Zo objectief zal ik er nooit naar kunnen kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heb ik ook ja
Is gewoon anders
Mwah, erg zou ik het niet vinden want het is toch al jaren neit anders, maar als ze winnen boeit het me niet dat het Ajax is. Dan vind ik het goed voor NL voetbal dat er weer 2 Nederlandse clubs in CL zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Ajax morgen verliest vind ik dat ook vooral erg grappig.
Voor coefficienten vind ik dat niet goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Dan vind ik het goed voor NL voetbal dat er weer 2 Nederlandse clubs in CL zitten.
dat is wel gewoon beter hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor coefficienten vind ik dat niet goed.
Ligt aan loting. Als ze 3de worden nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor coefficienten vind ik dat niet goed.
Als Nederland coefficienten wil gaat het erom dat de EL niet verzaakt wordt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is wel gewoon beter hoor
Krijg je bonuspunten en Ajax laat het toch wel afweten in Europa. In de CL haalden ze vaak meer punten dan in de EL groepsfase vorig jaar
Als als als.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt aan loting. Als ze 3de worden niet
Ajax kan in een normale CL poule wel 6/7 punten halen en minimaal 3e worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Nederland coefficienten wil gaat het erom dat de EL niet verzaakt wordt.
Die paar bonuspunten zijn niks waard als je allemaal af laat weten
haha.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan in een normale CL poule wel 6/7 punten halen en minimaal 3e worden.
En dan eens verder komen in die KO-fase.
In de CL poules werden ze elk jaar 3e.quote:
Oh dacht verder in KO CL.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de CL poules werden ze elk jaar 3e.
Snapte ook nooit die verhalen dat Ajax zich zogenaamd voor lul zette, dat viel allemaal wel mee. Op het nippertje twee keer niet overwinterd (één keer door omkooppraktijken en blinde grensrechters)
Nou zelden. Ze hebben dit decennia wel vaker kwartfinale gehaald toch? Ajax ook overigens. AZ meermaals ver gekomen in EL. Het is niet dat het nooit kan gebeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve met PSV vorig jaar, en dat was oprecht een prestatie die je zelfden zult herhalen
Ajax niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou zelden. Ze hebben dit decennia wel vaker kwartfinale gehaald toch? Ajax ook overigens. AZ meermaals ver gekomen in EL. Het is niet dat het nooit kan gebeuren.
Ja, als teams als United en Dortmund in de EL al zitten wordt het een lastig verhaal
Sinds 2006?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
Nou zelden. Ze hebben dit decennia wel vaker kwartfinale gehaald toch? Ajax ook overigens. AZ meermaals ver gekomen in EL. Het is niet dat het nooit kan gebeuren.
AZ heeft idd bizar veel punten binnen gehaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ wel drie keer kwartfinale gehaald in EL in laatste 10 jaar dacht ik
Komt omdat we vaak juist teveel ploegen Europa in stuurde die er niks te zoeken hebben. Mag je weer lekker gaan delen door die ploegen. Vorig jaar Groningen, Vitesse en GAE waar je niks aan hadquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als dat allemaal zo geregeld gebeurde, dan raakte jullie niet je CL plek kwijt voor de kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |