Is die kerel 50?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:52 schreef Bronson_ het volgende:
Als 50-jarige azen op een topic titel
Sad inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:52 schreef Bronson_ het volgende:
Als 50-jarige azen op een topic titel
quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:58 schreef TC03 het volgende:
Wat een bagger TT. En de naam van de club ook nog eens verkeerd gespeld.
Ik zou mijzelf gaan snijden als ik jou wasquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:58 schreef TC03 het volgende:
Wat een bagger TT. En de naam van de club ook nog eens verkeerd gespeld.
Nee hoor, in tegenstelling tot jou heb ik geen mentale problemen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf gaan snijden als ik jou was
quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf gaan snijden als ik jou was
Jeetje, wat heftig dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor, in tegenstelling tot jou heb ik geen mentale problemen.
Zoals het er nu uitziet gaat het nog wel verder uitlopen ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Twente staat binnen 40 minuten al met 0-3 voor in Groningen.
Onze 0-5 overwinning daar zegt dus ook niet zoveel.
Excelsior won ook al met 2-0.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Boeiend, 3 punten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja maar dat was toch enigszins met hangen en wurgen en die 2-0 viel pas in blessuretijd.quote:
Kan er voor zorgen dat we niet naast onze schoenen gaan lopen. Verwacht vanmiddag niet zo'n gemakkelijke wedstrijd moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch enigszins met hangen en wurgen en die 2-0 viel pas in blessuretijd.
Maar wat ik wil zeggen; Groningen faalt dus enorm, die wedstrijd is dus geen goede graadmeter geweest. Ik ben nog steeds benieuwd hoe we Feyenoord nu precies moeten inschatten qua sterkte.
Wat dat betreft vanmiddag wellicht een goede test.
Ik verwacht ook geen eenvoudige middag inderdaad. Maar dat is het eigenlijk nooit in Almelo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:31 schreef Oldground het volgende:
[..]
Kan er voor zorgen dat we niet naast onze schoenen gaan lopen. Verwacht vanmiddag niet zo'n gemakkelijke wedstrijd moet ik eerlijk zeggen.
PMDS?quote:
Ben wel benieuwd naar vanmiddag inderdaad, niemand is nog echt getest en iedereen hangt de vlag al uit. Realistischer communiceren is nu ook weer niet meteen wat in me opkomt bij een Elia, Karsdorp en Dirk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen eenvoudige middag inderdaad. Maar dat is het eigenlijk nooit in Almelo.
Maar inderdaad heb je wel gelijk dat hierdoor onze spelers zichzelf niet gaan overschatten. Sowieso heb ik de indruk dat ze wat opener zijn in interviews en ook wat realistischer communiceren wat betreft hun prestaties sinds de competitie is begonnen.
Mocht het vanmiddag een walk-over worden dan wordt er toch geopperd dat Heracles een offday had. Want dat Twente bij ons vrij kansloos was maar nu sterk uit de hoek komt (nu 3-1 trouwens) zou je ook als graadmeter kunnen zien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch enigszins met hangen en wurgen en die 2-0 viel pas in blessuretijd.
Maar wat ik wil zeggen; Groningen faalt dus enorm, die wedstrijd is dus geen goede graadmeter geweest. Ik ben nog steeds benieuwd hoe we Feyenoord nu precies moeten inschatten qua sterkte.
Wat dat betreft vanmiddag wellicht een goede test.
Dat dus. Wat een dom gelul hierquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mocht het vanmiddag een walk-over worden dan wordt er toch geopperd dat Heracles een offday had. Want dat Twente bij ons vrij kansloos was maar nu sterk uit de hoek komt (nu 3-1 trouwens) zou je ook als graadmeter kunnen zien.
Ik verwacht geen walk-over hoor, maar wel een beter Feyenoord dan Heracles en een terechte overwinning (1-2 of 0-2 oid)
Nee natuurlijk is dat niet hetzelfde.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Het is hetzelfde als roepen dat Willem 2 beter is als Rostov bijvoorbeeld. Die winnen namelijk wel in de Arena.
Maar makkelijk winnen van twee tegenstanders, en dan slechts een van die duels uitlichten, terwijl de ene dan goed speelt en de ander nog steeds zwak oogt is wel twijfelachtig (al staat het nu 2-3 wat toch weer meer op 2 zwakke ploegen lijkt te duidenquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat niet hetzelfde.
Oke.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat niet hetzelfde.
Nee, ik weet niet waarom je het zo graag ridiculiseert maar zo'n wedstrijd zegt echt wel wat over de krachtsverhoudingen van beide ploegen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:00 schreef Scrummie het volgende:
2-3 inmiddels. Misschien moeten we die overwinning in Groningen toch maar wéér in een ander daglicht zien.
Tuurlijk interpreteer ik het weer anders, zoals gewoonlijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waarom je het zo graag ridiculiseert maar zo'n wedstrijd zegt echt wel wat over de krachtsverhoudingen van beide ploegen.
2 Ploegen waar wij toevallig de voorgaande weken tegen hebben gespeeld.
Behalve als één team duidelijk een offday heeft kun je echt wel het niveau inschatten. Eerlijk gezegd kunnen beide teams er niet veel van.
Het enige dat ik zeg is dus dat je zo'n overwinning bij Groningen-uit niet de waarde moet toekennen die je normaal aan Groningen-uit zou toekennen. Net zoals de geweldige overwinning bij Heerenveen-uit vorig seizoen eigenlijk niets zei over de daadwerkelijke kracht en kwaliteit van Feyenoord.
Maar je zal dit wel weer heel anders interpreteren zoals gewoonlijk.
Is Vilhena ooit niet begonnen als linksback trouwens?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:23 schreef Scrummie het volgende:
Volgens Gouka is er ook getraind met Vilhena als linksbuiten, Toornstra naar het middenveld, en Berghuis op rechtsbuiten.
Nee hoor, zo opportunistisch ben ik zelf nooit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk interpreteer ik het weer anders, zoals gewoonlijk. Kansloze opmerking. Ik interpreteer het zoals jij het zegt. Jij roept nadat Twente 3-0 voorstaat dat we er misschien toch niet zoveel waarde aan moeten hechten dat we daar 5-0 wonnen. Dat riep je niet na die overwinning, dat roep jij nadat Twente 3-0 voorstaat.
Dat het niet zoveel zegt heb ik nooit ontkent, want dat zei ik al na PSV voor de JC schaal, dat jullie niet zo opportunistisch moeten lullen hier. Toen was het drama, week erop werden we kampioen, nog een week later was het voetballend weer 3 keer niets (wat klopt) en nadat Twente 3-0 voorstaat is het wéér niets.
Vilhena linksbuiten lijkt me een betere optie dan Toornstra linksbuiten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:23 schreef Scrummie het volgende:
Volgens Gouka is er ook getraind met Vilhena als linksbuiten, Toornstra naar het middenveld, en Berghuis op rechtsbuiten.
Berghuis zou dat ook moeten kunnen brengen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
We zien straks wel hoe goed we nou eigenlijk zijn. Ik denk dat het wegvallen van Elia wel een aderlating is. Blind of niet maar door die dreiging is er wel altijd beweging.
en dan El Ahmadi, Toornstra en Kuyt op 't middenveld? Ben wel benieuwd hoe dat uit zou pakkenquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vilhena linksbuiten lijkt me een betere optie dan Toornstra linksbuiten.
Was wel een spectaculaire wedstrijd. In de Jupiler League was dat echt smullen geweest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:34 schreef Vasion het volgende:
Groningen thuis verloren van Twente. Ja, die kennen er geen kut van.
Oh oke.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Was wel een spectaculaire wedstrijd. In de Jupiler League was dat echt smullen geweest.
Dat is de laatste jaren inderdaad een zeldzaamheid helaas, maar we hoeven niet terug naar 2007 denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:21 schreef TC03 het volgende:
Groningen mag dan slecht zijn, de laatste keer dat Feyenoord zo souvereinsoeverein van een ploeg won die slecht was kan ik me niet herinneren. Misschien Heracles thuis in 2007 ofzo.
Mwa, als je kijkt naar de pot tegen Twente vorig jaar was het voetbal gewoon slecht. Maar Twente bakte er verschrikkelijk weinig van en zodoende wonnen we toch heel eenvoudig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is de laatste jaren inderdaad een zeldzaamheid helaas, maar we hoeven niet terug naar 2007 denk ik.
2013
2011
vorig seizoen
Ik lees 'gewoon' Toorn linksquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opstelling Feyenoord: Jones, Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Woudenberg, El Ahmadi, Toornstra, Kuyt, Berghuis, Jorgensen en Vilhena.
Toornstra eindelijk weer eens op zijn eigen plek. Vilhena linksbuiten is een verrassing.
Dus toch wel? Hm, oke.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opstelling Feyenoord: Jones, Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Woudenberg, El Ahmadi, Toornstra, Kuyt, Berghuis, Jorgensen en Vilhena.
Toornstra eindelijk weer eens op zijn eigen plek. Vilhena linksbuiten is een verrassing.
quote:Feyenoord speelt vanmiddag de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. Voor de Rotterdammers is het zaak om de goede competitiestart een passend vervolg te geven. Voor trainer Giovanni van Bronckhorst was het puzzelen wie de geblesseerde Eljero Elia zou gaan vervangen in Almelo. De oefenmeester heeft er verrassend genoeg voor gekozen om Tonny Vilhena door te schuiven als linksvoor. Daardoor staat Steven Berghuis als rechterspits geposteerd. Voor Berghuis is het zijn eerste basisplaats in dienst van Feyenoord. Het middenveld van Feyenoord wordt gevormd door Karim El Ahmadi, Dirk Kuyt en Jens Toornstra.
kuyt en Berghuis wisselen en ik zie daar wel wat in jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of een soort ruit omdat Kuyt amper genoeg loopt om uit de aanvallende rol weg te komen.
Jorg - Berg
Kuyt
Vilhena - El Ahmadi - Toorn
Achterhoede
Keepert
Nog steeds onmogelijk om Go abo af te sluiten, dus helaas. Foutief antwoord, je gaat niet door voor de koelkast.quote:
Nou ja, misschien is dat maar beter ook. Ik heb al een koelkast.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog steeds onmogelijk om Go abo af te sluiten, dus helaas. Foutief antwoord, je gaat niet door voor de koelkast.
Plus onze kunstgrasstatistiekenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus schwalbe... Heb er een hard hoofd in
De bal stuitert gewoon constant. Altijd heel rommelig inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met dat kunstgras tikken ook matige spelers makkelijk mee. En zo heeft ons jagen weinig zin.
Dat vraag ik mij al jaren afquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:08 schreef H.FR het volgende:
Waarom gaat iedereen met een corner naar de goal toe? Ik zie ze alle 4 inlopen. In plaats van dat er iemand ietsje uitzakt naar de stip/randje 16...
Mooi. Ben ik niet de enige. Qua spel is het in ieder geval niet minder dan vorig jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |