Ja. Ala het enige leuke freestyle onderdeel bij het snowboarden/skiën (dat was ik vergeten als KUT sport bij de OWS, vooral de halfpipe vind ik gaar, downhill gaat nog)quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over een parcours met heuvels etc?
Ja. Want juist de World Baseball Challenge laat zien hoe tof het wel kan zijn.quote:
Als skateboarden maar geen jurysport wordt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ala het enige leuke freestyle onderdeel bij het snowboarden/skiën (dat was ik vergeten als KUT sport bij de OWS, vooral de halfpipe vind ik gaar, downhill gaat nog)
Downhill snowboarden?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ala het enige leuke freestyle onderdeel bij het snowboarden/skiën (dat was ik vergeten als KUT sport bij de OWS, vooral de halfpipe vind ik gaar, downhill gaat nog)
Gaat het wel worden helaasquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:58 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Als het maar geen jurysport wordt.
Het onderdeel waar WE paralympisch kampioen op werden. Hoewel dat individueel was, maar toch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Softbal=vrouwen, honkbal=mannen.quote:
hahahaha madquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Skateboarden. Fucking skateboarden.
De halfpipe is al vrij gaar, maar zou nog net te doen zijn als de jury's niet lachwekkend zijn en de sporters zelf er ook daadwerkelijk een fuck om zouden geven.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ow echtquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Softbal=vrouwen, honkbal=mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |