Mijn moeders familie is ook best groot, zeven man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind het wel leuk hoor, Stijn.
Gezellig ook.
Heb ook tantes van mn moeders kant van mijn leeftijd, gewoon gezellig zo grote familie.
Mijnes 8 en 7.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn moeders familie is ook best groot, zeven man.
Nee, ik vind het wel lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg je daar geen hoofdpijn van?
Alleen m'n opa's vooralsnog zijn in hogere sferen. Mijn vaderskant heeft ook 6manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijnes 8 en 7.
Helaas is eentje overleden van mn vaders kant, was mn peettante.
Echt jammer
Ik ookquote:
Mijn opa is ook al heengegaan 35 jaar, en de andere is onbekend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen m'n opa's vooralsnog zijn in hogere sferen. Mijn vaderskant heeft ook 6man
Mensen die niet kennen moeten echt weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook
Zondag deed ik met twee fokkers en een pubquiz en toen kwam er een heerlijk countrynummer voorbij
Gelukkig wist ik hem
The Highwaymen - Highwaymen
Genot
Mijn opa overleed al voor ik geboren was. Verkeersongeluk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn opa is ook al heengegaan 35 jaar, en de andere is onbekend.
Voor de rest valt het wel mee ook.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hebben spelers in ons team met 30kg overgewicht.
Ja, al mijn overgrootvaders en moeders zijn door alcohol overleden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn opa overleed al voor ik geboren was. Verkeersongeluk.
Andere opa was een tikkende tijdbom qua levensstijl nadat hij een nieuwe heup kreeg.
Dat maakt echt niks uit op amateur niveau.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat heb ik sowieso niet, in tegendeel. Maar ik mis sowieso de technieken
M'n opa was nogal bang voor een nieuwe heup, hield nooit zo van ziekenhuizen en al die dingen maar het moest er dus een keer van komen. Actief met die heup bewegen heeft hij nooit gedaan, conditie werd kut en ging met een neerwaartse spiraal. In de week dat we achter zijn rug om eraan dachten om hem in een tehuis te gooien, want mijn oma ging er soort van ook wel kapot aan omdat ze niet veel weg kon door opa, stierf hij en we hoefden de doodsoorzaak ook niet te weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, al mijn overgrootvaders en moeders zijn door alcohol overleden.
En mijn opa ook op 40 jarige leeftijd ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |