De mzzls en tot volgende keer weer.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een erg leuke uitzending en ik heb me vermaakt, maar ik ga nu wel afhaken. Bedankt Piet. En aan alle wakkeren: alvast welterusten
Ahhh goede overgang, dit!quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En ik draai het naar de Reggae tunes
Radio aanhouden en je gaat heerlijk slapen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:44 schreef ToT het volgende:
Alleen denk ik toch dat ik wel naar bed moet.Hee thx voor de tunes man!
Moet ff zoeken soms.quote:Op maandag 22 augustus 2016 05:53 schreef ToT het volgende:
Tssss, nog wel wakker, maar geen tunes meer op de radio?
Ow jee, was ik schuld?quote:Op maandag 22 augustus 2016 06:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb ook alleen maar naar het plafond liggen staren.
Ik ga gewoon pas slapen wanneer het licht wordt, eerder lig ik toch onrustig wat half wakker te draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2016 06:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Neuh!
Geen idee waardoor het komt. Eergisteren had ik het ook al.
Haha!quote:Op maandag 22 augustus 2016 06:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon pas slapen wanneer het licht wordt, eerder lig ik toch onrustig wat half wakker te draaien.
Slaap het lekkerst in de ochtend altijd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 06:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Bij mij verschilt het gewoon per nacht!
Hehehe wel leuk ja!quote:
Nog 10 minuten volhouden en je valt als blok in slaap.quote:Op maandag 22 augustus 2016 06:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog
Hehehe wel leuk ja!
Maar ondanks dat ik nog klaarwakker ben en dit toffe tunes zijn, ga ik toch maar weer plafondstaren. Misschien dat ik nu in slaap kan vallen.Thx voor de tunes weer!
Welterusten dan Piet en maak die muts niet wakkerquote:Op maandag 22 augustus 2016 07:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga echt slapen nu, om 11u alweer opstaan.
elke keer weer hetzelfde he? Komt me bekend voor van onze clientenquote:Op maandag 22 augustus 2016 09:48 schreef just me het volgende:
Is GUP weer aan het drijven ?
Lekker zo'n 1e schooldag![]()
een aantal leerlingen hebben vertraging of zijn ziek geworden op weg van daar naar hier
De A1 is nog dicht vanuit Almere, dat lijkt me toch een prima excuus...quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:48 schreef just me het volgende:
Lekker zo'n 1e schooldag![]()
een aantal leerlingen hebben vertraging of zijn ziek geworden op weg van daar naar hier
Dit vind ik intrigerend...quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zou bepaalde mensen sieren om niet alles continu in de openbaarheid te gooien, inclusief onwaarheden.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De A1 is nog dicht vanuit Almere, dat lijkt me toch een prima excuus...
Respectabele leeftijd...quote:
Was wel een bijzondere man, en wereldwijd geroemd.quote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zou bepaalde mensen sieren om niet alles continu in de openbaarheid te gooien, inclusief onwaarheden.
zo'n botsautootje redt het niet tegen een zeekoequote:Op maandag 22 augustus 2016 17:20 schreef Melting het volgende:
Iemand kan binnenkort héél vaak in de botsauto's. Op de kermis in het Noord-Hollandse Obdam zijn maar liefst duizend botsautomuntjes gestolen. Dat gebeurde afgelopen week, meldt de politie.
Waarschijnlijk vond de diefstal plaats tussen donderdag en zaterdag. Onbekenden hebben acht botsauto's opengebroken. Van de daders ontbreekt ieder spoor. "Alle tips zijn welkom", schrijft de politie op Facebook.
De kermis in Obdam, gelegen in de buurt van Heerhugowaard, begon afgelopen zaterdag.
Kermispenningen blijken vaker gewild bij dieven. Eerder deze maand werd in België nog een partij draaimolenkaartjes ontvreemd.
Ik wist niet dat je zo graag in de botsautootjes ging, Symph.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij ligt Gup er weer uit. De titel die nu in beeld staat (Cecil Lloyd - Ocean 11) stond er uren geleden ook al. En ik hoor alleen stilte.
Jij?quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Anders moet iemand maar even spontaan gaan draaien of zo
Ik rooster je wel in!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee of iemand mij kan / wil inroosteren
quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ook meteen even om te testen, zeg maar
Oké, dan ga ik nu bedenken wat ik verder ga draaien...quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]Een erg goede jingle en nu een heerlijk nummer!
Ik laat me verrassen!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik nu bedenken wat ik verder ga draaien...
Tofjens!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Zojuist zelfs een kakelvers, nieuw nummer binnengehaald.![]()
Ik heb een reputatie hoog te houden hè.... - ook in geïmproviseerde shows.
Hehehe da's vaak zo in shows!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het muziekmapje vult zich al snel
Komt helemaal goed tot 23:30 uurquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tofjens!
[..]
Hehehe da's vaak zo in shows!
quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt helemaal goed tot 23:30 uur
We gaan het zien. Eerst even 7 minuten genieten van Jagwar Maquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]En eventueel nog wat langer, als niemand anders wil?
Hehehe prima hoor!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Van "Give Me A Reason" bestaat trouwens ook een radio edit hoorMaar ik vind deze lange versie nog leuker.
Ik maak ook weleens m'n eigen edits van nummers.... - Heb er in mijn shows zelfs al meerdere gedraaid.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe prima hoor!![]()
Soms draai ik de radio edit ergens van, soms de langere versies.
Met 1 nummer vind ik de radio edit het nummer absoluut geen eer aandoen omdat de hele opbouw overgeslagen wordt, maar de albumversie is weer zo godsgruwelijk lang met heel veel herhaling er in.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak ook weleens m'n eigen edits van nummers.... - Heb er in mijn shows zelfs al meerdere gedraaid.
Mooi nummer trouwens wel, dit!quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Zal er zo wel even eentje draaien; een track waar ik ongeveer een minuut uit heb geknipt. Past hier nog prima achter ook, na Erasure en Hurts....
quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:09 schreef Fogel het volgende:
Je zou er zomaar een luisteraar bij hebben zeg.
Welkomquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:09 schreef Fogel het volgende:
Je zou er zomaar een luisteraar bij hebben zeg.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Gup is een beetje zoals het EasyJet-personeel: steeds onverwacht in staking gaan....
Prima hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
Ik luister wel mee, maar ben ondertussen een bouwkundig rapport aan het lezen en dus post ik niet
Sorryquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Anticappella was de "tegenhanger" van Cappella, maar het waren gewoon dezelfde producers....
Goed bezigquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:51 schreef Fogel het volgende:
Zo, 55 paginas later... morgen gaat de makelaar met zijn oren klapperen
Ze zijn het echt totaal niet gewend dat mensen zo'n lange documenten in detail doorlezen en gaan lopen mekkeren over kleine incoherenties (die best grote gevolgen kunnen hebben).quote:
Nee man, tof zo!quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
Zo Duits als de pest: Future Breeze.
Een beetje aanwezig waren ze wel, want de superieure remix van Encore Une Fois van Sash! is natuurlijk ook van hun hand.
Hierna: Jam & Spoon hebben ooit Relax van Frankie Goes To Hollywood geremixt. Dat weten veel mensen, maar lang niet iedereen weet dat ze twee totaal verschillende remixes maakten. Hierna de minder bekende van de twee.![]()
(Als jullie trouwens een andere stijl muziek willen of bepaalde verzoekjes hebben, laat het gerust weten)
Ik had als tekstschrijver altijd liever dat mensen een ter inzage gelegde tekst goed nalazen, in plaats van klakkeloos akkoord te geven en dan achteraf te gaan mekkeren. Ik snap je punt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zijn het echt totaal niet gewend dat mensen zo'n lange documenten in detail doorlezen en gaan lopen mekkeren over kleine incoherenties (die best grote gevolgen kunnen hebben).
Die indruk had ik ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:11 schreef Fogel het volgende:
Heb die afbeelding gewoon ergens via google vandaan gejat hoor, geen eigen werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
Nou, dat glas bier waar ik aan begon toen ik begon te luisteren is nu ook bijna leegEen Noors biertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dar vallen geen meningen over te geven: het is gewoon gebeurd!quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Willen jullie nog een verlenging?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Willen jullie nog een verlenging?
Ja en nee. Samenwerking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |