Doe het maar lekker rustig aan qua werken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:16 schreef Againzender het volgende:
Re-integratie is begonnen, vanochtend weer eens drie uur gewerkt. Nou ja, vooral proberen in te loggen, was al mn wachtwoorden vergeten. En verder veel gepraat, en de noodzakelijke papierwinkel ingevuld.
Zo weer naar het ziekenhuis waar mn vrouw vbegonnnen is aan kuur nr 6.
Kleiner, overzichtelijker, persoonlijker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:04 schreef Ole het volgende:
Was al weg bij de Hogeschool van Amsterdam. Nu bij kleine particuliere school. Hogeschool Tio heet dat. Lijkt me leuk! Alleen geen CAO meer, gewoon per uur werken.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:02 schreef tong80 het volgende:
Succes AZ. Bij de TT moest ik aan Sylvana Simons denken.
Yes. En minder onzinnig geneuzel. vergaderen wordt ook per uur betaald, dus niet meer vergaderen om het vergaderen elke week.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kleiner, overzichtelijker, persoonlijker?
Ik sprak al snel vanochtend het hoofd van onze afdeling. Beste leidinggevende die ik ooit heb meegemaakt, nou ja, op mn vader na dan misschienquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe het maar lekker rustig aan qua werken.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:48 schreef Againzender het volgende:
Ik sprak al snel vanochtend het hoofd van onze afdeling. Beste leidinggevende die ik ooit heb meegemaakt, nou ja, op mn vader na dan misschien
Na even bijgepraat te hebben was zijn mededeling: met de Arbo heb je afgesproken te beginnen met 2x een uur of 2 a 3 in de week. Het is nu 9 uur, ik verwacht je hier na 11 uur niet meer te zien.
Doe Jaap, Marga en Michael de groeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:14 schreef borisz het volgende:
Mogge
Straks de Joodse Wijk bezoeken.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik sprak al snel vanochtend het hoofd van onze afdeling. Beste leidinggevende die ik ooit heb meegemaakt, nou ja, op mn vader na dan misschien
Na even bijgepraat te hebben was zijn mededeling: met de Arbo heb je afgesproken te beginnen met 2x een uur of 2 a 3 in de week. Het is nu 9 uur, ik verwacht je hier na 11 uur niet meer te zien.
echt jammer dat hij dit maar tijdelijk doet, hoewel z'n contract al een keer verlengd is. Maar het wordt lastig een vervanger voor hem te zorgen, echt iemand die van nature leiding kan geven en het niet door studie heeft moeten leren. Soms keihard, maar altijd zeer betrokken en vooral goudeerlijk. Geen dubbele agenda (heb ik niet gevonden in iedere geval) en recht voor z'n raap.quote:
Ken ze in het dagelijks leven ook. Respect vaak, en soms....'Oeh'quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt jammer dat hij dit maar tijdelijk doet, hoewel z'n contract al een keer verlengd is. Maar het wordt lastig een vervanger voor hem te zorgen, echt iemand die van nature leiding kan geven en het niet door studie heeft moeten leren. Soms keihard, maar altijd zeer betrokken en vooral goudeerlijk. Geen dubbele agenda (heb ik niet gevonden in iedere geval) en recht voor z'n raap.
Beetje zoals m'n vader dus
Geen oordeel. Wel heftig. Zou het filmpje wel willen zien toen ze er met een glazen asbak tanden bij me uitgooiden en/of m'n neus braken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:32 schreef Ole het volgende:
Bij mijn huis. Wat een held!
http://www.dumpert.nl/med(...)apt_6_gasten_ko.html
nou, ik ben zeeziek na het zien van dit filmpjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:32 schreef Ole het volgende:
Bij mijn huis. Wat een held!
http://www.dumpert.nl/med(...)apt_6_gasten_ko.html
Ha ha haquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:56 schreef borisz het volgende:
Hier in Praag gewoon commentaar van Sierd de Vos
London sucksquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:28 schreef borisz het volgende:
Laatste hele dag in Praag. Ook wel prima, want deze stad heb je na drie dagen wel gezien. Het is natuurlijk niet, omdat groot als Londen, Parijs of Berlijn.
Ik ook weer na de 24 uurs ban. Hoe was het Boris ?quote:
Ik heb genotenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook weer na de 24 uurs ban. Hoe was het Boris ?
het zag er prima uit daarquote:
Ik kan iedereen deze stad aanbevelenquote:
Bayern Werder ?quote:
Ja. Bayern is begonnen, waar het vorig seizoen gestopt is.quote:
wat is t?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Goed ééntje die ik net geüpload omdat ik die net ergens anders gepost heb
dit is de SC met de oudjes die soms al vanaf het begin in VBL postten. En de andere SC is ooit ontstaan en loopt wat vlotterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is nou het grootste verschil met Hools en met de VBL SC?
Worden hier ook je moeder grappen gemaakt?
moest je moeder het ontgelden?quote:
Hier wordt iedereen geaccepteerd en vernederen we niemand. Dit is de oerchat van VBL.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is nou het grootste verschil met Hools en met de VBL SC?
Worden hier ook je moeder grappen gemaakt?
Je moet eens weten wat ik er te verduren krijgquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moest je moeder het ontgelden?
Nee, maar die komt vast nog wel langs vermoed ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moest je moeder het ontgelden?
In het andere topic gebeurt dat ook niet hoor. Is allemaal stoerdoenerij, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wordt iedereen geaccepteerd en vernederen we niemand. Dit is de oerchat van VBL.
Je had er bij moeten zijn in het begin en erna. Vrienden voor het leven.
Loserquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wordt iedereen geaccepteerd en vernederen we niemand. Dit is de oerchat van VBL.
Ja en de paus is een moslim.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In het andere topic gebeurt dat ook niet hoor. Is allemaal stoerdoenerij, dat weet je toch.
Tja Bremen, dat is echt al jaren vrouwelijk vlees met perenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Bayern is begonnen, waar het vorig seizoen gestopt is.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef tong80 het volgende:
Sommige vrienden heb ik echter verkeerd ingeschat.quote:
wat ik hier in VBL zie is wat ik in de loop der jaren ook op de tribune heb zien gebeuren. De oude garde blijft bij elkaar hangen en wordt wat rustiger, daarnaast staat een jonge garde op die wat 'drukker' is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In het andere topic gebeurt dat ook niet hoor. Is allemaal stoerdoenerij, dat weet je toch.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat ik hier in VBL zie is wat ik in de loop der jaren ook op de tribune heb zien gebeuren. De oude garde blijft bij elkaar hangen en wordt wat rustiger, daarnaast staat een jonge garde op die wat 'drukker' is.
Typisch voetbalpubliek dus
Ha ha ha. Mooie omschrijvingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat ik hier in VBL zie is wat ik in de loop der jaren ook op de tribune heb zien gebeuren. De oude garde blijft bij elkaar hangen en wordt wat rustiger, daarnaast staat een jonge garde op die wat 'drukker' is.
Typisch voetbalpubliek dus
quote:
wat nu weer. ?quote:
Ik heb niet snel een hekel aan mensen, maar Prem behoort tot dat select gezelschapquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:06 schreef borisz het volgende:
Nou Prem maar weer eens een kans geven...
toch was zijn programma op radio1 met de bus erg goed, dat mis ik echtquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet snel een hekel aan mensen, maar Prem behoort tot dat select gezelschap
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:14 schreef Ole het volgende:
Nieuwe baan is meer uren dan gedacht. Nog even en ik heb gewoon weer een volle baan
ik mis SCH ook al tijden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:52 schreef Bolasie het volgende:
Erg rustig hier in HOOLS zonder mijn grote vriend.
quote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:52 schreef Bolasie het volgende:
Erg rustig hier in HOOLS zonder mijn grote vriend.
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
De buren nu maar even met rust laten he?
quote:
Dat is hem geraden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
De buren nu maar even met rust laten he?
Hier is iedereen welkom, zelfs jij.quote:
Waarom zelfs? Ik ben een hele gewaardeerde user waar niemand aanstoot aan neemt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier is iedereen welkom, zelfs jij.
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zelfs? Ik ben een hele gewaardeerde user waar niemand aanstoot aan neemt.
tnx!quote:
En je gedraagt je nu he!quote:
Ik zal me niet langer verweren. Ik zat fout. Ik ga weer lekker met cynisme reageren en ze gelijk geven.quote:
Transferdeadlinedag.quote:
Z'n droom komt uitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Transferdeadlinedag.
Zo gaat Maher vandaag tekenen bij Osmanlispor.
precies wat ik dachtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n droom komt uit
Hoe lang is het geleden dat ie het grootste talent van Nederland was ?
Ik wor altijd blij als ik jou zie zwaaien. Vraag me niet waarom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |