Naamgeving. Het insinueert dat het gezicht ook bedekt is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie het probleem met die boerkini ook echt niet. Wat een zeiken om het zeiken is dat.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi dan een schandaal naar buiten over de VVD want volgens DE PEILINGEN gaan de grapjassen massaal weer stemmen op die kotspartij.
Gelukkig mag Fylax nog niet stemmen. Scheelt weer een PVV/VVD-stemquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi dan een schandaal naar buiten over de VVD want volgens DE PEILINGEN gaan de grapjassen massaal weer stemmen op die kotspartij.
mensen die zich daar in het zwembad druk over maken zijn ook zielig inderdaad. Leven en laten leven. En om ze lachen.quote:
From outerspace.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft Grausdebiel altijd zo'n vage bril op?
Dan lijkt hij slimmer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Alle Powned programmas zijn dat. Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:19 schreef Martinello het volgende:
Ik ken deze vrouw van dat kansloze Powned programma.
Stel dat je moest kiezen welke partij ten onder moest gaan op een vriendelijke wijze: PvdA of VVD?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig mag Fylax nog niet stemmen. Scheelt weer een PVV/VVD-stem
Zo denkt hij over te komen als een stoere macho.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Vettax in het zwembad. Ik bem voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
De meeste vrouwen heb ik liever in boerkini, echt goor die dikke vieze kutwijven in bikini
In Frankrijk moet je verplicht een ballenknijper aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een boerkiniverbod is natuurlijk volslagen onzin. Als ik ook in mijn trui en broek mag zwemmen in het zwembad.
Met van die blauwige glazen? Ik had gehoopt dat er nog en medische reden voor zou zijn ofzo, maar wellicht is het gewoon alleen maar oortvloeiend uit debiliteitquote:
Staat in een boek, derhalve bindend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
DE KNIE MAG JE NIET ZIEN.
Waarom in godsnaam
Middeleeuwen zijn een bitchquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom in godsnaam
Allah had een knieën-fetish.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom in godsnaam
VVD, want als de PvdA sterft wordt de SP heel groot.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel dat je moest kiezen welke partij ten onder moest gaan op een vriendelijke wijze: PvdA of VVD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |