Hoe hebben we in Sydney ooit zoveel medailles weten te behalen, zonder dat tuig-zonder-plak direct naar huis te sturen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
Hendriks doet precies wat wij willen, er moet gepresteerd worden. Alleen een select groepje kanshebbers op medailles mogen naar Rio, de rest is niet welkom. Het motto: "meedoen is belangrijker dan winnen" is voor losers en losers doen of niet mee of moeten zo snel mogelijk naar huis. Hendriks doet precies wat hem gevraagd wordt
Epke had de mazzel van de 2e week.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar Ranomi en Epke mochten wel weer blijven
Ranomi daar twittert Dekker ook nog iets over van: "ja, daar werd ineens wel een uitzondering voor gemaakt, terwijl daarvoor niks kon".quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar Ranomi en Epke mochten wel weer blijven
Jaaaaaa, supergoed voor de onderlinge sfeer bij de zwemsters, dat zie je maar. Goed gedaan, Maurits!quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:24 schreef maan_man het volgende:
Ranomi daar twittert Dekker ook nog iets over van: "ja, daar werd ineens wel een uitzondering voor gemaakt, terwijl daarvoor niks kon".
Vind ik inderdaad een onzinnigequote:Op zondag 21 augustus 2016 20:33 schreef Klopkoek het volgende:
Wie heeft die "TeamNL" onzin bedacht?
Of Ranomi heeft Maurits een dikke middelvinger gegeven. Dan heb jij als Maurits twee keuzes: zeggen dat sporters schijt aan je hebben of zeggen dat je een uitzondering hebt gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Jaaaaaa, supergoed voor de onderlinge sfeer bij de zwemsters, dat zie je maar. Goed gedaan, Maurits!
Klopt meestal omdat het circus waarvan ze deel uitmaken verder trekt. Bij de meeste sporten is dit echter niet het geval. Die passen hun agenda aan op de spelen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:42 schreef Evertjan het volgende:
zijn trouwens ook sporters die niet zijn gebleven nadat ze klaar waren met sporten, zoals de wielrenners en de tennissers
Je zou als wielrenner of tennisser wel een debiel zijn in Rio te blijven.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:42 schreef Evertjan het volgende:
zijn trouwens ook sporters die niet zijn gebleven nadat ze klaar waren met sporten, zoals de wielrenners en de tennissers
Het is een beetje van het kaliber/niveau 'drie vingers in de lucht voor Willem'.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad een onzinnige-naam.
quote:
De menselijke maat ontbreekt bij Maurits. Dit riekt naar volledige willekeur. De condooms waren waarschijnlijk nog niet op...quote:
De turners zuipen zich helemaal de Filistijnen en feesten er op losquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:04 schreef clavier het volgende:
[..]
De menselijke maat ontbreekt bij Maurits. Dit riekt naar volledige willekeur. De condooms waren waarschijnlijk nog niet op...
Goed dat de zwemmers zeggen waar het op staat.
Eerste aanspreekpunt denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:13 schreef Zwansen het volgende:
Wat is überhaupt de functie van een chef de Mission?
Eigenlijk is hij toch niks meer dan een soort reisleider/groepsbegeleider?
Hoezo kansloos? Oké, geen medaille, maar alsnog een enorm knappe prestatie. Gezien zijn vorige prestaties had ik van te voren wel gedacht dat hij rond de 10e plaats of in de top 10 zou eindigen. Ik zat er dus niet ver naast.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je toch kansloos meeloopt heeft het niet zoveel zin meer mensen te sturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |