Echt he.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga dit meer onthouden dan dat van Rio net.
Alleen baby's Hansquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
ow echthoezo? vrouwen kunnen niet werpen?
Maar dat was wel echt een zeldzaam saaie vertoningquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het onderdeel waar WE paralympisch kampioen op werden. Hoewel dat individueel was, maar toch.
ja even vergeten hoe dat heet, dat waar Maas op d'r knir gingquote:
Slopestyle jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Slopestyle of die dingen die Sauerbreij doet?
In Pyeongchang is volgensmij de olympische variant paralympisch, als ik het goed begrepen heb. Dus niet meer alleen, maar met 4 tegelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat was wel echt een zeldzaam saaie vertoning
Heb jij serieus nog nooit die twee sporten gezien ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
ow echthoezo? vrouwen kunnen niet werpen?
Slopestylequote:Op maandag 22 augustus 2016 03:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja even vergeten hoe dat heet, dat waar Maas op d'r knir ging
Dat heeft tijdens de Spelen ergens midden in de stad gestaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Waar is dat Olympisch vuur eigenlijk? was me nog niet opgevallen deze spelen.
Ik hoop hetquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In Pyeongchang is volgensmij de olympische variant paralympisch, als ik het goed begrepen heb. Dus niet meer alleen, maar met 4 tegelijk.
Vind op het stadion toch wat meer hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft tijdens de Spelen ergens midden in de stad gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |