Dat is precies wat ik al tegen mn vriend zei...zul je zien dat t vannacht begintquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:46 schreef Loj het volgende:
[..]
Bij mij begin het 's nachts nadat we een afspraak voor de sectio hadden gemaakt
Dus.... Ik zou ff goed eten en op tijd slapen vanavond
Serieus: ik was ook heel blij om een datum te weten en heeft mij ook rust gegeven... Ik had zelf ook aangegeven geen inleiding te willen.
Het eindigde met een makkelijke snelle vaginale bevalling. Dus ik hoop hetzelfde voor jou
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat tof Cygne van je werk!![]()
Ik ga voorlopig nog niet nadenken over de bevallingik hoop op thuis maar of dat mag na fluxus & mpv vraag ik me af...
MAAR.... We zagen net een hartje![]()
![]()
![]()
Gemeten op 8w1, dus ud voor nu op 4 april
Fazzzzzzzz!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat tof Cygne van je werk!![]()
Ik ga voorlopig nog niet nadenken over de bevallingik hoop op thuis maar of dat mag na fluxus & mpv vraag ik me af...
![]()
![]()
Super!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:01 schreef Fazzoletti het volgende:
![]()
![]()
Je wil een luiertas van de Bever omdat het dan een actievertas is?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:37 schreef Quoi het volgende:
Fijn Fazzoletti
Ik vind het nu toch wel warm hoor. Ga ff onder een koele douche stappen. Pa und ma hebben me vanmiddag meegenomen naar Bever voor een fijn multifunctioneel rugzakje. Helaas niet geslaagd en mijn ouders zitten elkaar nogal in de weg lately, dus heel gezellig waren ze nietMaar de middag vloog iig voorbij en thuis online een rugzak besteld
Luiertas check
Morgenochtend naar de vk. Dan weer een week afgestreept.
Klinkt als een fijne dag!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef sproetjes het volgende:
Gefeliciteerd fazzo4 april worden leuke mensen geboren
![]()
En cygne
Hier net als quoi een middagje met mijn ouders lekker gekeuveld en een beetje gewinkeld en gegeten. Baby weer verwend![]()
Ja was t ook. Ik ga meestal 1x per week naar hen toe als mijn man middagdienst heeft, maar t was te warm dus kwamen ze naar mij..ik mocht perse niet t hele stuk (20 minquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef Cygne het volgende:
[..]
Klinkt als een fijne dag!![]()
Wij gaan morgen verhuizen.Man, vader en broer gaan het zware werk doen. Moeder en zus gaan poetsen en ik ga naar mn schoonmoeder. Die straks 10 minuten lopen bij ons vandaan woont.
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:18 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Je wil een luiertas van de Bever omdat het dan een actievertas is?
pics van je zusje tas!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee![]()
Omdat ik luiertassen suffe schoudertassen vind en een rugzak fijn combineert met het geplande dragen van onze kleine man.
En ik die rugtas erna dan ook nog kan gebruiken voor andere doeleinden.
Dat.
Kek ding! En vet hendig met die voorklep!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef Quoi het volgende:
Vooruit: http://www.rugzakcenter.n(...)er-spring-green.html
Thuisquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:11 schreef AwayTL het volgende:
Leuk idee zo'n wikkelgeval, maar waar laat je dan de hydrofielen, slaapzak, evt flesjes en gedoetjes, speen, tutje, 500 extra rompers, 1000 luiers..
+1quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik de luiertas dit keer meer ga gebruiken dan bij mauwtje. Ik heb overigens wel meer dan eens rompers moeten lenen, al dan niet bij de buren van de mensen waar we ons bezoek waren
De wickelmax is handig!! Er past veel meuk in als het nodig is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vind luiertassen ook ontzettend truttig, de enige reden dat ik er eentje heb is omdat die gratis was bij de combiwagen. Ik heb de minst truttige uitgekozen (een zwart/grijze messenger bag), ik moet maar zien of het handig is.
Voor uitstapjes zonder wagen ben ik van plan een Wickelmax te kopen en in een rugzak te mikken:
[ afbeelding ]
Zo'n soort opvouwverschoonding gaat zeker in de rugzak (alleen mag 'ie dan ook zonder extra vakjes)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vind luiertassen ook ontzettend truttig, de enige reden dat ik er eentje heb is omdat die gratis was bij de combiwagen. Ik heb de minst truttige uitgekozen (een zwart/grijze messenger bag), ik moet maar zien of het handig is.
Voor uitstapjes zonder wagen ben ik van plan een Wickelmax te kopen en in een rugzak te mikken:
[ afbeelding ]
Die vakjes lijken me juist handig, dan hoef je geen losse spullen uit je tas te grabbelen voordat je gaat verschonen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:37 schreef Quoi het volgende:
Zo'n soort opvouwverschoonding gaat zeker in de rugzak (alleen mag 'ie dan ook zonder extra vakjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |