Slaap het lekkerst in de ochtend altijd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 06:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Bij mij verschilt het gewoon per nacht!
Hehehe wel leuk ja!quote:
Nog 10 minuten volhouden en je valt als blok in slaap.quote:Op maandag 22 augustus 2016 06:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog
Hehehe wel leuk ja!
Maar ondanks dat ik nog klaarwakker ben en dit toffe tunes zijn, ga ik toch maar weer plafondstaren. Misschien dat ik nu in slaap kan vallen.Thx voor de tunes weer!
Welterusten dan Piet en maak die muts niet wakkerquote:Op maandag 22 augustus 2016 07:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga echt slapen nu, om 11u alweer opstaan.
elke keer weer hetzelfde he? Komt me bekend voor van onze clientenquote:Op maandag 22 augustus 2016 09:48 schreef just me het volgende:
Is GUP weer aan het drijven ?
Lekker zo'n 1e schooldag![]()
een aantal leerlingen hebben vertraging of zijn ziek geworden op weg van daar naar hier
De A1 is nog dicht vanuit Almere, dat lijkt me toch een prima excuus...quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:48 schreef just me het volgende:
Lekker zo'n 1e schooldag![]()
een aantal leerlingen hebben vertraging of zijn ziek geworden op weg van daar naar hier
Dit vind ik intrigerend...quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zou bepaalde mensen sieren om niet alles continu in de openbaarheid te gooien, inclusief onwaarheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |