Pantelic.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger hadden we Urzaiz als stormram.
De sprint van Bulykin is ook een legendarisch VI fragment.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bulykin was de meest effectieve Ajax spits van de afgelopen 10 jaar.
Echt een rare gozer.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Na woensdagavond is het CRISIS in Amsterdam.
Ik ken hem niet. Buitenlander ?quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
Als Ajax woensdag verliest door een blunder van de keeper dan wit ik het plafondje denk ik.
Het wedstrijdtopic zal exploderen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]Is nog best een degelijke kans op ook.
De groetjes aan Iro. Nie.quote:
Hans werd weer gestoord door Genee toen hij net wilde beginnen over het fabelachtige PSVquote:
Is Tong voor Ajax?quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Ajax?
Jammer dat ze tegen GAE uit moeten zondagquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Na woensdagavond is het CRISIS in Amsterdam.
Eckte eckte hier.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb inmiddels 5 keer op Vlaar en 5 keer op Beugelgod gestemd.
Ik haat Ajax. Althans momenteel als teletekst successupporter.quote:
Als hij iets voetballends wil doen kunnen we allemaal weer lachen, net Narsingh.quote:
Dat valt niet uit te sluiten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is Oosterwijk dan een paralympische sporter?
dit boeit niemandquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
Ondertussen even een interview met de nieuwe aanwinst van de nummer 3 van Nederland.
Sinds de kritische reviews van GGMM op moviemeter.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer zendt RTL 7 films uit die een voldoende krijgen op IMDB?
Je had tijdens WO II ook veel nazi sympathisanten. Dat praat niet veel goed.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Er is hier een grote schare ADO sympathisanten.
Maar alleen omdat ik Petrovic zo'n sympathieke man vind.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Er is hier een grote schare ADO sympathisanten.
Die kwam ik een paar jaar geleden nog een keer tegen na een wedstrijd. Toen ik hem als enige herkende en met hem op de foto ging riep hij snel zijn kinderen erbij, zo trots was hij.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:06 schreef Scrummie het volgende:
Wisten jullie dat Mariano Bombarda tegenwoordig manager is bij Ericsson?
Deze vergelijking ontgaat mequote:Op maandag 22 augustus 2016 21:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je had tijdens WO II ook veel nazi sympathisanten. Dat praat niet veel goed.
op imdb zijn ze dan ook niet zo kritischquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer zendt RTL 7 films uit die een voldoende krijgen op IMDB?
Ik vind dit een onsmakelijke vergelijking. Maar wel begrijpelijk voor iemand uit Duitsland.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je had tijdens WO II ook veel nazi sympathisanten. Dat praat niet veel goed.
Ruben Nicolai. Trieste vent is dat zeg. Samen met Beau toch wel de grootste mislukkingen van tv. Gelukkig kunnen ze nu allebei roddelrubrieken presenteren.quote:
Daar is niets mis meequote:Op maandag 22 augustus 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een broodje Surinaamse eiersalade
GGMM's zalmsalade.jpgquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een broodje Surinaamse eiersalade
Op Moviemeter is dat wel anders inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
op imdb zijn ze dan ook niet zo kritisch
Leuke vent is het.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwam ik een paar jaar geleden nog een keer tegen na een wedstrijd. Toen ik hem als enige herkende en met hem op de foto ging riep hij snel zijn kinderen erbij, zo trots was hij.
Einde van deze anekdote.
Hahaquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwam ik een paar jaar geleden nog een keer tegen na een wedstrijd. Toen ik hem als enige herkende en met hem op de foto ging riep hij snel zijn kinderen erbij, zo trots was hij.
Einde van deze anekdote.
Mooi verhaal.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Einde van deze anekdote.
Was?quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit een onsmakelijke vergelijking. Maar wel begrijpelijk voor iemand uit Duitsland.
beau is nog heerlijk arrogant.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ruben Nicolai. Trieste vent is dat zeg. Samen met Beau toch wel de grootste mislukkingen van tv. Gelukkig kunnen ze nu allebei roddelrubrieken presenteren.
voor de echte kennersquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op Moviemeter is dat wel anders inderdaad.
Nog mooier verhaal, gisteren ben ik na de wedstrijd met Iwan van Duren op de foto gegaan.quote:
picsquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog mooier verhaal, gisteren ben ik na de wedstrijd met Iwan van Duren op de foto gegaan.
Hij had het retro uitshirt van Feyenoord 1970 aan.
Had hij nog anekdotes over radio rataplan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog mooier verhaal, gisteren ben ik na de wedstrijd met Iwan van Duren op de foto gegaan.
Heb mn Leicester shirtje na 2 keer puntverlies weer verbrandquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie van jullie kijkt wel eens Premier League in het shirt van een Engelse club?
Is hij voor Feyenoord jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij beweerde zelf dat het een Ierland-shirt was. Dat vond ik een beetje jammer.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had hij nog anekdotes over radio rataplan?
Linkse kut activist die Iwanquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had hij nog anekdotes over radio rataplan?
Ik had vroeger buurjongetjes die elk jaar het shirt droegen van de kampioen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:10 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Heb mn Leicester shirtje na 2 keer puntverlies weer verbrand
Geen feyenoord shirt dan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had vroeger buurjongetjes die elk jaar het shirt droegen van de kampioen.
Einde bericht.
caland en hij hebben vast veel te bespreken als nijmeegse rakkersquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een haararchitect coupe
Welnee.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of we dit keer laatste eindigen in de kwalificatiepoule.
Toen werd Feyenoord 6e.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, een jaar nadat jij geboren werd.
Nederland - Whales?quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk ook weer eens en ze halen weer 10 oude filmpjes uit de sloot.
ik weet niet waar je t over hebtquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Hans had vroeger een heel leuk interview met Ruudje Dil
ik weet echt niet waar je het over hebtquote:
Als iedereen zo goed kon ontkennen als Ruud was in Nuremberg iedereen onschuldig verklaard.quote:
quote:
Ik ook niet maar dat telt niet nuquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik weet echt niet waar je het over hebt
maar je hebt t me nooit gevraagdquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet maar dat telt niet nu
Ik heb paardgereden. Was volledig de weg kwijt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Iets aan de late kant maar vooruit, gezellig
De eerste 1,5 uur moest ie schijtenquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Iets aan de late kant maar vooruit, gezellig
Waar staat hahahajax?quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd dat opportunisme als een kleine club bovenin meedoet na 3 wedstrijden
NIEUWE LEICESTERquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd dat opportunisme als een kleine club bovenin meedoet na 3 wedstrijden
Eerst zien...quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar wedstrijden weer boven ADO, zoals het hoort.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:30 schreef Ties02 het volgende:
LEUKE RUBRIEK JONGENS ECHT GOED BEDACHT EN VOEGT IETS TOE
quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Als Hans een camera ziet is hij niet meer zichzelf.
In de studio, ja. Op het veld, nee.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overacting die Hans. Bahbah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |