeten Thuisbezorgd ook iets gezonder en goedkoper maken, genot wordt dat dan.
Ze hebben in Scandinavie nu een app waar ze voedsel wat overblijft die dag in restaurants gewoon als menu weer aanbieden aan mensen die dat kunnen kopen. Ook als een thuisbezorgd vorm. Komt ook naar Amsterdam, en is ook goedkoper.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen
die mensen moeten toch ook verdienen
Dat zou ik ook niet doen als ik bij jou thuis atquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van die dienst maak ik niet zo vaak gebruik.
restaurant eten is niet perse gezonderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben in Scandinavie nu een app waar ze voedsel wat overblijft die dag in restaurants gewoon als menu weer aanbieden aan mensen die dat kunnen kopen. Ook als een thuisbezorgd vorm. Komt ook naar Amsterdam, en is ook goedkoper.
Zou wel wat onbeleefd zijn als je bij mij uitgenodigd bent om te eten en dat je dan gewoon maar eten gaat bestellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen als ik bij jou thuis at
Dat zeg ik dan ook niet Hans.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
restaurant eten is niet perse gezonder
tenzij je vega shit bestelt
nu ben je er welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier heb je wel goede gezonde alternatieven.
Niet goedkoop verder.
Ik smeer de smac wel ongegeneerd in m`n haar danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel wat onbeleefd zijn als je bij mij uitgenodigd bent om te eten en dat je dan gewoon maar eten gaat bestellen.
je weet best dat ik geen hans heetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet Hans.
Reageer niet zo serieus
Wat vind je theologisch gezien van de uitspraak "Christ had to go into our sins, so as to fix them from within"?quote:
interesseert me geen zakquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik dronk vanavond te veel bier.
Als je het niet erg vind reageer ik hier op, op het moment dat het niet 12 uur snachts is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind je theologisch gezien van de uitspraak "Christ had to go into our sins, so as to fix them from within"?
Ja graag, had het al een keer eerder gevraagd maar toen was je er niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind reageer ik hier op, op het moment dat het niet 12 uur snachts is.
Ging over goedkoper toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet best dat ik geen hans heet![]()
oh dacht dat je dat met gezonder eten bedoelde
Ik zou Kafka als audioboek doen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Met welke leeftijd zou je kinderen kunnen voorlezen uit goede kwaliteits kinderboeken
1quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Met welke leeftijd zou je kinderen kunnen voorlezen uit goede kwaliteits kinderboeken
geef eens voorbeeld van die kinderboekenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn zusje slaapt al uren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou Kafka als audioboek doen voor het slapen gaan
DIe klinkt al een stuk beter dan je eigen versie. Zonder de ui danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kaas, bacon, ui, satésaus, aioli, peper en zout
goddelijk
roald dahl bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geef eens voorbeeld van die kinderboeken
je kan sowieso al vroeg beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |