abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164758655
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
pi_164758661
Gezeik op de TT onder deze lijn:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:41:57 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164758724
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Onze twee beste 'versterkingen' zijn allebei huur. Das wel een dingetje, want dan ga je er dus vanuit dat zo'n Onana en Dolberg er volgend jaar wel kunnen staan, maar er staat tegelijkertijd wel dit jaar een ander op hun plekkie.
Dat is ook het moeilijke eraan maar dat PSV het qua aantrekken van spelers deze zomer beter heeft gedaan ben ik niet met je eens (vooralsnog)
pi_164758741
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Gezeik op de TT onder deze lijn:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ziyech komt helemaal niet dat heeft Netto zelf gezegd enzo!11!!!1
wop wop wop
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_164758762
PSV is gewoon completer. Beste middenveld van NL, in combinatie met beste spits van NL (goed,Traore is topfavoriet om die titel over te nemen), redelijke keeper en redelijke verdediging. En bovenal; ze houden het weer best aardig bij elkaar dit jaar, geen andere coach, geen ander systeem. Dus die gaan gewoon weer de schaal pakken.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:45:03 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164758792
Dit jaar is gewoon even een opbouwjaar, volgend jaar knallen!!!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164758806
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
PSV is gewoon completer. Beste middenveld van NL, in combinatie met beste spits van NL (goed,Traore is topfavoriet om die titel over te nemen), redelijke keeper en redelijke verdediging. En bovenal; ze houden het weer best aardig bij elkaar dit jaar, geen andere coach, geen ander systeem. Dus die gaan gewoon weer de schaal pakken.
Traore is misschien de betere voetballer van de 2, maar hij mag er eerst een paar in prikken.
Daarnaast weten ze bij PSV Luuk zoveel beter te bedienen.
pi_164758823
quote:
11s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:45 schreef Catch22- het volgende:
Dit jaar is gewoon even een opbouwjaar, volgend jaar knallen!!!
Overgangsjaargenot, het lijkt Feyenoord wel hier.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:46:30 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164758825
quote:
daar ging het toch niet over, dat die favoriet zijn lijkt me duidelijk
pi_164758894
Hebben we ze al binnen ja? #mooi.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_164758924
quote:
PSV heef na een aantal jaar flink lopen kloten inmiddels de afgelopen twee jaar een prima basis staan inderdaad. Bij Ajax is het geklooi eigenlijk jarenlang verhuld door wat landstitels en volstrekt risicoloos waarmee je in de eredivisie nog wel ver komt. Wat dat betreft zou eens een seizoen de 6e plek pakken niet eens zo erg zijn. Misschien dat er dan eens wat mensen wakker worden, al zal het ongetwijfeld op het bordje van Bosz worden geschoven zonder enige verdere zelfreflectie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164758962
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

PSV heef na een aantal jaar flink lopen kloten inmiddels de afgelopen twee jaar een prima basis staan inderdaad. Bij Ajax is het geklooi eigenlijk jarenlang verhuld door wat landstitels en volstrekt risicoloos waarmee je in de eredivisie nog wel ver komt. Wat dat betreft zou eens een seizoen de 6e plek pakken niet eens zo erg zijn. Misschien dat er dan eens wat mensen wakker worden, al zal het ongetwijfeld op het bordje van Bosz worden geschoven zonder enige verdere zelfreflectie.
Het wordt zo'n kip-ei verhaal vrees ik. Bosz wil op een bepaalde manier spelen, die an sich best des Ajax is, maar de resultaten zijn er niet, dus er moet iemand gestraft worden. Moet je dan Bosz straffen dat hij speelt met materiaal wat niet zo kan spelen, of moet je je directie straffen dat ze hem niet materiaal geven om 'zijn' speelstijl te faciliteren?
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:56:08 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759001
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het wordt zo'n kip-ei verhaal vrees ik. Bosz wil op een bepaalde manier spelen, die an sich best des Ajax is, maar de resultaten zijn er niet, dus er moet iemand gestraft worden. Moet je dan Bosz straffen dat hij speelt met materiaal wat niet zo kan spelen, of moet je je directie straffen dat ze hem niet materiaal geven om 'zijn' speelstijl te faciliteren?
Maar dit puntverlies heeft toch weinig met de speelstijl te maken?
pi_164759006
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zelfs Barca kan niet spelen zoals hij wil joh. Een goede coach laat zijn team voetballen naar hoe zij het beste uit de verf komen, niet andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2016 11:56:29 ]
pi_164759016
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar dit puntverlies heeft toch weinig met de speelstijl te maken?
Najah, met het materiaal, instelling, door kunnen pakken, dat soort kreten. En je kan je afvragen of je dat deels kan ondervangen door meer verdedigend te spelen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:57:52 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759040
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zelfs Barca kan niet spelen zoals hij wil joh. Een goede coach laat zijn team voetballen naar hoe zij het beste uit de verf komen, niet andersom.
en laat dat nou ook de filosofie van Cruijff zijn, altijd naar je spelers kijken en daar het beste team van maken
pi_164759069
Ajax heeft gewoon verzuimd om na 2 kampioenschappen afstand te nemen van een PSV en een Feyenoord door goede investeringen te doen. In plaats daarvan hield men de hand op de knip, holde de selectie uit en haalde men middelmaat en/of talentjes ervoor terug.

Overmars en consorten hadden beter naar Bayern Munchen kunnen kijken die succesvol een model hebben toegepast waarbij ze of de concurrentie leegkopen of flinke investeringen doen in gearriveerde spelers, aangevuld met talenten uit de eigen jeugd. Niet voor niets is Bayern lichtjaren verder dan alle andere clubs in Duitsland en halen ze jaar na jaar het kampioenschap met 2 vingers in de neus binnen.
pi_164759091
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

en laat dat nou ook de filosofie van Cruijff zijn, altijd naar je spelers kijken en daar het beste team van maken
Achterlijk gedoe.

Heb je de beste verdedigende back die we in Nederland hebben gezien de laatste jaren, laat je hem banken voor een centrale verdediger (die vervolgens ook gewoon in de fout gaat bij de 1-2).Met de reden dat je aanvallend wil voetballen. _O-

Ik vind helemaal mooi hoor, maar het is lachwekkend natuurlijk.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:00:10 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759097
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ajax heeft gewoon verzuimd om na 2 kampioenschappen afstand te nemen van een PSV en een Feyenoord door goede investeringen te doen. In plaats daarvan hield men de hand op de knip, holde de selectie uit en haalde men middelmaat en/of talentjes ervoor terug.

Overmars en consorten hadden beter naar Bayern Munchen kunnen kijken die succesvol een model hebben toegepast waarbij ze of de concurrentie leegkopen of flinke investeringen doen in gearriveerde spelers, aangevuld met talenten uit de eigen jeugd. Niet voor niets is Bayern lichtjaren verder dan alle andere clubs in Duitsland en halen ze jaar na jaar het kampioenschap met 2 vingers in de neus binnen.
Die situatie is niet te vergelijken, bij Bayern kunnen ze spelers houden, bij Ajax niet
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:05:29 #20
356891 Abed
hooggeleid
pi_164759186
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Achterlijk gedoe.

Heb je de beste verdedigende back die we in Nederland hebben gezien de laatste jaren, laat je hem banken voor een centrale verdediger (die vervolgens ook gewoon in de fout gaat bij de 1-2).Met de reden dat je aanvallend wil voetballen. _O-

Tsja, helemaal eens hiermee.
pi_164759190
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Achterlijk gedoe.

Ik kon de wedstrijd niet zien, maar het gaat in mijn ogen al mis bij het niet simpelweg maken van een goal of drie tegen een ploeg als Willem II, zeker als er binnen een minuut al ééntje inligt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164759199
Ik vind het lafjes om te spreken over een tussenjaar. Bosz heeft een nagenoeg complete selectie gekregen die vorig seizoen een ontzettend hoog puntenaantal wist te behalen.

Traore beschouw ik t.o.v. Milik vooralsnog als een vooruitgang. En Krul en Cillissen ontlopen elkaar ook weinig. De rest van het elftal heeft er minimaal een jaar Ajax1 op zitten en dus zou Bosz gewoon mee moeten doen om de titel.

Neemt niet weg dat Bosz van mij best 1,5 jaar de tijd mag krijgen, maar om nou te stellen dat Ajax dit jaar niet hoeft te presteren zonder verdere consequenties voor Bosz, vind ik veel te ver gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door JeanPaulBelmondo op 22-08-2016 12:12:55 ]
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_164759208
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die situatie is niet te vergelijken, bij Bayern kunnen ze spelers houden, bij Ajax niet
Voor die 6 miljoen die ze voor Singraven hadden betaald, hadden ze voor 2 jaar een bovenmatige speler kunnen betalen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_164759223
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

Dat eerste heb ik al jaren geroepen. Zonde te zien dat ik gelijk kreeg. 'Wij' werden 4x kampioen, speelden CL, en haalden een paar koekenbakkers a la Zimling en Duarte, terwijl PSV de Jong en later Guardado haalde, als niet-kampioen zijnde :')

HOE KAN DAT?
pi_164759233
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Das natuurlijk gelul van de bovenste plank. Goede prestaties == betere naam == betere spelers. En ja, dan hou je spelers echt wel iets langer vast.

Daarnaast heeft het vasthouden van spelers natuurlijk geen ene kut te maken met het wel of niet investeren in je elftal. Dat kan je gewoon doen, ongeacht hoeveel spelers er weggaan.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:08:29 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759243
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Voor die 6 miljoen die ze voor Singraven hadden betaald, hadden ze voor 2 jaar een bovenmatige speler kunnen betalen.
natuurlijk maar dan nog is de situatie niet te vergelijken met die van Bayern
pi_164759252
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik kon de wedstrijd niet zien, maar het gaat in mijn ogen al mis bij het niet simpelweg maken van een goal of drie tegen een ploeg als Willem II, zeker als er binnen een minuut al ééntje inligt.
Sterker nog, er werden helemaal geen kansen gecreeerd.
pi_164759253
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

als niet zijnde :')

:')
pi_164759260
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Lezen is een vak. Je kan prima het model van Bayern nabootsen in Nederland. Geen enkel bezwaar.
pi_164759266
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

:')
Mooi hé :7
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:11:35 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759291
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Das natuurlijk gelul van de bovenste plank. Goede prestaties == betere naam == betere spelers. En ja, dan hou je spelers echt wel iets langer vast.

Daarnaast heeft het vasthouden van spelers natuurlijk geen ene kut te maken met het wel of niet investeren in je elftal. Dat kan je gewoon doen, ongeacht hoeveel spelers er weggaan.
Ik blijf het een slechte vergelijking vinden maar dat je wel betere spelers kan halen voor het geld ben ik wel met je eens.

Ajax moet ook af van het idee dat je een team op kan bouwen, daar krijg je al jaren de tijd gewoon niet meer voor
pi_164759325
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik blijf het een slechte vergelijking vinden maar dat je wel betere spelers kan halen voor het geld ben ik wel met je eens.

Ajax moet ook af van het idee dat je een team op kan bouwen, daar krijg je al jaren de tijd gewoon niet meer voor
Een team opbouwen is lastiger, maar daarom is het zaak dat je spelers haalt die wat ouder zijn dan 19 en alleen gelden als talentvol, zodat ze er sneller staan. Als PSV iets heeft laten zien dan is het wel dat de kreet 'zulke spelers zijn onhaalbaar' hol en niet waar is.
pi_164759329
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

In Duitsland wonen 80 miljoen mensen, en in Nederland 17 miljoen. Commercieel gezien is een Nederlandse club sowieso kansloos.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_164759363
quote:

[..]

Nauwelijks. Je kunt presteren wat je wil maar als een jongen als Wijnaldum 4,5 miljoen(!) bij Newcastle kan verdienen, dan heb je simpelweg als PSV of Ajax zijnde geen schijn van kans om je sterspelers te behouden.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:16:50 #35
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_164759385
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lezen is een vak. Je kan prima het model van Bayern nabootsen in Nederland. Geen enkel bezwaar.
Buiten het feit dat Bayern nauwelijks spelers kwijtraakt als ze dat niet willen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:17:00 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759389
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

In Duitsland wonen 80 miljoen mensen, en in Nederland 17 miljoen. Commercieel gezien is een Nederlandse club sowieso kansloos.
Ook dat maar als je kijkt naar vorig jaar waarin ze zeiden dat alle spelers lange contracten hebben en er gebouwd wordt aan een team, je bent nog geen jaar verder en er vallen er al 2 weg, nu lijkt dat tijdelijk redelijk opgevangen maar kom dan niet met zulke verhalen
pi_164759409
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als ik de concurrentie leegkopen? Nee dat kan simpelweg niet. Janssen was onhaalbaar voor Ajax (i.t.t. Lewandowski voor Bayern). Daarnaast zijn alle topspelers van PSV en vermoedelijk ook Feyenoord niet haalbaar.
pi_164759412
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:16 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Buiten het feit dat Bayern nauwelijks spelers kwijtraakt als ze dat niet willen
Als Bayern een speler kwijtraakt hebben zij de mogelijkheden om een investering te doen waardoor het team er niet op achteruit gaat. Dat kan Ajax ook, gezien de 100 miljoen op de bank.
pi_164759426
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als Bayern een speler kwijtraakt hebben zij de mogelijkheden om een investering te doen waardoor het team er niet op achteruit gaat. Dat kan Ajax ook, gezien de 100 miljoen op de bank.
*130 inmiddels
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:19:51 #40
446803 Tagliano
pi_164759450
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Onzin. Bayern raakt geen spelers kwijt die ze niet kwijt willen (uitzonderingen daargelaten), dus die hoeven niet eens daarin te investeren: die zijn constant bezig met doorselecteren. Daarnaast is het voor Ajax een stuk moeilijker om een "nieuwe" Eriksen te halen, bijvoorbeeld
pi_164759608
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Onzin. Bayern raakt geen spelers kwijt die ze niet kwijt willen (uitzonderingen daargelaten), dus die hoeven niet eens daarin te investeren: die zijn constant bezig met doorselecteren. Daarnaast is het voor Ajax een stuk moeilijker om een "nieuwe" Eriksen te halen, bijvoorbeeld
Angsthazen scouting.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:29:11 #42
446803 Tagliano
pi_164759618
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Angsthazen scouting.
Hoe bedoel je?
pi_164759636
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat eerste heb ik al jaren geroepen. Zonde te zien dat ik gelijk kreeg. 'Wij' werden 4x kampioen, speelden CL, en haalden een paar koekenbakkers a la Zimling en Duarte, terwijl PSV de Jong en later Guardado haalde, als niet-kampioen zijnde :')

HOE KAN DAT?
Beleid. Er zit iemand die er de hele dag mee bezig is. Niet iemand die pas in actie komt als er wat verkocht wordt.
pi_164759684
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:29 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
10 matige spelers contracteren in de hoop dat iemand z'n kop boven het maaiveld uitsteekt. Of je koopt 2 (bewezen) toppers die het net niet bij de absolute top heb gered.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:33:43 #45
446803 Tagliano
pi_164759701
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

10 matige spelers contracteren in de hoop dat iemand z'n kop boven het maaiveld uitsteekt. Of je koopt 2 (bewezen) toppers die het net niet bij de absolute top heb gered.
Dat is een taak van de TD, niet van de scouting. Voor zover ik weet heeft de scouting best veel spelers aangeleverd (waaronder de door sommigen zo gewenste Ziyech)
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:34:16 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759713
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Beleid. Er zit iemand die er de hele dag mee bezig is. Niet iemand die pas in actie komt als er wat verkocht wordt.
Beleid? PSV is ook 7 jaar bezig geweest om dat voor elkaar te krijgen, als je beleid wilt vergelijken moet je dat over een langere periode doen, nogmaals ik verdedig Ajax hier niet want ik vind dat er genoeg zaken beter kunnen maar dit is ook wat te makkelijk.
pi_164759835
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is een taak van de TD, niet van de scouting. Voor zover ik weet heeft de scouting best veel spelers aangeleverd (waaronder de door sommigen zo gewenste Ziyech)
Stuk voor stuk miskopen. De laatste topper is Suaréz
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:41:53 #48
446803 Tagliano
pi_164759864
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Stuk voor stuk miskopen. De laatste topper is Suaréz
Ik probeer te zeggen dat de scouting als de ik stukjes van de journalisten mag geloven juist wel prima spelers aanbiedt, maar dat deze niet gehaald worden

Overigens is Suarez geen speler die je hoeft te scouten, dat had zelfs ik nog wel gezien
pi_164759944
Serge Gnabry moeten we oppikken als het niks met Bailey wordt.
pi_164760180
Ik hou er tegen beter weten in nog wel rekening mee, dat iig de spelers zondag al bij Rostov zaten in al hun jeugdigheid.
pi_164760249
quote:

[..]

_O- Blijf jij maar lekker kijken naar Bayern hoor.
pi_164760354
quote:
Milorad Mazic fluit woensdagavond het Europese duel Rostov - Ajax. De Servische scheidsrechter floot Ajax één keer eerder: een kleine twee jaar terug het uitduel van Ajax met Apoel Nicosia (1-1).
Nee, dat is die idioot die Van Rhijn hands dacht te zien maken en penalty gaf terwijl dat helemaal nergens op sloeg :r.
pi_164760361
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:02 schreef skysherrif het volgende:
Ik hou er tegen beter weten in nog wel rekening mee, dat iig de spelers zondag al bij Rostov zaten in al hun jeugdigheid.
Met het vertoonde spel maak ik me ernstig zorgen dat we gewoon de CL niet halen tegen de zwakste tegenstander in jaren.
pi_164760437
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Met het vertoonde spel maak ik me ernstig zorgen dat we gewoon de CL niet halen tegen de zwakste tegenstander in jaren.
Rostov > rapid wien

Alhoewel rostov wel erg zwak was in arena, lag meer aan ons dat we geen 3 0 wonnen daar
pi_164760499
Er gaat niemand meer bijkomen jongens, ik voel het gewoon :'( :'(
pi_164760562
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:21 schreef Ooku het volgende:
pi_164760621
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:21 schreef Ooku het volgende:
Sowieso nog wel een keeper.
Oh.
pi_164760711
"We gaan het doen met deze groep"

NACHTMERRIE.
pi_164760761
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
"We gaan het doen met deze groep"

NACHTMERRIE.
Maar jongens, we hebben weer 40 miljoen op de bankrekening bijgeschreven wat verdampt naar de aandeelhouders :'( :'( :'(
pi_164760836
Haha ja er zal nog wel een keeper komen. En misschien een Piazon vlak voor de deadline, omdat Bailey niet lukt. Nou feest....
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_164760859
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:34 schreef Ooku het volgende:

[..]

Maar jongens, we hebben weer 40 miljoen op de bankrekening bijgeschreven wat verdampt naar de aandeelhouders :'( :'( :'(
"Het seizoen is nu al geslaagd"

- Marc tegen de aandeelhouders.
pi_164760889
Ik mis Milik.
pi_164760964
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:37 schreef StevenHyde het volgende:
Haha ja er zal nog wel een keeper komen. En misschien een Piazon vlak voor de deadline, omdat Bailey niet lukt. Nou feest....
Piazon en Bosz konden het niet zo goed met elkaar vinden, dus dat lijkt me niet.
Oh.
pi_164760977
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Piazon en Bosz konden het niet zo goed met elkaar vinden, dus dat lijkt me niet.
Ah gelukkig maar ;)
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:54:50 #65
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164761160
https://www.ajaxshowtime.(...)#JfemdPh2sv1KZ7fc.97

Zowaar een goed stuk op Ajax Showtime
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:56:43 #66
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164761201
Ik vind het oprecht jammer dat de kritiek op Bosz begint toe te nemen.

Iedereen is er op voorhand wel mee eens dat hij tijd moet krijgen. Maar als de resultaten dan toch tegenvallend zijn is er toch paniek.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164761216
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:54 schreef Heeinz het volgende:

Wilde het net posten!

Zie ook de verwijzing naar De Corresponden wat ook interesant is om het spelletje Bosz beter te leren begrijpen:
https://decorrespondent.n(...)53532741715-18b0e3e1

Zo kan het ook, en alle #ExitBosz roepers mogen van mij een ban krijgen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:59:34 #68
446803 Tagliano
pi_164761275
quote:

Als die zelfs al kwaliteit gaan leveren is er toch nog veel mogelijk
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:01:02 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164761311
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat de kritiek op Bosz begint toe te nemen.

Iedereen is er op voorhand wel mee eens dat hij tijd moet krijgen. Maar als de resultaten dan toch tegenvallend zijn is er toch paniek.
ik erger me dood aan die achteraf interviews van de spelers die dan zeggen dat ze zich moeten schamen etc. Zorg dan dat het niet gebeurt.
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:04:56 #70
446803 Tagliano
pi_164761389
Ik ben even die reacties op Ajaxshowtime aan het doornemen, er wordt zelfs geroepen om Guardiola _O-
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:11:05 #71
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164761496
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik erger me dood aan die achteraf interviews van de spelers die dan zeggen dat ze zich moeten schamen etc. Zorg dan dat het niet gebeurt.
Tjah wat moeten ze anders zeggen? :P
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164761583
Snap ook niet dat mensen zeggen dat de nederlaag zaterdag te wijten was aan Bosz' speelstijl. Juist niet, want er gebeurde helemaal niks van wat Bosz wil zien.

Was gewoon een mentaliteitskwestie (en ja dat klinkt vaak als een slap argument, maar dat was in dit geval echt zo)
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:16:50 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164761605
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah wat moeten ze anders zeggen? :P
Het interesseert me niet wat ze zeggen, wel wat ze presteren
pi_164761651
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die spelersinterviews hoef je ook niet te kijken, want die braken alleen clichés uit. Het enige leuke is als een spontane jongen heeft gedebuteerd en gewoon fris antwoord.

Wil wel vaak de mening van de trainer horen.
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:27:38 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164761805
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die spelersinterviews hoef je ook niet te kijken, want die braken alleen clichés uit. Het enige leuke is als een spontane jongen heeft gedebuteerd en gewoon fris antwoord.

Wil wel vaak de mening van de trainer horen.
helaas zijn dat ook clichémannetjes
pi_164762099
quote:

Ik vind het voornamelijk een hoop aannames en dooddoeners. Als spelers niet gemotiveerd zijn dan is het de taak van de trainer om daarin verandering te brengen.

Ik heb nog geen speler horen zeggen dat het onder Bosz te zwaar is. Bovendien word ik ook een beetje moe van dat gedweep alsof Bosz één of andere wonder trainer is met een niet eerder vertoonde en ontzettend ingewikkelde spelopvatting.

De Bosz dicipelen doen net alsof de Arena schreeuwt om zijn vertrek. Nu kom ik regelmatig bij Ajax maar ik heb nog niemand gehoord die op basis van de laatste wedstrijden van Bosz afwil.

Bosz gaat gewoon de tijd krijgen om Ajax naar zijn hand te zetten. Maar uiteindelijk dient hij met deze selectie gewoon mee te doen om het kampioenschap. De Boer kon dat ook en had vorig jaar een selectie die veel minder ver was.
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:55:18 #77
356891 Abed
hooggeleid
pi_164762202
De sfeer zit er weer lekker in hier.
Woensdag een makkie.
SPOILER
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:56:13 #78
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164762213
De Verlosser

Het is eindelijk weer TikkieTakka daar in Duivendrecht.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_164762266
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:56 schreef satecl het volgende:
De Verlosser
[ afbeelding ]

Het is eindelijk weer TikkieTakka daar in Duivendrecht.
Alleen willen de spelers niet. Die vonden het luie spel van De Boer wel best. :')
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:00:10 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_164762268
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:57 schreef marp0 het volgende:

[..]

Wilde het net posten!

Zie ook de verwijzing naar De Corresponden wat ook interesant is om het spelletje Bosz beter te leren begrijpen:
https://decorrespondent.n(...)53532741715-18b0e3e1

Zo kan het ook, en alle #ExitBosz roepers mogen van mij een ban krijgen.
Mooi stuk inderdaad. Net als die column.
Spelers hebben gewoon jaren lang achteruit gelopen en moeten nu ineens er vol in. Dat gaat wel even duren voordat je dat er in hebt.
Ik geloof ook niet zo dat er nog veel spelers bij moeten komen. Een creatieve middenvelder ben ik nog wel voor, maar ik geloof niet dat ze heel veel spelers kunnen kopen die beter zijn dan wat er nu staat. Spelers moeten gewoon doorkrijgen wat ze moeten doen en dan komt het vanzelf goed.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:01:51 #81
446803 Tagliano
pi_164762281
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mooi stuk inderdaad. Net als die column.
Spelers hebben gewoon jaren lang achteruit gelopen en moeten nu ineens er vol in. Dat gaat wel even duren voordat je dat er in hebt.
Ik geloof ook niet zo dat er nog veel spelers bij moeten komen. Een creatieve middenvelder ben ik nog wel voor, maar ik geloof niet dat ze heel veel spelers kunnen kopen die beter zijn dan wat er nu staat. Spelers moeten gewoon doorkrijgen wat ze moeten doen en dan komt het vanzelf goed.
Als ik naast de keeper voor één positie een speler zou moeten halen, zou dat linksback zijn denk ik. Linksbuiten kan ook wel een backup gebruiken en verder is het goed genoeg zo.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:02:58 #82
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164762286
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:48 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Ik vind het voornamelijk een hoop aannames en dooddoeners. Als spelers niet gemotiveerd zijn dan is het de taak van de trainer om daarin verandering te brengen.

Ik heb nog geen speler horen zeggen dat het onder Bosz te zwaar is. Bovendien word ik ook een beetje moe van dat gedweep alsof Bosz één of andere wonder trainer is met een niet eerder vertoonde en ontzettend ingewikkelde spelopvatting.

De Bosz dicipelen doen net alsof de Arena schreeuwt om zijn vertrek. Nu kom ik regelmatig bij Ajax maar ik heb nog niemand gehoord die op basis van de laatste wedstrijden van Bosz afwil.

Bosz gaat gewoon de tijd krijgen om Ajax naar zijn hand te zetten. Maar uiteindelijk dient hij met deze selectie gewoon mee te doen om het kampioenschap. De Boer kon dat ook en had vorig jaar een selectie die veel minder ver was.
Als ik het zo lees zijn een aantal spelers niet overtuigd van de speelwijze van Bosz, en als dat echt zo is dan moeten ze lekker opdonderen. Motivatie van spelers moet misschien deels van de trainer komen, maar toch vooral van de spelers zelf vind ik. Moet een trainer voor een wedstrijd tegen Willem II een miljoen keer zeggen dat ze moeten strijden voor elke meter, of moet een speler ook even nadenken over het salaris dat hij krijgt en de supporters die naar het stadion komen?

Bosz gaat het wel voor elkaar krijgen als de spelers daartoe bereid zijn denk ik, en als ik het allemaal goed begrijp zijn het toch de spelers die tegenstribbelen en niet de volle 100% geven en dat is toch een vrij kwalijke zaak
pi_164762360
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben even die reacties op Ajaxshowtime aan het doornemen, er wordt zelfs geroepen om Guardiola _O-
Ik ben die reactie niet tegengekomen. Je doelt vermoedelijk op iemand die de vergelijking maakt, maar dat is nogal iets anders dan 'roepen om Guardiola'.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:08:12 #84
446803 Tagliano
pi_164762373
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:07 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Ik ben die reactie niet tegengekomen. Je doelt vermoedelijk op iemand die de vergelijking maakt, maar dat is nogal iets anders dan 'roepen om Guardiola'.
Oh dan zal ik het wel verkeerd gelezen hebben. My bad, zoveel geef ik ook weer niet om die reacties :+
pi_164762389
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als ik het zo lees zijn een aantal spelers niet overtuigd van de speelwijze van Bosz, en als dat echt zo is dan moeten ze lekker opdonderen. Motivatie van spelers moet misschien deels van de trainer komen, maar toch vooral van de spelers zelf vind ik. Moet een trainer voor een wedstrijd tegen Willem II een miljoen keer zeggen dat ze moeten strijden voor elke meter, of moet een speler ook even nadenken over het salaris dat hij krijgt en de supporters die naar het stadion komen?

Bosz gaat het wel voor elkaar krijgen als de spelers daartoe bereid zijn denk ik, en als ik het allemaal goed begrijp zijn het toch de spelers die tegenstribbelen en niet de volle 100% geven en dat is toch een vrij kwalijke zaak
Het is een jonge selectie en om goed door te dringen heb je soms een verlengstuk nodig die dat even op zich neemt en een speler duidelijk maakt wat de trainer wilt zien. Ik zie Klaassen zoiets niet doen. Ik denk dat Bosz dat wel mist. Hij zit nu met allemaal jongetjes die net komen kijken, waarvan enkele die niet eens Nederlands spreken.

Uiteindelijk zal het kwartje wel vallen, maar het zal veel sneller gaan met een verlengstuk binnen het elftal.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_164762401
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wie stribbelt er dan tegen?

Natuurlijk moeten spelers 100% geven, maar als de trainer iets vraagt van de spelers dat zij op dit moment niet kunnen uitvoeren dan zal hij daar zijn tactiek op moeten aanpassen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:10:06 #87
446803 Tagliano
pi_164762408
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:09 schreef marp0 het volgende:

[..]

Het is een jonge selectie en om goed door te dringen heb je soms een verlengstuk nodig die dat even op zich neemt en een speler duidelijk maakt wat de trainer wilt zien. Ik zie Klaassen zoiets niet doen. Ik denk dat Bosz dat wel mist. Hij zit nu met allemaal jongetjes die net komen kijken, waarvan enkele die niet eens Nederlands spreken.

Uiteindelijk zal het kwartje wel vallen, maar het zal veel sneller gaan met een verlengstuk binnen het elftal.
Bij Vitesse is het eerste "verlengstuk" wat in me opkomt Kashia, en laat dat nou juist een van de spelers zijn die het het langst oneens was met Bosz
pi_164762451
Wel benieuwd welke spelers echt geklaagd hebben :')

Al kan je dat wel een beetje raden
Oh.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:13:14 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164762454
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:09 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Natuurlijk moeten spelers 100% geven, maar als de trainer iets vraagt van de spelers dat zij op dit moment niet kunnen uitvoeren dan zal hij daar zijn tactiek op moeten aanpassen.
Zulk makkelijk geleuter. Als je concessies doet aan je tactiek dan leren spelers het toch nooit?

Daarom moet Bosz ook tijd krijgen. Om zijn speelstijl erin te slijpen. En daar had het verlies tegen Willem 2 nog niet eens wat mee te maken.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:15:16 #90
446803 Tagliano
pi_164762485
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel benieuwd welke spelers echt geklaagd hebben :')

Al kan je dat wel een beetje raden
Veltman hintte er al in de voorbereiding op
pi_164762522
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zulk makkelijk geleuter. Als je concessies doet aan je tactiek dan leren spelers het toch nooit?

Daarom moet Bosz ook tijd krijgen. Om zijn speelstijl erin te slijpen. En daar had het verlies tegen Willem 2 nog niet eens wat mee te maken.
Hij krijgt toch ook de tijd? Maar uiteindelijk zullen er wel punten gepakt moeten worden. Als hij daarvoor consessies moet doen dan moet dat maar.

Als Bosz ervoor zorgt dat we dit jaar gewoon meedoen om het kampioenschap dan heeft hij minstens 2 jaar de mogelijkheid om het elftal naar zijn hand te zetten.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:28:11 #92
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164762680
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:09 schreef marp0 het volgende:

[..]

True, ik denk dat Bosz zoiets voor ogen heeft voor Klaassen/Gudelj maar dat loopt nou ook niet geweldig
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:29:30 #93
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164762702
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:09 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Wisten we maar wie er tegenstribbelde, hoop dat dat naar buiten komt. Ik kan me niet voorstellen dat Bosz te veel van de spelers vraagt trouwens, die begrijpt ook wel dat het niet ineens perfect kan zijn maar ik krijg ook weer niet de indruk dat alle spelers 100% gaan voor wat Bosz wil
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:29:52 #94
446803 Tagliano
pi_164762711
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

True, ik denk dat Bosz zoiets voor ogen heeft voor Klaassen/Gudelj maar dat loopt nou ook niet geweldig
Die moeten ook eerst even lekker ballen en dan pas de lijnen uitzetten
pi_164762766
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:15 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Veltman hintte er al in de voorbereiding op
Veltman, Klaassen, Gudelj zullen wel degene zijn met de kritiek.
Oh.
pi_164762777
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Veltman, Klaassen, Gudelj zullen wel degene zijn met de kritiek.
Waarom denk je dat?
pi_164762841
Wel bizar, Ajax speelt de beste eerste helft van het seizoen tegen Rostov en een aantal dagen later dramatisch tegen Willem II.

Het kan dus wel en hopelijk ziet de spelersgroep dat ook in.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:41:22 #98
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164762892
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:10 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Bij Vitesse is het eerste "verlengstuk" wat in me opkomt Kashia, en laat dat nou juist een van de spelers zijn die het het langst oneens was met Bosz
Ik geef je één naam: Theo Janssen
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:42:11 #99
446803 Tagliano
pi_164762902
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:41 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik geef je één naam: Theo Janssen
Ah ja, goeie :)

Misschien zou die het bij ons wel goed doen op 6, wat denk jij daarvan?
pi_164763039
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:38 schreef BobW het volgende:
Wel bizar, Ajax speelt de beste eerste helft van het seizoen tegen Rostov en een aantal dagen later dramatisch tegen Willem II.

Het kan dus wel en hopelijk ziet de spelersgroep dat ook in.
Maar het kost zoveel moeite... ze moeten rennen... en aanbieden... zucht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')