wel leuk dat hij boos is als hij gewisseld wordtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kuyt is al een jaar gestopt met voetballen.
Bij Feyenoord weten ze het alleen nog niet.
Mwah, zou het. Denk na een tijdje dat zelfs de ekte die hard er wel klaar mee is hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Die Kuyt is mateloos populair
Nee, nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, zou het. Denk na een tijdje dat zelfs de ekte die hard er wel klaar mee is hoor
Jullie hebben net als Ajax veel te veel middenveldersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen schreeuwt dan ook om Gustafgod. Maar ja. Die willen ze blijkbaar bij een andere club zien slagen
Misschien. Maar hij is 21. Talentvol. En hoort gewoon kans te krijgen. Oh en heeft 1,5 mil gekost.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Al is dat geloof in Gustafson natuurlijk ook vies opportuun.
Heeft ie gekregen, maar toen was ie opeens oververmoeid.quote:
Ziyech heeft dat ook niet.quote:
Ach, na 1 wedstrijd het wat minder doen er meteen weer uit. Dat is zo kansloos altijd. Gewoon 10 potjes laten staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft ie gekregen, maar toen was ie opeens oververmoeid.
Ja, en dan lees ik Piazon als geruchtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben net als Ajax veel te veel middenvelders![]()
En dan ook nog een spits op 10 zetten, wat een feest.
Zegt genoeg over niveauquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech heeft dat ook niet.
Eet ook elke avond thuisbezorgd.nl, doet niks aan extra training. Wel een van de beste in Nederland
Ziyech 2 jaar ouder. Veel meer ervaringquote:
Selectie is wel redelijk compleet toch bij jullie? Vind het qua kwaliteit niet veel maar wel veel spelers voor alle posities.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en dan lees ik Piazon als geruchtGelukkig ook geen middenvelder
Weinig echte kwaliteit weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Selectie is wel redelijk compleet toch bij jullie? Vind het qua kwaliteit niet veel maar wel veel spelers voor alle posities.
Wat mij betreft wel. Je moet niet teveel spelers willen in je selectie. Krijg je alleen maar heibel vanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Selectie is wel redelijk compleet toch bij jullie? Vind het qua kwaliteit niet veel maar wel veel spelers voor alle posities.
Daarom ben ik wel benieuwd hoe hij het in het buitenland gaat doen.quote:
Mocro he.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel benieuwd hoe hij het in het buitenland gaat doen.
Koeman mag hem wel ophalen, want die speelt met een betonmiddenveld.
Zo heeft Ajax nu een heel middenveld die er vooral staat omdat ze in de markt moeten staan om hopelijk verkocht te worden voor veel geldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig echte kwaliteit weer.
Maar wel BREEDTE.
Denk dat dat nu al lastig word, met Vejinovic en Tapia ook nog op de bank. Kon je daar beter jeugdspelers hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Je moet niet teveel spelers willen in je selectie. Krijg je alleen maar heibel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |