Was te verwachten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:54 schreef Pedroso het volgende:
Belgje valt buiten de top 10, Olympisch diploma kan ie ook wel op z'n buik schrijven.
Lag een ronde geleden nog 9e dus zat er toen dichtbij. Niet dat je er wat aan hebt maar leuk voor de statistieken.quote:
Je bedoelt de Gaviria die zijn eigen optreden een regelrechte faal vond?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:53 schreef Columbiafan het volgende:
Colombiaantje toch maar mooi op weg naar een top 5, doet ie het niet veel slechter dan Gaviria.
beste niet Europeaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:53 schreef Columbiafan het volgende:
Colombiaantje toch maar mooi op weg naar een top 5, doet ie het niet veel slechter dan Gaviria.
Ga maar eens op een Specialized Epic met Brain achterdemper rijdenquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:12 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Achtervering is echt klote tijdens het mountainbiken
die coloma is een baasquote:
Weet niet hoe zo'n voorvork heet en/of alleen cannondale dat heeft. Ik kan mijn voorvork vastzetten maar volgens mij hadden hun dat niet. Althans ik zag niemand naar de voorvork grijpen om het vast te zetten of bepaalde stukken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n Cannondale toch? Zo'n Lefty.
Kulhavy en Sagan rijden op Specialized. Die hebben de vering zo getuned dat hij alleen maar reageert op klappen van de onderzijde. Als je flink op de pedalen gaat staan veert ie niet in, maar hij veert wel in door de ondergrond zeg maar.
Oh, dat bedoel je. Ja, dat noem je een lockout. Dat kan ook vanaf het stuur met een knopje. Bij sommigen moet dat idd op de vork. En dan zet je hem vast. Met klimmen geeft dat meer efficiënte. In de afdaling kan ie dan weer los.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet niet hoe zo'n voorvork heet en/of alleen cannondale dat heeft. Ik kan mijn voorvork vastzetten maar volgens mij hadden hun dat niet. Althans ik zag niemand naar de voorvork grijpen om het vast te zetten of bepaalde stukken.
Had het over beide maar die vork van Fontana viel wel op. Ik heb zo'n lockout maar niet met een knopje op het stuur, ik voel me opgelicht!quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel je. Ja, dat noem je een lockout. Dat kan ook vanaf het stuur met een knopje. Bij sommigen moet dat idd op de vork. En dan zet je hem vast. Met klimmen geeft dat meer efficiënte. In de afdaling kan ie dan weer los.
Hehe lol. Volgens mij is dat wel handig op 't stuur.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Had het over beide maar die vork van Fontana viel wel op. Ik heb zo'n lockout maar niet met een knopje op het stuur, ik voel me opgelicht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |