SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Jaaaaaaa.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)ie-laat-bosz-stikken
Deze?![]()
Onana.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:43 schreef Poepz0r het volgende:
Gok dat Ajax Krul wil huren i.v.m. de keepers die eraan zitten te komen vanuit de jeugd. Prima plan, mits ze al een idee hebben wie er komend jaar doorgeschoven gaat worden.
Maar volgend jaar moet je dan nog een keeper hebben omdat Boer zijn contract dan afloopt, en om nou net met twee jeugdkeepers aan de gang te gaan lijkt me ook niet verstandig.Oh.![]()
Ja, waarom kunnen ze het wel tegen Rostov en niet tegen Willem II..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed stuk ja.
Maar je mag niet zeggen dat het aan de mentaliteit lag zaterdag.![]()
Dat zien we volgend jaar dan wel. Er komen ieder jaar wel een paar ervaren keepers vrij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana.
Maar volgend jaar moet je dan nog een keeper hebben omdat Boer zijn contract dan afloopt, en om nou net met twee jeugdkeepers aan de gang te gaan lijkt me ook niet verstandig.![]()
Roda thuis had je gewoon je kansen moeten benutten en de 3,4,5-1 moeten maken. Hoewel het niet goed was zat het ook een beetje tegen met een niet vrije trap waar de 2-2 uit viel.
Willem 2 thuis was een grove schande en daar moet nooit meer over gepraat worden.![]()
Tegen Roda eerste helft speelden ze ook gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, waarom kunnen ze het wel tegen Rostov en niet tegen Willem II..Beter blijft Krul hier gewoon een paar seizoenen keepen, kan je Onana verhuren aan een Eredivisieclub voor twee jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zien we volgend jaar dan wel. Er komen ieder jaar wel een paar ervaren keepers vrij.Oh.![]()
Wat heeft dat in godsnaam met mijn post te pakenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Roda eerste helft speelden ze ook gewoon goed hoor.
[..]
Beter blijft Krul hier gewoon een paar seizoenen keepen, kan je Onana verhuren aan een Eredivisieclub voor twee jaar.![]()
Dat ze dus ook gewoon prima kunnen spelen in de Eredivisie, en toen blijkbaar wel gemotiveerd waren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met mijn post te paken
Alleen die tweede helft was toen weer een flinke dip. Wisselvalligheid antigenotOh.![]()
Maar waarom lag het dan zaterdag opeens aan mentaliteit. Zoveel vragen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze dus ook gewoon prima kunnen spelen in de Eredivisie, en toen blijkbaar wel gemotiveerd waren.
Alleen die tweede helft was toen weer een flinke dip. Wisselvalligheid antigenot![]()
Volgens mij hadden ze ook compleet geen zin in die wedstrijd tegen Willem II en wilde ze ook naar Rostov.![]()
Ze zaten al met het hoofd bij woensdag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar waarom lag het dan zaterdag opeens aan mentaliteit. Zoveel vragen.Oh.![]()
De kwaliteit van de kansen die ze tegen Willem II creëerden was echt niet best.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:54 schreef Brammess het volgende:
Volgens mij hadden ze ook compleet geen zin in die wedstrijd tegen Willem II en wilde ze ook naar Rostov.![]()
Younes, Traoré en El Ghazi speelden onthutsend zwak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kwaliteit van de kansen die ze tegen Willem II creëerden was echt niet best.
Klaassen niet gezien, van de Beek ook niet, Sinkgraven deed het aardig bij zijn invalbeurt maar ook niet echt beslissend. Ja dan houdt het allemaal niet over.Oh.![]()
Nee, stop met die onzin man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:54 schreef Poepz0r het volgende:
Hadden overigens Jurius moeten kopen en Room mag ook wel komenFuck today, it's tomorrow.![]()
Jurius gewoon grootste keeperstalent in Nederland hoor. Heb hem zelden tot nooit op fouten kunnen betrappen in tegenstelling tot Onana. Room is een prima doelman. Schat hem zelfs hoger in dan Cil waar ik overigens nooit fan van ben geweest.quote:![]()
Het zou trouwens best ironisch zijn als het woensdag uitloopt op penalty's en dat we er dan alles aan hebben gedaan om Cillessen te laten keepen
Oh.![]()
Klaassen zie je al het hele seizoen niet als het om het voetballende perspectief gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes, Traoré en El Ghazi speelden onthutsend zwak.
Klaassen niet gezien, van de Beek ook niet, Sinkgraven deed het aardig bij zijn invalbeurt maar ook niet echt beslissend. Ja dan houdt het allemaal niet over.![]()
En dan stopt hij er 3 #genotquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zou trouwens best ironisch zijn als het woensdag uitloopt op penalty's en dat we er dan alles aan hebben gedaan om Cillessen te laten keepen![]()
Neuh pingels winnen we welquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl de spelers van Ajax er 4 missen.![]()
Bosz moet dan ook kappen met het spelen met een 10, want die hebben we niet in onze selectie. Ja Schöne, maar daar moet je niet meer aan beginnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen zie je al het hele seizoen niet als het om het voetballende perspectief gaat.Oh.![]()
Ik heb geen idee maar dat wil niet zeggen dat we nu weer zouden verliezen natuurlijk. Dat Rostov kan er geen kut van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Ajax een penaltyreeks won in Europees verband?![]()
De plots van de drie wedstrijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz moet dan ook kappen met het spelen met een 10, want die hebben we niet in onze selectie. Ja Schöne, maar daar moet je niet meer aan beginnen.![]()
![]()
Nooitquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Ajax een penaltyreeks won in Europees verband?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat klopt, zou weer een blamage zijn als we er tegen zo'n café elftal uitgaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar dat wil niet zeggen dat we nu weer zouden verliezen natuurlijk. Dat Rostov kan er geen kut van.Oh.![]()
Dat middenveld kan toch niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De plots van de drie wedstrijden
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Oh.![]()
Je ziet wel dat het probleem hem niet ziet in wat Bazoer doet. Vooral de invulling van Klaassen en de derde middenvelder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat middenveld kan toch niet.![]()
En de serie daarvoor was tegen Juventus in 96 . Een wonder dat ze die nog bereikt hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Steaua Boekarest uit is de laatste die ik weet
Moisander en Schöne missenRED ONS HENNIEGOD![]()
Klaassen wil nu alleen maar als tweede spits spelen, bloedirritant.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je ziet wel dat het probleem hem niet ziet in wat Bazoer doet. Vooral de invulling van Klaassen en de derde middenvelder.
Gewoon op rechtshalf.Heb jij die finale nog live gezien dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En de serie daarvoor was tegen Juventus in 96 . Een wonder dat ze die nog bereikt hebbenOh.![]()
Als klein jong wel . Kan me nog herinneren dat Vd Sar heel vaak in beeld kwamquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen wil nu alleen maar als tweede spits spelen, bloedirritant.
Gewoon op rechtshalf.
[..]
Heb jij die finale nog live gezien dan?
RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet zo gek natuurlijk dat het middenveld dan niet functioneert. Het is een 10 en in theorie betekent dat dat je de belangrijkste en bepalende speler in het aanvalsspel bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen wil nu alleen maar als tweede spits spelen, bloedirritant.
Gewoon op rechtshalf.
[..]
Heb jij die finale nog live gezien dan?![]()
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb 96 wel gezien. Die pingels hadden we moeten winnen godverdommeRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja ? Ze schoten bijna alle ballen zuiver in een hoek terwijl de Ajaxspelers nog amper konden lopen van vermoeidheidquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Hadden we hem nog wel moeten winnen. Zeker gezien de wedstrijd. Kansen genoeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja ? Ze schoten bijna alle ballen zuiver in een hoek terwijl de Ajaxspelers nog amper konden lopen van vermoeidheid![]()
Ik was toen 2,5 dus zal wel lekker met mijn teddybeer in slaap zijn gevallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als klein jong wel . Kan me nog herinneren dat Vd Sar heel vaak in beeld kwamOh.![]()
En nog vreemder dat zowel De Boer als Bosz ervoor kiezen om Klaassen zo te gebruiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo gek natuurlijk dat het middenveld dan niet functioneert. Het is een 10 en in theorie betekent dat dat je de belangrijkste en bepalende speler in het aanvalsspel bent.
Zullen ze zich echt blindstaren op die balletjes die hij erin schiet/kopt?Oh.![]()
Zijn daar nog pics van?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was toen 2,5 dus zal wel lekker met mijn teddybeer in slaap zijn gevallen.![]()
![]()
Alleen leuk voor als je via de vleugels iets wil forceren zoals hij die 1-0 maakte zaterdag..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nog vreemder dat zowel De Boer als Bosz ervoor kiezen om Klaassen zo te gebruiken.
Zullen ze zich echt blindstaren op die balletjes die hij erin schiet/kopt?![]()
https://vimeo.com/56658134quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hadden we hem nog wel moeten winnen. Zeker gezien de wedstrijd. Kansen genoeg.
Oke HansRED ONS HENNIEGOD![]()
Je sliep met je vader? Klinkt erotischquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk sliep ik eigenlijk nooit met knuffels.![]()
![]()
En de backs lekker de opbouw laten verzorgen, omdat het via het middenveld niet lukt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen leuk voor als je via de vleugels iets wil forceren zoals hij die 1-0 maakte zaterdag..
Maar er zit best wat in dat Bosz dit middenveld laat staan omdat ze kapitaal vertegenwoordigen.Oh.![]()
Jij trekt wel fascinerende conclusies.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je sliep met je vader? Klinkt erotischOh.![]()
Ik ken je een beetje Hansquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij trekt wel fascinerende conclusies.![]()
Misschien dat ik nu gehandicapt klink, maar zou het effect zijn als je Klaassen, inclusief Gudelj e Bazoer, vlak voor de verdediging neer zou zetten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de backs lekker de opbouw laten verzorgen, omdat het via het middenveld niet lukt.
Maar er zit best wat in dat Bosz dit middenveld laat staan omdat ze kapitaal vertegenwoordigen.![]()
Zeker en ook bij de GGZ he lieverdquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een bekendheid op FOK!![]()
Zo, daar heeft hij vast niet van terug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker en ook bij de GGZ he lieverd![]()
Uiteraard, anders mocht ik geen FOK! account aanmaken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker en ook bij de GGZ he lieverdOh.![]()
Kijk deze man weet. Broer van Tong80 gespotquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard, anders mocht ik geen FOK! account aanmaken.![]()
![]()
Je bedoelt met zijn drieën gewoon op een rijtje? Sowieso zouden ze dan sneller ingespeeld kunnen worden, al ligt dat er ook aan of ze zich aanbiedenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat ik nu gehandicapt klink, maar zou het effect zijn als je Klaassen, inclusief Gudelj e Bazoer, vlak voor de verdediging neer zou zetten?. Maar Klaassen kan dat zeker als hij niet zo achterlijk diep staat.
Oh.![]()
Nu ga je te ver.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk deze man weet. Broer van Tong80 gespot
Oh.![]()
Nee ik bedoel niet op een rijtje maar Klaassen als controleur en dan Bazoer en Gudelj wat dieperquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bedoelt met zijn drieën gewoon op een rijtje? Sowieso zouden ze dan sneller ingespeeld kunnen worden, al ligt dat er ook aan of ze zich aanbieden. Maar Klaassen kan dat zeker als hij niet zo achterlijk diep staat.
.
![]()
Nee man, geen Klaassen als controleur opstellen. Zijn kracht ligt in het diepgaan (dus niet er al staan). En dan kan hij aanvallend dus meer bijdragen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet op een rijtje maar Klaassen als controleur en dan Bazoer en Gudelj wat dieper.
Van die drie zou ik dan eerder Bazoer er neerzetten, alleen dan wel even duidelijk maken dat hij moet stoppen met zijn nonchalante voetbal.Oh.![]()
Bazoer is een controleur. Klaassen is een CM maar jij wil ze op andere posities zetten? Oke genotquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet op een rijtje maar Klaassen als controleur en dan Bazoer en Gudelj wat dieper.
![]()
Ik verwachtte nu een leuk plaatje van Advocaat in mijn DM, maar helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sorry HansDickpic verzonden per DM als goedmaker
Oh.![]()
Bazoer vind ik geen 6, beste Hendrik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bazoer is een controleur. Klaassen is een CM maar jij wil ze op andere posities zetten? Oke genot![]()
Is toch zijn positie Hansie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bazoer vind ik geen 6, beste Hendrik.![]()
Zijn beste positie is rechtshalf.quote:
Net als die van Klaassen, Gudelj en van de Beek. #lollerselectieOh.![]()
Bij VI waren ze kritisch op Riedegodquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik zie niet in hem wat ik bij mijn grote held Riedewald niet zie.
Oh.![]()
Waaromquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij VI waren ze kritisch op Riedegod.
![]()
Gijp zei iets in de trant van "Meh die Riedewald is dan ook niet veel"quote:
Al zei Genee nog wel dat hij in de voorbereiding goed speelde.Oh.![]()
Ik pink een traantje weg bij zoveel onkunde en walgelijkheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp zei iets in de trant van "Meh die Riedewald is dan ook niet veel"
Al zei Genee nog wel dat hij in de voorbereiding goed speelde.
Ik ga maar slapen.![]()
Ach het was weer veel roepen om Ziyech, dat krijg je ervan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pink een traantje weg bij zoveel onkunde en walgelijkheid.
Ik ga maar slapen.
Ik ga ook maar, weer genoeg over Ajax gedacht voor vandaag.Oh.![]()
Haha VI goden hebben altijd gelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pink een traantje weg bij zoveel onkunde en walgelijkheid.
Ik ga maar slapen.![]()
![]()
Er zijn nog mensen die VI kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zei Genee nog wel dat hij in de voorbereiding goed speelde.![]()
Ze waren ook kritisch op vd Beek en Veltman.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die gasten praten zoveel poep bij elkaar, daar kan geen toilet tegenop met wegspoelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zei Genee nog wel dat hij in de voorbereiding goed speelde.
Hoeveel spelers ze afbranden waarna later bleek dat ze het verkeerd zagen, voorspellingen van wedstrijden waarbij ze er faliekant langs zaten enz enz. Het is gewoon satire, niks meer en niks minder. Lach erom, haal desnoods je schouders op, maar til er vooral niet te zwaar aan.![]()
Als Krul zou komen zou dat trouwens voor Ajax wel geweldig nieuws zijn.
Dan kan Cillessen zelfs bij Ajax op de bank gaan zitten(als hij zou blijven dan).
![]()
Cillessen deal is al lang rond. Dat wordt donderdag officieel bekend gemaakt lijkt me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:53 schreef bianconeri het volgende:
Als Krul zou komen zou dat trouwens voor Ajax wel geweldig nieuws zijn.
Dan kan Cillessen zelfs bij Ajax op de bank gaan zitten(als hij zou blijven dan).
![]()
Die komen niet, we moeten het doen met de huidige selectiequote:Ajax is een bedrijf waar winst geboekt dient te worden, het is geen voetbalclub meer
![]()
![]()
"Met deze groep en 45 miljoen winst gaan we het doen"quote:
- MarcDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Minachting van de seizoenskaarthouder.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
In een voetbalclub moet anders ook winst worden geboektquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:12 schreef Ooku het volgende:
[..]
Die komen niet, we moeten het doen met de huidige selectieAjax is een bedrijf waar winst geboekt dient te worden, het is geen voetbalclub meer
Oh.![]()
Bailey komt toch niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn met Krul en Bailey bezig en dan lopen jullie nog zuur te doen waar die aankopen blijven..
[ afbeelding ]Oh.![]()
Dat is iets anders, maar dat hele ''OVERMARS DOET NIKS KUTOVERMARS'' gedoe in dit topic vind ik wel vermoeiend.quote:![]()
Meer dan de helft van dit topic doelt met "AANKOPUH" op Ziyechquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is iets anders, maar dat hele ''OVERMARS DOET NIKS KUTOVERMARS'' gedoe in dit topic vind ik wel vermoeiend.
Ja dan kunnen ze lang blijven roepen.Oh.![]()
Krul zal wel komen. Bailey denk ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn met Krul en Bailey bezig en dan lopen jullie nog zuur te doen waar die aankopen blijven..
[ afbeelding ]Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waarom zegt iedereen dat we er op vooruit gaan met Krul? Wel zoals Cil de laatste weken keept maar Cil in vorm is beter hoor.
Daar komt nog bij dat Krul nou ook niet echt een vaste waarde kan zijn met al zijn blessures, heeft wel meer uitstraling.![]()
Ach dat moeten we ook maar net zien, in de eredivisie is hij misschien wel de bestequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom zegt iedereen dat we er op vooruit gaan met Krul? Wel zoals Cil de laatste weken keept maar Cil in vorm is beter hoor.
Daar komt nog bij dat Krul nou ook niet echt een vaste waarde kan zijn met al zijn blessures, heeft wel meer uitstraling.![]()
Nog steeds geen Ziyech?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maar wij hebben Nouri en de jongquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die was vrij goed afgelopen weekend.![]()
Is die Bailey dat geld eigenlijk waard? Nooit zien spelen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Scouts van Ajax ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:04 schreef Abed het volgende:
Is die Bailey dat geld eigenlijk waard? Nooit zien spelen.![]()
Zeker welquote:![]()
Hij heeft al bij Ajax gespeeld zelfs en Ajax wilde hem toen al kopen maar kregen geen werkvergunning anders speelde hij al bij ons voor 0 euro.
![]()
We hebben niet genoeg spelers met zo'n topmentaliteit als Ziyech.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:00 schreef Smoofie het volgende:
We hebben al genoeg middenvelders van niveau ziyech.![]()
Stoppen met school
Elke dag eten bestellen, want niet kunnen koken
Geen borstkas en buikspieren hebben, maar weigeren extra te trainen![]()
![]()
Net als Andy van der Meyde blijkbaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Gudelj heeft ook een account hier ?![]()
Niks mis met een dierentuin voor je hoerquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Net als Andy van der Meyde blijkbaarRED ONS HENNIEGOD![]()
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis met een dierentuin voor je hoer![]()
Voor een lachkick.quote:Tijdens zijn laatste seizoenen in Amsterdam kreeg de huidige coach van Internazionale kritiek van media en fans op het gebrek aan attractiviteit in het spel. Bosz sprak meteen na zijn aanstelling bij Ajax de intentie uit zijn elftal aanvallend en met veel druk naar voren te willen laten spelen. 'Ik gun Ajax en Peter het allerbeste', benadrukt De Boer tegenover Voetbal International. 'Het verbaast me wel dat het hoog druk zetten opeens een hype is geworden in de beschouwingen. Alsof er nu met heel andere bedoelingen wordt gespeeld. Mijn streven met Ajax was precies hetzelfde. Ik zeg niet dat het altijd lukte, maar ook mijn intentie was zo snel en zo hoog mogelijk druk zetten. En ook wij wilden binnen een paar seconden de bal terug hebben.'
'Het probleem was soms om diepte in het spel aan te brengen tegen ploegen die twee bussen voor hun doel parkeerden', vervolgt De Boer over zijn periode bij Ajax. 'Dan heb je een hoog baltempo nodig. Juist tegen ploegen die zich ingraven is dat moeilijk. Bovendien gokken die op de omschakeling. Als je dan vijf man vóór de bal hebt staan en je verdediging gaat ook vol druk zetten, dan word je kwetsbaar. Vandaar dat ik veel aandacht besteedde aan het moment en het deel van het veld waar je collectief druk zet.'![]()
En Gudelj heeft dat welquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We hebben niet genoeg spelers met zo'n topmentaliteit als Ziyech.
Stoppen met school
Elke dag eten bestellen, want niet kunnen koken
Geen borstkas en buikspieren hebben, maar weigeren extra te trainen![]()
![]()
die is 100x beter
![]()
Dat drukzetten vond ik meer schijn maar vooral dat eeuwige gebanjer over zogenaamde busparkeerders vind ik zo schijtvervelend. Hij heeft vijf en een half jaar Ajax gecoacht en nog steeds geen recept daartegen gevonden.quote:![]()
Als hij dit echt meent, wat ik niet denk, dan is dat een brevet van onvermogen natuurlijkquote:quote:Ik zeg niet dat het altijd lukte, maar ook mijn intentie was zo snel en zo hoog mogelijk druk zetten. En ook wij wilden binnen een paar seconden de bal terug hebben.![]()
Misschien waren de spelers er te slecht voor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als hij dit echt meent, wat ik niet denk, dan is dat een brevet van onvermogen natuurlijk
[..]![]()
Ze denken dat het FM praktijken zijn, realistische transfers aanvinken, sorteren op waarde, scouten, dag later met goede scout beoordeling bieden en pam boom morgen ben je al klaar met de contractonderhandelingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is iets anders, maar dat hele ''OVERMARS DOET NIKS KUTOVERMARS'' gedoe in dit topic vind ik wel vermoeiend.
Allemaal in een tijdstek van 36 uur![]()
Die hij zelf haalt en vertrouwen geeft. En ik heb Ajax in de afgelopen weken al beter druk zien zetten dan in de afgelopen 2 jaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien waren de spelers er te slecht voor?![]()
de eerste 2 jaar wel de laatste 3 jaar niet meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat drukzetten vond ik meer schijn maar vooral dat eeuwige gebanjer over zogenaamde busparkeerders vind ik zo schijtvervelend. Hij heeft vijf en een half jaar Ajax gecoacht en nog steeds geen recept daartegen gevonden.![]()
hoger maar niet beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die hij zelf haalt en vertrouwen geeft. En ik heb Ajax in de afgelopen weken al beter druk zien zetten dan in de afgelopen 2 jaar![]()
Misschien is een lesje in de logica wat voor jou.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
En Gudelj heeft dat wel![]()
![]()
die is 100x beter
Elke goede voetballer heeft eigenschap X.
Gudelj heeft eigenschap X.
Is Gudelj daarmee een goede voetballer?
Jullie komen met een matige voetballer met een goede mentaliteit. Daarmee haal je het punt niet onderuit, daarvoor moet je komen met een topvoetballer met een thuisbezorgd.nl mentaliteit.![]()
Het enige wat ik wel zeggen is dat Ajax zich niet moet blindstaren op spelers met een goeie ''mentaliteit''. Want er zijn zat goeie voetballers die dat wellicht minder beheersen maar veel meer toevoegen aan een elftal dan bijv iemand als Gudelj die dat wel heeft. Niet heel onlogisch toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien is een lesje in de logica wat voor jou.
Jullie komen met een matige voetballer met een goede mentaliteit. Daarmee haal je het punt niet onderuit, daarvoor moet je komen met een topvoetballer met een thuisbezorgd.nl mentaliteit.![]()
Maar er is niks mee gewonnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die hij zelf haalt en vertrouwen geeft. En ik heb Ajax in de afgelopen weken al beter druk zien zetten dan in de afgelopen 2 jaar![]()
Welke voetballers dan? Geef eens drie voorbeelden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel zeggen is dat Ajax zich niet moet blindstaren op spelers met een goeie ''mentaliteit''. Want er zijn zat goeie voetballers die dat wellicht minder beheersen maar veel meer toevoegen aan een elftal dan bijv iemand als Gudelj die dat wel heeft. Niet heel onlogisch toch?![]()
Tja, ik geef geen fuck om wat een voetballer in zijn vrije tijd doet, zolang hij maar goed speelt. Dat mag van mij in combinatie met pizza's en sigaretten. Als hij 15 assists geeft en 10 goals scoort hoor je er niemand over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien is een lesje in de logica wat voor jou.
Ziyech is hier het beste voorbeeld van. Buiten dat zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten, maar ik ben dan ook geen scoutquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Welke voetballers dan? Geef eens drie voorbeelden.Ze zullen ongetwijfeld bestaan en het is het werk van de scouts om ze te vinden.
![]()
Leuk en aardig, verklaart alleen nog niet waar zimling, heitinga en westermann oa vandaan komen. (sanogo)quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze denken dat het FM praktijken zijn, realistische transfers aanvinken, sorteren op waarde, scouten, dag later met goede scout beoordeling bieden en pam boom morgen ben je al klaar met de contractonderhandelingen
Allemaal in een tijdstek van 36 uur![]()
Geloof het of niet maar sommige clubs handelen echt zo snelquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze denken dat het FM praktijken zijn, realistische transfers aanvinken, sorteren op waarde, scouten, dag later met goede scout beoordeling bieden en pam boom morgen ben je al klaar met de contractonderhandelingen
Allemaal in een tijdstek van 36 uurRED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft NOS de CL rechten of niet? m.a.w kan ik Ajax kijken op NPO1/NPO2/NPO3 straks?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nee de NOS heeft geen CL rechtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft NOS de CL rechten of niet? m.a.w kan ik Ajax kijken op NPO1/NPO2/NPO3 straks?RED ONS HENNIEGOD![]()
Eerste mag er ook zeker zijnquote:![]()
op Veronica programma heet Nusport CLquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft NOS de CL rechten of niet? m.a.w kan ik Ajax kijken op NPO1/NPO2/NPO3 straks?![]()
Ook via nu.nl te zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:57 schreef KingRadler het volgende:
[..]
op Veronica programma heet Nusport CLVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Uiteindelijk maak je er dikke winst op. Op korte termijn lost het de problemen niet op, zo constant is die jongen niet en sowieso ligt het probleem daar niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:04 schreef Abed het volgende:
Is die Bailey dat geld eigenlijk waard? Nooit zien spelen.
Ze hadden die jongen vorig jaar moeten halen... maar toen werd ie niet nodig geacht door de trainer, TH of wie dan ook. Toen had ie ook gewoon de concurrentie aan kunnen gaan en een plekje kunnen verdienen.
Met zijn status bij Genk en de transfersom van 15 miljoen moet die jongen hier ook gewoon spelen straks. Staan er van El Ghazi, Younes en Cerny dus sowieso twee langs de kant bij Ajax 1. Heb je Muric ook nog laten gaan zonder kans te geven.
Sportief maakt het allemaal nog niet zoveel uit uiteindelijk, financieel weer goed wanbeleid gevoerd.![]()
Gudelj had hem gewoon teruggespeeld. Terecht ook, Frenkie wordt daar keihard afgejaagd. Veel te riskant.quote:![]()
Hoe kan het dat al die toptalenten van jou nu bij middelmatige clubs spelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak je er dikke winst op. Op korte termijn lost het de problemen niet op, zo constant is die jongen niet en sowieso ligt het probleem daar niet.
Ze hadden die jongen vorig jaar moeten halen... maar toen werd ie niet nodig geacht door de trainer, TH of wie dan ook. Toen had ie ook gewoon de concurrentie aan kunnen gaan en een plekje kunnen verdienen.
Met zijn status bij Genk en de transfersom van 15 miljoen moet die jongen hier ook gewoon spelen straks. Staan er van El Ghazi, Younes en Cerny dus sowieso twee langs de kant bij Ajax 1. Heb je Muric ook nog laten gaan zonder kans te geven.
Sportief maakt het allemaal nog niet zoveel uit uiteindelijk, financieel weer goed wanbeleid gevoerd.![]()
Morgen op Veronica.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft NOS de CL rechten of niet? m.a.w kan ik Ajax kijken op NPO1/NPO2/NPO3 straks?![]()
Dit ja, bizar hoe een trainer een speler ineens zo groot kan maken. Dit geld verwacht je toch iemand die al veel meer heeft bewezen. Ziyech is nog goedkoper.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak je er dikke winst op. Op korte termijn lost het de problemen niet op, zo constant is die jongen niet en sowieso ligt het probleem daar niet.
Ken je feiten. Bailey speelde al bij Ajax (2 jaar geleden ofzo) kreeg geen werkvergunning van de Nederlandse staat. Kon Ajax niets aan doen, anders had hij hier al gespeeld voor de transfersom van 0 euro.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En in rhodos?quote:VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Bij Blue Palm in Ixia en doe meteen even de groeten van mij aan Nikosquote:Die beste man zorgt er altijd voor dat je je wedstrijd te zien krijgt op groot scherm
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
De feiten ken ik wel, ik heb zijn volledige contract bij Ajax hier op mijn laptop staan namelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ken je feiten. Bailey speelde al bij Ajax (2 jaar geleden ofzo) kreeg geen werkvergunning van de Nederlandse staat. Kon Ajax niets aan doen, anders had hij hier al gespeeld voor de transfersom van 0 euro.
Augustus 2015 is hij 18 geworden en was hij vrij om overal naartoe te gaan. Chelsea (en alle satellietclubjes), Genk en nog een aantal stonden allemaal weer voor hem klaar. Genk kon aan de financiële eisen (tekengeld, salaris, natura) voldoen en was als opstap een prima optie. Daarnaast is Dimitri de Conde, zijn jeugdtrainer bij Genk, daar directeur nu en die kent hem als geen ander. Durfde daarom ook zo ver voor hem te gaan.
Ajax kende zijn talent ook, alleen zag er om wat voor reden dan ook geen prioriteit in. 12 maanden later wel, voor 15 miljoen.![]()
Dankuwel, ligt dat ergens in rhodos stad? Word niet veel wijzer op google maps en tripadvisor geeft alleen een winkelcentrun ofzo aab.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:29 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Bij Blue Palm in Ixia en doe meteen even de groeten van mij aan NikosDie beste man zorgt er altijd voor dat je je wedstrijd te zien krijgt op groot scherm
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Nee is een dorpje onder rhodos, wij zijn een paar jaar op rij daar geweest en dat was ons 'stam'cafe voor voetbal, bitterballen etcquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:15 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Dankuwel, ligt dat ergens in rhodos stad? Word niet veel wijzer op google maps en tripadvisor geeft alleen een winkelcentrun ofzo aab.
Dus ik kan niet beloven of het nog bestaat, maar op Google maps nog wel iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Nou gooi dat contract er eens in danquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De feiten ken ik wel, ik heb zijn volledige contract bij Ajax hier op mijn laptop staan namelijk.
Augustus 2015 is hij 18 geworden en was hij vrij om overal naartoe te gaan. Chelsea (en alle satellietclubjes), Genk en nog een aantal stonden allemaal weer voor hem klaar. Genk kon aan de financiële eisen (tekengeld, salaris, natura) voldoen en was als opstap een prima optie. Daarnaast is Dimitri de Conde, zijn jeugdtrainer bij Genk, daar directeur nu en die kent hem als geen ander. Durfde daarom ook zo ver voor hem te gaan.
Ajax kende zijn talent ook, alleen zag er om wat voor reden dan ook geen prioriteit in. 12 maanden later wel, voor 15 miljoen.![]()
Beetje mixed feelings. Aan ene kant hoop ik dat Ajax faalt, aan andere kant ben ik voor het NL'se voetbal.![]()
Het is me allemaal wat meid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Beetje mixed feelings. Aan ene kant hoop ik dat Ajax faalt, aan andere kant ben ik voor het NL'se voetbal.![]()
"Aan de ene kant heb ik zo weinig te zeggen, aan de andere kant wil ik zo graag Ajaciedjes trollen "quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Beetje mixed feelings. Aan ene kant hoop ik dat Ajax faalt, aan andere kant ben ik voor het NL'se voetbal.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Aan de ene kant hoop ik dat Ajax doorgaat omdat ze met het Bosz-voetbal ongekend voor lul gaan staan in de CL, aan de andere kant hoop ik dat ze verliezen door een keepersfout zodat de hel losbreekt over het gevoerde beleid.
Keiharde struggles mén.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Joepiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Krul is binnen volgens de Overmarsbode.
Oh.![]()
Kan ook een 31 augustus transfertje worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu nog de linksbuiten. Daar zullen we op zijn minst vrijdag iets van weten gok ik zo.
Maar in de Telegraaf van gisteren stond dat ze nog een aanvallende versterking willen halen en een linksback. Dus we weten het nog niet.
Zou content zijn met Bailey en Haps erbijOh.![]()
Ja dat was ook wat apart, maar blijkbaar was hij er toen mentaal helemaal niet bij. En nu wel, omdat de transfer al rond is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Had afgelopen weekend dus ook kunnen keepen. Gelul zeg.Oh.![]()
Dat vraag ik me wel vaker af bij die vent.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar blijkbaar was hij er toen mentaal helemaal niet bij.![]()
De laatste paar weken oogde hij wat depressief, maar blijkbaar kon hij gewoon niet slapen van opwinding omdat Barça belangstelling had.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel vaker af bij die vent.Oh.![]()
Ik moet wel lachen om die mediaberichten waarin mensen denken dat hij kans heeft om MATS eruit te keepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste paar weken oogde hij wat depressief, maar blijkbaar kon hij gewoon niet slapen van opwinding omdat Barça belangstelling had.![]()
Ik sluit tegenwoordig niks meer uit in de voetballerij. Als Ter Stegen een paar blundertjes maakt mag hij ook lekker gaan banken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om die mediaberichten waarin mensen denken dat hij kans heeft om MATS eruit te keepen.Oh.![]()
Nee niet echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ook niks over een promotieclausule ofzo?
Verder in het artikel nog een verhaaltje over de persconferentie van vandaag en dat Krul zijn debuut gaat maken in de Eredivisie.Oh.![]()
Hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien scoort Gudelj vandaag eindelijk uit een vrije trap.![]()
![]()
Ajax kampioen dusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:55 schreef BobW het volgende:
http://m.telegraaf.nl/tel(...)oetbal/298/fixtures/![]()
Krul lekker laten keepen dit jaar. Kijken hoe de jonge keepers zich ontwikkelen, Leeuwenburgh, Alblas, Onana. Als de jonge keepers niet bevallen, Krul proberen over te nemen.![]()
Lijkt me niet dat hij voor de bank gehaald is neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:17 schreef Ooku het volgende:
Krul lekker laten keepen dit jaar. Kijken hoe de jonge keepers zich ontwikkelen, Leeuwenburgh, Alblas, Onana. Als de jonge keepers niet bevallen, Krul proberen over te nemen.![]()
Nu nog LB, Ziyech en buitenspelert. Met de 14 mil van cil erbij kunnen we dus nog 32 mil uitgeven ofzo om bream even te draaien. Als dat niet lukt :sAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wie is Bream? Ibream Affelay?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:48 schreef Smoofie het volgende:
Nu nog LB, Ziyech en buitenspelert. Met de 14 mil van cil erbij kunnen we dus nog 32 mil uitgeven ofzo om bream even te draaien. Als dat niet lukt :sOh.![]()
Ja leuk. Break even.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is Bream? Ibream Affelay?AFCA
Dat gaat naar alle waarschijnlijk niet lukken. Wat dan ?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:48 schreef Smoofie het volgende:
Nu nog LB, Ziyech en buitenspelert. Met de 14 mil van cil erbij kunnen we dus nog 32 mil uitgeven ofzo om bream even te draaien. Als dat niet lukt :sRED ONS HENNIEGOD![]()
Rot op met Ziyech pleasequote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:48 schreef Smoofie het volgende:
Nu nog LB, Ziyech en buitenspelert. Met de 14 mil van cil erbij kunnen we dus nog 32 mil uitgeven ofzo om bream even te draaien. Als dat niet lukt :s![]()
Dan is de bank blij met de extra 30 miljoen en gaat Ajax achter de feiten aanlopenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaat naar alle waarschijnlijk niet lukken. Wat dan ?. En netto zal samen met de RvC hand in hand fapjes doorgeven.
AFCA
Mijn voorspelling: ze spelen gelijk tegen de russen, overmorgen in de telegraaf een uitgebreid artikel dat Peter Bosz zijn conclusies trekt en in overleg met de directie zijn contract laat ontbinden. Louis van Gaal is de topkanidaat maar eist een carte blanche... Verbrassen tientallen miljoenen aan aankopen die niet renderen, op een haar na niet kampioen, supporters roeren zich, en overmars en consorten trekken hun conclusies, wat overblijft is een stuurloos schip. Het zou in ieder geval wel helemaal des Ajax zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er donderdag? De loting voor de CL ja, maar daar zitten wij niet tussen.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn voorspelling: ze spelen gelijk tegen de russen, overmorgen in de telegraaf een uitgebreid artikel dat Peter Bosz zijn conclusies trekt en in overleg met de directie zijn contract laat ontbinden. Louis van Gaal is de topkanidaat maar eist een carte blanche... Verbrassen tientallen miljoenen aan aankopen die niet renderen, op een haar na niet kampioen, supporters roeren zich, en overmars en consorten trekken hun conclusies, wat overblijft is een stuurloos schip. Het zou in ieder geval wel helemaal des Ajax zijn.Bosz levert echt niet zijn contract in na die wedstrijd hoor
Oh.![]()
Zal vast een afkoopsom bij komen kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Bosz levert echt niet zijn contract in na die wedstrijd hoor
![]()
Misschien had je wel meer ketamine moeten nemenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn voorspelling: ze spelen gelijk tegen de russen, overmorgen in de telegraaf een uitgebreid artikel dat Peter Bosz zijn conclusies trekt en in overleg met de directie zijn contract laat ontbinden. Louis van Gaal is de topkanidaat maar eist een carte blanche... Verbrassen tientallen miljoenen aan aankopen die niet renderen, op een haar na niet kampioen, supporters roeren zich, en overmars en consorten trekken hun conclusies, wat overblijft is een stuurloos schip. Het zou in ieder geval wel helemaal des Ajax zijn.![]()
Voor die bonus doet Netto alles hequote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is de bank blij met de extra 30 miljoen en gaat Ajax achter de feiten aanlopen. En netto zal samen met de RvC hand in hand fapjes doorgeven.
dubbeltje op de eerste rang enzoRED ONS HENNIEGOD![]()
Uiteraard ben ik uiterst serieus, zonder gekheid denk ik wel dat als Petertje verliest, hij snel weg is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Misschien had je wel meer ketamine moeten nemen![]()
Het begint hier dezelfde GTST-zooi te worden als op ajax.netwerk. Wat een stel dramaqueens bij elkaar weer
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
het kan nog maar als er al onderhandelingen zijn met een beetje speler zullen ze toch de uitkomst van vanavond af willen wachtenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:22 schreef TheJanitor het volgende:
Dat gaat nog wat worden de komende week. We zouden een groot deel van Milik's geld herinvesteren.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ziyech is hier het beste voorbeeld van. Buiten dat zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten, maar ik ben dan ook geen scoutZe zullen ongetwijfeld bestaan en het is het werk van de scouts om ze te vinden.
Probleem is dus dat spelers met een slechte mentaliteit altijd hun carrière verneuken. In het begin kunnen ze op talent nog een eind komen, maar op een gegeven moment houdt dat op. Dat moment is voor Ziyech met zijn 23 jaar wellicht niet eens zo ver weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, ik geef geen fuck om wat een voetballer in zijn vrije tijd doet, zolang hij maar goed speelt. Dat mag van mij in combinatie met pizza's en sigaretten. Als hij 15 assists geeft en 10 goals scoort hoor je er niemand over.
Maar goed, ik weet dat we op een internetforum zitten en met z'n allen maar wat roepen. Maar als jullie er echt over zouden gaan, zou je dan 10+ miljoen investeren in een voetballer waarvan je zeker weet dat hij een van de belangrijkste kwaliteiten om te slagen als voetballer mist, ook nog eens je DNA, het enige waar je echt goed in bent -de jeugdopleiding- verloochenend omdat je je grootste talenten belemmert in hun ontwikkeling?![]()
Zal redelijk wat mee vallen en staan inderdaad. Ik vermoed dat ze ook nog wel een ultiem bod op Bailey zullen doen als CL-gelden zeker zijn. Afwachten maar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan nog maar als er al onderhandelingen zijn met een beetje speler zullen ze toch de uitkomst van vanavond af willen wachten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
'We hebben een hoop spelers geprobeerd aan te trekken, helaas is dat niet gelukt. We hebben het complete vertrouwen in de ploeg die er nu staat en hiermee gaan we het doen'quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:22 schreef TheJanitor het volgende:
Dat gaat nog wat worden de komende week. We zouden een groot deel van Milik's geld herinvesteren.
- MarcDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ben bang dat Bailey voor 18 miljoen gehaald gaat worden, omdat Overmars de druk niet meer aan kan. Wat een kapitaalvernietiging. Ook nog eens een man voor de positie van je leukste speler![]()
![]()
Wat is volgens jou één van de belangrijkste kwaliteiten om als voetballer te slagen? Ik heb veel kritieken op Ziyech maar om nu over een slechte mentaliteit te spreken dat gaat me iets te ver. Daarvoor moet je eerder bij de Suleymannetjes zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Probleem is dus dat spelers met een slechte mentaliteit altijd hun carrière verneuken. In het begin kunnen ze op talent nog een eind komen, maar op een gegeven moment houdt dat op. Dat moment is voor Ziyech met zijn 23 jaar wellicht niet eens zo ver weg.
Maar goed, ik weet dat we op een internetforum zitten en met z'n allen maar wat roepen. Maar als jullie er echt over zouden gaan, zou je dan 10+ miljoen investeren in een voetballer waarvan je zeker weet dat hij een van de belangrijkste kwaliteiten om te slagen als voetballer mist, ook nog eens je DNA, het enige waar je echt goed in bent -de jeugdopleiding- verloochenend omdat je je grootste talenten belemmert in hun ontwikkeling?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij heeft hulp nodig. Hij doet soms wel goede dingen, maar hij kan de baan niet aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben bang dat Bailey voor 18 miljoen gehaald gaat worden, omdat Overmars de druk niet meer aan kan. Wat een kapitaalvernietiging. Ook nog eens een man voor de positie van je leukste speler![]()
je kan veel van hem zeggen maar kapitaalvernietiging doet hij niet echt aanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
"Spelers van de leeftijdscategorie 25+ die ook nog eens de kwaliteiten hebben komen niet meer naar de Eredivisie."quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'We hebben een hoop spelers geprobeerd aan te trekken, helaas is dat niet gelukt. We hebben het complete vertrouwen in de ploeg die er nu staat en hiermee gaan we het doen'
- Marc
Telegraaf : 'Guardado tekent bij PSV.'
Leukste speler?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben bang dat Bailey voor 18 miljoen gehaald gaat worden, omdat Overmars de druk niet meer aan kan. Wat een kapitaalvernietiging. Ook nog eens een man voor de positie van je leukste speler"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Iemand die tientallen miljoenen binnenhaalt mag inderdaad af en toe een paar miljoen weggooien aan Westermannetjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan veel van hem zeggen maar kapitaalvernietiging doet hij niet echt aan
Heitinga zal ook wel in goed overleg zijn gegaan. "Teken, speel, we zullen kijken of je het nog belopen kan. Zowel : Prima, lekker blijven ballen en daarna een andere functie in de organisatie. Zoniet gewoon lekker je kiksen aan de wilgen hangen en gelijk instappen."
Heitinga : "Uh, oke.""For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat ik niet snap, is dat als je Milik verkoopt en aangeeft een deel te gaan herinvesteren in andere spelers. Dat je daar zolang mee wacht, zodat je HET belangrijkste tweeluik van het seizoen, je het zonder die andere spelers moet doen. Vandaag winnen of verliezen scheelt gewoon miljoenen. Dat moet juist Mark Netto beamen.![]()
9 miljoen voor Sinkie vind ik wel kapitaalvernietiging tot nu toe.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan veel van hem zeggen maar kapitaalvernietiging doet hij niet echt aan![]()
Al voorbij geweest of ben ik traag?quote:TELEGRAAF : Ajax huurt TIm Krul voor een seizoen
ROSTOV - Tim Krul (28) speelt dit seizoen definitief op huurbasis voor Ajax. De Amsterdammers bereikten in de aanloop naar het uitduel met FK Rostov van vanavond overeenstemming met Newcastle United over de overstap van de doelman. Hij volgt in de Amsterdam ArenA de naar FC Barcelona vertrekkende Jasper Cillessen op.
Op zijn beurt kwam Krul een contractverlenging van een jaar overeen met de Magpies, tot de zomer van 2018. Dat was een voorwaarde voor de Engelsen, omdat de Hagenaar anders volgend jaar transfervrij St. James’ Park zou uitlopen. Bij Ajax hoopt Krul, die volledig is hersteld van zijn kruisbandblessure en na de interlandweek in september wedstrijdfit is, zijn plaats in Oranje te heroveren.
Door de verhuur aan Ajax staat Krul op 28-jarige leeftijd voor zijn debuut in de eredivisie. De keeper vertrok als 17-jarig talent naar Engeland en kwam zodoende nooit eerder op het hoogste Nederlandse niveau uit.
In het Olimp-2-stadion kwam de naam van Krul de dag voor FK Rostov-Ajax niet ter sprake, omdat de afronding van de deal nog wel enkele dagen leek te gaan duren. Tijdens de persconferentie, die door het ontbreken van een Nederlands sprekende tolk volledig in het Engels en Russisch werd gehouden, passeerde wel de naam van Kruls voorganger Cillessen. „Het feit dat hij hier is, betekent dat Jasper nog Ajax-speler is. De beslissing of hij keept, heb ik al genomen, maar zal ik eerst mijn spelers vertellen”, aldus trainer Peter Bosz.
De verwachting is dat de international ’gewoon’ speelt, want waarom zou Bosz hem anders meenemen? Een basisplaats zou Cillessen de kans geven zijn fout in het thuisduel recht te zetten, Ajax de groepsfase van de Champions League in te helpen en Amsterdam als held te verlaten. Nog voor het weekeinde wordt zijn definitieve vertrek (voor vijf jaar) naar FC Barcelona verwacht."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
'Dat soort spelers zijn onhaalbaar voor clubs als Ajax en PSV'quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:44 schreef Dven het volgende:
[..]
"Spelers van de leeftijdscategorie 25+ die ook nog eens de kwaliteiten hebben komen niet meer naar de Eredivisie."
Telegraaf : 'Guardado tekent bij PSV.'
Telegraaf: 'Moreno tekent bij PSV'
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mentaliteit inderdaad. Sulejmani was bij Heerenveen ook nog geen dikzakje he. Zoals ik eerder zei: elke dag eten bestellen en nooit extra trainen, zoals Ziyech aangeeft in de auto bij Andy: dan heb je een slechte mentaliteit. Dat hij een paar keer niet of chagrijnig voor de camera verscheen heb ik geen enkel probleem mee, hij bleef presteren op het veld. Maar zijn gebrekkige mentaliteit gaat 'em opbreken, althans dat risico zou mij te groot zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is volgens jou één van de belangrijkste kwaliteiten om als voetballer te slagen? Ik heb veel kritieken op Ziyech maar om nu over een slechte mentaliteit te spreken dat gaat me iets te ver. Daarvoor moet je eerder bij de Suleymannetjes zijn.![]()
makkelijker gezegd dan gedaan, ik vind hem het deze zomer juist goed doen, met Traoré en en Krul goeie (tijdelijke) vervangers binnen gehaald en ook die Zuid Amerikanen verwacht ik echt wel wat van, die Westermann is onbegrijpelijk OK.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:46 schreef tja77 het volgende:
Wat ik niet snap, is dat als je Milik verkoopt en aangeeft een deel te gaan herinvesteren in andere spelers. Dat je daar zolang mee wacht, zodat je HET belangrijkste tweeluik van het seizoen, je het zonder die andere spelers moet doen. Vandaag winnen of verliezen scheelt gewoon miljoenen. Dat moet juist Mark Netto beamen.![]()
dat bedrag wordt ook steeds hogerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
9 miljoen voor Sinkie vind ik wel kapitaalvernietiging tot nu toe.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan veel van hem zeggen maar kapitaalvernietiging doet hij niet echt aanklopt, misschien een beetje bij sinkgraven - die hadden ze beter nog even bij Heerenveen kunnen laten.
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedrag wordt ook steeds hogerquote:Ajax is in totaal maximaal zo'n negen miljoen euro kwijt aan de transfer van Daley Sinkgraven. Dat is meer dan eerder werd gemeld. De middenvelder, die nog geen vaste basisplaats heeft in Amsterdam, kwam de afgelopen transferperiode over van sc Heerenveen.
Volgens De Telegraaf kan de vergoeding die Ajax naar Friesland over moet maken door bepaalde bonussen in totaal op het bedrag van negen miljoen euro uitkomen. Eerder werd gesproken van een bedrag rond de 6,5 miljoen euro, terwijl het vervolgens al snel om 7,5 miljoen euro bleek te gaan. De Amsterdamse krant maakt woensdagochtend dus melding van het derde transferbedrag.![]()
mee eens en eigenlijk zou je die dit jaar gewoon moeten ruilen met Ziyech (huur en koop)quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]klopt, misschien een beetje bij sinkgraven - die hadden ze beter nog even bij Heerenveen kunnen laten.
![]()
Misschien als we vandaag de CL halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig limieten voor bonussen gehaald zijn![]()
laten we het hopen, zou ik echt top vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Misschien als we vandaag de CL halen.![]()
Ik heb 50 euro staan op dat we het niet gaan redden. Vijftig euro heb ik over voor een seizoen CL, en als we het niet redden heb ik zo'n 50 euro winst....quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het hopen, zou ik echt top vinden![]()
![]()
Er was niet zo heel veel tijd meer tussen het verkopen van Milik en het inleveren van de spelerslijst.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:46 schreef tja77 het volgende:
Wat ik niet snap, is dat als je Milik verkoopt en aangeeft een deel te gaan herinvesteren in andere spelers. Dat je daar zolang mee wacht, zodat je HET belangrijkste tweeluik van het seizoen, je het zonder die andere spelers moet doen. Vandaag winnen of verliezen scheelt gewoon miljoenen. Dat moet juist Mark Netto beamen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Inflatie hequote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedrag wordt ook steeds hoger"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
tijd dat Traore een doelpuntje maakt.
vanavond maar eens mee beginnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wat ga je morgen doen met je gewonnen ¤50,-?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro staan op dat we het niet gaan redden. Vijftig euro heb ik over voor een seizoen CL, en als we het niet redden heb ik zo'n 50 euro winst....'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Later werd dat weer bijgesteld naar 12,5 miljoen. Waarschijnlijk over zes maanden het bericht dat het misschien toch wel 15 miljoen is.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als zakdoekje gebruiken voor mijn tranen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:14 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat ga je morgen doen met je gewonnen ¤50,-?![]()
Ik zie zoveel liever Sinkgraven dan Ziyechquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens en eigenlijk zou je die dit jaar gewoon moeten ruilen met Ziyech (huur en koop)
Ik zie Sinkgraven nog wel uitgroeien tot een belangrijke spil in het elftal."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Anders kunnen we met z'n allen Ludogorets aanmoedigen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het hopen, zou ik echt top vinden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ludogoretsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders kunnen we met z'n allen Ludogorets aanmoedigen..
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders kunnen we met z'n allen Ludogorets aanmoedigen.die hadden de scheids niet tegen
![]()
Ik heb 20 staan in een wedje met Droppie dat Rostov tegen Ajax minder dan 2 keer scoort.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro staan op dat we het niet gaan redden. Vijftig euro heb ik over voor een seizoen CL, en als we het niet redden heb ik zo'n 50 euro winst....
Aangezien Cillessen keept kan ik waarschijnlijk fluiten naar m'n geld
Verder wel uit het juiste hout gesneden die kerel. Alles of niets. Speelt hij een topwedstrijd dan zal hij herinnerd worden als een superkeeper, laat hij knullig een bal door die uitschakeling betekent dan zal hij voor altijd als schlemiel verguisd worden. Ga er maar aan staan.
Is het al zeker dat hij speelt dan? Hij heeft wat goed te makenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb 20 staan in een wedje met Droppie dat Rostov tegen Ajax minder dan 2 keer scoort.
Verder wel uit het juiste hout gesneden die kerel. Alles of niets. Speelt hij een topwedstrijd dan zal hij herinnerd worden als een superkeeper, laat hij knullig een bal door die uitschakeling betekent dan zal hij voor altijd als schlemiel verguisd worden. Ga er maar aan staan.![]()
Heeft iemand goede hoop dat we na vanavond in de CL zitten? Ik totaal niet.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Toch denk ik wel dat je gaat winnen. Rostov gaat denk ik vol met de rem erop spelen en dat kunnen ze. Typische 0-0 wedstrijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb 20 staan in een wedje met Droppie dat Rostov tegen Ajax minder dan 2 keer scoort.
Verder wel uit het juiste hout gesneden die kerel. Alles of niets. Speelt hij een topwedstrijd dan zal hij herinnerd worden als een superkeeper, laat hij knullig een bal door die uitschakeling betekent dan zal hij voor altijd als schlemiel verguisd worden. Ga er maar aan staan.
Ben benieuwd of Cillessen keept. Ik gun hem wel een mooi laatste duel en ik zal nooit vergeten dat hij ook topseizoenen heeft gedraaid. Hij is alleen te gevoelig voor afleiding.![]()
Ik schrijf ons voor 90% al af eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:19 schreef Abed het volgende:
Heeft iemand goede hoop dat we na vanavond in de CL zitten? Ik totaal niet.![]()
![]()
Cadeautje voor de keren dat ze in de CL zo genaaid zijn door de scheids tegen achtereenvolgend Liverpool en Real Madrid. Daar hadden ze een gelijkspel en winst moeten hebben en zich dus moeten plaatsen voor de knockout-fase. Helaas is west-Europa zo corrupt als de pest en moesten die arme Bulgaren dus toezien hoe ze voor de zoveelste keer genaaid worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]die hadden de scheids niet tegen
Maar goed, terug naar Ajax."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nog niet officieel. Vind hem wel al een held als hij er gaat staan. Nog meer als hij in de 93e minuut bij een 0-1 stand een penalty uit de linkerbovenhoek ramtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het al zeker dat hij speelt dan? Hij heeft wat goed te maken
Ik vind het een gigantische deceptie wanneer we door Rostov uitgeschakeld worden en kan me ook niet anders voorstellen dan dat we doorgaan. En zeker niet dat Rostiv meer dan één keer scoort.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:19 schreef Abed het volgende:
Heeft iemand goede hoop dat we na vanavond in de CL zitten? Ik totaal niet.
Derhalve waarschijnlijk 3-1."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik zie eerder gebeuren dat het 0-0 blijft omdat Rostov elke bal het stadion uitrost dan dat ze er 2 maken, dus ik ben bang dat ik toch echt 20 eckies kwijt ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Verder wel uit het juiste hout gesneden die kerel. Alles of niets. Speelt hij een topwedstrijd dan zal hij herinnerd worden als een superkeeper, laat hij knullig een bal door die uitschakeling betekent dan zal hij voor altijd als schlemiel verguisd worden. Ga er maar aan staan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
We moeten onze hoop zetten op een gekke actie van Traore. Zo'n 11% van zijn schoten richting doel is een doelpunt, dus we komen in de buurt.![]()
Toch weer 50 liter bier. Kan ik weer een weekje mee vooruitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie eerder gebeuren dat het 0-0 blijft omdat Rostov elke bal het stadion uitrost dan dat ze er 2 maken, dus ik ben bang dat ik toch echt 20 eckies kwijt ben.
Ik niet , gaat hem echt niet worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:19 schreef Abed het volgende:
Heeft iemand goede hoop dat we na vanavond in de CL zitten? Ik totaal niet.
Misschien als hij Singraven opstelt ipv Gudelj.
Maar dat zie ik niet gebeuren.
'gelukkig' kan ik niet eens kijken vanavondIk ben inmiddels overleden![]()
Prima keeper. Hoort niet in de Championship. Hopelijk maakt hij er een mooi seizoen van.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:55 schreef BobW het volgende:
http://m.telegraaf.nl/tel(...)oetbal/298/fixtures/![]()
Ik ben bang dat het vanavond een saaie 0-0 wedstrijd wordt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Als ze maar een keer als 1e scoren, dan wordt het misschien wel watquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben bang dat het vanavond een saaie 0-0 wedstrijd wordt.![]()
Net als tegen Willem II gelijk in de eerste minuut. Dan kan het wel een leuke wedstrijd worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze maar een keer als 1e scoren, dan wordt het misschien wel watAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
krul dus na interlandweek naar Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
10 september pas?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef mokkiemok het volgende:
krul dus na interlandweek naar Ajax.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goed plan, Gudelj was er afgelopen zaterdag ook de schuld van dat Ajax de slechtste wedstrijd sinds jaren speelde.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik niet , gaat hem echt niet worden.
Misschien als hij Singraven opstelt ipv Gudelj.
Maar dat zie ik niet gebeuren.
'gelukkig' kan ik niet eens kijken vanavondAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overigens ben ik nog nog net echt kapot van Donny vd Beek, schijnbaar één van de grootste talenten bij Ajax. Teveel op één tempo spelend , physiek niet geweldig en ook niet snel.
Laat hem dit jaar maar meer vlieguren maken bij Jong Ajax, voegt momenteel nog niets toe aan Ajax 1.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net als tegen Willem II gelijk in de eerste minuut. Dan kan het wel een leuke wedstrijd worden.![]()
![]()
Aangezien Ajax in de CL toch geen punten gaat pakken, is het voor het Nederlands voetbal toch beter dat het vanavond 0-0 wordt? Of krijg je meer punten als je CL in gaat in vergelijking met. EL?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
volgens mij krijg je punten als je de groepsfase CL haalt, meer in vergelijking dan alle wedstrijden winnen in de groepsfase van de EL.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:45 schreef satecl het volgende:
Aangezien Ajax in de CL toch geen punten gaat pakken, is het voor het Nederlands voetbal toch beter dat het vanavond 0-0 wordt? Of krijg je meer punten als je CL in gaat in vergelijking met. EL?
Dus elke wedstrijd die je punten pakt in de CL is al bonus in vergelijking met een EL wedstrijd.
maar ik denk nu even hardop. Weet niet meer precies.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Denk dat ze in de CL meer kans maken om te overwinteren (via 3e plek naar de Europa league) dan in de Europa league zelf. Laten we dus maar gewoon winnen vanavond.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:45 schreef satecl het volgende:
Aangezien Ajax in de CL toch geen punten gaat pakken, is het voor het Nederlands voetbal toch beter dat het vanavond 0-0 wordt? Of krijg je meer punten als je CL in gaat in vergelijking met. EL?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Even opgezocht:quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
volgens mij krijg je punten als je de groepsfase CL haalt, meer in vergelijking dan alle wedstrijden winnen in de groepsfase van de EL.
Dus elke wedstrijd die je punten pakt in de CL is al bonus in vergelijking met een EL wedstrijd.
maar ik denk nu even hardop. Weet niet meer precies.Bij het behalen van de groepfase van de CL krijgen ze extra punten , gelijk aan 2 overwinningen. Nogmaals dezelfde aantal punten als ze minimaal 2e worden in de CL poule.quote:The associations' club coefficients rankings are based on the results of each association's clubs in the five previous UEFA Champions League and UEFA Europa League seasons. The rankings determine the number of places allocated to an association (country) in forthcoming UEFA club competition.
Points system
1. Each team gets two points for a win and one point for a draw (points are halved for matches in the qualifying and play-off rounds).
2. Clubs that reach the round of 16, quarter-finals, semi-finals or final of the UEFA Champions League, or the quarter-finals, semi-finals or final of the UEFA Europa League, are awarded an extra point for each round.
3. In addition, four points are awarded for participation in the group stage of the UEFA Champions League and four points for qualifying for the round of 16.
Coefficient calculation
The coefficient is calculated by working out an average score: dividing the number of points obtained, by the total number of clubs representing an association in that season’s two club competitions. The resulting figure is then tallied with the results of the previous four seasons to calculate the coefficient. Where two associations have the same coefficient, the association with the higher coefficient in the most recent season is placed first.
These rankings will be updated after each round of UEFA club competition matches.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
![]()
Onze redder vanavond.
gaat de winnende maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:06 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
Onze redder vanavond.
gaat de winnende maken.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
grappig.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dus jullie sluiten een weddenschap af die jullie allebei denken te verliezenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie eerder gebeuren dat het 0-0 blijft omdat Rostov elke bal het stadion uitrost dan dat ze er 2 maken, dus ik ben bang dat ik toch echt 20 eckies kwijt ben.![]()
Ja klopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dus jullie sluiten een weddenschap af die jullie allebei denken te verliezenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
laatste transferdag Ziyech en BaileyFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gewed op dat Ajax 2 corners meer krijgt dan Rostov, thuis 9-2 en Rostov speelt altijd hetzelfde, defensief en laf![]()
Hoezo? Ze hebben toch nog een week?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:47 schreef mokkiemok het volgende:
laatste transferdag Ziyech en Bailey![]()
Je bent een kenner van het spel van Rostov?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewed op dat Ajax 2 corners meer krijgt dan Rostov, thuis 9-2 en Rostov speelt altijd hetzelfde, defensief en laf![]()
![]()
Is niet zo lastig om statistieken te bekijken. Kurban Berdiyev speelt altijd 5-3-2quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent een kenner van het spel van Rostov?![]()
laat ik het wat uitgebreider formuleren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben toch nog een week?
Op de laatste transferdag zal Ajax met Ziyech en Bailey rond zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan kun je nog altijd aanvallend spelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is niet zo lastig om statistieken te bekijken. Kurban Berdiyev speelt altijd 5-3-2![]()
Dat zou paniekvoetbal zijn gevoed door het gemor van de achterban. Complete beleid van de voorgaande jaren zou dan ook overboord gezet worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:47 schreef mokkiemok het volgende:
laatste transferdag Ziyech en BaileyWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat kan, maar dat is niet de instelling van Rostov. Ze moeten vandaag ook niet, Ajax moet. Ze gaan gewoon lekker de bus parkeren en vies gokken op counters. Goed hun recht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd aanvallend spelen.![]()
Ben ik het mee oneens. Zeker in het geval van Ziyech. Ajax zou elk jaar moeten kijken of de beste speler van dat jaar in de eredivisie bij Ajax kan spelen. Bij Ziyech ben ik van mening dat hij zeker in het spelletje past, en ook zeker het niveau omhoog brengt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou paniekvoetbal zijn gevoed door het gemor van de achterban. Complete beleid van de voorgaande jaren zou dan ook overboord gezet worden.
Bailey is een erg goede voetballer, maar geen 20 mil waard. Tenzij Ghazi nog verkocht wordt en hij voor rechts gehaald gaat worden. (of Youness naar rechts gaat)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is daar beleid dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou paniekvoetbal zijn gevoed door het gemor van de achterban. Complete beleid van de voorgaande jaren zou dan ook overboord gezet worden.![]()
Bailey voor alles boven de 9 miljoen zou volstrekt bezopen zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens. Zeker in het geval van Ziyech. Ajax zou elk jaar moeten kijken of de beste speler van dat jaar in de eredivisie bij Ajax kan spelen. Bij Ziyech ben ik van mening dat hij zeker in het spelletje past, en ook zeker het niveau omhoog brengt.
Bailey is een erg goede voetballer, maar geen 20 mil waard. Tenzij Ghazi nog verkocht wordt en hij voor rechts gehaald gaat worden. (of Youness naar rechts gaat)Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Die 11 die geboden is is wat mij betreft de max. Al zou het met Younes en Bailey wel genot kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bailey voor alles boven de 9 miljoen zou volstrekt bezopen zijn.
Beter dan Ghazi, zeker op dit moment.
Denk ook wel dat Bailey voor meer dan 11 verkocht wordt als hij een jaar of 2 bij Ajax speelt (en niet finaal door de mand valt) Als hij gewoon zijn niveau van nu haalt verkoop je hem voor 15 a 20 over twee jaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo'n geweldige statistieken heeft die Bailey toch niet? Vorig seizoen 6 goals en 9 assists in 35 competitiewedstrijden..
Dan vind ik 11 miljoen + 4 miljoen aan bonussen wat geboden is nogal wat, eigenlijk.![]()
maar heb je hem ook zien spelen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
Zo'n geweldige statistieken heeft die Bailey toch niet? Vorig seizoen 6 goals en 9 assists in 35 competitiewedstrijden..
Dan vind ik 11 miljoen + 4 miljoen aan bonussen wat geboden is nogal wat, eigenlijk.
statistieken zeggen niet zoveel.
Kan echt wel van grote waarde zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Welk beleid? Cruijff is dood, en heeft voor z'n dood nog even duidelijk gemaakt dat wat hem betreft zijn plan bij Ajax mislukt is / ook dood is. Frank is weg, dus so far het 'oude spelers op bepalende posities', en Marcie Netto en vd Sar blijken keer op keer te licht?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou paniekvoetbal zijn gevoed door het gemor van de achterban. Complete beleid van de voorgaande jaren zou dan ook overboord gezet worden.
Sowieso, kwaliteit > kwantiteit . Ik heb liever een goeie middenvelder dan twee matige. Dus Sinkie lekker verhuren, Schone opbokken, en laat Ziyech genot dan maar komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2016 12:15:38 ]![]()
Nee, nooit zien spelen. Maar dan vind ik 15 miljoen alsnog heel veel voor een speler uit de Belgische competitie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar heb je hem ook zien spelen?
statistieken zeggen niet zoveel.
Kan echt wel van grote waarde zijn.![]()
zitten we nu gewoon op 1 lijn, jij en ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk beleid? Cruijff is dood, en heeft voor z'n dood nog even duidelijk gemaakt dat wat hem betreft zijn plan bij Ajax mislukt is / ook dood is. Frank is weg, dus so far het 'oude spelers op bepalende posities', en Marcie Netto en vd Sar blijken keer op keer te licht?
Sowieso, kwantiteit > kwaliteit. Ik heb liever een goeie middenvelder dan twee matige. Dus Sinkie lekker verhuren, Schone opbokken, en laat Ziyech genot dan maar komen.
dat ik dat nog mag meemaken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waar blijft whateverwhatever met zijn befaamde "Matchday!!!" post?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zou wel heel eng zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zitten we nu gewoon op 1 lijn, jij en ik?
dat ik dat nog mag meemaken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: