Tja ze zijn niet getrouwd..... maar hopelijk is er iets geregeldquote:Op woensdag 29 maart 2017 11:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had mijn post zojuist wat anders geformuleerd.. Maar idd, erg sneu om je gezin zo in de steek te laten. Ik hoop dat zijn vrouw flink wat alimentatie binnensleept.
Ai..quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:29 schreef JuliaJulia1 het volgende:
[..]
Tja ze zijn niet getrouwd..... maar hopelijk is er iets geregeld
Qua kinderalimentatie zal het niet heel veel worden, gezien de leeftijden van de kinderen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:29 schreef JuliaJulia1 het volgende:
[..]
Tja ze zijn niet getrouwd..... maar hopelijk is er iets geregeld
je gifje doet t bij mij niet, bij anderen wel?quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Byebye gezin..![]()
[ afbeelding ]
Hallo Dionne!![]()
[ afbeelding ]
"asjeblieft"quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:01 schreef velden het volgende:
[..]
je gifje doet t bij mij niet, bij anderen wel?
zielig voor die vrouw.. ze heeft m drie kinderen gegeven
Nee, alleen het bovenste plaatje doet het.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:01 schreef velden het volgende:
[..]
Hij haar ook.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:01 schreef velden het volgende:
[..]
Precies, en sowieso Dionnequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje stom om zo te oordelen zonder dat iemand weet wat er speelt. Misschien loopt hij wel gewoon zijn lul achterna, maar misschien heeft zij allang aangegeven de relatie te willen beëindigen, leefden ze al jaren als broer en zus. Wij weten gewoon helemaal niet hoe het zit. Er kan van alles zijn.
Oh, ff fixen.. Dank!quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:01 schreef velden het volgende:
[..]
Als dat laatste het geval is, is het wel zo netjes er eerst een einde aan te breien voor je een jong blaadje alle hoeken van de slaapkamer laat zien, niet?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje stom om zo te oordelen zonder dat iemand weet wat er speelt. Misschien loopt hij wel gewoon zijn lul achterna, maar misschien heeft zij allang aangegeven de relatie te willen beëindigen, leefden ze al jaren als broer en zus. Wij weten gewoon helemaal niet hoe het zit. Er kan van alles zijn.
Jeetje zeg....quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:59 schreef velden het volgende:
[..]
drie keer flink pijn geleden versus drie keer klaargekomen
Een typische vrouwen opmerking.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:27 schreef JuliaJulia1 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onwijze loser. Heb je een vrouw en drie kinderenZal wel een midlifecrisis zijn, 51 he?
Je gezin verlaten om je te vergrijpen aan onzedelijke handelingen te plegen met iemand die je dochter had kunnen zijn?quote:
Vergrijpen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je gezin verlaten om je te vergrijpen aan iemand die je dochter had kunnen zijn?
'Onzedelijke handelingen te plegen met'quote:
Ik zou het woord 'vergrijpen' voortaan maar mijden in dit soort contexten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
'Onzedelijke handelingen te plegen met'
Vooruit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het woord 'vergrijpen' voortaan maar mijden in dit soort contexten.
Dus? Stel jij wordt gedumpt door je vrouw voor een twintig jaar jongere kerel, ben je dan happy?quote:
Hoi. Dionne Stax. Die zou zelfs ik geven.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:08 schreef Radegast het volgende:
Wat een mooie vrouw, die Ineke. En die belazer je dan met een 13 in een dozijn blondje. Tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |