zelfs mijn vissen zijn nu in slaap gevallen..quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je keek toch naar je aquarium?
Idd, hij is bergop zeker niet minder dan Krekquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik had hem liever bij het wielrennen gezien.
Had hem alsnog niet veel kans gegeven hoor. Greg klimt nog wel een stuk beter dan Sagan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik had hem liever bij het wielrennen gezien.
Ziet er niet goed meer uit nu. Scheire verliest z'n top 10.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:36 schreef showtimer het volgende:
Renaat schiet alweer in de diplomamodus
Was te verwachten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:54 schreef Pedroso het volgende:
Belgje valt buiten de top 10, Olympisch diploma kan ie ook wel op z'n buik schrijven.
Lag een ronde geleden nog 9e dus zat er toen dichtbij. Niet dat je er wat aan hebt maar leuk voor de statistieken.quote:
Je bedoelt de Gaviria die zijn eigen optreden een regelrechte faal vond?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:53 schreef Columbiafan het volgende:
Colombiaantje toch maar mooi op weg naar een top 5, doet ie het niet veel slechter dan Gaviria.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |