Als het zelfs bij de basketbalfinale niet vol zit, dan is dat toch wel veelzeggend...quote:
Flopshow iddquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:39 schreef franklop het volgende:
Is toch beschamend dat die hal misschien voor 60% gevuld is?
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:39 schreef franklop het volgende:
Is toch beschamend dat die hal misschien voor 60% gevuld is?
Godver, er zit iets in mijn oogquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zouden dit aan einde moeten draaien
Vind het alleen jammer dat het vrijwel zeker geen spannende finale wordt.quote:
IJshockeyquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het alleen jammer dat het vrijwel zeker geen spannende finale wordt.
Bij het ijshockey in Vancouver was het een geweldige finale als slot van de Spelen, dat zou je eigenlijk altijd moeten hebben..
Nou, het is nog steeds gelijkquote:
mee eens. Komt ook helemaal niet sfeervol over. Akelige kleur.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:47 schreef marimbondo het volgende:
Heb verder nog geen basketbal gekeken deze OS, maar die groene kleur is toch zum kotzen !?
Goed om te weten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn buren komen uit Servië, die waren gisteren al door het dolle heen na het waterpolo goud tegen de Kroaten.
Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn buren komen uit Servië, die waren gisteren al door het dolle heen na het waterpolo goud tegen de Kroaten.
Zou toch echt geniaal zijn als dat misgaat hier. Zit je met je cruise.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De U de S en de A missen de supervorm dit hele toernooi al
dat hebben ze ook niet nodig toch om overtuigend te winnen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De U de S en de A missen de supervorm dit hele toernooi al
Nee precies.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dat hebben ze ook niet nodig toch om overtuigend te winnen?
Tom?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou toch echt geniaal zijn als dat misgaat hier. Zit je met je cruise.
VS verloor in 2004 van Puerto Rico (en Litouwen en Argentinië).quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zou idd lachen zijn als Servië wint, omdat underdog en zo.
Ja, maar het zijn er twee (Bojan en Bogdan).quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bogdanovic is een van de sterspelers van servie toch?
ah, is dat familie? vooral die bojan is goed tochquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn er twee (Bojan en Bogdan).
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
die amerikanen ook alleen maar zwartjoekels
Zijn ook de beste spelers.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ze missen een type Larry BirdGod.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Die kunnen ook het beste stelen en rennenquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Even opgezocht.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, is dat familie? vooral die bojan is goed toch
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had graag Steph Curry hier gezien
schieten kunnen ze ook goed.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:01 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Die kunnen ook het beste stelen en rennen
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
En LeBron James, Chris Paul, Anthony Davis en vooral Russell Westbrook!quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
James had ik eigenlijk al niet op gerekend, anderen mogen hier ook wel staan jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
[..]
En LeBron James, Chris Paul, Anthony Davis en vooral Russell Westbrook!
Briljant dit.quote:
GMTAquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
Draymond Green krijgt nauwelijks speeltijd.
Coach K was niet zo blij met zijn uitstapje naar een bordeel en de foto van zijn 'little Draymond' die hij via Instagram met de hele wereld deelde.
Leuk met Durant vooral , die Westbrookquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
[..]
Eerste wedstrijd tussen OKC en Warriors wordt genot.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk met Durant vooral , die Westbrook
Schijnen het goed met elkaar te kunnen vinden...
Je kan er nu al de klok op gelijk zetten dat Westbrook er dan 50 maakt ofzo en het dan nog niet genoeg isquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd tussen OKC en Warriors wordt genot.
Ik ben geen groot liefhebber van Westbrook, maar hij zou in zijn eentje het Olympisch basketbaltoernooi 33% meer opwindend maken.
Nee hij maakt de hele wedstrijd af.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heerlijk dit commentaar. was dit nou het laatste optreden van martgod?
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wel voor de NOS.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel voor de NOS.
Ziggo Sport kijkers zijn nog niet van hem af.
ooh nice, wat gaat ie doen bij ziggo dan? alleen basketbal?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel voor de NOS.
Ziggo Sport kijkers zijn nog niet van hem af.
2x NBA kijken en je weet net zoveel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wil hem wel vervangen voor het basketbal hoor, maar dan wel een cursus van de Mart
Ja. Doet hij al een paar jaar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ooh nice, wat gaat ie doen bij ziggo dan? alleen basketbal?
Oh, dan weet ik veel meer al.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2x NBA kijken en je weet net zoveel.
Tim Duncan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
[..]
ohquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja. Doet hij al een paar jaar.
Ben hem al paar keer tegengekomen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ohheb wel eens nba gekeken daar maar kan me niet herinneren dat hij daar het commentaar deed
Ze rouleren drie commentatoren. Je hebt geluk gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ohheb wel eens nba gekeken daar maar kan me niet herinneren dat hij daar het commentaar deed
Paul Pierce dan ook nog.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ray Allen , Larry Sanders en Garnett
Veteranengenot
Rik Smits. Michael Jordan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ray Allen , Larry Sanders en Garnett
Veteranengenot
Ach, dan doen we Kobe er ook nog maar bij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rik Smits. Michael Jordan.
Drazen Petrovic bij de Serven dan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ach, dan doen we Kobe er ook nog maar bij.
En Bird. En Ewing. En Malone. En Magic.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ach, dan doen we Kobe er ook nog maar bij.
Shaq en Malonequote:Op zondag 21 augustus 2016 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rik Smits. Michael Jordan.
Als je Magic meeneemt moet je ook Kareem meenemen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Bird. En Ewing. En Malone. En Magic.
#Beetjewanhopigvooreenringquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Kevin Durant...![]()
Straks met Curry, Green en Thompson.
Mwa, de olympische finale van 'zijn' sport op primetime. Kan slechter toch.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het voelt wel beetje als achterdeurtje voor de grote Mart
Die moeten ze lozen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan gerust Vareaids erbij neerzetten
Nou echtquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit dus zo'n teringeinde van de OS he. Zit je nog een uur te kijken naar een wedstrijd waarvan je vooraf de winnaar al kent.
Durant is wel een BAAS trouwens
#hetkannogquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit dus zo'n teringeinde van de OS he. Zit je nog een uur te kijken naar een wedstrijd waarvan je vooraf de winnaar al kent.
Durant is wel een BAAS trouwens
Ditquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou echtIk kijk alleen maar omdat OS en omdat Mart.
Kan nog weleens een probleem worden volgend jaar .quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klay Thompson verdient nog meer dan Curry? Durant zowat dubbele van Curry bij GSW
Basketbal.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1 uur vannacht begint het toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Curry heeft een jaar of drie geleden een meerjarig contract getekend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klay Thompson verdient nog meer dan Curry? Durant zowat dubbele van Curry bij GSW
Precies.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah juist ja, want staat niet echt in verhouding nu met 12m voor Curry en 15m voor Thompson en 26m voor Durant. Green verdient ook meerquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Curry heeft een jaar of drie geleden een meerjarig contract getekend.
Toen waren salarissen in NBA nog lager en had Curry de reputatie blessuregevoelig te zijn.
Volgend jaar gaat Curry een heeeeeeuuuul dik contract tekenen.
ook met Mart?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
Iedereen weet dat dit het voorprogramma is voor Studio Voetbal.
Ik vind het ook wel leuk hoor, maar de bronzen medaille wedstrijd was veel leuker om naar te kijken qua spanningquote:
Ik had ook niet anders verwacht tbh.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk hoor, maar de bronzen medaille wedstrijd was veel leuker om naar te kijken qua spanning
Rick Smitsquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wist je dat Rik Smits in de top 10 van langste NBA spelers staat? Die hoefde bijna niet te springen om de bal erin te wippen.
Ik had een voorbereiding op een sportkamp waar ik basketbal ging geven, gingen we naar de sporthal in Haarlem, hangt daar een hall of fame met Rick Smits.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rick Smits
Mag in het rijtje Schenk, Cruijff, Geesink.
En Max Verstappen
Rik Smits.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik had een voorbereiding op een sportkamp waar ik basketbal ging geven, gingen we naar de sporthal in Haarlem, hangt daar een hall of fame met Rick Smits.![]()
Leuk die 999.quote:Hij speelde in totaal 999 wedstrijden in de NBA en haalde in het seizoen 1999/2000 met Indiana Pacers de finale van de NBA.
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik verengels dingen. Kan gebeuren.
VS. Heb niks met Servië. Als het Frankrijk of Argentinië was geweest, was ik voor die teams geweest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Aan de NBA kijkers, voor welk team zijn jullie?
Ah thanks.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.
Want ik doe het ook![]()
Heb niet echt een vast team. Maar volgend seizoen ga ik de Milwaukee Bucks en Minnesota Timberwolves extra in de gaten houden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Aan de NBA kijkers, voor welk team zijn jullie?
Dat zou deze wedstrijd wel kunnen gebruiken.quote:
Martosaurus had een mooi betoog waarom dit niet een dream team is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:30 schreef opgebaarde het volgende:
Team USA?!
Waar is #dreamteamx gebleven?
Mart Jeremyquote:
Hoe vaak zouden ze het hebben gedaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is Mart als ie onder de zonnebank is geweest.
En dit is Mart als vrouw:
[ afbeelding ]
40-45 keerquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe vaak zouden ze het hebben gedaan
Waarom eigenlijk ?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:42 schreef PippenScottie het volgende:
Deze speler heeft Servië trouwens thuis gelaten. De boomlange (ook voor basketbalbegrippen) Boban Marjanovic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:42 schreef PippenScottie het volgende:
Deze speler heeft Servië trouwens thuis gelaten. De boomlange (ook voor basketbalbegrippen) Boban Marjanovic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kijkt alsof Prince dood is ofzo...quote:
http://www.sportando.com/(...)asha-djordjevic.htmlquote:
Zo zijn ze begonnen en zo sluiten ze afquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
NOS.. Zelfs op tijd beginnen lukt ze niet.
En omdat het verder niet interessant is.quote:
beetje zoals Canadaquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:47 schreef Nober het volgende:
Hoe zou een blank Amerikaans basketbal team presteren?
Dit is wel heel erg gewaagd, beste opperkleurder.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
Stelling: Servië gaat deze finale niet winnen.
Dat is best een aardige vraag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:47 schreef Nober het volgende:
Nog maar 22 punten, Het kan nog.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg gewaagd, beste opperkleurder.
Ach gut de coach is op zijn pik getrapt pfftquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
http://www.sportando.com/(...)asha-djordjevic.html
Boban Marjanovic recently signed a rich tree-year deal with Detroit Pistons but looks like he won't be able to play for his NT in the Olympics Games in Rio. Serbian NT head-coach Sasha Djordjevic announced that Marjanovic won't be a part of the team in Rio, because he let down the team at Eurobasket 2015 and during OQT in Manila.
bal is rondquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog maar 22 punten, Het kan nog.
Daarom. Een comeback is zo gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog maar 22 punten, Het kan nog.
Alleen als ze melkwit zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is best een aardige vraag.
Mogen Klay Thompson en Stephen Curry meedoen?
VS kon nog drie tandjes hoger spelen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:50 schreef Andromache het volgende:
Ik begrijp dit niet. In de poule deed Servië het heel goed tegen de VS. Wat een schijtfinale. Dit had Spanje-VS moeten zijn.
Hayward, Griffin , Gordon, Lovequote:Op zondag 21 augustus 2016 21:47 schreef Nober het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |