abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164758655
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
pi_164758661
Gezeik op de TT onder deze lijn:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:41:57 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164758724
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Onze twee beste 'versterkingen' zijn allebei huur. Das wel een dingetje, want dan ga je er dus vanuit dat zo'n Onana en Dolberg er volgend jaar wel kunnen staan, maar er staat tegelijkertijd wel dit jaar een ander op hun plekkie.
Dat is ook het moeilijke eraan maar dat PSV het qua aantrekken van spelers deze zomer beter heeft gedaan ben ik niet met je eens (vooralsnog)
pi_164758741
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Gezeik op de TT onder deze lijn:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ziyech komt helemaal niet dat heeft Netto zelf gezegd enzo!11!!!1
wop wop wop
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_164758762
PSV is gewoon completer. Beste middenveld van NL, in combinatie met beste spits van NL (goed,Traore is topfavoriet om die titel over te nemen), redelijke keeper en redelijke verdediging. En bovenal; ze houden het weer best aardig bij elkaar dit jaar, geen andere coach, geen ander systeem. Dus die gaan gewoon weer de schaal pakken.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:45:03 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164758792
Dit jaar is gewoon even een opbouwjaar, volgend jaar knallen!!!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164758806
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
PSV is gewoon completer. Beste middenveld van NL, in combinatie met beste spits van NL (goed,Traore is topfavoriet om die titel over te nemen), redelijke keeper en redelijke verdediging. En bovenal; ze houden het weer best aardig bij elkaar dit jaar, geen andere coach, geen ander systeem. Dus die gaan gewoon weer de schaal pakken.
Traore is misschien de betere voetballer van de 2, maar hij mag er eerst een paar in prikken.
Daarnaast weten ze bij PSV Luuk zoveel beter te bedienen.
pi_164758823
quote:
11s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:45 schreef Catch22- het volgende:
Dit jaar is gewoon even een opbouwjaar, volgend jaar knallen!!!
Overgangsjaargenot, het lijkt Feyenoord wel hier.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:46:30 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164758825
quote:
daar ging het toch niet over, dat die favoriet zijn lijkt me duidelijk
pi_164758894
Hebben we ze al binnen ja? #mooi.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_164758924
quote:
PSV heef na een aantal jaar flink lopen kloten inmiddels de afgelopen twee jaar een prima basis staan inderdaad. Bij Ajax is het geklooi eigenlijk jarenlang verhuld door wat landstitels en volstrekt risicoloos waarmee je in de eredivisie nog wel ver komt. Wat dat betreft zou eens een seizoen de 6e plek pakken niet eens zo erg zijn. Misschien dat er dan eens wat mensen wakker worden, al zal het ongetwijfeld op het bordje van Bosz worden geschoven zonder enige verdere zelfreflectie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164758962
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

PSV heef na een aantal jaar flink lopen kloten inmiddels de afgelopen twee jaar een prima basis staan inderdaad. Bij Ajax is het geklooi eigenlijk jarenlang verhuld door wat landstitels en volstrekt risicoloos waarmee je in de eredivisie nog wel ver komt. Wat dat betreft zou eens een seizoen de 6e plek pakken niet eens zo erg zijn. Misschien dat er dan eens wat mensen wakker worden, al zal het ongetwijfeld op het bordje van Bosz worden geschoven zonder enige verdere zelfreflectie.
Het wordt zo'n kip-ei verhaal vrees ik. Bosz wil op een bepaalde manier spelen, die an sich best des Ajax is, maar de resultaten zijn er niet, dus er moet iemand gestraft worden. Moet je dan Bosz straffen dat hij speelt met materiaal wat niet zo kan spelen, of moet je je directie straffen dat ze hem niet materiaal geven om 'zijn' speelstijl te faciliteren?
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:56:08 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759001
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het wordt zo'n kip-ei verhaal vrees ik. Bosz wil op een bepaalde manier spelen, die an sich best des Ajax is, maar de resultaten zijn er niet, dus er moet iemand gestraft worden. Moet je dan Bosz straffen dat hij speelt met materiaal wat niet zo kan spelen, of moet je je directie straffen dat ze hem niet materiaal geven om 'zijn' speelstijl te faciliteren?
Maar dit puntverlies heeft toch weinig met de speelstijl te maken?
pi_164759006
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zelfs Barca kan niet spelen zoals hij wil joh. Een goede coach laat zijn team voetballen naar hoe zij het beste uit de verf komen, niet andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2016 11:56:29 ]
pi_164759016
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar dit puntverlies heeft toch weinig met de speelstijl te maken?
Najah, met het materiaal, instelling, door kunnen pakken, dat soort kreten. En je kan je afvragen of je dat deels kan ondervangen door meer verdedigend te spelen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:57:52 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759040
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zelfs Barca kan niet spelen zoals hij wil joh. Een goede coach laat zijn team voetballen naar hoe zij het beste uit de verf komen, niet andersom.
en laat dat nou ook de filosofie van Cruijff zijn, altijd naar je spelers kijken en daar het beste team van maken
pi_164759069
Ajax heeft gewoon verzuimd om na 2 kampioenschappen afstand te nemen van een PSV en een Feyenoord door goede investeringen te doen. In plaats daarvan hield men de hand op de knip, holde de selectie uit en haalde men middelmaat en/of talentjes ervoor terug.

Overmars en consorten hadden beter naar Bayern Munchen kunnen kijken die succesvol een model hebben toegepast waarbij ze of de concurrentie leegkopen of flinke investeringen doen in gearriveerde spelers, aangevuld met talenten uit de eigen jeugd. Niet voor niets is Bayern lichtjaren verder dan alle andere clubs in Duitsland en halen ze jaar na jaar het kampioenschap met 2 vingers in de neus binnen.
pi_164759091
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

en laat dat nou ook de filosofie van Cruijff zijn, altijd naar je spelers kijken en daar het beste team van maken
Achterlijk gedoe.

Heb je de beste verdedigende back die we in Nederland hebben gezien de laatste jaren, laat je hem banken voor een centrale verdediger (die vervolgens ook gewoon in de fout gaat bij de 1-2).Met de reden dat je aanvallend wil voetballen. _O-

Ik vind helemaal mooi hoor, maar het is lachwekkend natuurlijk.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:00:10 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759097
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ajax heeft gewoon verzuimd om na 2 kampioenschappen afstand te nemen van een PSV en een Feyenoord door goede investeringen te doen. In plaats daarvan hield men de hand op de knip, holde de selectie uit en haalde men middelmaat en/of talentjes ervoor terug.

Overmars en consorten hadden beter naar Bayern Munchen kunnen kijken die succesvol een model hebben toegepast waarbij ze of de concurrentie leegkopen of flinke investeringen doen in gearriveerde spelers, aangevuld met talenten uit de eigen jeugd. Niet voor niets is Bayern lichtjaren verder dan alle andere clubs in Duitsland en halen ze jaar na jaar het kampioenschap met 2 vingers in de neus binnen.
Die situatie is niet te vergelijken, bij Bayern kunnen ze spelers houden, bij Ajax niet
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:05:29 #20
356891 Abed
hooggeleid
pi_164759186
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Achterlijk gedoe.

Heb je de beste verdedigende back die we in Nederland hebben gezien de laatste jaren, laat je hem banken voor een centrale verdediger (die vervolgens ook gewoon in de fout gaat bij de 1-2).Met de reden dat je aanvallend wil voetballen. _O-

Tsja, helemaal eens hiermee.
pi_164759190
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Achterlijk gedoe.

Ik kon de wedstrijd niet zien, maar het gaat in mijn ogen al mis bij het niet simpelweg maken van een goal of drie tegen een ploeg als Willem II, zeker als er binnen een minuut al ééntje inligt.
pi_164759199
Ik vind het lafjes om te spreken over een tussenjaar. Bosz heeft een nagenoeg complete selectie gekregen die vorig seizoen een ontzettend hoog puntenaantal wist te behalen.

Traore beschouw ik t.o.v. Milik vooralsnog als een vooruitgang. En Krul en Cillissen ontlopen elkaar ook weinig. De rest van het elftal heeft er minimaal een jaar Ajax1 op zitten en dus zou Bosz gewoon mee moeten doen om de titel.

Neemt niet weg dat Bosz van mij best 1,5 jaar de tijd mag krijgen, maar om nou te stellen dat Ajax dit jaar niet hoeft te presteren zonder verdere consequenties voor Bosz, vind ik veel te ver gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door JeanPaulBelmondo op 22-08-2016 12:12:55 ]
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_164759208
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die situatie is niet te vergelijken, bij Bayern kunnen ze spelers houden, bij Ajax niet
Voor die 6 miljoen die ze voor Singraven hadden betaald, hadden ze voor 2 jaar een bovenmatige speler kunnen betalen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_164759223
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

Dat eerste heb ik al jaren geroepen. Zonde te zien dat ik gelijk kreeg. 'Wij' werden 4x kampioen, speelden CL, en haalden een paar koekenbakkers a la Zimling en Duarte, terwijl PSV de Jong en later Guardado haalde, als niet-kampioen zijnde :')

HOE KAN DAT?
pi_164759233
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Das natuurlijk gelul van de bovenste plank. Goede prestaties == betere naam == betere spelers. En ja, dan hou je spelers echt wel iets langer vast.

Daarnaast heeft het vasthouden van spelers natuurlijk geen ene kut te maken met het wel of niet investeren in je elftal. Dat kan je gewoon doen, ongeacht hoeveel spelers er weggaan.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:08:29 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759243
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Voor die 6 miljoen die ze voor Singraven hadden betaald, hadden ze voor 2 jaar een bovenmatige speler kunnen betalen.
natuurlijk maar dan nog is de situatie niet te vergelijken met die van Bayern
pi_164759252
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik kon de wedstrijd niet zien, maar het gaat in mijn ogen al mis bij het niet simpelweg maken van een goal of drie tegen een ploeg als Willem II, zeker als er binnen een minuut al ééntje inligt.
Sterker nog, er werden helemaal geen kansen gecreeerd.
pi_164759253
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

als niet zijnde :')

:')
pi_164759260
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Lezen is een vak. Je kan prima het model van Bayern nabootsen in Nederland. Geen enkel bezwaar.
pi_164759266
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Mooi hé :7
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:11:35 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759291
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Das natuurlijk gelul van de bovenste plank. Goede prestaties == betere naam == betere spelers. En ja, dan hou je spelers echt wel iets langer vast.

Daarnaast heeft het vasthouden van spelers natuurlijk geen ene kut te maken met het wel of niet investeren in je elftal. Dat kan je gewoon doen, ongeacht hoeveel spelers er weggaan.
Ik blijf het een slechte vergelijking vinden maar dat je wel betere spelers kan halen voor het geld ben ik wel met je eens.

Ajax moet ook af van het idee dat je een team op kan bouwen, daar krijg je al jaren de tijd gewoon niet meer voor
pi_164759325
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik blijf het een slechte vergelijking vinden maar dat je wel betere spelers kan halen voor het geld ben ik wel met je eens.

Ajax moet ook af van het idee dat je een team op kan bouwen, daar krijg je al jaren de tijd gewoon niet meer voor
Een team opbouwen is lastiger, maar daarom is het zaak dat je spelers haalt die wat ouder zijn dan 19 en alleen gelden als talentvol, zodat ze er sneller staan. Als PSV iets heeft laten zien dan is het wel dat de kreet 'zulke spelers zijn onhaalbaar' hol en niet waar is.
pi_164759329
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

In Duitsland wonen 80 miljoen mensen, en in Nederland 17 miljoen. Commercieel gezien is een Nederlandse club sowieso kansloos.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_164759363
quote:

[..]

Nauwelijks. Je kunt presteren wat je wil maar als een jongen als Wijnaldum 4,5 miljoen(!) bij Newcastle kan verdienen, dan heb je simpelweg als PSV of Ajax zijnde geen schijn van kans om je sterspelers te behouden.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:16:50 #35
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_164759385
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lezen is een vak. Je kan prima het model van Bayern nabootsen in Nederland. Geen enkel bezwaar.
Buiten het feit dat Bayern nauwelijks spelers kwijtraakt als ze dat niet willen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:17:00 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759389
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

In Duitsland wonen 80 miljoen mensen, en in Nederland 17 miljoen. Commercieel gezien is een Nederlandse club sowieso kansloos.
Ook dat maar als je kijkt naar vorig jaar waarin ze zeiden dat alle spelers lange contracten hebben en er gebouwd wordt aan een team, je bent nog geen jaar verder en er vallen er al 2 weg, nu lijkt dat tijdelijk redelijk opgevangen maar kom dan niet met zulke verhalen
pi_164759409
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als ik de concurrentie leegkopen? Nee dat kan simpelweg niet. Janssen was onhaalbaar voor Ajax (i.t.t. Lewandowski voor Bayern). Daarnaast zijn alle topspelers van PSV en vermoedelijk ook Feyenoord niet haalbaar.
pi_164759412
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:16 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Buiten het feit dat Bayern nauwelijks spelers kwijtraakt als ze dat niet willen
Als Bayern een speler kwijtraakt hebben zij de mogelijkheden om een investering te doen waardoor het team er niet op achteruit gaat. Dat kan Ajax ook, gezien de 100 miljoen op de bank.
pi_164759426
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als Bayern een speler kwijtraakt hebben zij de mogelijkheden om een investering te doen waardoor het team er niet op achteruit gaat. Dat kan Ajax ook, gezien de 100 miljoen op de bank.
*130 inmiddels
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:19:51 #40
446803 Tagliano
pi_164759450
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Onzin. Bayern raakt geen spelers kwijt die ze niet kwijt willen (uitzonderingen daargelaten), dus die hoeven niet eens daarin te investeren: die zijn constant bezig met doorselecteren. Daarnaast is het voor Ajax een stuk moeilijker om een "nieuwe" Eriksen te halen, bijvoorbeeld
pi_164759608
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Onzin. Bayern raakt geen spelers kwijt die ze niet kwijt willen (uitzonderingen daargelaten), dus die hoeven niet eens daarin te investeren: die zijn constant bezig met doorselecteren. Daarnaast is het voor Ajax een stuk moeilijker om een "nieuwe" Eriksen te halen, bijvoorbeeld
Angsthazen scouting.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:29:11 #42
446803 Tagliano
pi_164759618
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Angsthazen scouting.
Hoe bedoel je?
pi_164759636
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat eerste heb ik al jaren geroepen. Zonde te zien dat ik gelijk kreeg. 'Wij' werden 4x kampioen, speelden CL, en haalden een paar koekenbakkers a la Zimling en Duarte, terwijl PSV de Jong en later Guardado haalde, als niet-kampioen zijnde :')

HOE KAN DAT?
Beleid. Er zit iemand die er de hele dag mee bezig is. Niet iemand die pas in actie komt als er wat verkocht wordt.
pi_164759684
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:29 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
10 matige spelers contracteren in de hoop dat iemand z'n kop boven het maaiveld uitsteekt. Of je koopt 2 (bewezen) toppers die het net niet bij de absolute top heb gered.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:33:43 #45
446803 Tagliano
pi_164759701
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

10 matige spelers contracteren in de hoop dat iemand z'n kop boven het maaiveld uitsteekt. Of je koopt 2 (bewezen) toppers die het net niet bij de absolute top heb gered.
Dat is een taak van de TD, niet van de scouting. Voor zover ik weet heeft de scouting best veel spelers aangeleverd (waaronder de door sommigen zo gewenste Ziyech)
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:34:16 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759713
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Beleid. Er zit iemand die er de hele dag mee bezig is. Niet iemand die pas in actie komt als er wat verkocht wordt.
Beleid? PSV is ook 7 jaar bezig geweest om dat voor elkaar te krijgen, als je beleid wilt vergelijken moet je dat over een langere periode doen, nogmaals ik verdedig Ajax hier niet want ik vind dat er genoeg zaken beter kunnen maar dit is ook wat te makkelijk.
pi_164759835
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is een taak van de TD, niet van de scouting. Voor zover ik weet heeft de scouting best veel spelers aangeleverd (waaronder de door sommigen zo gewenste Ziyech)
Stuk voor stuk miskopen. De laatste topper is Suaréz
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:41:53 #48
446803 Tagliano
pi_164759864
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Stuk voor stuk miskopen. De laatste topper is Suaréz
Ik probeer te zeggen dat de scouting als de ik stukjes van de journalisten mag geloven juist wel prima spelers aanbiedt, maar dat deze niet gehaald worden

Overigens is Suarez geen speler die je hoeft te scouten, dat had zelfs ik nog wel gezien
pi_164759944
Serge Gnabry moeten we oppikken als het niks met Bailey wordt.
pi_164760180
Ik hou er tegen beter weten in nog wel rekening mee, dat iig de spelers zondag al bij Rostov zaten in al hun jeugdigheid.
pi_164760249
quote:

[..]

_O- Blijf jij maar lekker kijken naar Bayern hoor.
pi_164760354
quote:
Milorad Mazic fluit woensdagavond het Europese duel Rostov - Ajax. De Servische scheidsrechter floot Ajax één keer eerder: een kleine twee jaar terug het uitduel van Ajax met Apoel Nicosia (1-1).
Nee, dat is die idioot die Van Rhijn hands dacht te zien maken en penalty gaf terwijl dat helemaal nergens op sloeg :r.
pi_164760361
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:02 schreef skysherrif het volgende:
Ik hou er tegen beter weten in nog wel rekening mee, dat iig de spelers zondag al bij Rostov zaten in al hun jeugdigheid.
Met het vertoonde spel maak ik me ernstig zorgen dat we gewoon de CL niet halen tegen de zwakste tegenstander in jaren.
pi_164760437
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Met het vertoonde spel maak ik me ernstig zorgen dat we gewoon de CL niet halen tegen de zwakste tegenstander in jaren.
Rostov > rapid wien

Alhoewel rostov wel erg zwak was in arena, lag meer aan ons dat we geen 3 0 wonnen daar
pi_164760499
Er gaat niemand meer bijkomen jongens, ik voel het gewoon :'( :'(
pi_164760562
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:21 schreef Ooku het volgende:
pi_164760621
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:21 schreef Ooku het volgende:
Sowieso nog wel een keeper.
Oh.
pi_164760711
"We gaan het doen met deze groep"

NACHTMERRIE.
pi_164760761
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
"We gaan het doen met deze groep"

NACHTMERRIE.
Maar jongens, we hebben weer 40 miljoen op de bankrekening bijgeschreven wat verdampt naar de aandeelhouders :'( :'( :'(
pi_164760836
Haha ja er zal nog wel een keeper komen. En misschien een Piazon vlak voor de deadline, omdat Bailey niet lukt. Nou feest....
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_164760859
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:34 schreef Ooku het volgende:

[..]

Maar jongens, we hebben weer 40 miljoen op de bankrekening bijgeschreven wat verdampt naar de aandeelhouders :'( :'( :'(
"Het seizoen is nu al geslaagd"

- Marc tegen de aandeelhouders.
pi_164760889
Ik mis Milik.
pi_164760964
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:37 schreef StevenHyde het volgende:
Haha ja er zal nog wel een keeper komen. En misschien een Piazon vlak voor de deadline, omdat Bailey niet lukt. Nou feest....
Piazon en Bosz konden het niet zo goed met elkaar vinden, dus dat lijkt me niet.
Oh.
pi_164760977
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Piazon en Bosz konden het niet zo goed met elkaar vinden, dus dat lijkt me niet.
Ah gelukkig maar ;)
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:54:50 #65
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164761160
https://www.ajaxshowtime.(...)#JfemdPh2sv1KZ7fc.97

Zowaar een goed stuk op Ajax Showtime
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:56:43 #66
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164761201
Ik vind het oprecht jammer dat de kritiek op Bosz begint toe te nemen.

Iedereen is er op voorhand wel mee eens dat hij tijd moet krijgen. Maar als de resultaten dan toch tegenvallend zijn is er toch paniek.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164761216
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:54 schreef Heeinz het volgende:

Wilde het net posten!

Zie ook de verwijzing naar De Corresponden wat ook interesant is om het spelletje Bosz beter te leren begrijpen:
https://decorrespondent.n(...)53532741715-18b0e3e1

Zo kan het ook, en alle #ExitBosz roepers mogen van mij een ban krijgen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:59:34 #68
446803 Tagliano
pi_164761275
quote:

Als die zelfs al kwaliteit gaan leveren is er toch nog veel mogelijk
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:01:02 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164761311
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat de kritiek op Bosz begint toe te nemen.

Iedereen is er op voorhand wel mee eens dat hij tijd moet krijgen. Maar als de resultaten dan toch tegenvallend zijn is er toch paniek.
ik erger me dood aan die achteraf interviews van de spelers die dan zeggen dat ze zich moeten schamen etc. Zorg dan dat het niet gebeurt.
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:04:56 #70
446803 Tagliano
pi_164761389
Ik ben even die reacties op Ajaxshowtime aan het doornemen, er wordt zelfs geroepen om Guardiola _O-
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:11:05 #71
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164761496
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik erger me dood aan die achteraf interviews van de spelers die dan zeggen dat ze zich moeten schamen etc. Zorg dan dat het niet gebeurt.
Tjah wat moeten ze anders zeggen? :P
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164761583
Snap ook niet dat mensen zeggen dat de nederlaag zaterdag te wijten was aan Bosz' speelstijl. Juist niet, want er gebeurde helemaal niks van wat Bosz wil zien.

Was gewoon een mentaliteitskwestie (en ja dat klinkt vaak als een slap argument, maar dat was in dit geval echt zo)
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:16:50 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164761605
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah wat moeten ze anders zeggen? :P
Het interesseert me niet wat ze zeggen, wel wat ze presteren
pi_164761651
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die spelersinterviews hoef je ook niet te kijken, want die braken alleen clichés uit. Het enige leuke is als een spontane jongen heeft gedebuteerd en gewoon fris antwoord.

Wil wel vaak de mening van de trainer horen.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:27:38 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164761805
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die spelersinterviews hoef je ook niet te kijken, want die braken alleen clichés uit. Het enige leuke is als een spontane jongen heeft gedebuteerd en gewoon fris antwoord.

Wil wel vaak de mening van de trainer horen.
helaas zijn dat ook clichémannetjes
pi_164762099
quote:

Ik vind het voornamelijk een hoop aannames en dooddoeners. Als spelers niet gemotiveerd zijn dan is het de taak van de trainer om daarin verandering te brengen.

Ik heb nog geen speler horen zeggen dat het onder Bosz te zwaar is. Bovendien word ik ook een beetje moe van dat gedweep alsof Bosz één of andere wonder trainer is met een niet eerder vertoonde en ontzettend ingewikkelde spelopvatting.

De Bosz dicipelen doen net alsof de Arena schreeuwt om zijn vertrek. Nu kom ik regelmatig bij Ajax maar ik heb nog niemand gehoord die op basis van de laatste wedstrijden van Bosz afwil.

Bosz gaat gewoon de tijd krijgen om Ajax naar zijn hand te zetten. Maar uiteindelijk dient hij met deze selectie gewoon mee te doen om het kampioenschap. De Boer kon dat ook en had vorig jaar een selectie die veel minder ver was.
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:55:18 #77
356891 Abed
hooggeleid
pi_164762202
De sfeer zit er weer lekker in hier.
Woensdag een makkie.
SPOILER
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:56:13 #78
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164762213
De Verlosser

Het is eindelijk weer TikkieTakka daar in Duivendrecht.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_164762266
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:56 schreef satecl het volgende:
De Verlosser
[ afbeelding ]

Het is eindelijk weer TikkieTakka daar in Duivendrecht.
Alleen willen de spelers niet. Die vonden het luie spel van De Boer wel best. :')
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:00:10 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_164762268
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:57 schreef marp0 het volgende:

[..]

Wilde het net posten!

Zie ook de verwijzing naar De Corresponden wat ook interesant is om het spelletje Bosz beter te leren begrijpen:
https://decorrespondent.n(...)53532741715-18b0e3e1

Zo kan het ook, en alle #ExitBosz roepers mogen van mij een ban krijgen.
Mooi stuk inderdaad. Net als die column.
Spelers hebben gewoon jaren lang achteruit gelopen en moeten nu ineens er vol in. Dat gaat wel even duren voordat je dat er in hebt.
Ik geloof ook niet zo dat er nog veel spelers bij moeten komen. Een creatieve middenvelder ben ik nog wel voor, maar ik geloof niet dat ze heel veel spelers kunnen kopen die beter zijn dan wat er nu staat. Spelers moeten gewoon doorkrijgen wat ze moeten doen en dan komt het vanzelf goed.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:01:51 #81
446803 Tagliano
pi_164762281
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mooi stuk inderdaad. Net als die column.
Spelers hebben gewoon jaren lang achteruit gelopen en moeten nu ineens er vol in. Dat gaat wel even duren voordat je dat er in hebt.
Ik geloof ook niet zo dat er nog veel spelers bij moeten komen. Een creatieve middenvelder ben ik nog wel voor, maar ik geloof niet dat ze heel veel spelers kunnen kopen die beter zijn dan wat er nu staat. Spelers moeten gewoon doorkrijgen wat ze moeten doen en dan komt het vanzelf goed.
Als ik naast de keeper voor één positie een speler zou moeten halen, zou dat linksback zijn denk ik. Linksbuiten kan ook wel een backup gebruiken en verder is het goed genoeg zo.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:02:58 #82
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164762286
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:48 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Ik vind het voornamelijk een hoop aannames en dooddoeners. Als spelers niet gemotiveerd zijn dan is het de taak van de trainer om daarin verandering te brengen.

Ik heb nog geen speler horen zeggen dat het onder Bosz te zwaar is. Bovendien word ik ook een beetje moe van dat gedweep alsof Bosz één of andere wonder trainer is met een niet eerder vertoonde en ontzettend ingewikkelde spelopvatting.

De Bosz dicipelen doen net alsof de Arena schreeuwt om zijn vertrek. Nu kom ik regelmatig bij Ajax maar ik heb nog niemand gehoord die op basis van de laatste wedstrijden van Bosz afwil.

Bosz gaat gewoon de tijd krijgen om Ajax naar zijn hand te zetten. Maar uiteindelijk dient hij met deze selectie gewoon mee te doen om het kampioenschap. De Boer kon dat ook en had vorig jaar een selectie die veel minder ver was.
Als ik het zo lees zijn een aantal spelers niet overtuigd van de speelwijze van Bosz, en als dat echt zo is dan moeten ze lekker opdonderen. Motivatie van spelers moet misschien deels van de trainer komen, maar toch vooral van de spelers zelf vind ik. Moet een trainer voor een wedstrijd tegen Willem II een miljoen keer zeggen dat ze moeten strijden voor elke meter, of moet een speler ook even nadenken over het salaris dat hij krijgt en de supporters die naar het stadion komen?

Bosz gaat het wel voor elkaar krijgen als de spelers daartoe bereid zijn denk ik, en als ik het allemaal goed begrijp zijn het toch de spelers die tegenstribbelen en niet de volle 100% geven en dat is toch een vrij kwalijke zaak
pi_164762360
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben even die reacties op Ajaxshowtime aan het doornemen, er wordt zelfs geroepen om Guardiola _O-
Ik ben die reactie niet tegengekomen. Je doelt vermoedelijk op iemand die de vergelijking maakt, maar dat is nogal iets anders dan 'roepen om Guardiola'.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:08:12 #84
446803 Tagliano
pi_164762373
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:07 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Ik ben die reactie niet tegengekomen. Je doelt vermoedelijk op iemand die de vergelijking maakt, maar dat is nogal iets anders dan 'roepen om Guardiola'.
Oh dan zal ik het wel verkeerd gelezen hebben. My bad, zoveel geef ik ook weer niet om die reacties :+
pi_164762389
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als ik het zo lees zijn een aantal spelers niet overtuigd van de speelwijze van Bosz, en als dat echt zo is dan moeten ze lekker opdonderen. Motivatie van spelers moet misschien deels van de trainer komen, maar toch vooral van de spelers zelf vind ik. Moet een trainer voor een wedstrijd tegen Willem II een miljoen keer zeggen dat ze moeten strijden voor elke meter, of moet een speler ook even nadenken over het salaris dat hij krijgt en de supporters die naar het stadion komen?

Bosz gaat het wel voor elkaar krijgen als de spelers daartoe bereid zijn denk ik, en als ik het allemaal goed begrijp zijn het toch de spelers die tegenstribbelen en niet de volle 100% geven en dat is toch een vrij kwalijke zaak
Het is een jonge selectie en om goed door te dringen heb je soms een verlengstuk nodig die dat even op zich neemt en een speler duidelijk maakt wat de trainer wilt zien. Ik zie Klaassen zoiets niet doen. Ik denk dat Bosz dat wel mist. Hij zit nu met allemaal jongetjes die net komen kijken, waarvan enkele die niet eens Nederlands spreken.

Uiteindelijk zal het kwartje wel vallen, maar het zal veel sneller gaan met een verlengstuk binnen het elftal.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_164762401
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wie stribbelt er dan tegen?

Natuurlijk moeten spelers 100% geven, maar als de trainer iets vraagt van de spelers dat zij op dit moment niet kunnen uitvoeren dan zal hij daar zijn tactiek op moeten aanpassen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:10:06 #87
446803 Tagliano
pi_164762408
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:09 schreef marp0 het volgende:

[..]

Het is een jonge selectie en om goed door te dringen heb je soms een verlengstuk nodig die dat even op zich neemt en een speler duidelijk maakt wat de trainer wilt zien. Ik zie Klaassen zoiets niet doen. Ik denk dat Bosz dat wel mist. Hij zit nu met allemaal jongetjes die net komen kijken, waarvan enkele die niet eens Nederlands spreken.

Uiteindelijk zal het kwartje wel vallen, maar het zal veel sneller gaan met een verlengstuk binnen het elftal.
Bij Vitesse is het eerste "verlengstuk" wat in me opkomt Kashia, en laat dat nou juist een van de spelers zijn die het het langst oneens was met Bosz
pi_164762451
Wel benieuwd welke spelers echt geklaagd hebben :')

Al kan je dat wel een beetje raden
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:13:14 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164762454
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:09 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Natuurlijk moeten spelers 100% geven, maar als de trainer iets vraagt van de spelers dat zij op dit moment niet kunnen uitvoeren dan zal hij daar zijn tactiek op moeten aanpassen.
Zulk makkelijk geleuter. Als je concessies doet aan je tactiek dan leren spelers het toch nooit?

Daarom moet Bosz ook tijd krijgen. Om zijn speelstijl erin te slijpen. En daar had het verlies tegen Willem 2 nog niet eens wat mee te maken.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:15:16 #90
446803 Tagliano
pi_164762485
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel benieuwd welke spelers echt geklaagd hebben :')

Al kan je dat wel een beetje raden
Veltman hintte er al in de voorbereiding op
pi_164762522
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zulk makkelijk geleuter. Als je concessies doet aan je tactiek dan leren spelers het toch nooit?

Daarom moet Bosz ook tijd krijgen. Om zijn speelstijl erin te slijpen. En daar had het verlies tegen Willem 2 nog niet eens wat mee te maken.
Hij krijgt toch ook de tijd? Maar uiteindelijk zullen er wel punten gepakt moeten worden. Als hij daarvoor consessies moet doen dan moet dat maar.

Als Bosz ervoor zorgt dat we dit jaar gewoon meedoen om het kampioenschap dan heeft hij minstens 2 jaar de mogelijkheid om het elftal naar zijn hand te zetten.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:28:11 #92
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164762680
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:09 schreef marp0 het volgende:

[..]

True, ik denk dat Bosz zoiets voor ogen heeft voor Klaassen/Gudelj maar dat loopt nou ook niet geweldig
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:29:30 #93
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164762702
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:09 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Wisten we maar wie er tegenstribbelde, hoop dat dat naar buiten komt. Ik kan me niet voorstellen dat Bosz te veel van de spelers vraagt trouwens, die begrijpt ook wel dat het niet ineens perfect kan zijn maar ik krijg ook weer niet de indruk dat alle spelers 100% gaan voor wat Bosz wil
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:29:52 #94
446803 Tagliano
pi_164762711
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

True, ik denk dat Bosz zoiets voor ogen heeft voor Klaassen/Gudelj maar dat loopt nou ook niet geweldig
Die moeten ook eerst even lekker ballen en dan pas de lijnen uitzetten
pi_164762766
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:15 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Veltman hintte er al in de voorbereiding op
Veltman, Klaassen, Gudelj zullen wel degene zijn met de kritiek.
Oh.
pi_164762777
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Veltman, Klaassen, Gudelj zullen wel degene zijn met de kritiek.
Waarom denk je dat?
pi_164762841
Wel bizar, Ajax speelt de beste eerste helft van het seizoen tegen Rostov en een aantal dagen later dramatisch tegen Willem II.

Het kan dus wel en hopelijk ziet de spelersgroep dat ook in.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:41:22 #98
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164762892
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:10 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Bij Vitesse is het eerste "verlengstuk" wat in me opkomt Kashia, en laat dat nou juist een van de spelers zijn die het het langst oneens was met Bosz
Ik geef je één naam: Theo Janssen
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:42:11 #99
446803 Tagliano
pi_164762902
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:41 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik geef je één naam: Theo Janssen
Ah ja, goeie :)

Misschien zou die het bij ons wel goed doen op 6, wat denk jij daarvan?
pi_164763039
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:38 schreef BobW het volgende:
Wel bizar, Ajax speelt de beste eerste helft van het seizoen tegen Rostov en een aantal dagen later dramatisch tegen Willem II.

Maar het kost zoveel moeite... ze moeten rennen... en aanbieden... zucht...
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:51:46 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164763084
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:34 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Die staan wel het hoogste in de hiërarchie binnen de selectie, dus zullen de meeste praatjes hebben. En Veltman onzeker met veel ruimte in zijn rug, en die andere twee voelden zich ook beter onder het resultaatvoetbal van Frank.

Verder weet ik niet wie er in de selectie echt zou moeten gaan zeiken, van de basisspelers.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:54:48 #103
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164763131
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:38 schreef BobW het volgende:

Misschien stelt dat Rostov ook geen fuck voor? Tevens speel je "slechts" gelijk, thuis.
Maar ik ben het met je eens dat Ajax erg goed speelde, vooral Younes vond ik erg goed. Maar misschien was die rechtsback van Rostov ruk? Ik vind het lastig om die wedstrijd te kwalificeren. Ajax speelde hoe dan ook super dominant, en creeerde veel.
Maar tegen de tegenstanders die wel te peilen zijn (competitie) was het niet echt groots zeg maar. Maar dat kan ook motivatie zijn.
Lastig allemaal.
pi_164763134
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/PSV/status/767720726862393344

Wat vinden we hiervan jongens? :{
Jullie gaan er alleen maar op achteruit. 3e beste spits in de selectie en op het middenveld kan 'ie niet.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:56:04 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164763154
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/PSV/status/767720726862393344

Wat vinden we hiervan jongens? :{
Sterkte Davy.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:56:56 #106
342627 tja77
pi_164763165
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:54 schreef Brammess het volgende:

[..]

Jullie gaan er alleen maar op achteruit. 3e beste spits in de selectie en op het middenveld kan 'ie niet.
Wie zegt dat hij überhaupt speelt?
Misschien gaat hij wel shinen in jong PSV.
pi_164763207
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:54 schreef Brammess het volgende:

[..]

Hoe gaan we er dan op achteruit als hij weinig speelt?
pi_164763341
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoe gaan we er dan op achteruit als hij weinig speelt?
Neem aan dat er ook een aardige som aanzit? Had PSV beter in een buitenspeler kunnen investeren.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:09:18 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164763383
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:54 schreef tja77 het volgende:

[..]

Misschien stelt dat Rostov ook geen fuck voor? Tevens speel je "slechts" gelijk, thuis.
Maar ik ben het met je eens dat Ajax erg goed speelde, vooral Younes vond ik erg goed. Maar misschien was die rechtsback van Rostov ruk? Ik vind het lastig om die wedstrijd te kwalificeren. Ajax speelde hoe dan ook super dominant, en creeerde veel.
Maar tegen de tegenstanders die wel te peilen zijn (competitie) was het niet echt groots zeg maar. Maar dat kan ook motivatie zijn.
Lastig allemaal.
Rostov is natuurlijk wel van een hoger niveau dan W2
pi_164763445
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die staan wel het hoogste in de hiërarchie binnen de selectie, dus zullen de meeste praatjes hebben. En Veltman onzeker met veel ruimte in zijn rug, en die andere twee voelden zich ook beter onder het resultaatvoetbal van Frank.

Verder weet ik niet wie er in de selectie echt zou moeten gaan zeiken, van de basisspelers.
Vind ik toch wat weinig voor een dergelijk beschuldiging.

En misschien (waarschijnlijk) zeikt er gewoon niemand.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:13:54 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164763487
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:12 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Vind ik toch wat weinig voor een dergelijk beschuldiging.

En misschien (waarschijnlijk) zeikt er gewoon niemand.
De bron is niet heel sterk zo zonder quotes natuurlijk, maar als er gezeik is binnen de selectie zijn het meestal wel degene die het "belangrijkst" zijn
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:28:26 #112
342627 tja77
pi_164763747
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Rostov is natuurlijk wel van een hoger niveau dan W2
Je zou idd zeggen dat de nummer 2 van Rusland stukken beter is dan Willem 2. Maar waarom speelde Ajax tegen die Russen zoveel beter dan? Omdat die Russen het wel best vonden? Of omdat Ajax er tegen die Russen vol inknalde? De sfeer was trouwens wel pico bello teggen Rostov, ik weet niet hoe dat afgelopen zaterdag was?
pi_164763753
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:06 schreef Brammess het volgende:

[..]

Neem aan dat er ook een aardige som aanzit? Had PSV beter in een buitenspeler kunnen investeren.
30% van zijn salaris

maandag 22 augustus 2016 @ 16:35:05 #114
356891 Abed
hooggeleid
pi_164763852
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

30% van zijn salaris

[ afbeelding ]
Wel een ratje hoor onze Siem :)
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:35:22 #115
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164763861
:r
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:35:55 #116
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_164763872
Ach leuk om Siem weer te zien spelen. En beter bij PSV dan bij Feyenoord
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:38:17 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164763926
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je zou idd zeggen dat de nummer 2 van Rusland stukken beter is dan Willem 2. Maar waarom speelde Ajax tegen die Russen zoveel beter dan? Omdat die Russen het wel best vonden? Of omdat Ajax er tegen die Russen vol inknalde? De sfeer was trouwens wel pico bello teggen Rostov, ik weet niet hoe dat afgelopen zaterdag was?
Het is een beetje een factor van alles. Sfeer, belang, aanvallende instelling tegen; Rostov wat druk uitnodigt met die verdedigende opstelling.

Weet je, ik kan me het ook nog wel indenken als je dan ineens tegen Willem 2 speelt. Woensdag is de wedstrijd van het seizoen. Het valt niet goed te praten, maar niemand jankt om Willem 2 als men zich woensdag wel weet te plaatsen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:39:09 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164763946
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

30% van zijn salaris

[ afbeelding ]
Staat hem wel beter dan het Ajax shirt, daar hoorde hij toch niet echt in.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:39:34 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164763951
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach leuk om Siem weer te zien spelen. En beter bij PSV dan bij Feyenoord
Ik denk niet dat hij veel gaat spelen.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:40:19 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164763966
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het is een beetje een factor van alles. Sfeer, belang, aanvallende instelling tegen; Rostov wat druk uitnodigt met die verdedigende opstelling.

Weet je, ik kan me het ook nog wel indenken als je dan ineens tegen Willem 2 speelt. Woensdag is de wedstrijd van het seizoen. Het valt niet goed te praten, maar niemand jankt om Willem 2 als men zich woensdag wel weet te plaatsen.
Ik zag de wedstrijd tegen Willem II ook als tussendoortje, keek meer uit naar woensdag. Snap best dat de spelers zo dachten, al is het niet professioneel natuurlijk.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:41:35 #121
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164763989
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zag de wedstrijd tegen Willem II ook als tussendoortje, keek meer uit naar woensdag. Snap best dat de spelers zo dachten, al is het niet professioneel natuurlijk.
Tuurlijk. Dan is 1-2 waardeloos maar valt wel door de vingers te zien, moet men woensdag wel een goede pot spelen en zich plaatsen.

Verwacht toch niet dat we de titel pakken.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:42:23 #122
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164764006
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dan is 1-2 waardeloos maar valt wel door de vingers te zien, moet men woensdag wel een goede pot spelen en zich plaatsen.

Verwacht toch niet dat we de titel pakken.
Als ze het woensdag niet redden krijgen ze wel de hoon over zich. En dat zal dan wel terecht zijn.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:44:08 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164764045
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als ze het woensdag niet redden krijgen ze wel de hoon over zich. En dat zal dan wel terecht zijn.
Verwacht wel een wereld van verschil ja. Je kunt niet zeggen dat ze zaterdag de ballen uit de broek hebben gelopen :P
pi_164764341
zo akelig stil bij ajax en verweij :'(
pi_164764476
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ajax wil JONGE spelers in haar etalage zetten. Het is business jongen
pi_164764484
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Je kunt niet zeggen dat ze zaterdag de ballen uit de broek hebben gelopen
Onzin. Ik heb schitterend voetbal gezien!

Dat is het nieuwe beleid ook. De punten zijn oninteressant.
pi_164764560
Selectie
Jasper Cillessen
Kenny Tete
Joël Veltman
Jairo Riedewald
Davinson Sánchez
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Sinkgraven
Bertrand Traoré
Davy Klaassen
Amin Younes
Heiko Westermann
Mateo Cassierra
Lasse Schöne
Andre Onana
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Donny van de Beek
Diederik Boer
Mitchell Dijks
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:18:39 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164764566
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:18 schreef Brammess het volgende:
Selectie
Jasper Cillessen
Kenny Tete
Joël Veltman
Jairo Riedewald
Davinson Sánchez
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Sinkgraven
Bertrand Traoré
Davy Klaassen
Amin Younes
Heiko Westermann
Mateo Cassierra
Lasse Schöne
Andre Onana
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Donny van de Beek
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Heikogod
Oh.
pi_164764568
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:11 schreef riazop het volgende:

[..]

Ajax wil JONGE spelers in haar etalage zetten. Het is business jongen
Ga naar Ajaxshowtime, het is je plafond.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:22:52 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_164764626
Weer geen Vaclav Cerny godverdomme
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:23:26 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164764636
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
En geen Nouri ;(
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:24:24 #132
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_164764645
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En geen Nouri ;(
Als het niet lukt in 70e minuut lekker Cassierra laten invallen voor Younes

maandag 22 augustus 2016 @ 17:25:34 #133
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164764663
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als het niet lukt in 70e minuut lekker Cassierra laten invallen voor Younes

Kansloze gedoe met die spitsen en middenvelders op de flanken.

Buitenspeler zijn is een specialisme bij uitstek.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:33:46 #134
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164764792
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:12 schreef riazop het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb schitterend voetbal gezien!

Dat is het nieuwe beleid ook. De punten zijn oninteressant.
Okeeeeeejj
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:34:53 #135
446803 Tagliano
pi_164764816
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En geen Nouri ;(
Hopelijk is het een schrale troost dat ze samen met De Jong meedoen vanavond in de JL
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:35:55 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164764834
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:34 schreef Tagliano het volgende:

[..]

[..]

Hopelijk is het een schrale troost dat ze samen met De Jong meedoen vanavond in de JL
Dat wordt vast niet live uitgezonden.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:36:52 #137
356891 Abed
hooggeleid
pi_164764861
Wat heeft Bosz tegen Cernygod.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:38:39 #138
446803 Tagliano
pi_164764896
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat wordt vast niet live uitgezonden.
Niet in zijn geheel, nee. Wel schakelkanaal
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:39:06 #139
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164764900
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kansloze gedoe met die spitsen en middenvelders op de flanken.

Buitenspeler zijn is een specialisme bij uitstek.
Ik kan geen ander argument verzinnen voor Cassiera op de flank dan een defensieve. Maar tevens moet er dan echt wel iets schorten aan Cerny. Bosz is niet zo'n trainer die zulke jongens zomaar thuis laat.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:41:11 #140
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164764941
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:38 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Niet in zijn geheel, nee. Wel schakelkanaal
ja dat is een stuk minder, zie je alleen de kools.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:43:35 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164765007
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik kan geen ander argument verzinnen voor Cassiera op de flank dan een defensieve. Maar tevens moet er dan echt wel iets schorten aan Cerny. Bosz is niet zo'n trainer die zulke jongens zomaar thuis laat.
Die reden zal zijn dat Cerny niet overtuigend was in de voorbereiding en dat Bosz hem dan nog niet klaar acht.

Maar in dat geval is die buitenspeler erbij echt pure noodzaak
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:48:09 #142
342627 tja77
pi_164765159
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Eensch

Je zag vorig seizoen hetzelfde bij PSV. Tegen ploegen uit de Champions League werd er stukken beter gevoetbalt dan tegen ploegen uit het rechterrijtje van de competitie. Stukje beleving, sfeer, motivatie e.d.
Ik denk ook dat Ajax daar in Rusland ook gewoon gaat winnen, als je thuis 3 klasses beter bent, ben je dat uit nog steeds minimaal 1-2 klasses.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:50:44 #143
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164765226
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Eensch

Je zag vorig seizoen hetzelfde bij PSV. Tegen ploegen uit de Champions League werd er stukken beter gevoetbalt dan tegen ploegen uit het rechterrijtje van de competitie. Stukje beleving, sfeer, motivatie e.d.
Ik denk ook dat Ajax daar in Rusland ook gewoon gaat winnen, als je thuis 3 klasses beter bent, ben je dat uit nog steeds minimaal 1-2 klasses.
Mogen onze aanvallers wel scherp zijn voor de goal, anders moet het weer van Klaassen komen.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:54:36 #144
342627 tja77
pi_164765300
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mogen onze aanvallers wel scherp zijn voor de goal, anders moet het weer van Klaassen komen.
Traoré is een potentiele topspits, die had thuis tegen die Russen een paar hele goede acties, maar wat pech in de afronding.
Als Younes weer zo speelt als dinsdag, dan zal er echt wel gescoord worden.
Ik geloof nooit dat die Russen de 0 zullen houden, ze zullen het proberen, en loeren op de counter.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:56:58 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164765341
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:54 schreef tja77 het volgende:

[..]

Traoré is een potentiele topspits, die had thuis tegen die Russen een paar hele goede acties, maar wat pech in de afronding.
Als Younes weer zo speelt als dinsdag, dan zal er echt wel gescoord worden.
Ik geloof nooit dat die Russen de 0 zullen houden, ze zullen het proberen, en loeren op de counter.
Goede acties had hij wel, maar bij de afronding was het een stuk minder overtuigend.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:58:20 #146
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164765367
quote:
Ajax heeft na drie speelrondes in de eredivisie al een achterstand van vijf punten op landskampioen PSV en aartsrivaal Feyenoord. Peter Bosz vindt dat de spelers zijn tactische plannen te langzaam oppikken.

"Met de manier waarop we spelen is het zo dat fouten meteen worden afgestraft", aldus Bosz, doelend op het puntenverlies tegen Roda JC en Willem II. "We willen aanvallend spelen en geven daardoor ruimte weg. Dan moet de veldbezetting goed zijn en dat is nog niet zo. We hadden verder moeten zijn."

Ook in balbezit gaat het bij Ajax nog niet zoals Bosz wil. "We doen een heleboel slecht. Het duurt bijvoorbeeld veel te lang voor de bal voorin is. We spelen veel te vaak breed en terug, maar dat heeft natuurlijk oorzaken. De jongen aan de bal krijgt verwijten als hij de bal terugspeelt, maar als hij voorin geen afspeelmogelijkheden heeft, ligt het natuurlijk aan de veldbezetting."

Niet alleen tactisch faalde Ajax de afgelopen wedstrijden in de ogen van Bos. "Ik heb begrip voor het feit dat zaken anders zijn dan andere jaren en dat het even tijd nodig heeft voordat de spelers precies weten wat ik bedoel. Maar hard werken kunnen we altijd. Onze jonge jongens moeten in staat zijn om twee wedstrijden in één week volle bak te gaan. Als je daar naar kijkt, vind ik wel dat ik ze iets kwalijk mag nemen."
Peter _O_
pi_164765376
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Eensch

Dat hoeft niet zie Heracles :'( En die waren thuis wel 5 klasse beter. Ik denk dat Ajax ook wel doorgaat trouwens
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:01:58 #148
342627 tja77
pi_164765440
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Goede acties had hij wel, maar bij de afronding was het een stuk minder overtuigend.
Traoré klapt er dit seizoen nog behoorlijk wat in denk ik. Leuke spits, heel erg doelgericht, fysiek en kopsterk. Zonder blessures 20-25 treffers.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:02:32 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164765446
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:58 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Peter _O_
Dat krijg je met die laffe spelers.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:03:10 #150
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164765461
Als we maar niet weer lekker naïef gaan aanvallen en gebrekkig verdedigen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:03:21 #151
342627 tja77
pi_164765465
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat hoeft niet zie Heracles :'( En die waren thuis wel 5 klasse beter. Ik denk dat Ajax ook wel doorgaat trouwens
Heracles ja, wat een deceptie was dat...
-O-
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:03:44 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164765473
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Traoré klapt er dit seizoen nog behoorlijk wat in denk ik. Leuke spits, heel erg doelgericht, fysiek en kopsterk. Zonder blessures 20-25 treffers.
Zeker, maar hij mag wel snel zijn eerste gaan maken. Anders kan dat heel lang tegen gaan werken in het koppie.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:04:17 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164765484
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:03 schreef Smoofie het volgende:
Als we maar niet weer lekker naïef gaan aanvallen en gebrekkig verdedigen.
Als we daardoor met 7-4 winnen vind ik het prima
Oh.
pi_164765506
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Heracles ja, wat een deceptie was dat...
-O-
Doodzonde, maarja typisch Nederlands wel. :'(
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:07:31 #155
342627 tja77
pi_164765550
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zeker, maar hij mag wel snel zijn eerste gaan maken. Anders kan dat heel lang tegen gaan werken in het koppie.
Zal wel goedkomen, ik vond zijn invalbeurten bij Chelsea ook al indrukwekkend. Baalde ook dat hij naar Ajax ging eerlijk gezegd.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:08:21 #156
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164765563
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als we daardoor met 7-4 winnen vind ik het prima
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_164765596
Interview van Bosz net gezien op AjaxTV over gisteren. Goede teksten weer, hopelijk nog wat aankopen dan moet het wel goed komen. Hoop zo voor hem dat we woensdag winnen. Zou voor iedereen wat lucht geven.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:09:54 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164765599
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:07 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zal wel goedkomen, ik vond zijn invalbeurten bij Chelsea ook al indrukwekkend. Baalde ook dat hij naar Ajax ging eerlijk gezegd.
Je kan zeker zien dat hij kan voetballen, woensdag mooi tijd voor een hattrick.
Oh.
pi_164765653
JanVertonghen twitterde op maandag 22-08-2016 om 18:11:37 Siem heeft het respectvol en fair gespeeld! Hij is een liefhebber en wil gewoon voetballen! Veel succes vriend! (Maar ook weer niet te veel) reageer retweet
_O_
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:29:38 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164765964
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:12 schreef Brammess het volgende:
JanVertonghen twitterde op maandag 22-08-2016 om 18:11:37 Siem heeft het respectvol en fair gespeeld! Hij is een liefhebber en wil gewoon voetballen! Veel succes vriend! (Maar ook weer niet te veel) reageer retweet
_O_
Als Jan het maar niet flikt, die moet over een paar jaar terug naar Ajax. Samen met Suarez dan _O_
quote:
Ik vind het best leuk hoe open Ajax tegenwoordig is met dit soort filmpjes. Gewoon lekker over de tactiek praten, en vaak ook met interviews over spelers waar ze geïnteresseerd in zijn.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:30:28 #162
446803 Tagliano
pi_164765980
Ik vind het wel fijn dat ook Bosz ziet dat het nog lang niet goed is en dat zijn commentaar ook gewoon realistisch is
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:44:21 #163
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164766321
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ook Bosz ziet dat het nog lang niet goed is en dat zijn commentaar ook gewoon realistisch is
Zou wat zijn als hij al tevreden was met het huidige spel.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:45:12 #164
446803 Tagliano
pi_164766338
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou wat zijn als hij al tevreden was met het huidige spel.
Je weet het maar nooit met Ajaxtrainers
pi_164766343
quote:
Je weet ook gewoon dat je onder Frank moest aanhoren van "Dan moet de bal goed vallen" "Initatief nemen" "We domineerde" "Dan speel je tegen een muur"
pi_164766370
quote:
Wat moet hij dan zeggen. Het gaat lekker
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:46:42 #167
446803 Tagliano
pi_164766378
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:45 schreef Brammess het volgende:

[..]

Je weet ook gewoon dat je onder Frank moest aanhoren van "Dan moet de bal goed vallen" "Initatief nemen" "We domineerde" "Dan speel je tegen een muur"
"We missen een type Messi"
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:46:52 #168
446803 Tagliano
pi_164766385
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat Brammess zegt
  Forum Admin maandag 22 augustus 2016 @ 18:46:57 #169
35723 crew  GGMM
pi_164766388
quote:
Als hij zou zeggen dat het nu goed is zou hij in een dwangbuis afgevoerd moeten worden.

En realistisch commentaar vind ik niet "Ja, de motivatie was gewoon niet goed!!".

Nee lul, jouw tactiek is kut.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:47:14 #170
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164766399
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:45 schreef Brammess het volgende:

[..]

Om te voetballen heb je twee teams nodig _O-
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:47:46 #171
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164766411
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als hij zou zeggen dat het nu goed is zou hij in een dwangbuis afgevoerd moeten worden.

En realistisch commentaar vind ik niet "Ja, de motivatie was gewoon niet goed!!".

Nee lul, jouw tactiek is kut.
Volgens mij ben jij geen fan van Bosz.
Oh.
pi_164766423
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:47 schreef Sked het volgende:

[..]

Om te voetballen heb je twee teams nodig _O-
Dat is ook een klassieker ja, die Tag postte ook.

wat ben ik blij dat we van dat bonk verdriet af zijn.
  Forum Admin maandag 22 augustus 2016 @ 18:48:32 #173
35723 crew  GGMM
pi_164766435
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij geen fan van Bosz.
Dat klopt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:48:40 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164766436
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:

[..]

Dat is ook een klassieker ja, die Tag postte ook.

wat ben ik blij dat we van dat bonk verdriet af zijn.
Ik ga er wel van genieten als hij deze onzin zo uitkraamt bij Inter.

Dan ligt hij er na twee maanden uit.
Oh.
pi_164766441
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Pak er een willekeurig interview van Frank bij na de zoveelste zaadpot.
pi_164766452
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Pak er een willekeurig interview van Frank bij na de zoveelste zaadpot.
Die neemt ook niemand meer serieus.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:50:56 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164766505
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat klopt.
En dat was je wel van Frank?
Oh.
  Forum Admin maandag 22 augustus 2016 @ 18:53:19 #178
35723 crew  GGMM
pi_164766570
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En dat was je wel van Frank?
'Fan' is een groot woord, tactisch ook absoluut niet sterk. Als ik denk aan de wissel dat Van der Hoorn er in kwam tegen De Graafschap moet ik weer huilen, maar ik vind niet dat hij na 4 keer kampioen te worden de haat verdiende die hij uiteindelijk heeft gekregen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164766658
Uiteindelijk heeft Bosz het nog overal op de rit gekregen dus daar hou ik me maar aan vast. Denk alleen wel dat je dit seizoen voor plek 2 speelt. PSV is helaas een paar stappen verder nu.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:57:02 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164766664
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

'Fan' is een groot woord, tactisch ook absoluut niet sterk. Als ik denk aan de wissel dat Van der Hoorn er in kwam tegen De Graafschap moet ik weer huilen, maar ik vind niet dat hij na 4 keer kampioen te worden de haat verdiende die hij uiteindelijk heeft gekregen.
Maar wat staat je tegen aan Bosz? Geen fan van zijn aanvallende tactiek?
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:57:49 #181
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164766678
Verschil tussen Bosz en Frank is wel het daadwerkelijk tactisch duiden waar wat fout gaat. Frank was er vaak gewoon ziek van, en gaf aan hoe moeilijk het voetballen was.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:02:03 #182
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164766812
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Verschil tussen Bosz en Frank is wel het daadwerkelijk tactisch duiden waar wat fout gaat. Frank was er vaak gewoon ziek van, en gaf aan hoe moeilijk het voetballen was.
Frank had Messi nodig ja anders lukte het niet tegen Heracles
RED ONS HENNIEGOD
pi_164766929
Jan Vertonghengod _O_.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:08:12 #184
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164767009
Frank was tactisch gezien alleen verdedigend nog aardig. Qua aanvallende ideeën was hij te beperkt.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:09:48 #185
342627 tja77
pi_164767084
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank was tactisch gezien alleen verdedigend nog aardig. Qua aanvallende ideeën was hij te beperkt.
Wat hij geflikt heeft met die selectie jaar in jaar uit is gewoon knap. Het oogde voor geen meter, maar hij won wel prijzen.
pi_164767117
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een onzin man. Frank was op alle fronten geweldig voor Ajax. Of ben je nu helemaal door het dolle van Ajax' aanvallende spel? Lekker aanvallen maar eigenlijk geen kans kunnen creëren. Geweldige tactiek
pi_164767170
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:09 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat hij geflikt heeft met die selectie jaar in jaar uit is gewoon knap. Het oogde voor geen meter, maar hij won wel prijzen.
Ik ben het zeker met je eens dat hij absoluut het maximale uit z'n selecties heeft gehaald. Zelfs in de CL was het af en toe gewoon wat onfortuinlijk en had er met een beetje geluk nog wel iets meer in gezeten. Het was alleen niet om aan te zien.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:11:58 #188
446803 Tagliano
pi_164767178
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat een onzin man. Frank was op alle fronten geweldig voor Ajax. Of ben je nu helemaal door het dolle van Ajax' aanvallende spel? Lekker aanvallen maar eigenlijk geen kans kunnen creëren. Geweldige tactiek
Volgens jou mag je niks over clubs zeggen als je niet in het stadion was die wedstrijd. Dus.
  Forum Admin maandag 22 augustus 2016 @ 19:13:07 #189
35723 crew  GGMM
pi_164767205
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar wat staat je tegen aan Bosz? Geen fan van zijn aanvallende tactiek?
Nou ja, aanvallende.

Zoveel creëren we niet toch? We stonden vanaf de 32ste minuut achter. Hoeveel schoten op goal hebben we nou gehad de 2e helft tegen Willem II?

SPOILER
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164767219
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:11 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Volgens jou mag je niks over clubs zeggen als je niet in het stadion was die wedstrijd. Dus.
Jaja blijf nou maar zo dom doen. Kut kliekje hier. Iedereen God noemen en lekker de halve wedstrijd op Fok zitten te typen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:14:08 #191
446803 Tagliano
pi_164767242
quote:
18s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Jaja blijf nou maar zo dom doen. Kut kliekje hier. Iedereen God noemen en lekker de halve wedstrijd op Fok zitten te typen.
Kijk, dat wilde ik even horen, dank :)
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:14:43 #192
342627 tja77
pi_164767260
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben het zeker met je eens dat hij absoluut het maximale uit z'n selecties heeft gehaald. Zelfs in de CL was het af en toe gewoon wat onfortuinlijk en had er met een beetje geluk nog wel iets meer in gezeten. Het was alleen niet om aan te zien.
Ik vond het zeker in Europese wedstrijden vaak echt niet slecht ogen. Juist tegen de kleinere ploegen in de competitie was het slaapverwekkend. En ja, tuurlijk had Ajax dikwijls een kutloting, maar daar verander je niks aan. Maar tegen City en Barca werd behoorlijk goed gespeeld.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:15:26 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164767282
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat was Frank zijn tactiek. Toen schoten we 1x op doel in drie wedstrijden.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:16:24 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164767314
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:09 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik bedank hem hartelijk voor de kampioenschappen, maar als je kijkt naar de puntenaantallen zie je dat het nooit boven de 80 punten kwam (alleen vorig jaar). Dus toen PSV eindelijk ook normaal ging presteren werden we meteen geen kampioen.

Dat laatste kampioensjaar sloeg bijvoorbeeld toch nergens meer op.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:17:34 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164767350
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nou ja, aanvallende.

Zoveel creëren we niet toch? We stonden vanaf de 32ste minuut achter. Hoeveel schoten op goal hebben we nou gehad de 2e helft tegen Willem II?

SPOILER
Om zijn werk op basis van die wedstrijd te beoordelen vind ik wat opportunistisch. Natuurlijk was dat slecht, maar dat lag gewoon aan dat de spelers al met het hoofd bij Rostov zaten. Dan heeft Bosz wel gefaald met ze op scherp zetten, maar het lag niet echt aan zijn tactiek.
Oh.
pi_164767419
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij veel gaat spelen.
Ben er ook bang voor.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:22:09 #197
342627 tja77
pi_164767511
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik bedank hem hartelijk voor de kampioenschappen, maar als je kijkt naar de puntenaantallen zie je dat het nooit boven de 80 punten kwam (alleen vorig jaar). Dus toen PSV eindelijk ook normaal ging presteren werden we meteen geen kampioen.

Dat laatste kampioensjaar sloeg bijvoorbeeld toch nergens meer op.
PSV is een aantal kampioenschappen misgelopen door mannen als Zanka, Manolev, Derijck, Marcelo en Tamata. Nu is het verdedigend nog niet super, maar wel 1,5 klasse beter.
Mede daarom snapte ik de keuze van Ajax voor Westermann niet.
  Forum Admin maandag 22 augustus 2016 @ 19:22:11 #198
35723 crew  GGMM
pi_164767512
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Om zijn werk op basis van die wedstrijd te beoordelen vind ik wat opportunistisch
Op basis van alle wedstrijden in de Eredivisie tot nu toe.
quote:
maar dat lag gewoon aan dat de spelers al met het hoofd bij Rostov zaten.
Hoe naïef O+
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164767570
quote:

[..]

maar dat lag gewoon aan dat de spelers al met het hoofd bij Rostov zaten.
:') dat is wel heel simpel gedacht
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:24:18 #200
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164767584
quote:

[..]

Om zijn werk op basis van die wedstrijd te beoordelen vind ik wat opportunistisch. Natuurlijk was dat slecht, maar dat lag gewoon aan dat de spelers al met het hoofd bij Rostov zaten. Dan heeft Bosz wel gefaald met ze op scherp zetten, maar het lag niet echt aan zijn tactiek.
''Al met het hoofd bij Rostov '' En nog steeds verliezen van Willem 2
Je zegt dus eigenlijk dat ze kwalitatief erg armoedig zijn . Klopt trouwens btw
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:25:37 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164767643
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

PSV is een aantal kampioenschappen misgelopen door mannen als Zanka, Manolev, Derijck, Marcelo en Tamata. Nu is het verdedigend nog niet super, maar wel 1,5 klasse beter.
Mede daarom snapte ik de keuze van Ajax voor Westermann niet.
Niemand snapt die keuze.
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op basis van alle wedstrijden in de Eredivisie tot nu toe.

[..]

Hoe naïef O+
Muah tegen Sparta was het gewoon prima, en de eerste helft tegen Roda ook. Dat ze de tweede helft wegzakten is wel typisch Ajax.

Dat heeft niks met naïef te maken maar gewoon kijken naar het spel. Waar ze in de wedstrijden ervoor gewoon vol druk gingen zetten gebeurde dat niet tegen Willem II en vervielen ze in het Frank de Boer systeem, doordat ze dachten er al te waren.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:26:33 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164767677
quote:
9s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

''Al met het hoofd bij Rostov '' En nog steeds verliezen van Willem 2
Je zegt dus eigenlijk dat ze kwalitatief erg armoedig zijn . Klopt trouwens btw
Ja dit Ajax kan geen wedstrijd zomaar uitspelen op 50/60% dan ga je meteen de pottenbak in. Ze moeten gewoon gefocust zijn.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:27:18 #203
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164767703
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dit Ajax kan geen wedstrijd zomaar uitspelen op 50/60% dan ga je meteen de pottenbak in. Ze moeten gewoon gefocust zijn.
Subtopper Ajax klinkt dan ook wel aardig
RED ONS HENNIEGOD
pi_164767712
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niemand snapt die keuze.

[..]

Muah tegen Sparta was het gewoon prima, en de eerste helft tegen Roda ook. Dat ze de tweede helft wegzakten is wel typisch Ajax.

Dat heeft niks met naïef te maken maar gewoon kijken naar het spel. Waar ze in de wedstrijden ervoor gewoon vol druk gingen zetten gebeurde dat niet tegen Willem II en vervielen ze in het Frank de Boer systeem, doordat ze dachten er al te waren.
Hoe kan je na een half uur met 1-2 achter denken dat je er bent? En niemand kon ze in de rust even zeggen dat dit toch wel echt hele belangrijke punten zijn voor het kampioenschap?
  Forum Admin maandag 22 augustus 2016 @ 19:27:55 #205
35723 crew  GGMM
pi_164767734
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe kan je na een half uur met 1-2 achter denken dat je er bent? En niemand kon ze in de rust even zeggen dat dit toch wel echt hele belangrijke punten zijn voor het kampioenschap?
Nou ja dat dus.

Wat een onzin zeg. _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:30:40 #206
342627 tja77
pi_164767838
quote:

[..]

Je hoeft een selectie niet te vertellen dat de belangrijkste wedstrijd van het seizoen de volgende wedstrijd is.
Juist door puntenverlies tegen ploegen als Willem 2 en Roda, zorg je er met wat pech voor dat je volgend seizoen WEER voorronde CL moet spelen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:30:45 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164767842
Ik vind het vrij humoristisch hoe volgens sommigen alles nog de schuld is van Frank de Boer. Alsof Bosz voetbal van een hele andere planeet wil spelen ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 22 augustus 2016 @ 19:31:52 #208
35723 crew  GGMM
pi_164767881
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:30 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vrij humoristisch hoe volgens sommigen alles nog de schuld is van Frank de Boer. Alsof Bosz voetbal van een hele andere planeet wil spelen ofzo.
Het duurt gewoon minimaal een half jaar voordat de propaganda van De Boer uit hun systeem is. Die heeft de spelers allemaal gehersenspoeld joh.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:32:06 #209
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164767887
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Toen zaten heel veel spelers al totaal niet meer in de wedstrijd en konden ze het ook niet meer omdraaien met een beslissende actie.
Oh.
  Forum Admin maandag 22 augustus 2016 @ 19:32:53 #210
35723 crew  GGMM
pi_164767908
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Toen zaten heel veel spelers al totaal niet meer in de wedstrijd en konden ze het ook niet meer omdraaien met een beslissende actie.
Dat is dan vrij zielig tegen Willem II.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:34:43 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164767959
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je hoeft een selectie niet te vertellen dat de belangrijkste wedstrijd van het seizoen de volgende wedstrijd is.
Juist door puntenverlies tegen ploegen als Willem 2 en Roda, zorg je er met wat pech voor dat je volgend seizoen WEER voorronde CL moet spelen.
Het was ook schandalig hoe ze zich te kijk lieten zetten door Willem II, maar er zijn wel verklaringen voor.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:34:56 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164767965
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is dan vrij zielig tegen Willem II.
Dat ben ik met je eens.
Oh.
pi_164768025
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het was ook schandalig hoe ze zich te kijk lieten zetten door Willem II, maar er zijn wel verklaringen voor.
Dat Willem II zich goed versterkt heeft met o.a. lachman? Of dat Willem II ook wel wat mazzel had. 2x schieten op goal en beide raak? :9
pi_164768034
quote:
17s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat Willem II zich goed versterkt heeft met o.a. lachman? Of dat Willem II ook wel wat mazzel had. 2x schieten op goal en beide raak? :9
Nee, vanwege hun geweldige keeper natuurlijk.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:37:54 #215
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164768043
quote:

[..]

Dat jonge ploegen extreem wisselvallig zijn en dus de ene keer goed (tegen Rostov) en de andere keer compleet bagger.
Oh.
pi_164768044
quote:

[..]

Lachman kan er niet veel van, dus dat lijkt me niet.
  Forum Admin maandag 22 augustus 2016 @ 19:38:12 #217
35723 crew  GGMM
pi_164768051
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:37 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Bedankt Tom.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164768077
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt Tom.
Graag gedaan Rene.
pi_164768099
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:37 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik vond hem best een sterke indruk maken. Vooral op het eind van de wedstrijd verstoorde hij de meeste aanvallen van Ajax echt prima.

Maar je bent natuurlijk ook al snel een verbetering bij Willem II als het om de verdediging gaat. :')
pi_164768128
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:37 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nee, vanwege hun geweldige keeper natuurlijk.
Kopen? Jullie zoeken nog iets nieuws toch?
pi_164768139
quote:
11s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kopen? Jullie zoeken nog iets nieuws toch?
Nee, graag huren.
pi_164768374
quote:
Dat idee krijg ik ook wel hier :D
pi_164768824
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook wel hier :D
Wat een debiele reactie.
pi_164769167
quote:
Precies dit inderdaad, heel vermoeiend.

Sowieso vind ik dat we als Ajacieden in het algemeen wel iets meer respect mogen hebben voor wat bepaalde mensen voor onze club hebben betekend. Ik snap die sneren naar Siem de Jong of Frank de Boer dan ook niet zo.
pi_164769199
Jong Ajax _O_ Spelen zo makkelijk.
pi_164769241
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wat een debiele reactie.
Je grappen zijn wel eens leuker geweest.
pi_164769475
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Jong Ajax _O_ Spelen zo makkelijk.
Daar winnen we straks de CL mee of niet Jordi?
pi_164770203
Ajax wordt afgeslacht bij VI. Terecht, overigens.
pi_164770230
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik neem de mening van die parasieten qua voetbalmening niet echt serieus.
pi_164770356
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Goed om te weten
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:04:12 #231
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_164770442
Weer goal van Appiegod Nouri

BOSZ WAKKER WORDEN

https://twitter.com/ajaxdailydotcom/status/767790172620591104
pi_164770527
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

BOSZ WAKKER WORDEN
Gewoon dat hele team opstellen _O_
Is toch een tussenjaar
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:10:43 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164770643
Heerlijk hoe Derksen zich aansluit bij zijn boezemvriend van Hanegem. Feyenoord doet het redelijk dus dan maar zeiken op Bosz.

Juist, diezelfde Bosz die ervoor zorgde dat Willem op kon rotten bij Feyenoord als trainer.

En dan met droge ogen beweren dat je geen boter op je hoofd hebt als Derksen zijnde. :')

Peter is geen lange periode bij Ajax gegeven dus. Duurt niet lang voordat de publieke opinie gaat meelullen met farizeeërs als Johan Derksen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:16:45 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164770820
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

BOSZ WAKKER WORDEN

https://twitter.com/ajaxdailydotcom/status/767790172620591104
Goed passje ook
Oh.
pi_164770840
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Heerlijk hoe Derksen zich aansluit bij zijn boezemvriend van Hanegem. Feyenoord doet het redelijk dus dan maar zeiken op Bosz.

Juist, diezelfde Bosz die ervoor zorgde dat Willem op kon rotten bij Feyenoord als trainer.

En dan met droge ogen beweren dat je geen boter op je hoofd hebt als Derksen zijnde. :')

Peter is geen lange periode bij Ajax gegeven dus. Duurt niet lang voordat de publieke opinie gaat meelullen met farizeeërs als Johan Derksen.
Calimero :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_164770902
Het maakt niet uit welke trainer voor de groep staat, als je zo verliest van Willem 2 dan ligt het niet aan de trainer maar aan het feit dat je spelers er geen kut van kunnen.

Boss _O_
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:20:27 #237
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164770920
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:17 schreef DuTank het volgende:

[..]

Calimero :')
Okeeeeeejj
pi_164771443
#WZJAWZDB
pi_164771494
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:34 schreef BobW het volgende:
#WZJAWZDB
Jablonec?
pi_164771513
quote:
9s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:36 schreef Brammess het volgende:

[..]

Jablonec?
jong ajax
pi_164771518
quote:
9s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:36 schreef Brammess het volgende:

[..]

Jablonec?
Jong Ajax, virtueel 1e :)
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:41:16 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164771618
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef BobW het volgende:

[..]

Worden we tenminste nog ergens kampioen.
Oh.
pi_164771646
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef BobW het volgende:

[..]

Daar staat ook gewoon een bizar goed elftal, zsm Nouri naar het eerste halen en de broeken uit doen
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:49:55 #244
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164771867
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:42 schreef Brammess het volgende:

[..]

Daar staat ook gewoon een bizar goed elftal, zsm Nouri naar het eerste halen en de broeken uit doen
Nog meer kindjes :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_164772361
Normaal doen en ontopic blijven.
BFF met GGMM
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:11:19 #246
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_164772592
Ajax degraderen en Jong Ajax promoveren :D
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:40:00 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164773506
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:11 schreef gazhims3lv het volgende:
Ajax degraderen en Jong Ajax promoveren :D
Ajax degraderen? Er zijn genoeg zwakke broeders die je sowieso onder je kunt houden. Ik noem een Excelsior, Sparta, Go Ahead en Feyenoord.
pi_164774593
quote:

[..]

Fantastisch elftal inderdaad, kroonjuweeltje van Jonk en Jongkind _O_

Gelukkig zijn die twee weg :')
pi_164774657
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nog meer kindjes :'(
Gewoon Maduro halen
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:18:44 #250
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164774907
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:11 schreef Adames het volgende:

[..]

Gewoon Maduro halen
:'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:25:53 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164775127
Op Ajax Netwerk willen ze al een soort FC United of Manchester variant maken van Ajax.
Oh.
pi_164775193
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op Ajax Netwerk willen ze al een soort FC United of Manchester variant maken van Ajax.
Zag ik ja _O-

Opperautisten
pi_164775678
quote:

[..]

Frenkie ipv Klaassen en Nouri ipv Gudelj/sinkgraven.

De ligt is met zn 17 jaar vermoed ik beter dan veltman/sanchez in verdedigen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:47:04 #254
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164775747
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als Smoofie dit leest springt hij van een brug.
Oh.
pi_164775797
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Smoofie dit leest springt hij van een brug.
Smoofie? Want? :P

Veel waarheid in deze post op showtime trouwens:

quote:
image: https://www.ajaxshowtime.com/images/default-avatar.svg
geDaante geDaante, ma 22 augustus 2016 om 23:39Bosz wil ook zo spelen, wat zeg ik, Keizer speelt waarschijnlijk zo omdat Bosz met het eerste zo wil spelen, het eerste is leidend geworden. Keizer is waarschijnlijk ook gehaald hierom.

Men kiest er blijkbaar voor deze jonge jongens nog veelal samen te laten rijpen in Jong Ajax, in plaats van in Ajax 1 voor de leeuwen te gooien. Van mij mogen ze zo 6-7 spelers van Jong naar het eerste halen, maar ik begrijp best dat men anders kiest. Een enkeling van deze handige jonge voetballers toevoegen aan het houterige Ajax 1 heeft ook niet zoveel nut. Dit Jong Ajax, en eerder de A1 ook onder Jonk, speelt zo lekker, omdat er niet alleen veel kwaliteit in zit, maar ook de juiste kwaliteit, de juiste types voor het beoogde spelletje, en ze delen allemaal die belangrijke basis; kort en vlot kunnen combineren, goed zijn in de kleine ruimte. Je moet ervoor zorgen dat je straks een eerste elftal hebt, vol met spelers die goed zijn in de kleine ruimte, zeker wat betreft middenvelders en aanvallers, dat moet een vereiste basis zijn. Extra individuele kwaliteiten/wapens, bepalen dan waar een bepaalde spelers speelt, en in wat voor rol.

Maar Bosz zit dus in een spagaat, die ziet ook wel dat Jong Ajax vrijwel volledig bestaat uit spelers die qua type en kwaliteiten veel beter bij zijn spelletje passen, maar heeft te maken met financiele belangen van de club, en kan/wil zo voorlopig niet de huidige basis laten banken. Men zal spelers als Klaassen, Bazoer, Gudelj, Dijks, El Ghazi in de etalage willen zetten, en willen verkopen. Helaas kan dat waarschijnlijk pas volgende zomer, misschien in de winter al een beetje. Dus we moeten gewoon geduld hebben, niks verwachten van dit seizoen, maar zien als een transformatiejaar.
Read more at https://www.ajaxshowtime.(...)#Ym987Vkd1FJp4ZDo.99
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:48:47 #256
446803 Tagliano
pi_164775807
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mwah, nu overhype je vooral De Ligt wel een beetje hoor. Prima verdediger en tot nu toe veelbelovend, maar niet nu al beter dan Veltman/Sanchez
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:51:26 #257
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164775899
Ik weiger dit of welk ander seizoen te zien als tussenjaar

We zijn toch godverdomme geen Feyenoord
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:51:29 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164775902
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[..]

Dijks in de etalage maar er al niet een backup voor halen lol.

Ben het wel eens dat waarschijnlijk volgende zomer echt zal worden gewerkt aan het doorselecteren op het middenveld. Vraag me wel af of we Gudelj kunnen kwijtraken.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:52:24 #259
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_164775941
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[..]

Kan best waarheid in zitten

Maar dit is geen tussenjaar, er moet gepresteerd worden. Klaar. Kwaliteit is er genoeg bij Ajax 1 om te winnen van Roda JC en Willem II. Geen excuses, het ligt gewoon aan de spelers. Die denken na een goal dat ze al binnen zijn en er wordt lachwekkend slecht verdedigd.
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:52:44 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164775956
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:51 schreef Heeinz het volgende:

Tussenjaar hoeft ook helemaal niet nodig te zijn, met de spelerswisselingen die we hebben gehad. We zijn er qua selectie namelijk wel iets beter op geworden.

Al moeten ze wel Nouri en Frenkie vaker meenemen.
Oh.
pi_164775976
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:51 schreef Heeinz het volgende:

Je hebt tussenjaar en tussenjaar. Voor ons is tussenjaar een jaar waarin we werken aan een hele nieuwe tactiek met een nieuwe trainer en met veel nieuwe spelers en waarin we eindeiljk eens veel doorselecteren, met veel eigen talent die ajax 1 kan halen. Een tussenjaar waarin we net wel/net niet CL halen en daar never nooit overwinteren en natuurlijk wel voor het kampioenschap gaan.

Tussenjaar bij Feyenoord is iets heel anders.
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:55:52 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164776076
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je hebt tussenjaar en tussenjaar. Voor ons is tussenjaar een jaar waarin we werken aan een hele nieuwe tactiek met een nieuwe trainer en met veel nieuwe spelers en waarin we eindeiljk eens veel doorselecteren, met veel eigen talent die ajax 1 kan halen. Een tussenjaar waarin we net wel/net niet CL halen en daar never nooit overwinteren en natuurlijk wel voor het kampioenschap gaan.

Tussenjaar bij Feyenoord is iets heel anders.
Dan moet je doen zoals PSV in dat jaar dat ze 4e werden. Gewoon bijna alles verkopen waar een bod op komt en dan jeugdige talenten halen. En dan het jaar erop een paar meer ervaren spelers er aan toevoegen.

Maar dat is bij Ajax nu al stabieler dus je moet gewoon meedoen om de titel tot de laatste dag.
Oh.
pi_164776107
Hahaha ja hoor en Nouri en Frenkie zijn natuurlijk beter dan Klaassen en Gudelj. Sommige zijn echt helemaal doorgeslagen in hun drang naar Barcelona-voetbal.

Ook dat gelul over een zogenaamd overgangsjaar. Vorig jaar behaalde we 82 punten, waarbij de selectie nu een jaar verder is en is versterkt.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:00:57 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164776265
Younes-Traoré-Bailey
Sinkgraven-Riedewald-Nouri/Frenkie
Dijks/aankoop (Haps?)-Sanchez-Veltman-Tete
Krul

Voetballen maar _O_
Oh.
pi_164776441
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:56 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Hahaha ja hoor en Nouri en Frenkie zijn natuurlijk beter dan Klaassen en Gudelj. Sommige zijn echt helemaal doorgeslagen in hun drang naar Barcelona-voetbal.

Ook dat gelul over een zogenaamd overgangsjaar. Vorig jaar behaalde we 82 punten, waarbij de selectie nu een jaar verder is en is versterkt.
82 punten in eredivisie zegt vrij weinig.

Het is verder niet heel moeilijk om beter te zijn dan klaassen of gudelj nee, nouja klaassen versla je niet met verstoppertje.
pi_164776517
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

82 punten in eredivisie zegt vrij weinig.

Het is verder niet heel moeilijk om beter te zijn dan klaassen of gudelj nee, nouja klaassen versla je niet met verstoppertje.
Klaassen is 2 niveautjes beter dan Nouri en De Jong. Ik vind dat optimisme over de jeugd helemaal prima maar blijf een beetje realistisch s.v.p.

Oh en een beetje meer respect over iemand als Klaassen zou je van een Ajacied ook wel mogen verwachten in plaats van dit kortzichtig geleuter.
pi_164776529
Mensen die Nouri/De Jong vergelijken met totaal andere voetballers als een Gudelj :') :') :') :') :') :') :') :')

Zelfde als een keeper vergelijken met een spits
pi_164776535
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Younes-Traoré-Bailey
Sinkgraven-Riedewald-Nouri/Frenkie
Dijks/aankoop (Haps?)-Sanchez-Veltman-Tete
Krul

Voetballen maar _O_
Jij vind Sinkgraven, Nouri en De Jong ook serieus beter dan Bazoer, Klaassen en Gudelj?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:13:38 #269
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164776538
Die Bailey hoeft van mij niet te kopen. Bezopen duur en nog minder garantie dan een ziyech.
pi_164776548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Die Bailey hoeft van mij niet te kopen. Bezopen duur en nog minder garantie dan een ziyech.
Juist meer garantie aangezien die jongen al bij Ajax heeft gespeeld en ze hem van haver tot gort kennen.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:15:00 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164776561
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Jij vind Sinkgraven, Nouri en De Jong ook serieus beter dan Bazoer, Klaassen en Gudelj?
Wel dan Gudelj.

Bazoer en Klaassen in vorm zijn nog wel beter dan hun.
Oh.
pi_164776582
Klaassen is enigzins te vergelijken met De Jong en misschien met Nouri maar Bazoer kun je moeilijk met hun vergelijken aangezien Bazoer een CVM is en geen CM of AMC.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:16:25 #273
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164776586
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Want jij wil geen goede vleugelspeler erbij? Wat is voor jou een reden om dat niet te willen dan?

En kom niet aan met dat het duur is, want het is jouw geld niet en Ajax heeft verder genoeg geld om het te kunnen uitgeven.
Oh.
pi_164776641
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel dan Gudelj.

Bazoer en Klaassen in vorm zijn nog wel beter dan hun.
Met dat eerste ben ik het niet eens, maar die had ik wel verwacht.

Klaassen is op dit moment nog elke dag van zijn leven beter geweest dan Nouri en De Jong.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:29:55 #275
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164776816
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:19 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Met dat eerste ben ik het niet eens, maar die had ik wel verwacht.

Klaassen is op dit moment nog elke dag van zijn leven beter geweest dan Nouri en De Jong.
Klaassen moet gewoon als rechtshalf spelen en dan is er niks aan de hand. Zet je daarnaast een creatieve speler.

Bazoer mag voorlopig banken want hij is het kwijt
Oh.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:31:23 #276
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164776842
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Want jij wil geen goede vleugelspeler erbij? Wat is voor jou een reden om dat niet te willen dan?

En kom niet aan met dat het duur is, want het is jouw geld niet en Ajax heeft verder genoeg geld om het te kunnen uitgeven.
Dus als het mijn geld niet is kan het niet duur zijn?

Omdat het kopen om het kopen is. 20 miljoen betaal je maar voor iemand die er 25 heeft ingeschoten in België of speler van het jaar ofzo.
pi_164777210
MikeVerweij twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 00:56:22 Transfer Krul naar #Ajax stap dichterbij. Na Newcastle vorige week, staat Keeper ook open voor transfer. Zie vandaag De Telegraaf. reageer retweet
pi_164777251
MikeVerweij twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 00:59:55 Newcastle verlengt contract #Krul een jaar @A_Milikfans ... En dan huurt #Ajax hem een jaar als clubs eruit komen reageer retweet
pi_164777276
Dus Krul mag lekker een jaartje fit worden bij oms met al het risico voor dien.

Mag wel hopen dat er een optie tot koop bij zit.
pi_164777282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
MikeVerweij twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 00:56:22 Transfer Krul naar #Ajax stap dichterbij. Na Newcastle vorige week, staat Keeper ook open voor transfer. Zie vandaag De Telegraaf. reageer retweet
[ afbeelding ]
daar gaat zijn naam uit een illuster rijtje van internationals zonder eredivisie
pi_164777290
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:06 schreef Brammess het volgende:
Dus Krul mag lekker een jaartje fit worden bij oms met al het risico voor dien.

Mag wel hopen dat er een optie tot koop bij zit.
volgens die tweets is dat zo als ze niet promoveren
pi_164777300
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

dat is achterlijk
pi_164777304
Er staat wel weer een heel essay van Mike met vijf vage stellingen over Ajax. Hij had vast niets anders om over te schrijven. Lekker ook vetgedrukt citaat dat Ziyech de ERVARING en CREATIVITEIT brengt.

Even op zoek naar een vlijmscherp mes.

SPOILER
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:25:19 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164777445
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dus als het mijn geld niet is kan het niet duur zijn?

Omdat het kopen om het kopen is. 20 miljoen betaal je maar voor iemand die er 25 heeft ingeschoten in België of speler van het jaar ofzo.
Ajax gaat echt geen 20 miljoen betalen.

Maar 15 miljoen in deze tijd moet je betalen als je een goede speler wil ja.
Oh.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:26:42 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164777458
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Er staat wel weer een heel essay van Mike met vijf vage stellingen over Ajax. Hij had vast niets anders om over te schrijven. Lekker ook vetgedrukt citaat dat Ziyech de ERVARING en CREATIVITEIT brengt.

SPOILER
Creativiteit hoort niet in dat rijtje met geschreeuw over onzin :{
Oh.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:27:08 #286
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164777464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
MikeVerweij twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 00:59:55 Newcastle verlengt contract #Krul een jaar @A_Milikfans ... En dan huurt #Ajax hem een jaar als clubs eruit komen reageer retweet
Ik word een beetje moe van dat gehuur.
Oh.
pi_164777469
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:

SPOILER
Kopieer plak dan even e misgunner
pi_164777471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Creativiteit hoort niet in dat rijtje met geschreeuw over onzin :{
Klopt, maar ik bedoel meer dat ze steevast blijven denken dat er geen creativiteit aanwezig is.
pi_164777473
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:28 schreef Brammess het volgende:

[..]

Kopieer plak dan even e misgunner
Ik kijk bald op blendle.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:31:12 #290
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164777498
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik bedoel meer dat ze steevast blijven denken dat er geen creativiteit aanwezig is.
Verweij heeft het over twee aanvallende versterkingen die Ajax nog gaat halen en ook nog een linksback?

Dat zie ik niet gebeuren hoor
Oh.
pi_164777505
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Verweij heeft het over twee aanvallende versterkingen die Ajax nog gaat halen en ook nog een linksback?

Dat zie ik niet gebeuren hoor
Man, wat ben jij negatief van insteek steeds _O-.

Post die artikels anders even.
pi_164777506
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik kijk bald op blendle.
Oh excuses

Doe jij het dan even JR
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:34:40 #293
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164777529
quote:
DRUK ER VOL OP BIJ AJAX
Na beschamende nederlaag tegen Willem II vasthouden aan koers of het roer omgooien?
door Mike Verweij

Met de aanstelling van Peter Bosz keek de directie van Ajax puur naar de voetbalvisie van de trainer. Zijn gedachtengoed sloot het meest aan bij dat van Johan Cruijff. Echter, na drie competitiewedstrijden is het verschil van het nieuwe Ajax van Bosz met landskampioen PSV en Feyenoord, die allebei een zwaarder programma hadden, al vijf punten. Verder dreigt morgen in de Champions League uitschakeling bij FK Rostov.

Moet Ajax vasthouden aan de huidige koers of moet het roer drastisch om?
Bosz is een slow starter en waarschuwde bij zijn aantreden al dat het inslijpen van zijn voetbalgedachte tijd kost. Verdediger Guram Kashia had bij Vitesse twee jaar nodig om blind in de door zijn trainer gepredikte speelwijze te geloven. Tegen Rostov thuis was al een glimp te zien van het voetbal dat de trainer voorstaat. Met twee aanvallende aankopen krijgt Bosz de boel op de rit. En onder De Boer stond Ajax weleens dertien punten achter, waarna uiteindelijk alsnog de titel kon worden gevierd.

Ajax is Vitesse of Heracles Almelo niet. Tijd wordt trainers in Amsterdam niet gegund, waar sprankelend voetbal én resultaten hand in hand moéten gaan. Wordt Bosz uitgeschakeld door Rostov en volgt er in Deventer puntenverlies bij Go Ahead Eagles, waartegen Ajax eigenlijk alleen maar kán verliezen, dan is de kans op ontploffingsgevaar groot. Bosz heeft in Amsterdam niet de status en het krediet van echte Ajacieden als Johan Cruijff en Frank de Boer in het verleden.

De trainer had kunnen weten dat een valse start hem weleens de kop kan kosten. Wellicht was het handiger om op cruciale momenten extra zekerheid in te bouwen. Precies hetgeen waar de spelers in de voorbereiding om vroegen. Nu kan het seizoen al zijn verwoest voordat de transfermarkt is gesloten.

De opdracht die Bosz bij zijn aanstelling van de directie meekreeg, was glashelder. Het geklaag over het spel door de fans moest stoppen. En Bosz was en is volgens de technische mensen Edwin van der Sar, Marc Overmars en Dennis Bergkamp de aangewezen persoon om de amusementswaarde te verhogen. Dat er nu alleen in Rotterdam, Eindhoven, Den Haag, Utrecht en de andere eredivisiesteden wordt genoten, is volgens de Ajax-leiding van tijdelijke aard.
Met een eigen vermogen dik boven de 120 miljoen euro en het lucratieve vertrek van Arek Milik (34 miljoen euro) en Jasper Cillessen (14 miljoen euro), is het onverkoopbaar dat er met de gehuurde Bertrand Traoré pas één kwaliteitsinjectie heeft plaatsgevonden. Al is onverkoopbaar bij Ajax misschien een verkeerde woordkeuze. De aangekochte Davinson Sanchez en Mateo Cassierra zijn jong en de ervaren Heiko Westermann speelt inmiddels in Jong Ajax.

Door het afscheid van Ricardo van Rhijn, Nicolai Boilesen, Robert Muric, Sheraldo Becker, Queensy Menig, Lerin Duarte, Viktor Fischer, Milik en Cillessen, maar ook trainer Frank de Boer is er voldoende salarisruimte voor een grote aankoop. In elk geval is de uitspraak van het onlangs overleden erelid Uri Coronel dat het kapitaal op het veld moet staan in de ArenA aan dovemansoren besteed.

Tijdens de persconferentie voor Ajax-Willem II onderstreepte Bosz nog maar eens dat hij korte lijnen met directeur voetbalzaken Overmars heeft. Bosz gaf aan begrip te hebben voor het gevoerde beleid. En de komst van Sanchez, Cassierra én Traoré, plus de beloofde komst van nog twee aanvallende versterkingen en eventueel een linksback stemde hem tevreden.
Ziyech heeft zichzelf al voor langere periode in de eredivisie bewezen en staat voor de supporters van Ajax symbool voor de ervaring en de creativiteit die het elftal van Bosz zo mist. Het argument dat Ajax al acht, met Jairo Riedewald zelfs negen, middenvelders heeft, is een non-argument. Leidend hoort te zijn of de huidige middenvelders het vereiste kwaliteitsniveau hebben om Ajax naar een hoger niveau te tillen. Deze Ajax-selectie schreeuwt om een speler die uit het niets iets kan creëren en Traoré kan bedienen, zodat die niet – zoals tegen Willem II – wanhopig hoeft te gaan zwerven om aan de bal te komen.

Ziyech kopen, zou als een noodsprong worden uitgelegd. Het kan niet zo zijn dat een nederlaag tegen Willem II ervoor zorgt dat een bewust ingezet beleid overboord wordt gegooid. Nu Ziyech kopen is erkennen dat de jeugdopleiding nog steeds niet goed genoeg is om talenten op het vereiste niveau af te leveren of dat ze verkeerd worden benut.

Bovendien is er geen enkele garantie dat Ziyech bij Ajax slaagt. Ook Miralem Sulejmani, Daley Sinkgraven, Kolbeinn Sigthorsson (Ajax), Marko Vejinovic, Eric Botteghin (Feyenoord) en Adam Maher (PSV) blonken uit in de eredivisie, maar wisten hun stempel niet op een topclub te drukken. Zelfs Nemanja Gudelj haalt bij Ajax nog niet zijn AZ-niveau.

Het aantrekken van twee of drie kanonnen zal de onvrede bij de fans kunnen wegnemen. Als dit hand in hand gaat met resultaat. Verkopende partijen weten dat Ajax een volle kluis heeft en zullen de hoofdprijs vragen. Maar daar moet de directie en vooral de zuinige rvc overheen stappen. In het belang van Ajax en Bosz, wiens hoofd nu al op een hakblok ligt.

Loopt de achterstand op PSV en Feyenoord nog verder op, dan voert de trainer een strijd die hij niet kan winnen. De directie zal hem nooit wegsturen en vanzelfsprekend altijd blijven steunen. Maar dat deed Rik van den Boog bij Marco van Basten en Martin Jol ook. Die twee trainers hebben echter ervaren hoe zwaar de steun van de fans weegt.

Overmars moet alleen handelen als er zich betaalbare kansen voordoen. Aan het einde van de transferperiode komen er te huren spelers van topclubs op de markt en zakken gevraagde transfersommen voor te kopen spelers vaak snel. De directeur moet het beleid van Ajax niet loslaten. En zich evenmin laten opjagen door mindere resultaten, nationaal en internationaal.
Er zijn bij Ajax sowieso meer vragen dan antwoorden. Duidelijk is dat de druk er morgen in Rostov, waar Ajax het gelijkspel uit de thuiswedstrijd (1-1) moet wegpoetsen, vol op staat. Net als bij PAOK Saloniki moét er een overwinning worden geboekt. En als dat niet lukt, moet er een doelpuntrijk gelijkspel (2-2 of meer) worden behaald. Om de lont uit het kruitvat te halen, hebben Ajax en Bosz namelijk dringend behoefte aan resultaat op korte termijn.

Goed voetbal volgens de visie van Bosz is even van secundair belang. Met resultaat komt vertrouwen, waarmee verder gewerkt wordt aan de visie. Als dat voor de selectie onder de rechtlijnige Bosz te veel is gevraagd, dan moet er hulp komen uit de directiekamer.
Trainer Peter Bosz heeft met Ajax goede resultaten nodig tegen FK Rostov en Go Ahead Eagles om de lont uit het kruitvat te halen.
quote:
Ajax optie voor Krul
door Marcel van der Kraan

Tim Krul staat open voor een verhuizing van Newcastle United naar Ajax. De ervaren doelman wacht nu de besprekingen tussen zijn Britse werkgever en de leiding van Ajax af.

Newcastle is nog niet bereid Krul te verkopen, maar wil wel meedenken met de keeper die zo goed als hersteld is van zijn kruisbandblessure. De Engelsen hebben voorgesteld dat de Nederlander eerst zijn volgend jaar zomer aflopende contract met een jaar verlengt. Op die manier voorkomt de club dat hij transfervrij vertrekt. In de tussentijd kan Newcastle hem een jaar verhuren aan Ajax en na dit seizoen met Krul bespreken wat het vervolg wordt.

Manager Rafa Benitez is verrast door het spoedige herstel van Krul, die weer vol in training is. De Spaanse coach van Newcastle had eind vorig seizoen al een nieuwe keeper gekocht om zeker te zijn van een goede vervanger. Maar die doelman, de 24-jarige Belg Matz Sels (6,5 miljoen euro van AA Gent), kent een moeilijk begin. Als Newcastle erin slaagt terug te keren in de Premier League, wil het volgend seizoen de mogelijkheid hebben om Krul weer onder de lat te zetten.

Blijft Newcastle in de Championship, dan heeft Ajax kans om hem definitief over te nemen. Voor Krul is slechts een ding belangrijk, hij wil op topniveau keepen en dat betekent dat hij ook bij een topclub onder contract wil staan.

De Hagenaar stond tien maanden geleden nog onder de lat bij Oranje en die plek denkt hij via Ajax terug te kunnen verdienen.

Ajax en Newcastle zijn inmiddels volop in gesprek en kunnen binnen enkele dagen een akkoord bereiken.De fans van Newcastle zijn inmiddels ongerust, want zij willen de in hun ogen beste speler niet kwijt. De Nederlander wordt na bijna tien seizoenen beschouwd als een legende.
Oh.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:36:23 #294
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164777543
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Man, wat ben jij negatief van insteek steeds _O-.

Post die artikels anders even.
Hoezo negatief?

Ik heb ze daar nog niet eerder over gehoord. Ja dat er één vleugelspits moet bijkomen, maar nog een aanvallende versterking?
Oh.
pi_164777544
De trainer had kunnen weten dat een valse start hem weleens de kop kan kosten. Wellicht was het handiger om op cruciale momenten extra zekerheid in te bouwen. Precies hetgeen waar de spelers in de voorbereiding om vroegen. Nu kan het seizoen al zijn verwoest voordat de transfermarkt is gesloten.

Wat is dit voor bagger joh
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:38:13 #296
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164777555
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:

Wat is dit voor bagger joh
Een stukje tekst om de schreeuwers die daar om roepen tegemoet te komen, zodat zij ook even gehersenspoeld worden.
Oh.
pi_164777590
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een stukje tekst om de schreeuwers die daar om roepen tegemoet te komen, zodat zij ook even gehersenspoeld worden.
''De extra zekerheid waar spelers om vroegen''

Weet niet of je dat AS-stukje hebt gelezen, steengoed.
pi_164777598
Gok dat Ajax Krul wil huren i.v.m. de keepers die eraan zitten te komen vanuit de jeugd. Prima plan, mits ze al een idee hebben wie er komend jaar doorgeschoven gaat worden.
pi_164777607
Wat een onzin zeg :') alsof de directie luistert naar die ajaxshowtime tokkies
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:45:53 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164777612
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

''De extra zekerheid waar spelers om vroegen''

Weet niet of je dat AS-stukje hebt gelezen, steengoed.
https://www.ajaxshowtime.(...)ie-laat-bosz-stikken

Deze?
Oh.
pi_164777614
Lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')