pics van je zusje tas!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee![]()
Omdat ik luiertassen suffe schoudertassen vind en een rugzak fijn combineert met het geplande dragen van onze kleine man.
En ik die rugtas erna dan ook nog kan gebruiken voor andere doeleinden.
Dat.
Kek ding! En vet hendig met die voorklep!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef Quoi het volgende:
Vooruit: http://www.rugzakcenter.n(...)er-spring-green.html
Thuisquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:11 schreef AwayTL het volgende:
Leuk idee zo'n wikkelgeval, maar waar laat je dan de hydrofielen, slaapzak, evt flesjes en gedoetjes, speen, tutje, 500 extra rompers, 1000 luiers..
+1quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik de luiertas dit keer meer ga gebruiken dan bij mauwtje. Ik heb overigens wel meer dan eens rompers moeten lenen, al dan niet bij de buren van de mensen waar we ons bezoek waren
De wickelmax is handig!! Er past veel meuk in als het nodig is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vind luiertassen ook ontzettend truttig, de enige reden dat ik er eentje heb is omdat die gratis was bij de combiwagen. Ik heb de minst truttige uitgekozen (een zwart/grijze messenger bag), ik moet maar zien of het handig is.
Voor uitstapjes zonder wagen ben ik van plan een Wickelmax te kopen en in een rugzak te mikken:
[ afbeelding ]
Zo'n soort opvouwverschoonding gaat zeker in de rugzak (alleen mag 'ie dan ook zonder extra vakjes)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vind luiertassen ook ontzettend truttig, de enige reden dat ik er eentje heb is omdat die gratis was bij de combiwagen. Ik heb de minst truttige uitgekozen (een zwart/grijze messenger bag), ik moet maar zien of het handig is.
Voor uitstapjes zonder wagen ben ik van plan een Wickelmax te kopen en in een rugzak te mikken:
[ afbeelding ]
Die vakjes lijken me juist handig, dan hoef je geen losse spullen uit je tas te grabbelen voordat je gaat verschonen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:37 schreef Quoi het volgende:
Zo'n soort opvouwverschoonding gaat zeker in de rugzak (alleen mag 'ie dan ook zonder extra vakjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |