mensen die zich daar in het zwembad druk over maken zijn ook zielig inderdaad. Leven en laten leven. En om ze lachen.quote:
From outerspace.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft Grausdebiel altijd zo'n vage bril op?
Dan lijkt hij slimmer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Alle Powned programmas zijn dat. Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:19 schreef Martinello het volgende:
Ik ken deze vrouw van dat kansloze Powned programma.
Stel dat je moest kiezen welke partij ten onder moest gaan op een vriendelijke wijze: PvdA of VVD?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig mag Fylax nog niet stemmen. Scheelt weer een PVV/VVD-stem
Zo denkt hij over te komen als een stoere macho.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Vettax in het zwembad. Ik bem voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
De meeste vrouwen heb ik liever in boerkini, echt goor die dikke vieze kutwijven in bikini
In Frankrijk moet je verplicht een ballenknijper aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een boerkiniverbod is natuurlijk volslagen onzin. Als ik ook in mijn trui en broek mag zwemmen in het zwembad.
Met van die blauwige glazen? Ik had gehoopt dat er nog en medische reden voor zou zijn ofzo, maar wellicht is het gewoon alleen maar oortvloeiend uit debiliteitquote:
Staat in een boek, derhalve bindend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
DE KNIE MAG JE NIET ZIEN.
Waarom in godsnaam
Middeleeuwen zijn een bitchquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom in godsnaam
Allah had een knieën-fetish.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom in godsnaam
VVD, want als de PvdA sterft wordt de SP heel groot.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel dat je moest kiezen welke partij ten onder moest gaan op een vriendelijke wijze: PvdA of VVD?
Er staan wel ergere dingen in de koran.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puntige kniëen zijn walgelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom in godsnaam
Dit vind ik eigenlijk wel bazenkledij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Als man moet je toch ook zo'n kek hoedje op?
Het kledingvoorschrift voor de man.
[ afbeelding ]
Ik denk heel simpel: de VVD lacht je recht in je gezicht uit, de PvdA doet het wat achterbakser.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VVD, want als de PvdA sterft wordt de SP heel groot.
Als VVD sterft gaat CDA gewoon naar rechts.
Ongelijkheid is toch niet persé erg? De VVD is wel de laatste partij die moet zeuren over ongelijkheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Mannen hebben ook kledingvoorschriften. Iets minder alleen, dus nog steeds ongelijkheid.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Anoonumos het volgende:
Misschien kan PREM even langskomen om dit te schreeuwen tijdens de uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Anoonumos het volgende:
WelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PvdA. Samsom en van Rijn hebben die partij helemaal verpest voor me. Die twee, vooral de laatste, mogen van mij ook op onvriendelijke wijze ten onder gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel dat je moest kiezen welke partij ten onder moest gaan op een vriendelijke wijze: PvdA of VVD?
Gewoon het woordje 'joden' ten beste brengen, zijn ze gelijk uitgeluldquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:23 schreef JanCees het volgende:
De linkse honden staan zelf vooraan als ze de kans krijgen het christendom te kraken maar als je aan islam zit breekt de hel los
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met van die blauwige glazen? Ik had gehoopt dat er nog en medische reden voor zou zijn ofzo, maar wellicht is het gewoon alleen maar oortvloeiend uit debiliteit
Van navel tot knie bedekt. Disney doet serieus vooronderzoek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk wel bazenkledij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |