Ah juist ja, want staat niet echt in verhouding nu met 12m voor Curry en 15m voor Thompson en 26m voor Durant. Green verdient ook meerquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Curry heeft een jaar of drie geleden een meerjarig contract getekend.
Toen waren salarissen in NBA nog lager en had Curry de reputatie blessuregevoelig te zijn.
Volgend jaar gaat Curry een heeeeeeuuuul dik contract tekenen.
ook met Mart?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
Iedereen weet dat dit het voorprogramma is voor Studio Voetbal.
Ik vind het ook wel leuk hoor, maar de bronzen medaille wedstrijd was veel leuker om naar te kijken qua spanningquote:
Ik had ook niet anders verwacht tbh.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk hoor, maar de bronzen medaille wedstrijd was veel leuker om naar te kijken qua spanning
Rick Smitsquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wist je dat Rik Smits in de top 10 van langste NBA spelers staat? Die hoefde bijna niet te springen om de bal erin te wippen.
Ik had een voorbereiding op een sportkamp waar ik basketbal ging geven, gingen we naar de sporthal in Haarlem, hangt daar een hall of fame met Rick Smits.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rick Smits
Mag in het rijtje Schenk, Cruijff, Geesink.
En Max Verstappen
Rik Smits.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik had een voorbereiding op een sportkamp waar ik basketbal ging geven, gingen we naar de sporthal in Haarlem, hangt daar een hall of fame met Rick Smits.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |