Ik had dat met een eeuwige glimlach.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:08 schreef livelink het volgende:
Ik vond haar stem trouwens ook zo fijn. Ik merk dat ik de avond alleen daarom al zo waardeerde. Zo rustgevend of zo, ik kan het niet uitleggen. Wat dat betreft mocht Erdbrink van mij wel de hele tijd zijn mond houden. Een monoloog was ook goed geweest.
Dit heb ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:09 schreef livelink het volgende:
Toch heb ik me tot nog toe totaal niet geėrgerd aan Erdbrink. Terwijl ik vorig jaar vond dat sommige gesprekken heel moeizaam waren met Wilfried de Jong.
Kan, maar met Hedy had ik wel moeite.quote:
Hedy heb ik gemist. Dus dat kan inderdaad wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan, maar met Hedy had ik wel moeite.
Als je naar Goedele Liekens kijkt en Bart Peeters, die trekken ook brede bekken, ik denk dat het deels door het taaltje komt. Probeer maar eens Vlaams te praten, dan merk je dat je het ook doet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat met een eeuwige glimlach.
Nee, de man van geweldige programma's en documentaires.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:27 schreef Ringo het volgende:
Wilfried de Jong, is dat de man die al glazig gaat kijken als er een woord langer dan aėrodynamica voorbijkomt?
Nee, zegt me niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:32 schreef tong80 het volgende:
Nee, de man van geweldige programma's en documentaires.
Als ik dit lees vind ik het nu al jammer dat de keuzefilm niet Age of Adeline is. Die beschrijving maakt me nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:47 schreef golfer het volgende:
Aanstaande zondag is Andrea Maier, de jongste hoogleraar interne geneeskunde van Nederland, te gast in Zomergasten. Het thema van de avond is veroudering en oudere mensen. "Veroudering is ‘hot’ en tegelijkertijd wordt er heel moeilijk over gedaan."
Thomas Erdbrink en Andrea Maier zullen zich in Zomergasten bezighouden met de ouderen onder ons. De hoogleraar wil een genuanceerd beeld van veroudering schetsen en laten zien hoe dit onderwerp zich in Nederland ontwikkelt. Maier vertelt haar verhaal aan de hand van een aantal film- en televisiefragmenten.
Een van de fragmenten die de hoogleraar laat zien, komt uit de documentaire De nieuwe wildernis (2013), die het leven tijdens de vier seizoenen in de natuur van de Oostvaardersplassen beschrijft. ook wordt er gekeken naar een fragment uit de boekverfilming van Boven is het stil (2013). In deze film wordt het verhaal vertelt van een platteland met stugge boeren, norse zinnen en latente gevoelens.
Tot slot krijgt de speelfilm Age of Adeline (2015) aandacht. In deze film blijft een moeder op mysterieuze wijze jong, terwijl haar dochter normaal ouder wordt.
De Zomergasten-keuzefilm, die na de uitzending getoond wordt, is The Physician (2013). Deze film beschrijft het begin van de medische wetenschap in de elfde eeuw.
Ik ben hem nu aan het kijken. Beetje jammer van die gimmick met dat beeldformaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:10 schreef golfer het volgende:
Gisteravond trouwens pas de keuzefilm van afgelopen zondag kunnen afzien.(Mommy)
Wat een aparte en beklemmende en goed geacteerde (vooral die zoon) film was dat.
Geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:06 schreef DO2 het volgende:
Fuck die keuzefilm. Als je n goede film wilt zien moet je vanavond naar Ida kijken. Cinematografisch hoogstandje. Werkelijk: om je vingers bij af te likken.
En bekeken. Mooi inderdaad.quote:
Deze 'jongere' zit er klaar voor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:13 schreef truthortruth het volgende:
Hebben we er nog zin in of willen we niet jong blijven?
130, dan valt de pensioenleeftijd nog wel mee.quote:
Ja, wanneer zijn ze daarmee begonnen? Heel verwarrend.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nog steeds wennen dat de gast rechts zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |