SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Werkt voorlopig alleen maar op de lachspieren inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:09 schreef Devz het volgende:
Die slogan hoef ik voorlopig even niet te horen.![]()
Die TT
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Kom op jongens, niet zo somber. Bij Vitesse had Bosz ook altijd een paar maanden nodig voor het liep.
Zo rond april komen die punten wel.![]()
Het is wel goed als we een keer derde worden. Dan leren de heren blijkbaar pas echt dat bagger aankopen zoals Westerman je niet verder gaan helpen.![]()
ze halen de spanning er dit seizoen er wel erg vroeg uitquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
Kom op jongens, niet zo somber. Bij Vitesse had Bosz ook altijd een paar maanden nodig voor het liep.
Ze spelen in ieder geval wel mooi voetbal nu.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
![]()
JA MAAR IK WIL GEEN RESULTAAT MAAR MOOI VOETBAL KUT FRANK DE BOERquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze spelen in ieder geval wel mooi voetbal nu.
- retards in dit topic![]()
Is DAT hun beste speler?quote:
Haters can be so lame and vicious
Die breng ik op mijn fiets nog weg. Heeft werkelijk nul stappen gemaakt sinds zijn debuut. Dus accepteren dat dit het is, of verkopen. Mijn voorkeur geniet optie 2.quote:![]()
El Ghazi verkopen, voor dat geld Bailey erbij halen en Cerny als zijn backup.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die breng ik op mijn fiets nog weg. Heeft werkelijk nul stappen gemaakt sinds zijn debuut. Dus accepteren dat dit het is, of verkopen. Mijn voorkeur geniet optie 2.![]()
Het ergste is dat ik ze nog snap ook... Wat een afgang.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:23 schreef Enchanter het volgende:
Een tsunami aan PSV aanhangers in dit topic![]()
Tja ach, andersom had ik me ook kapot gelachen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:23 schreef Enchanter het volgende:
Een tsunami aan PSV aanhangers in dit topic
Als we woensdag maar winnen, dat is ook in het belang van psv.![]()
of realistische ajaciedenquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:23 schreef Enchanter het volgende:
Het leedvermaak gaat gewoon door sinds mei en niet onterechtquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:23 schreef Enchanter het volgende:
Daarom snel verkopen nu hij nog wat opbrengt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die breng ik op mijn fiets nog weg. Heeft werkelijk nul stappen gemaakt sinds zijn debuut. Dus accepteren dat dit het is, of verkopen. Mijn voorkeur geniet optie 2.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ik weet niet of ik nog geloof in de komst van Bailey. Hoe belachelijk ook, maar Genk lijkt echt de boot af te houden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:23 schreef Devz het volgende:
[..]
El Ghazi verkopen, voor dat geld Bailey erbij halen en Cerny als zijn backup.
Ook gelijk één van de kwalijke zaken...drie competitieduels en (bijna) 4 CL-duels verder en we hebben naast Sanchez, wat ik wel een aanwinst vind, 'slechts' een gehuurde spits aangetrokken.![]()
Wat is je analyse betreft huidige situatie Ajax?quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het leedvermaak gaat gewoon door sinds mei en niet onterecht![]()
Ik vraag mij af hoe lang ze dat nog durven roepen zonder in huilen uit te barsten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:20 schreef Tyron het volgende:
JA MAAR IK WIL GEEN RESULTAAT MAAR MOOI VOETBAL KUT FRANK DE BOER
Vind ik moeilijk omdat ik de wedstrijd niet gezien heb, maar wat ik begreep was dit gewoon een mentale kwestie, snel voorkomen en denken dat de rest wel vanzelf gaat, dan maakt het ook niet zoveel meer uit welke trainer er naast het veld staat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is je analyse betreft huidige situatie Ajax?![]()
Ze zullen natuurlijk zelf nooit zeggen dat het een kwaliteitsprobleem is. Of is het al sinds de voorbereiding een mentale kwestie dat we geen voorsprong vast kunnen houden?quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik moeilijk omdat ik de wedstrijd niet gezien heb, maar wat ik begreep was dit gewoon een mentale kwestie, snel voorkomen en denken dat de rest wel vanzelf gaat, dan maakt het ook niet zoveel meer uit welke trainer er naast het veld staat.![]()
vier kampioenschappen op rij maken fans blijkbaar verwendquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe lang ze dat nog durven roepen zonder in huilen uit te barsten.![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:18 schreef Tyron het volgende:
Het is wel goed als we een keer 7e worden. Dan leren de heren blijkbaar pas echt dat bagger aankopen zoals Westerman je niet verder gaan helpen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wie heeft dat gezegd?quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
natuurlijk is het ook een kwaliteitsprobleem, een goeie ploeg speelt zo'n wedstrijd geroutineerd uit en geeft de controle niet meer uit handenquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:29 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ze zullen natuurlijk zelf nooit zeggen dat het een kwaliteitsprobleem is. Of is het al sinds de voorbereiding een mentale kwestie dat we geen voorsprong vast kunnen houden?![]()
Kwa spel was het voornamelijk tikkies breed en terug. Geen risico durven nemen of de bal zo beroerd passen/aannemen dat zelfs de verdediging van Willem II nog nooit zo'n makkelijke avond heeft gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik moeilijk omdat ik de wedstrijd niet gezien heb, maar wat ik begreep was dit gewoon een mentale kwestie, snel voorkomen en denken dat de rest wel vanzelf gaat, dan maakt het ook niet zoveel meer uit welke trainer er naast het veld staat.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
jij hebt altijd zinnige teksten taradoquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik moeilijk omdat ik de wedstrijd niet gezien heb, maar wat ik begreep was dit gewoon een mentale kwestie, snel voorkomen en denken dat de rest wel vanzelf gaat, dan maakt het ook niet zoveel meer uit welke trainer er naast het veld staat.![]()
![]()
Terwijl ik de wedstrijd tegen Rostov echt best wel aardig vond. Gewoon pech dat die bal er onnodig in vliegt en je verzuimt om nog 3x te scoren, maar dat had gezien het spelbeeld wel terecht geweest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kwa spel was het voornamelijk tikkies breed en terug. Geen risico durven nemen of de bal zo beroerd passen/aannemen dat zelfs de verdediging van Willem II nog nooit zo'n makkelijke avond heeft gehad.
Tegen Willem II was daar helemaal niks van terug te zien.![]()
Ik weet niet of dat in het belang van PSV is, plaatsing voor de poulefase CL levert natuurlijk UEFA puntjes op. Maar een win in de EL levert evenveel puntjes op als een win in de CL. Gezien de selectie van Ajax zou je in de EL nog wel wedstrijden kunnen winnen, in de CL ben je gewoon kanonnenvoer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:24 schreef Devz het volgende:
[..]
Tja ach, andersom had ik me ook kapot gelachen.
Als we woensdag maar winnen, dat is ook in het belang van psv.![]()
En dan denk ik weer even terug aan die bijeenkomsten van het TH, waarvan de helft dan denkt dat we Ziyech niet moeten halen omdat het de ontwikkelingen van jongens als Beek, Nouri en De Jong in de weg kan staan. Die eerste krijgt in elk geval (als enige) kansen in het eerste elftal, maar laat toch ook gisteren weer zien nog tekort te komen voor het niveau wat Ajax nastreeft. Onbegrijpelijk dat er in dat TH zo op het talent gehamerd wordt, het lijkt een beetje heilig verklaard.![]()
Verwachten dat na een trainerswissel het spel meteen precies is zoals die nieuwe trainer het wil en ook nog eens constant is
OpportunismegodMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vooral slecht dat ze tegen W2 geen kansen konden creëren. Het is niet dat we een enorm goede verdediging hebben.
Wel jammer hoor. De strijd om het kampioenschap zal dit jaar niet echt spannend worden. Wellicht al half beslist voor de winterstop.![]()
je kan wel van welk Ajax dan ook verwachten dat ze welk Willem II dan ook gewoon verslaan in eigen huisquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:47 schreef Tagliano het volgende:
Verwachten dat na een trainerswissel het spel meteen precies is zoals die nieuwe trainer het wil en ook nog eens constant is
Opportunismegod![]()
Sowieso, verwachten dat dit elftal goed is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:47 schreef Tagliano het volgende:
Opportunismegod![]()
Het grossiert in middelmatigheid.Haters can be so lame and vicious
Niet verwachten dat Ajax ongeacht de trainer een clubje als Willem II moet kunnen overklassen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:47 schreef Tagliano het volgende:
Opportunismegod
Kopinhetzandgenot![]()
Tuurlijk zou dat normaal gesproken moeten kunnen en ik ga ook heus niet zeggen dat het gister goed was. Aan de andere kant zullen er vast nog wel meer potjes volgen als deze, en zeker in de eerste seizoenshelft heb ik daar geen problemen meequote:Op zondag 21 augustus 2016 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan wel van welk Ajax dan ook verwachten dat ze welk Willem II dan ook gewoon verslaan in eigen huisMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Misschien al besproken. Zat tijdens de wedstrijd niet fanatiek op Fok. Maar wat was er gaande in het stadion? Half vol stadion en een goede omroeper.![]()
Eerlijk is eerlijk, zonder versterkingen moeten er wel héél veel dingen verbeteren willen dit soort potjes in de tweede seizoenshelft niet meer voorkomen. Roda en Willem II zijn allebei blij als ze de nacompetitie ontlopen en wij krijgen gewoon 4 goals tegen in twee thuisduels.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk zou dat normaal gesproken moeten kunnen en ik ga ook heus niet zeggen dat het gister goed was. Aan de andere kant zullen er vast nog wel meer potjes volgen als deze, en zeker in de eerste seizoenshelft heb ik daar geen problemen mee![]()
Druk op de weg, veel zieke supporters. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien al besproken. Zat tijdens de wedstrijd niet fanatiek op Fok. Maar wat was er gaande in het stadion? Half vol stadion en een goede omroeper.![]()
Je zit wat aan de lage kant.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo beetje 50% van dit topic vorig seizoenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:09 schreef Devz het volgende:
Die slogan hoef ik voorlopig even niet te horen.Ik heb voor deze slogan in de TT gekozen omdat Ajax in mijn ogen nog steeds de grootste en beste club van Nederland is. Natuurlijk hebben ze 2 kut competitie wedstrijden achter de rug, maar als je ziet hoe Ajax tegen Rostov speelde dan zie je dat het echt groots kan zijn. Overigens moet de instelling wel veel beter, want dit kan echt niet. Ze moeten elke wedstrijd hetzelfde kunnen geven ongeacht het score verloop of de tegenstander.quote:![]()
Volgens mij romantiseer je de wedstrijd tegen Rostov een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Ik heb voor deze slogan in de TT gekozen omdat Ajax in mijn ogen nog steeds de grootste en beste club van Nederland is. Natuurlijk hebben ze 2 kut competitie wedstrijden achter de rug, maar als je ziet hoe Ajax tegen Rostov speelde dan zie je dat het echt groots kan zijn. Overigens moet de instelling wel veel beter, want dit kan echt niet. Ze moeten elke wedstrijd hetzelfde kunnen geven ongeacht het score verloop of de tegenstander.![]()
Ligt niet echt aan de tegenstander dat je goals tegen krijgt. W2 scoort best makkelijk. Ook op basis van eerdere wedstrijden en de voorbereiding. Je moet alleen als Ajax zijnde met rust gewoon al met 4-0 voor staan zodat een tegentreffer niet echt boeit. Met 1-0 in de eerste minuut een beetje lui gaan voetballen is erg naïef.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, zonder versterkingen moeten er wel héél veel dingen verbeteren willen dit soort potjes in de tweede seizoenshelft niet meer voorkomen. Roda en Willem II zijn allebei blij als ze de nacompetitie ontlopen en wij krijgen gewoon 4 goals tegen in twee thuisduels.![]()
Vakantie + zaterdagavond + wegwerkzaamheden A1 + "het is maar willem 2"quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien al besproken. Zat tijdens de wedstrijd niet fanatiek op Fok. Maar wat was er gaande in het stadion? Half vol stadion en een goede omroeper.
Denk dat een beetje het idee was van de meeste seizoenskaarthouders.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Aangezien de leiding geen paniek voetbal speelt komt er niks bijzonders bij. Ben heel benieuwd wat er gebeurt als woensdag wordt verloren.![]()
Dit is wat kort door de bocht.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:47 schreef Tagliano het volgende:
Opportunismegod
Overigens was dit wel zoals verwacht natuurlijk. Bosz zijn elftallen hebben blijkbaar altijd een aanloop nodig alvorens ze gaan presteren. Maar ik denk dat iedereen gisteren blind een eentje zou hebben ingevuld.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik vind Ajax na W2 de mooiste club die er is. Maar je overdrijft hier wel enorm hoor. Groots tegen een kutclub als Rostov? Niet echt. En als je realistisch bent hebben ze bij lange na niet de kwaliteit die PSV heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Ik heb voor deze slogan in de TT gekozen omdat Ajax in mijn ogen nog steeds de grootste en beste club van Nederland is. Natuurlijk hebben ze 2 kut competitie wedstrijden achter de rug, maar als je ziet hoe Ajax tegen Rostov speelde dan zie je dat het echt groots kan zijn. Overigens moet de instelling wel veel beter, want dit kan echt niet. Ze moeten elke wedstrijd hetzelfde kunnen geven ongeacht het score verloop of de tegenstander.![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Volgens mij romantiseer je de wedstrijd tegen Rostov een beetje.![]()
willem 2quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:47 schreef Tagliano het volgende:
Opportunismegod
weetje wie hun keeper is?![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Ik heb voor deze slogan in de TT gekozen omdat Ajax in mijn ogen nog steeds de grootste en beste club van Nederland is. Natuurlijk hebben ze 2 kut competitie wedstrijden achter de rug, maar als je ziet hoe Ajax tegen Rostov speelde dan zie je dat het echt groots kan zijn. Overigens moet de instelling wel veel beter, want dit kan echt niet. Ze moeten elke wedstrijd hetzelfde kunnen geven ongeacht het score verloop of de tegenstander.....
![]()
Openbaar vervoer naar Ajax is dikke prima, dus werkzaamheden vind ik niet echt een goede reden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vakantie + zaterdagavond + wegwerkzaamheden A1 + "het is maar willem 2"
Denk dat een beetje het idee was van de meeste seizoenskaarthouders.
De rest ook niet echt natuurlijk (op vakantie na).Jammer hoor, dat supporters niet altijd achter de club staan.
![]()
Ik vind het kwaliteitsverschil enorm meevallen. Alleen het middenveld van PSV is aanzienlijk beter. Rest is redelijk vergelijkbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind Ajax na W2 de mooiste club die er is. Maar je overdrijft hier wel enorm hoor. Groots tegen een kutclub als Rostov? Niet echt. En als je realistisch bent hebben ze bij lange na niet de kwaliteit die PSV heeft.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Rostov is geen Europese top, maar doen het gewoon heel goed tegen clubs als Zenit. Werden op een haar na geen kampioen van Rusland, schakelen zeer knap Anderlecht uit. Dan moet je toch wel wat kunnen hoor. En als Ajax die helemaal van de mat tikt, dan moet ik zeggen dat het groots was. We kunnen Ajax niet vergelijken met clubs als Barcelona of Bayern Munchen he, maar voor een Nederlandse club was het echt groots wat Ajax tegen Rostov bracht. Nah, PSV is eigenlijk niet heel veel beter dan Ajax dit seizoen op papier, maar die doen wel wat ze moeten doen tot nu toe.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind Ajax na W2 de mooiste club die er is. Maar je overdrijft hier wel enorm hoor. Groots tegen een kutclub als Rostov? Niet echt. En als je realistisch bent hebben ze bij lange na niet de kwaliteit die PSV heeft.![]()
Bij de wegwerkzaamheden zat ook het stukje "treinen rijden niet", omdat dat dezelfde werkzaamheden waren. Maar helaas is het gewoon dat op een zondag 14.30 tegen een gemiddelde tegenstander het stadion nou eenmaal wat voller zit dan zaterdagavond tegen ".... Willem 2quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Openbaar vervoer naar Ajax is dikke prima, dus werkzaamheden vind ik niet echt een goede reden.
De rest ook niet echt natuurlijk (op vakantie na).Jammer hoor, dat supporters niet altijd achter de club staan.
"
En wij moesten ook 3 kwartier extra heen omrijden en 3 kwartier extra heen terug, helaas. Maar ach het hoort erbij, al denkt niet iedereen er zo over helaas.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Volledig eens. Al is mijn mening gebaseerd onder de spelopvatting onder De Boer. Nu onder Bosz vallen een paar jongens toch echt door de mand voor mij, wat PSV wel een substantieel voordeel geeft ten opzichte van Ajax.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het kwaliteitsverschil enorm meevallen. Alleen het middenveld van PSV is aanzienlijk beter. Rest is redelijk vergelijkbaar.![]()
Grootsquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Rostov is geen Europese top, maar doen het gewoon heel goed tegen clubs als Zenit. Werden op een haar na geen kampioen van Rusland, schakelen zeer knap Anderlecht uit. Dan moet je toch wel wat kunnen hoor. En als Ajax die helemaal van de mat tikt, dan moet ik zeggen dat het groots was. We kunnen Ajax niet vergelijken met clubs als Barcelona of Bayern Munchen he, maar voor een Nederlandse club was het echt groots wat Ajax tegen Rostov bracht. Nah, PSV is eigenlijk niet heel veel beter dan Ajax dit seizoen op papier, maar die doen wel wat ze moeten doen tot nu toe.
Met een zachte 'g' zeker.![]()
Aanvallend vind ik PSV ook een stuk sterker. Een team dat het elke Europese topper lastig kan maken. Bij Ajax lijken het vooral huilende verwende straatschoffies. Younes uitgezonderd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het kwaliteitsverschil enorm meevallen. Alleen het middenveld van PSV is aanzienlijk beter. Rest is redelijk vergelijkbaar.![]()
Dit is een zeer matige keeper overigens, maar dat wist ik voor gisteren ook al dus schrok toen hij erin stond. En wellicht dat de jongens in het veld daar ook van zijn geschrokken, want al het vertrouwen was ineens weg. Sowieso een hele domme zet om Cillessen zo laat in augustus nog te verkopen. Iedereen zei na wedstrijd tegen Rostov, ''verkopen die Cillessen!'', ...nou ik hoopte dat ze dat niet zouden doen, want zelfs als je Krul nu zou halen dan ga je er echt een stukje op achteruit hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Onana er tegen Rostov weer in staan?![]()
Dit ja, was echt een leuke wedstrijd. Zo zonde dat je jezelf weer niet beloond. Twijfel of het nu kwaliteit of mentaliteit is. Ze kunnen het wel maar kwaliteit laat het toch altijd zien?quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:35 schreef Devz het volgende:
[..]
Terwijl ik de wedstrijd tegen Rostov echt best wel aardig vond. Gewoon pech dat die bal er onnodig in vliegt en je verzuimt om nog 3x te scoren, maar dat had gezien het spelbeeld wel terecht geweest.
Tegen Willem II was daar helemaal niks van terug te zien.![]()
Younes werd gister goed gedekt door 2 man continu. Dat had Willem 2 toch wel aardig voor elkaar.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik ben wel heel benieuwd naar de Europese trip van PSV dit jaar. Denk toch dat het verschil tussen pot 1 en pot 3 te groot is om nog eens hoge ogen te gooien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aanvallend vind ik PSV ook een stuk sterker. Een team dat het elke Europese topper lastig kan maken. Bij Ajax lijken het vooral huilende verwende straatschoffies. Younes uitgezonderd.![]()
Ajax was gewoon echt goed. Ondanks dat we gister een blamage hebben ondergaan, kunnen we niet ontkennen dat Ajax ontzettend goed was dinsdag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Groots
Met een zachte 'g' zeker.![]()
Ah duidelijk. Van de treinen wist ik niet. Lekker gepland van de NS (ga er vanuit dat het wegwerkzaamheden zijn geweest).quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Bij de wegwerkzaamheden zat ook het stukje "treinen rijden niet", omdat dat dezelfde werkzaamheden waren. Maar helaas is het gewoon dat op een zondag 14.30 tegen een gemiddelde tegenstander het stadion nou eenmaal wat voller zit dan zaterdagavond tegen ".... Willem 2"
En wij moesten ook 3 kwartier extra heen omrijden en 3 kwartier extra heen terug, helaas. Maar ach het hoort erbij, al denkt niet iedereen er zo over helaas.![]()
Bosz will alleen maar aanvallen logisch dat er dan geen verdediging staat dan moet je blij zijn dat er een goede keeper staat, die hebben ze bij Ajax ook niet.![]()
verwacht het niet je kan beter daar een ervaren keeper neer zetten met CL ervaringquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Onana er tegen Rostov weer in staan?![]()
![]()
Dat lijkt me ook. PSV moet wel heel veel geluk met de loting hebben om vorig seizoen te kunnen evenaren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar de Europese trip van PSV dit jaar. Denk toch dat het verschil tussen pot 1 en pot 3 te groot is om nog eens hoge ogen te gooien.![]()
Bedankt Hansquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Mwah. Krul of cillesen ontlopen elkaar niet veel denk ik. Maar gisterenavond lag het iig niet aan de keeper. (uniek als je tegen W2 speeltquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit is een zeer matige keeper overigens, maar dat wist ik voor gisteren ook al dus schrok toen hij erin stond. En wellicht dat de jongens in het veld daar ook van zijn geschrokken, want al het vertrouwen was ineens weg. Sowieso een hele domme zet om Cillessen zo laat in augustus nog te verkopen. Iedereen zei na wedstrijd tegen Rostov, ''verkopen die Cillessen!'', ...nou ik hoopte dat ze dat niet zouden doen, want zelfs als je Krul nu zou halen dan ga je er echt een stukje op achteruit hoor.).
![]()
dit was een incident. Normaal gezien vlieg je er tegen ManU, Wolfsburg en CSKA ook gewoon uit maar waren die teams redelijk teleurstellend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar de Europese trip van PSV dit jaar. Denk toch dat het verschil tussen pot 1 en pot 3 te groot is om nog eens hoge ogen te gooien.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik vind dat je met dat laatste toch PSV wel echt te kort doet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
dit was een incident. Normaal gezien vlieg je er tegen ManU, Wolfsburg en CSKA ook gewoon uit maar waren die teams redelijk teleurstellend.![]()
Ik heb ook liever mooi voetbal, maar men vergeet hier vaak dat het niet zo makkelijk is om mooi voetbal te combineren met goede resultaten. De nuance verdween totaal, net zoals goede wedstrijden onder Frank -die er echt wel waren- ook twee weken later weer vergeten waren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Erg jammer dat PSV het niet echt gemaakt heeft vorig jaar. Laatste 16 is nog steeds net niets, genoeg zeer matige teams die dat ook gehaald hebben.![]()
Goed sarcasme.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg jammer dat PSV het niet echt gemaakt heeft vorig jaar. Laatste 16 is nog steeds net niets, genoeg zeer matige teams die dat ook gehaald hebben.![]()
Dat mag. Zaten ook goede potten bij. Wolfsburg uit eerste helft. Thuis tweede helft. ManU uit tweede helft. CSKA thuis. Maar normaal verlies je hewoon van die tegenstanders.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind dat je met dat laatste toch PSV wel echt te kort doet.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg jammer dat PSV het niet echt gemaakt heeft vorig jaar. Laatste 16 is nog steeds net niets, genoeg zeer matige teams die dat ook gehaald hebben.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
De omslag in spelopvatting is veel te groot. In elk geval voor sommige jongens, waarvan ik denk dat ze dit systeem sowieso niet in zich hebben. Dat vereist hardheid door het TH, achter Bosz staan, doorselecteren en de portemonnee trekken. Tenzij ik door bepaalde spelers verrast ga worden dit jaar. Maar dat verwacht ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb ook liever mooi voetbal, maar men vergeet hier vaak dat het niet zo makkelijk is om mooi voetbal te combineren met goede resultaten. De nuance verdween totaal, net zoals goede wedstrijden onder Frank -die er echt wel waren- ook twee weken later weer vergeten waren.![]()
![]()
Om dan niet te verliezen is toch knap van PSV?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat mag. Zaten ook goede potten bij. Wolfsburg uit eerste helft. Thuis tweede helft. ManU uit tweede helft. CSKA thuis. Maar normaal verlies je hewoon van die tegenstanders.altijd maar dat bagetaliseren als een concurrent goede dingen doet is altijd zo kinderachtig en kansloos
![]()
Je kunt een keer een resultaat boeken op basis van geluk of vorm van de dag. Als je over 6 wedstrijden doorgaat tegen ploegen met veel meer geld, dan heb je het gewoon goed gedaan. Natuurlijk is dat tegen de verwachting geweest, maar dat maakt het nou net zo mooi.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat mag. Zaten ook goede potten bij. Wolfsburg uit eerste helft. Thuis tweede helft. ManU uit tweede helft. CSKA thuis. Maar normaal verlies je hewoon van die tegenstanders.![]()
Ik bagatelliseer het ook absoluut niet en vond het razend knap.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Om dan niet te verliezen is toch knap van PSV?altijd maar dat bagetaliseren als een concurrent goede dingen doet is altijd zo kinderachtig en kansloos
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Want die had hier iets aan kunnen doen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:29 schreef TheJanitor het volgende:
Na gisteravond moeten ze toch wel gezien hebben dat Ziyech moet komen?![]()
Zullen we het hier voor de gein anders lekker over Ajax hebbenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Boer werd de laatste 2 jaar ook geen kampioen. En dat met betonvoetbal. En die had het ook niet beter gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Want die had hier iets aan kunnen doen?![]()
De Boer had in elk geval een keeper opgesteld.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De Boer werd de laatste 2 jaar ook geen kampioen. En dat met betonvoetbal. En die had het ook niet beter gedaan.![]()
Als PSV die 4 jaar dat De Boer kampioen was geworden hun niveau gehaald dat ze nu gewoon halen waren we precies 0x kampioen geworden. De Boer die staat voor resultaat. Laat me niet lachen.![]()
de Boer heeft gewoon te lang bij Ajax gezeten, toen hij de kans had om weg te gaan had hij moeten pakken. Nu zit hij bij Inter of je daar blij mee bent.![]()
Deze selectie zonder Ziyech is van zichzelf al 3/4 klassen beter dan Willem II. Met een klote instelling en weinig energie wilde ze deze wedstrijd wel even winnen: deksel op de neus. Peter Bosz mag als schuldige worden aangewezen, de rest moet zich schamen.quote:
Hopelijk opent dit de ogen zodat we woensdag een resultaat kunnen halen. Als we dan gewoon in de groepsfase CL zitten is iedereen Willem II alweer vergeten.![]()
Ik zeg nergens dat ze onverdiend door zijn gegaan. Maar die ploegen vielen me wel wat tegen. En misschien was dat wel de verdienste van PSV maar de waarheid zal in het midden liggen. Zoals je al aangeeft vlieg je er normaal uit. Enfin; dit is het Ajax topic. Hopen dat die dit jaar ook de tweede ronde halen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je kunt een keer een resultaat boeken op basis van geluk of vorm van de dag. Als je over 6 wedstrijden doorgaat tegen ploegen met veel meer geld, dan heb je het gewoon goed gedaan. Natuurlijk is dat tegen de verwachting geweest, maar dat maakt het nou net zo mooi.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
zo kan je wel aan de gang blijven, die man heeft gewoon goed werk verricht, dat neemt niet weg dat Bosz gewoon de kans moet krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:32 schreef TheJanitor het volgende:
Als PSV die 4 jaar dat De Boer kampioen was geworden hun niveau gehaald dat ze nu gewoon halen waren we precies 0x kampioen geworden. De Boer die staat voor resultaat. Laat me niet lachen.![]()
Niet mee eens met het eerste deel. Wel met het tweede deel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo kan je wel aan de gang blijven, die man heeft gewoon goed werk verricht, dat neemt niet weg dat Bosz gewoon de kans moet krijgen.![]()
Ze moeten gewoon eens zorgen voor een fatsoenlijke selectie, de trainer is net zo goed als zijn materiaal.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo kan je wel aan de gang blijven, die man heeft gewoon goed werk verricht, dat neemt niet weg dat Bosz gewoon de kans moet krijgen.![]()
ook dat maar als ik het zo zie is deze selectie completer dan die van vorig seizoenquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens zorgen voor een fatsoenlijke selectie, de trainer is net zo goed als zijn materiaal.![]()
dat dusquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat Bosz gewoon de kans moet krijgen.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Klopt. Maar het past minder goed bij het spel dat de trainer wil spelen. Aanvallend, waarbij iedereen goed vrijloopt en om de bal vraagt. Het middenveld van Ajax is ster in verstoppertje spelen, wat ze gewend waren onder de vorige trainer. Helaas.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat maar als ik het zo zie is deze selectie completer dan die van vorig seizoen![]()
Maar over de jaren heen is het wel heel armoedig allemaal.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat maar als ik het zo zie is deze selectie completer dan die van vorig seizoen
Jol had de laatste fatsoenlijke selectie, PSV krijgt het bijvoorbeeld wel voor elkaar.
Gaan mensen vast zeggen dat het elkaar niet veel doet, maar daar ben ik het niet mee eens.![]()
is allemaal wat te makkelijk, beter kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt. Maar het past minder goed bij het spel dat de trainer wil spelen. Aanvallend, waarbij iedereen goed vrijloopt en om de bal vraagt. Het middenveld van Ajax is ster in verstoppertje spelen, wat ze gewend waren onder de vorige trainer. Helaas.![]()
Dat heeft alles met kwaliteit te maken, ze kunnen er gewoon weinig van.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt. Maar het past minder goed bij het spel dat de trainer wil spelen. Aanvallend, waarbij iedereen goed vrijloopt en om de bal vraagt. Het middenveld van Ajax is ster in verstoppertje spelen, wat ze gewend waren onder de vorige trainer. Helaas.![]()
ook met de kwaliteit van de inspeelpass, dat ze verstoppertje spelen is niet zo maar als die bal niet op tijd komt lijkt dat zoquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat heeft alles met kwaliteit te maken, ze kunnen er gewoon weinig van.![]()
Atletico had het toch maar moeilijk genoeg tegen PSV. Je kan het wel framen naar dat alle tegenstanders er niets van bakten, maar dat houdt op een gegeven moment op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat mag. Zaten ook goede potten bij. Wolfsburg uit eerste helft. Thuis tweede helft. ManU uit tweede helft. CSKA thuis. Maar normaal verlies je hewoon van die tegenstanders.
United had een kutjaar. Maar dan houdt het echt op.![]()
waarom heb ik het gevoel als je voetbal kijkt, dat spelers bij PSV meer plezier in het spelletje hebben dan Ajax. Spelers verstaan elkaar goed en voetballen voor elkaar.
Bij Ajax mis ik dat al jaren. Hoe krijg je het plezier terug in Amsterdam.
hier een mooi stukje over Bergwijn geen plezier bij Ajax
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278438![]()
Manchester United leeft compleet op met Zlatan het plezier is daar terug gekomen, omdat ze daar eindelijk een speler hebben die werkt en scoort.
De hele ploeg gaat ook beter spelen.![]()
Bij Ajax zal wel een keer een beslissing moeten vallen over het systeem en structuur van de organisatie er achter. Als ik het goed begrijp speelt Bosz meer het Ajax-spel dat de Boer dit deed.
Als ik het ook goed begrepen heb speelt de jeugd van Ajax goed genoeg in een Ajax-systeem. Alleen zie ik het niet gebeuren dat men 1 moment kiest, heel Ajax 1 er uit kiept en vervangt door een compleet Ajax jeugdteam wat de Ajax manier wel kent. Meestal stromen er 1 of 2 door bij goede prestaties. Alleen die ruïneer je direct weer als je nu weer zegt dat je nu het materiaal niet hebt om het Ajax-spel te spelen en zij zich moeten aanpassen. Heb je zoveel moeite gestoken in de opleiding met een bepaald beeld om dat, als puntje bij paaltje komt, direct de nek om te draaien.
Linksom of rechtsom gaat het ongetwijfeld even duren en zal er ook een zekere berusting moeten zijn dat kampioen worden er even niet in zit, of de rest moet het flink verprutsen. Maar dat dit wel weer goed komt als je kiest. Je kan prima dat grafvoetbal blijven spelen en elk jaar meespelen om de titel en kampioen worden, maar dat is heus niet de enige optie. Je kan ook prima kiezen voor de nu ingeslagen weg, alleen zit daar nog wel wat werk aan. Het is wel de optie waarmee je mooi voetbal krijgt én alsnog vanzelf wel weer elk jaar meedoet om de titel en kampioen worden.
Maar zoals het nu is lijkt het veelal een beetje van alles, wat neerkomt op pappen en nathouden.![]()
Ik hoor mensen al jaren lang over het "Ajax systeem". Wat is het "Ajax systeem"?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:37 schreef xFriendx het volgende:
Bij Ajax zal wel een keer een beslissing moeten vallen over het systeem en structuur van de organisatie er achter. Als ik het goed begrijp speelt Bosz meer het Ajax-spel dat de Boer dit deed.
Als ik het ook goed begrepen heb speelt de jeugd van Ajax goed genoeg in een Ajax-systeem. Alleen zie ik het niet gebeuren dat men 1 moment kiest, heel Ajax 1 er uit kiept en vervangt door een compleet Ajax jeugdteam wat de Ajax manier wel kent. Meestal stromen er 1 of 2 door bij goede prestaties. Alleen die ruïneer je direct weer als je nu weer zegt dat je nu het materiaal niet hebt om het Ajax-spel te spelen en zij zich moeten aanpassen. Heb je zoveel moeite gestoken in de opleiding met een bepaald beeld om dat, als puntje bij paaltje komt, direct de nek om te draaien.
Linksom of rechtsom gaat het ongetwijfeld even duren en zal er ook een zekere berusting moeten zijn dat kampioen worden er even niet in zit, of de rest moet het flink verprutsen. Maar dat dit wel weer goed komt als je kiest. Je kan prima dat grafvoetbal blijven spelen en elk jaar meespelen om de titel en kampioen worden, maar dat is heus niet de enige optie. Je kan ook prima kiezen voor de nu ingeslagen weg, alleen zit daar nog wel wat werk aan. Het is wel de optie waarmee je mooi voetbal krijgt én alsnog vanzelf wel weer elk jaar meedoet om de titel en kampioen worden.
Maar zoals het nu is lijkt het veelal een beetje van alles, wat neerkomt op pappen en nathouden.![]()
Door hevige sneeuwval rijden er de laatste jaren geen treinen meer richting de ArenA tijdens wedstrijden van Ajax.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mwa, ik zeg gisteren maar weinig middenvelders die opstonden en zich aanboden. Je kunt alleen een inspeelpass geven als je medespelers niet in de dekking staan. Het leek er toch verdacht veel op dat men de bal gewoon niet wilde hebben. Ze willen allemaal die laatste trap richting de goal geven, maar in de fase daarvoor geven ze niet thuis.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook met de kwaliteit van de inspeelpass, dat ze verstoppertje spelen is niet zo maar als die bal niet op tijd komt lijkt dat zo
Het was een beetje met Maher bij PSV steeds. Constant in de dekking lopen en als de pass dan toch komt, de verkeerde kant op draaien.![]()
4-3-3, liefst met de punt naar achteren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik hoor mensen al jaren lang over het "Ajax systeem". Wat is het "Ajax systeem"?
Verdediging: Je hebt vier verdedigers waarvan de backs kunnen opkomen bij balbezit.
Middenveld: Je hebt een verdedigende middenvelder en 2 controlerende middenvelders, waarvan 1 vaak aanvallender is ingesteld en vaak mee kan in zestien
Aanval: Twee vleugelspelers en een spitsOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Volgens mij is HET Ajax-systeem nog altijd een systeem met een 'echte' 10. Dus met de punt naar voren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
4-3-3, liefst met de punt naar achteren.
Verdediging: Je hebt vier verdedigers waarvan de backs kunnen opkomen bij balbezit.
Middenveld: Je hebt een verdedigende middenvelder en 2 controlerende middenvelders, waarvan 1 vaak aanvallender is ingesteld en vaak mee kan in zestien
Aanval: Twee vleugelspelers en een spits![]()
Ah, zeg maar het systeem dat een hele boel clubs in de wereld spelen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
4-3-3, liefst met de punt naar achteren.
Aanval: Twee vleugelspelers en een spits![]()
Daar zijn de meningen dus over verdeeld, het Ajax systeem kan zowel met als zonder nummer 10 worden gespeeld. Cruijff speelde bijvoorbeeld met een nummer 10 en had een ruit op het middenveld. Van Gaal speelde in principe met de punt naar achteren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij is HET Ajax-systeem nog altijd een systeem met een 'echte' 10. Dus met de punt naar voren.
Frank de Boer speelde met de punt naar voren, dus een echte nummer 10, echter Cruijff was daar vrij kritisch op en vond dat met de punt naar achteren meer van deze tijd is http://www.ad.nl/eredivisie/cruijff-middenveld-wordt-bij-ajax-verkeerd-gebruikt~add502a1/Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het merendeel speelt 4-4-2, 5-3-2 of 3-5-2quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, zeg maar het systeem dat een hele boel clubs in de wereld spelen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk niet dat dat waar is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het merendeel speelt 4-4-2, 5-3-2 of 3-5-2Maar zelfs als dat zo is, dan nog is het niets bijzonders.
![]()
Maar de clubs die 4-3-3 spelen met de punt naar achter of met een 10 spelen dus het Ajaxsysteem?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het merendeel speelt 4-4-2, 5-3-2 of 3-5-2
![]()
![]()
Multi-interpretabel...quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik hoor mensen al jaren lang over het "Ajax systeem". Wat is het "Ajax systeem"?![]()
Er wordt gevraagd wat het Ajax-systeem is, in een topic vol Ajax-wijsneuzen waagt niemand een poging het uit te leggen. Vervolgens leg ik het uit en wordt meteen gezegd: "Ja, maar andere clubs spelen ook zo"... dat doet toch verder niets af aan de uitleg?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:24 schreef Heeinz het volgende:
Sunri5e die Shreyas wijst op een domme opmerkingOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gaal zonder '10'?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dus over verdeeld, het Ajax systeem kan zowel met als zonder nummer 10 worden gespeeld. Cruijff speelde bijvoorbeeld met een nummer 10 en had een ruit op het middenveld. Van Gaal speelde in principe met de punt naar achteren.
Frank de Boer speelde met de punt naar voren, dus een echte nummer 10, echter Cruijff was daar vrij kritisch op en vond dat met de punt naar achteren meer van deze tijd is http://www.ad.nl/eredivisie/cruijff-middenveld-wordt-bij-ajax-verkeerd-gebruikt~add502a1/
Volgens mij speelde van Gaal in '94 uberhaupt geen 4-3-3, maar 3-4-3 met een ruit op het middenveld (Litmanen was een echte 10 namelijk). Al kun je dat ook uitleggen als 4-3-3 met een naar voren geschoven CV (Rijkaard in dit geval). Maar Rijkaard speelde veelal toch als echte defensieve middenvelder.
De Boer speelde ook niet vooral met de punt naar voren. Sterker nog, meestal gewoon met de punt naar achteren. Alleen in het laatste seizoen wist hij het zelf ook niet meer zo goed.![]()
Laat ze toch zeiken. Er bestaat geen systeem, speciaal en uitsluitend ontwikkeld voor Ajax. Het Ajax-systeem is het systeem wat de club zich traditiegetrouw eigen heeft gemaakt. In mijn ogen is het 'officieel' met de punt naar voren, al denk ik dat deze selectie zich beter zou voelen met de punt naar achter.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd wat het Ajax-systeem is, in een topic vol Ajax-wijsneuzen waagt niemand een poging het uit te leggen. Vervolgens leg ik het uit en wordt meteen gezegd: "Ja, maar andere clubs spelen ook zo"... dat doet toch verder niets af aan de uitleg?![]()
Ik denk dat je de spijker hier redelijk op de kop slaat. Ik vraag me alleen af in hoeverre je nog van een 'systeem' binnen je clubcultuur kunt spreken als je eerste elftal al sinds mensenheugenis niet 2 seizoenen op rij in hetzelfde systeem heeft gespeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:43 schreef Fargo het volgende:
[..]
Laat ze toch zeiken. Er bestaat geen systeem, speciaal en uitsluitend ontwikkeld voor Ajax. Het Ajax-systeem is het systeem wat de club zich traditiegetrouw eigen heeft gemaakt. In mijn ogen is het 'officieel' met de punt naar voren, al denk ik dat deze selectie zich beter zou voelen met de punt naar achter.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het sowieso voor een groot deel geneuzel dat systeem-gelul. Het gaat veel meer om de instelling en de gedachte achter een systeem. Ongeacht hoe het op papier staat, voor mij is de Ajax-speelwijze wel vaststaand. Namelijk druk zetten op de helft van de tegenstander en met korte combinaties de ruimte zoeken.
Maar ook daarvan moet je de laatste jaren concluderen dat het niet meer lukt. Geen schande, gelet op het feit dat je voor die manier van spelen echt goede voetballers nodig hebt en die in de Nederlandse competitie schaars zijn.
Het spelsysteem van PSV (veel directer en iets verder achterover) is wat dat betreft in deze tijd realistischer voor een Nederlandse topclub.![]()
Met het huidige middenveld moet je niet proberen met korte combinaties er doorheen te komen nee. Daar liggen hun kwaliteiten niet.Oh.![]()
Dat lijkt me logisch. Om exact de reden die ik omschrijf.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met het huidige middenveld moet je niet proberen met korte combinaties er doorheen te komen nee. Daar liggen hun kwaliteiten niet.![]()
Met een iets andere invulling van het middenveld moet dat beter lukken. Spelers opstellen die dat beter beheersen, maar dat gaat al niet gebeuren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Om exact de reden die ik omschrijf.
Al verwacht ik qua drukzetten dat het er wel beter uitkomt maar dat heeft tijd nodig. Ik wijt het resultaat van gisteren nog steeds eraan dat ze met het hoofd bij Rostov zaten. Ik vergeef ze deze nederlaag als ze de CL dan maar halen
Oh.![]()
kans is groot dat ze dat niet halen. Tis dan nog augustus. Wel snel he.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een iets andere invulling van het middenveld moet dat beter lukken. Spelers opstellen die dat beter beheersen, maar dat gaat al niet gebeuren.
Al verwacht ik qua drukzetten dat het er wel beter uitkomt maar dat heeft tijd nodig. Ik wijt het resultaat van gisteren nog steeds eraan dat ze met het hoofd bij Rostov zaten. Ik vergeef ze deze nederlaag als ze de CL dan maar halen![]()
Ik denk dat de kans om het nu te halen 60/40 in het voordeel van Rostov is. We zullen het zien, ik ben er in elk geval wel zenuwachtig voorquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kans is groot dat ze dat niet halen. Tis dan nog augustus. Wel snel he.
Oh.![]()
Geen CL halen en het seizoen is nu al voorbij.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Muah dan kunnen we nog de KNVB beker winnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Geen CL halen en het seizoen is nu al voorbij.Oh.![]()
Das geen prijs, ongeacht hoe ze daar in Rotterdam over denken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan kunnen we nog de KNVB beker winnen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ziyech gaat dus komenquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:37 schreef Vermecelli het volgende:
Ziyech. gaat. niet. komen. link. is. kapot.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Beker.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan kunnen we nog de KNVB beker winnen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Das geen prijs, ongeacht hoe ze daar in Rotterdam over denken.Hap hap hapquote:Oh.![]()
Het is FK Rostov, geen FC Barcelona wat woensdag te wachten staat. Ik geloof niet dat dit al door het hoofd spookt op dit moment.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een iets andere invulling van het middenveld moet dat beter lukken. Spelers opstellen die dat beter beheersen, maar dat gaat al niet gebeuren.
Al verwacht ik qua drukzetten dat het er wel beter uitkomt maar dat heeft tijd nodig. Ik wijt het resultaat van gisteren nog steeds eraan dat ze met het hoofd bij Rostov zaten. Ik vergeef ze deze nederlaag als ze de CL dan maar halen![]()
Welke spelers zouden dat op dit moment wel beter beheersen dan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het gaat gewoon om de CL bereiken en dat is een gigantische druk natuurlijk voor ze, zeker tegen een tegenstander waar tegen het eigenlijk moet. Denk dat deze groep liever in de underdogpositie zit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:43 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het is FK Rostov, geen FC Barcelona wat woensdag te wachten staat. Ik geloof niet dat dit al door het hoofd spookt op dit moment.Oh.![]()
Sinkgraven zag ik gisteren al fijne dingen doen toen hij op linkshalf zat, Riedewald kan dat ook veel beter als VM. En dan op rechtshalf maar eentje van Gudelj/Bazoer/Klaassen opstellen die het beste in vorm is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Welke spelers zouden dat op dit moment wel beter beheersen dan?Oh.![]()
Van die drie speelt Klaassen altijd omdat hij aanvoerder is helaas.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven zag ik gisteren al fijne dingen doen toen hij op linkshalf zat, Riedewald kan dat ook veel beter als VM. En dan op rechtshalf maar eentje van Gudelj/Bazoer/Klaassen opstellen die het beste in vorm is.Snelle Egel![]()
Als rechtshalf kan hij ook prima spelen. Wanneer hij diep moet gaan op het middenveld, ipv dat hij al in de 16 staat te wachtenquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Van die drie speelt Klaassen altijd omdat hij aanvoerder is helaas.Oh.![]()
Kwam gisteren toch duidelijk aan het licht dat Gudelj gewoon ontzettend belangrijk is?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven zag ik gisteren al fijne dingen doen toen hij op linkshalf zat, Riedewald kan dat ook veel beter als VM. En dan op rechtshalf maar eentje van Gudelj/Bazoer/Klaassen opstellen die het beste in vorm is.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nee, ook met Gudelj hebben we zovaak dit soort potjes gespeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kwam gisteren toch duidelijk aan het licht dat Gudelj gewoon ontzettend belangrijk is?Oh.![]()
Het is gewoon te hopen dat hij woensdag mee kan doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ook met Gudelj hebben we zovaak dit soort potjes gespeeld.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Een paar fijne dingen vind ik lang niet genoeg om iemand dan maar vast op het middenveld te zetten, zeker ten faveure van een Bazoer of Klaassen, die gewoon gigantisch veel waarde vertegenwoordigen. En als we dan toch als bedrijf gaan denken...quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven zag ik gisteren al fijne dingen doen toen hij op linkshalf zat, Riedewald kan dat ook veel beter als VM. En dan op rechtshalf maar eentje van Gudelj/Bazoer/Klaassen opstellen die het beste in vorm is.
Van mij mag Bazoer op CVM, die komt er wel. Riedewald centraal achterin samen met Sanchez, Tete op rechts. Op het midden dan Bazoer in de controlerende rol, met daarvoor Klaassen en...ja hoor, daar is 'ie weer...Ziyech.![]()
Sinkgraven was gewoon ondermaats gisteren. Die jongen is simpelweg niet goed genoeg, het is geen toeval dat zowel Bosz als De Boer het niet in hem zien zitten.
Wat mij betreft mag Ajax overigens voorlopig even terugschakelen op Tete-Veltman-Riedewald-Dijks. Vorig jaar was de defensie een zekerheidje en Sanchez moet duidelijk nog wennen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Er wordt een beetje overdreven gereageerd. Je verliest thuis van Willem II, ok dat is zeker niet best. Maar toch, dat zijn echt geen koekenbakkers daar in Tilburg. Werden in het seizoen 1915–16, 1951–52, 1954–55 toch mooi eventjes kampioen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Beetje gênant zelfs.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan snel gaan.![]()
Zeker. Maar het blijft toch raar om te zien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Is toch netjes gegaan? Wat kun je die jongen nu kwalijk nemen?
Zie je Afellay al in een Ajax shirt?![]()
Breng ze dat hier maar eens aan het verstand.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Sinkgraven was gewoon ondermaats gisteren. Die jongen is simpelweg niet goed genoeg, het is geen toeval dat zowel Bosz als De Boer het niet in hem zien zitten.
Wat mij betreft mag Ajax overigens voorlopig even terugschakelen op Tete-Veltman-Riedewald-Dijks. Vorig jaar was de defensie een zekerheidje en Sanchez moet duidelijk nog wennen.![]()
Dat jullie een overschatte, immer geblesseerde middenvelder van de rivaal halen betekent niet dat wij ook zo dom zouden zijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker. Maar het blijft toch raar om te zien.
![]()
Goede vergelijking tochquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat jullie een overschatte, immer geblesseerde middenvelder van de rivaal halen betekent niet dat wij ook zo dom zouden zijn![]()
![]()
Die paar leuke dingen zijn al meer dan die andere middenvelders laten zien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Een paar fijne dingen vind ik lang niet genoeg om iemand dan maar vast op het middenveld te zetten, zeker ten faveure van een Bazoer of Klaassen, die gewoon gigantisch veel waarde vertegenwoordigen. En als we dan toch als bedrijf gaan denken...
Van mij mag Bazoer op CVM, die komt er wel. Riedewald centraal achterin samen met Sanchez, Tete op rechts. Op het midden dan Bazoer in de controlerende rol, met daarvoor Klaassen en...ja hoor, daar is 'ie weer...Ziyech.Oh.![]()
Mag hopen dat ze gvd nu wel inzien dat je het met talentjes en middelmaat alleen niet redt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
De dag dat hij vertrok bij Ajax hing ik de vlag uit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan snel gaan.Oh.![]()
Clubliefde bestaat niet meer. Clubhaat wel. Afellay heeft een oprechte teringhekel aan Ajax. Totaal andere situatie.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker. Maar het blijft toch raar om te zien.
Die hebben in de Eredivisie al wel iets meer krediet opgebouwd, buiten Bazoer misschien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die paar leuke dingen zijn al meer dan die andere middenvelders laten zien.![]()
Newcastle speelt toch geen Champions League?quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat jullie een overschatte, immer geblesseerde middenvelder van de rivaal halen betekent niet dat wij ook zo dom zouden zijn![]()
Mwha het is meer plagen. Wat ze een paar maanden geleden ook deden in de bus van PSV.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Clubliefde bestaat niet meer. Clubhaat wel. Afellay heeft een oprechte teringhekel aan Ajax. Totaal andere situatie.![]()
Ik snap niet waarom iedereen zo bang is om Sinkgraven gewoon 10 wedstrijden het vertrouwen te geven op deze positie. Iedereen ziet toch wel dat creativiteit gewenst is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:52 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die hebben in de Eredivisie al wel iets meer krediet opgebouwd, buiten Bazoer misschien.
Kan je wel janken om Ziyech maar die komt niet.Oh.![]()
Ooow, zo. Plagen is leuk. Toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha het is meer plagen. Wat de ze een paar maanden geleden ook deden in de bus van PSV.![]()
Afellay is dan ook maar een matige passant.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Clubliefde bestaat niet meer. Clubhaat wel. Afellay heeft een oprechte teringhekel aan Ajax. Totaal andere situatie.Charlie: How's it going in there?
Omdat Frank en Peter hem blijkbaar niet goed genoeg vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen zo bang is om Sinkgraven gewoon 10 wedstrijden het vertrouwen te geven op deze positie. Iedereen ziet toch wel dat creativiteit gewenst is.
Kan je wel janken om Ziyech maar die komt niet.![]()
Plagen kan gewoon in de voetballerij. Ibi heeft vast geen hekel aan Ajax.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ooow, zo. Plagen is leuk. Toch?![]()
Omdat Sinkgraven standaard een seconde te lang doet over de spelvoortzetting.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen zo bang is om Sinkgraven gewoon 10 wedstrijden het vertrouwen te geven op deze positie. Iedereen ziet toch wel dat creativiteit gewenst is.
Kan je wel janken om Ziyech maar die komt niet.
Vooral in de as is dat dodelijk, omdat hem zo nogal eens de bal is afgesnoept en gescoord is.Charlie: How's it going in there?
Ten eerste jank ik niet, maar mag ik net zo graag aangeven dat ik hem wil zien als dat jij liever Sinkgraven opstelt. En ik denk dat we allemaal wel snakken naar een creatieve middenvelder. Maar als Sinkgraven dat 10 duels stabiel achter elkaar in zich heeft, had 'ie allang de kans gekregen van De Boer of Bosz. In mijn ogen simpelweg nog te jong om op dit niveau die rol aan te kunnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je wel janken om Ziyech maar die komt niet.![]()
Niet goed genoeg, te jong is onzin.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ten eerste jank ik niet, maar mag ik net zo graag aangeven dat ik hem wil zien als dat jij liever Sinkgraven opstelt. En ik denk dat we allemaal wel snakken naar een creatieve middenvelder. Maar als Sinkgraven dat 10 duels stabiel achter elkaar in zich heeft, had 'ie allang de kans gekregen van De Boer of Bosz. In mijn ogen simpelweg nog te jong om op dit niveau die rol aan te kunnen.![]()
Frank heeft zelf gesmeekt om zijn komst, maar een halfjaar daarna had hij ineens weer torren in zijn kop dat het elftal behoefte had aan energie en kracht en dat soort lulkoek.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat Frank en Peter hem blijkbaar niet goed genoeg vinden.Hier ben ik het mee oneens, want ik zie hem vaak genoeg de bal in één keer verder spelen. Hij speelt niet perfect en moet nog genoeg ontwikkelen hoor, maar ik zie hem we de bal vooruit spelen itt de andere middenvelders. Zo'n Gudelj doet er juist veel te lang over en tikt hem dan terug, maar dat zie jij niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat Sinkgraven standaard een seconde te lang doet over de spelvoortzetting.
Vooral in de as is dat dodelijk, omdat hem zo nogal eens de bal is afgesnoept en gescoord is.Oh.![]()
Jonge spelers kunnen natuurlijk altijd nog groeien. Maar ik denk ook niet dast hij ooit een vaste waarde voor Ajax gaat worden, dat klopt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, te jong is onzin.![]()
Het was ook meer in het algemeen bedoelt in dit topic, we hebben nu eenmaal al teveel spelers voor het middenveld. Zou ook kapitaalsvernietiging zijn dan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ten eerste jank ik niet, maar mag ik net zo graag aangeven dat ik hem wil zien als dat jij liever Sinkgraven opstelt. En ik denk dat we allemaal wel snakken naar een creatieve middenvelder. Maar als Sinkgraven dat 10 duels stabiel achter elkaar in zich heeft, had 'ie allang de kans gekregen van De Boer of Bosz. In mijn ogen simpelweg nog te jong om op dit niveau die rol aan te kunnen.
En Sinkgraven had gewoon veel moeite met de overstap naar Ajax, maar hij heeft dit seizoen al goede dingen laten zien dus geef hem dan maar vertrouwen.Oh.![]()
Ja joh, zo zijn er zoveel debielen langs gekomen die er niets van kunnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank heeft zelf gesmeekt om zijn komst, maar een halfjaar daarna had hij ineens weer torren in zijn kop dat het elftal behoefte had aan energie en kracht en dat soort lulkoek.
[..]
Hier ben ik het mee oneens, want ik zie hem vaak genoeg de bal in één keer verder spelen. Hij speelt niet perfect en moet nog genoeg ontwikkelen hoor, maar ik zie hem we de bal vooruit spelen itt de andere middenvelders. Zo'n Gudelj doet er juist veel te lang over en tikt hem dan terug, maar dat zie jij niet.![]()
Maar Sinkgraven kan er juist wel wat van, hij is geen Zimling of Duarte. Dat zie jij hopelijk ook welquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja joh, zo zijn er zoveel debielen langs gekomen die er niets van kunnen.Oh.![]()
Hoi Pizza wat een leuken opmerking we hebben gelachen bedankt gr grquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Haha wat, Ajax heeft één wedstrijdje geen Ajaxgeluk en het verliest meteen thuis met 1-2
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Haha wat, Ajax heeft één wedstrijdje geen Ajaxgeluk en het verliest meteen thuis met 1-2
Oh.![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:48 schreef Vermecelli het volgende:
En dat noemt zich Ajacied, rot toch op Siem.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Maar heeft niet het niveau om spelmaker te zijn voor Ajax op dit moment. Niveautje Heerenveen, Feyenoord.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Sinkgraven kan er juist wel wat van, hij is geen Zimling of Duarte. Dat zie jij hopelijk ook wel![]()
Hij is veel te vroeg gehaald, en dan verzuipt hij in de verwachtingen bij Ajax. Jammer, had die jongen gewoon nog een jaartje bij Heerenveen gelaten. Nu lijkt verhuur me de beste optie, maar het is wel een prima bankzitter wanneer Klaassen een keer een wedstrijdje moet missen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar heeft niet het niveau om spelmaker te zijn voor Ajax op dit moment. Niveautje Heerenveen, Feyenoord.![]()
Fucking kneus ben jij toch ook. Die jonge heeft 100 keer zoveel voor Ajax betekend dan al die kneusjes die jij fantastisch vind ik noem Serero en Sinkgrave.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De dag dat hij vertrok bij Ajax hing ik de vlag uit.![]()
Vijf spelfouten in één zin is toch wel erg veel van het goedequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fucking kneus ben jij toch ook. Die jonge heeft 100 keer zoveel voor Ajax betekend dan al die kneusjes die jij fantastisch vind ik noem Serero en Sinkgrave.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ben mad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vijf spelfouten in één zin is toch wel erg veel van het goede![]()
Wel degene die het qua potentie het beste kan van de middenvelders. Want een Gudelj, Klaassen en Bazoer hebben helemaal geen potentie tot spelmaker omdat ze een totaal ander type zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar heeft niet het niveau om spelmaker te zijn voor Ajax op dit moment. Niveautje Heerenveen, Feyenoord.Oh.![]()
Is goed.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fucking kneus ben jij toch ook. Die jonge heeft 100 keer zoveel voor Ajax betekend dan al die kneusjes die jij fantastisch vind ik noem Serero en Sinkgrave.Oh.![]()
Elke gek mag zijn mening geven op dit forum, zelfs jij!quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed zo. Hou je mond nou maarOh.![]()
Coolsingel asfalteren dan maar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef kasper het volgende:
Op dit moment staan 3 Rotterdamse clubs boven Ajax.Oh.![]()
Wie zou jij halen dan behalve Ziyech?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:46 schreef Smoofie het volgende:
Tering netto met zijn teletubbie obsessieOh.![]()
Maduro, toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zou jij halen dan behalve Ziyech?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een schandequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef kasper het volgende:
Op dit moment staan 3 Rotterdamse clubs boven Ajax.![]()
Maduro.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zou jij halen dan behalve Ziyech?AFCA
Laten we Smoofie maar niet als TD aanstellen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit keurig voorspeldOh.![]()
Maar nee, ik had bijv een ron vlaar gehaald ipv een westermann. Hell, ik had nu zelfs liever anita gezien dan een gudelj of bazoer.AFCA
Anita ipv Gudelj lijkt me dat iedereen dat wel wil.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Maar nee, ik had bijv een ron vlaar gehaald ipv een westermann. Hell, ik had nu zelfs liever anita gezien dan een gudelj of bazoer.
Anita op 6
Oh.![]()
Ze hebben wel wat leiding nodig ja . Denk dat ze ook best wel eens kunnen kijken voor het 1ste elftal bij clubs als Rosenborg , Mälmo , Brondby, Kopenhagen , Dinamo , Partizan etcquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Maar nee, ik had bijv een ron vlaar gehaald ipv een westermann. Hell, ik had nu zelfs liever anita gezien dan een gudelj of bazoer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan kom je toch op het punt dat er een fatsoenlijke speler voor die positie gekocht moet worden? Sink is te vroeg gehaald, was op dat moment nog niet eens vaste basis speler van Heerenveen. Die had je nog 2 jaar daar moeten houden, zijn ontwikkeling bekijken en dan moeten halen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel degene die het qua potentie het beste kan van de middenvelders. Want een Gudelj, Klaassen en Bazoer hebben helemaal geen potentie tot spelmaker omdat ze een totaal ander type zijn.
Want qua potentie hebben we op DIT moment geen reet aan.![]()
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan kom je toch op het punt dat er een fatsoenlijke speler voor die positie gekocht moet worden? Sink is te vroeg gehaald, was op dat moment nog niet eens vaste basis speler van Heerenveen. Die had je nog 2 jaar daar moeten houden, zijn ontwikkeling bekijken en dan moeten halen.
Want qua potentie hebben we op DIT moment geen reet aan.
Maar ik bekijk het gewoon realistisch vanuit het oogpunt van Ajax dat er niemand meer bijkomt op het middenveld, en ik wil gewoon creativiteit zien op het middenveld. Gooi dan Sinkgraven of Nouri daar maar neer.Oh.![]()
Daar gaat het toch mis? "We doen het met de huidige middenvelders", man man man.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
Maar ik bekijk het gewoon realistisch vanuit het oogpunt van Ajax dat er niemand meer bijkomt op het middenveld, en ik wil gewoon creativiteit zien op het middenveld. Gooi dan Sinkgraven of Nouri daar maar neer.
Zeker als je 35 mil vangt voor Milik zeg.![]()
Daar win je de oorlog ook niet mee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
Maar ik bekijk het gewoon realistisch vanuit het oogpunt van Ajax dat er niemand meer bijkomt op het middenveld, en ik wil gewoon creativiteit zien op het middenveld. Gooi dan Sinkgraven of Nouri daar maar neer.AFCA
Ze hebben vorig jaar de fout gemaakt om niet Pröpper te halen ipv Gudelj. Daardoor is het hele middenveld niet in balans.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch mis? "We doen het met de huidige middenvelders", man man man.
Zeker als je 35 mil vangt voor Milik zeg.
Mijn verwachting is dat we volgend jaar pas gaan doorselecteren op het middenveld.Oh.![]()
Jij wil toch ook creativiteit zien. Als je moet kiezen tussen Gudelj en Sinkgraven, wie kies je dan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar win je de oorlog ook niet mee.Oh.![]()
Dat is kiezen tussen een nekschot en een onthoofding.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil toch ook creativiteit zien. Als je moet kiezen tussen Gudelj en Sinkgraven, wie kies je dan?
Ik denk dat met 10 man spelen de beste optie is.![]()
Er mistte helemaal geen creativiteit tegen W2. Gif, werklust en overtuiging, dat heb ik gemist. Het middenveld werd gewoon overlopen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil toch ook creativiteit zien. Als je moet kiezen tussen Gudelj en Sinkgraven, wie kies je dan?Charlie: How's it going in there?
Mike is wat op het spoor.quote:Een opmerkelijke wending in de transfergesprekken over Leon Bailey (19). Waar Ajax 11 miljoen euro bood, een bedrag dat door bonussen kan oplopen tot 15 miljoen euro, en KRC Genk 20 miljoen euro én een jaar huur verlangde, kan de speler wellicht veel goedkoper zijn contract laten ontbinden.
Op de Facebookpagina van zijn vader én zaakwaarnemer Craig Butler stond zaterdagavond opeens een Belgische wet van 24 februari 1978. Die biedt sporters in België de mogelijkheid hun contract af te kopen. Zij zouden de club moeten compenseren met het totale salaris tussen de opzegging en de einde-contractdatum. In het geval van Bailey zou het om 3,5 miljoen euro bruto gaan.
Op de vraag of Butler gebruik zal maken van de wet, antwoordt hij niet. "Ik heb de wet gelezen en kennis is macht”, aldus Butler. "Als je onder iemands voet dreigt te komen, tilt God die voet omhoog.” KRC Genk wenst niet te reageren op de nieuwe ontwikkeling.![]()
Ik vroeg jou niks.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is kiezen tussen een nekschot en een onthoofding.
Ik denk dat met 10 man spelen de beste optie is.Oh.![]()
Ze hadden er gewoon geen zin in nee. Maar over het algemeen is de creativiteit onvoldoende.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er mistte helemaal geen creativiteit tegen W2. Gif, werklust en overtuiging, dat heb ik gemist. Het middenveld werd gewoon overlopen.Oh.![]()
Dus eigenlijk moeten ze kiezen tussen nu een redelijk bedrag vangen of over een jaar maar een beetje? Lastig.quote:![]()
Benieuwd hoe lang het AJAX publiek het beloofde MOOIE voetbal van Bosz volhoudt.
Want het was weer smullen tegen Willem II![]()
Ziyech zet net uit bij Groningen vier keer iemand alleen voor de keeper. Dat zie ik bij ons geen enkele middenvelder doen. Ik heb geen heat map of iets dergelijks, maar volgens mij krijgt Traore alleen maar ballen van Younes, Ghazi en in mindere mate Dijks. Of hij moet hem komen halen een meter of twintig van de middellijn. Daar is 'ie ook van waarde, maar ik zie hem toch liever 'in the box'...![]()
Kansloos, weer lekker 15M voor een 29 jarige speler halen. Wie gaat deze vent bedienen van het middenveld??quote:![]()
Traoré achter de spits. Klaassen tijdelijk spits, en dan een goede spits aantrekken en een middenvelder offeren (klaassen)quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:40 schreef Fargo het volgende:
Ziyech zet net uit bij Groningen vier keer iemand alleen voor de keeper. Dat zie ik bij ons geen enkele middenvelder doen. Ik heb geen heat map of iets dergelijks, maar volgens mij krijgt Traore alleen maar ballen van Younes, Ghazi en in mindere mate Dijks. Of hij moet hem komen halen een meter of twintig van de middellijn. Daar is 'ie ook van waarde, maar ik zie hem toch liever 'in the box'...![]()
29 jarige speler?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:43 schreef wackmack het volgende:
[..]
Kansloos, weer lekker 15M voor een 29 jarige speler halen. Wie gaat deze vent bedienen van het middenveld??
![]()
![]()
Dit is bij verre na de slechtse optie die ik tot nu toe gezien heb in dit topic.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:45 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Traoré achter de spits. Klaassen tijdelijk spits, en dan een goede spits aantrekken en een middenvelder offeren (klaassen)![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is bij verre na de slechtse optie die ik tot nu toe gezien heb in dit topic.![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is bij verre na de slechtse optie die ik tot nu toe gezien heb in dit topic.
Bedankt![]()
Ach, iedereen heeft recht op zijn mening.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is bij verre na de slechtse optie die ik tot nu toe gezien heb in dit topic.Oh.![]()
Veltman en Sanchez in het centrum, Tete terug en Riedewald als verdedigende middenvelder zou al stukken beter zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Benieuwd of Tete woensdag terugkeert in het elftal.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Veltman en Sanchez in het centrum, Tete terug en Riedewald als verdedigende middenvelder zou al stukken beter zijn.Oh.![]()
Ik denk haast van wel, Bosz zal toch niet blind zijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of Tete woensdag terugkeert in het elftal.
Bovendien lijkt Bazoer nu wel even klaar...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als hij maar niet weer met een 5-3-2 gaat beginnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk haast van wel, Bosz zal toch niet blind zijn
Bovendien lijkt Bazoer nu wel even klaar...Oh.![]()
Hij wilde vastigheden, dan moet je nu niet weer een ander systeem er doorheen gooien, laat iedereen gewoon een paar meter verder inzakken om counters op te vangenquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar niet weer met een 5-3-2 gaat beginnen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Koekoekquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef kasper het volgende:
Op dit moment staan 3 Rotterdamse clubs boven Ajax.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Met de gedachte dat Dijks en Gudelj geblesseerd zijn ga ik uit van:
Onana; Tete - Veltman - Sanchez - Viergever; Riedewald, Klaassen, Bazoer; El Ghazi, Traoré en Younes.![]()
Daarbij leverde dat 5-3-2 alleen kansen op voor PAOKquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wilde vastigheden, dan moet je nu niet weer een ander systeem er doorheen gooien, laat iedereen gewoon een paar meter verder inzakken om counters op te vangen
Oh.![]()
Gudelj is licht geblesseerd volgens mij dus die zal Rostov-uit wel redden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:21 schreef Brammess het volgende:
Met de gedachte dat Dijks en Gudelj geblesseerd zijn ga ik uit van:
Onana; Tete - Veltman - Sanchez - Viergever; Riedewald, Klaassen, Bazoer; El Ghazi, Traoré en Younes.Oh.![]()
Dat kwam doordat Heiko met 70 meter in zijn rug ging spelen, 3 diepe ballen op de spits resulteerde in 3 100% kansen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij leverde dat 5-3-2 alleen kansen op voor PAOK![]()
En omdat het hele elftal onwennig speelde. We creëerden ook nauwelijks wat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat kwam doordat Heiko met 70 meter in zijn rug ging spelen, 3 diepe ballen op de spits resulteerde in 3 100% kansen.
Dus zet dat Rostov maar gewoon vol onder druk.Oh.![]()
https://www.facebook.com/(...)06270135?pnref=story
Wat een vermoeiend figuur zeg, hopelijk legt Overgod wat in zijn contract vast dat zijn Facebook verwijderd wordt als hij komt.![]()
Ga je nog flink gezeik mee krijgen ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:26 schreef Brammess het volgende:
Wat een vermoeiend figuur zeg, hopelijk legt Overgod wat in zijn contract vast dat zijn Facebook verwijderd wordt als hij komt.
Gelukkig gunt Ajax onze spelers altijd transfers.Oh.![]()
ik ben nu de wedstrijd Chievo - Inter het kijken op Eurosport.
de Boer gaat op dezelfde manier verder als bij Ajax
niet om aan te zien.![]()
![]()
Ik ben blij dat ik van dat antivoetbal af ben, dat ga ik dus niet meer opzoeken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:42 schreef KingRadler het volgende:
niet om aan te zien.Oh.![]()
Past mooi in Italië.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:42 schreef KingRadler het volgende:
niet om aan te zien.![]()
Niet inzakken. Gewoon volop druk vooruit, als men terug gaat lopen krijgt de tegenstander juist ruimte om te counteren. Tegen Willem 2 ook dat halfgebakken druk zetten zonder de bal echt te willen afpakken. Dan word je weggeblazen door café elftallen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wilde vastigheden, dan moet je nu niet weer een ander systeem er doorheen gooien, laat iedereen gewoon een paar meter verder inzakken om counters op te vangenCharlie: How's it going in there?
Beter op de bank zitten in 't championshipquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:48 schreef Vermecelli het volgende:
En dat noemt zich Ajacied, rot toch op Siem.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Waarom dat gedweep met ex-spelers die niet haalbaar zijn?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita ipv Gudelj lijkt me dat iedereen dat wel wil.
Anita op 6Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wat een Photoshop talenttwitter:mikeverweji twitterde op zondag 21-08-2016 om 22:37:20#bailey gesignaleerd op schiphol! Transfer naar #Ajax dichtbij! https://t.co/IRopruDmSW reageer retweet
![]()
![]()
Report: NOSquote:Ajax is van plan Jasper Cillessen mee te nemen naar Rusland voor het duel van woensdag in de laatste voorronde van de Champions League tegen Rostov Op de lijst voor de trip staan drie keepers, met naast Cillessen ook Andre Onana en Diederik Boer.
Zondag trainde Cillessen ondanks de onderhandelingen over hem tussen Ajax en FC Barcelona, dat 12 miljoen euro voor de doelman wil betalen, gewoon mee met de selectie van Peter Bosz. Vanwege de interesse van Barça ontbrak de Cillessen zaterdag tijdens het verloren thuisduel met Willem II (1-2). Onana verdedigde het doel van de Amsterdammers en Boer zat op de bank.twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 22-08-2016 om 00:25:45Na overleg op Toekomst heeft #Bosz besloten met #Cillessen naar Rostov te reizen. Kans dat hij woensdag keept groot. Ook Boer en Onana mee. reageer retweet
![]()
De NOS was mike voorquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Report: NOStwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 22-08-2016 om 00:25:45Na overleg op Toekomst heeft #Bosz besloten met #Cillessen naar Rostov te reizen. Kans dat hij woensdag keept groot. Ook Boer en Onana mee. reageer retweet
![]()
![]()
Je zou maar zo'n account maken ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:53 schreef j95 het volgende:
Wat een Photoshop talenttwitter:mikeverweji twitterde op zondag 21-08-2016 om 22:37:20#bailey gesignaleerd op schiphol! Transfer naar #Ajax dichtbij! https://t.co/IRopruDmSW reageer retweet
https://twitter.com/MikeVerweijj ook goed accountjeOh.![]()
Stukje van Mikequote:De kans bestaat dat Jasper Cillessen (27) in afwachting van zijn transfer naar FC Barcelona woensdag tóch keept in de play-off van de Champions League. Peter Bosz neemt morgen drie keepers mee naar Rostov, waar een dag of later het alles-of-niets-duel op het programma staat.
Naast Cillessen stappen Diederik Boer en André Onana in het vliegtuig naar Rusland. Zaterdag was Cillessen door alle transferperikelen niet in staat te keepen tegen Willem II, maar in een gesprek met Bosz zei hij gisteren wel mee te willen en kunnen naar Rostov.
Hoewel er op hoofdlijnen akkoorden zijn over het persoonlijke 5-jarige contract van Cillessen met FC Barcelona en de transfersom die Barça aan Ajax betaalt (ruim 14 miljoen euro), laat de definitieve afronding nog even op zich wachten. En dus kan Cillessen eventueel keepen.![]()
'Krul verlengt contract bij Newcastle met een jaar en wordt verhuurd aan Ajax'
22 augustus 2016 -
De kans dat Tim Krul naar Ajax komt lijkt inmiddels een stuk groter geworden te zijn. Volgens Daily Mail zal Krul zijn contract bij Newcastle United met een jaar verlengen. De Engelse club verzekerd zich daarmee van de transferrechten van de keeper die nog slechts een eenjarig contract heeft. Tegelijkertijd is de club dan bereid hem aan Ajax te verhuren en een deel van het salaris van de keeper van naar verluidt 3,5 miljoen euro te blijven betalen.![]()
Vreemd verhaal.
Eerst werd aangegeven dat Cillessen niet zal keepen omdat het risico op een blessure en daarmee het afketsen van de transfer te groot is en nu wordt overwogen hem toch te laten keepen?
Dat getuigt van wel heel weinig vertrouwen in de tweede en derde keeper.![]()
Klopt, omdat dat niet zo netjes is. En dan kan je het verder ook wel vergeten in België met zo'n slechte naam.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hebben (meen ik) Defour geweigerd nadat hij los kwam door deze zelfde wet
Schijnt trouwens dat die fans van Genk ons al haten maar goed.Oh.![]()
Ik vind het niet eens erg ook dat Gudelj kan spelen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj is licht geblesseerd volgens mij dus die zal Rostov-uit wel redden.![]()
De Inter fans verbazen zich nu alweer over de rare keuzes van FrankOok weer de verdediger als extra spits tactiek lol
https://www.reddit.com/r/(...)is5cwrlh&sh=c31cde48Oh.![]()
Lol!quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Inter fans verbazen zich nu alweer over de rare keuzes van FrankOok weer de verdediger als extra spits tactiek lol
https://www.reddit.com/r/(...)is5cwrlh&sh=c31cde48
Maar Ajax gaat dus weer lekker huren omdat Onana zo'n topper is? Wel raar dat Cilessen toch mee gaat. Het zou toch al rond zijn? Iemand nog een beetje vertrouwen in woensdag?![]()
Wanbeleid? Dan gaat Ajax hem zeker huren. Ze hebben blijkbaar erg veel vertrouwen in Onana. Cilessen speelt dus woensdag zijn laatste wedstrijd.
Beleid zou zijn:
door selecteren op het middenveld
Linksback halen
Al lang een buitenspeler
Balans in de selectie
Enz![]()
Beter een deugdelijke doelman huren, dan een grabbelaar kopen omdat je snel moet schakelen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:18 schreef TheJanitor het volgende:
Krul heeft bijgetekend en is alleen te huur. Doorschakelen dus. Wanbeleid om die te gaan huren.![]()
Liever een jaar Krul huren en dan een goede keeper scouten dan nu binnen een week een keeper aantrekken die niet goed gescout is (Overmars kennende)Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij heeft al meteen een record gepakt. Eerste keer in de geschiedenis dat ze daar nier scoren. Frankgodquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)is5cwrlh&sh=c31cde48![]()
ik vind het ook geen slechte tussenoplossing al is Krul niet echt een keeper voor het spel dat Bosz wil spelenquote:Op maandag 22 augustus 2016 09:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Liever een jaar Krul huren en dan een goede keeper scouten dan nu binnen een week een keeper aantrekken die niet goed gescout is (Overmars kennende)![]()
Ik heb geprobeerd te kijken maar ben toch maar wat anders gaan doenquote:Op maandag 22 augustus 2016 09:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft al meteen een record gepakt. Eerste keer in de geschiedenis dat ze daar nier scoren. Frankgod![]()
Kan hij lekker revalideren bij Ajax. Hij is niet eens meteen inzetbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beter een deugdelijke doelman huren, dan een grabbelaar kopen omdat je snel moet schakelen.![]()
dat is wel een minpuntje inderdaadquote:Op maandag 22 augustus 2016 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan hij lekker revalideren bij Ajax. Hij is niet eens meteen inzetbaar.![]()
Een geblesseerde keeper huren is gewoon bizar slecht beleid. Maar goed. Ajax heeft wel bewezen verstand van zaken te hebben en goede keuzes te maken.![]()
Welke andere opties hebben we? Room? Das wel erg middelmatig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Aldus VI wel, dus ik zie het probleem niet zo. Een van de weinige opties om een keeper met ervaring op topniveau te krijgen die direct inzetbaar is. Anders kom je inderdaad in categorie'tje Room enzo, moet je ook maar afwachten of die de stap kunnen maken. Bovendien betaal je daar nu de hoofdprijs (en nog een beetje) voor.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan hij lekker revalideren bij Ajax. Hij is niet eens meteen inzetbaar.![]()
Dat is inderdaad wel een minpunt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan hij lekker revalideren bij Ajax. Hij is niet eens meteen inzetbaar.
Maar ik ken de alternatieven verder niet. Van Onana was ik nog niet onder de indruk.![]()
Kunnen we misschien weer even ophouden met de fabeltjes hier?http://www.vi.nl/nieuws/k(...)em-ajax-oplossen.htmquote:Ajax hoopt op korte termijn Tim Krul te presenteren als nieuwe doelman. De Amsterdammers willen de 28-jarige Hagenaar voor een seizoen huren van Newcastle United.
Krul, die eind 2015 met het Nederlands elftal in Kazachstan een zware knieblessure opliep, is onlangs medisch fit verklaard. De verwachting is dat hij er direct kan staan. Dat is ook een vereiste van Ajax, aangezien de club André Onana ziet als een veelbelovende keeper voor de lange termijn.![]()
Kijk, dit zijn berichten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we misschien weer even ophouden met de fabeltjes hier?
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)em-ajax-oplossen.htmDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dan is Krul dus een prima optie. Een versterking zelfs, verwacht ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)em-ajax-oplossen.htm![]()
Ik moet zeggen dat ik onana het afgelopen jaar nu niet echt heb zien groeien...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik las gister nog een bericht van Newcastle dat hij nog niet helemaal fit zou zijn, maar goed, hopelijk wel dan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)em-ajax-oplossen.htm'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wat was dit dan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:26 schreef Brammess het volgende:
Wat een vermoeiend figuur zeg, hopelijk legt Overgod wat in zijn contract vast dat zijn Facebook verwijderd wordt als hij komt.![]()
De doelman verdient bij Newcastle een kleine 70.000 euro per week. The Magpies zullen bij de verhuur een deel van dit behoorlijke salaris blijven betalen. Ondertussen moet Ajax ook rekening houden met de interesse van Middlesbrough en het Everton van Ronald Koeman.
Newcastle staat open voor een vertrek van Krul, zij het tijdelijk. De Premier League-degradant heeft vijf keepers in de selectie, en dat is te veel vindt manager Rafael Benitez. De Oranje-international is zelf op de weg terug van een zware knieblessure.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik hoop dat er nog wat gebeurt voor woensdag, PSV lijkt met Ramselaar en Siem uiteindelijk toch weer de beste zaken te hebben gedaan deze zomer... zeker als Willems en Narsingh niet vertrekkenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vind beide geen directe versterkingen en dat is Traore wel, de Zuid-Amerikaanse aankopen lijken me ook geen slechte investering, alleen die Duitser sloeg nergens opquote:Op maandag 22 augustus 2016 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat er nog wat gebeurt voor woensdag, PSV lijkt met Ramselaar en Siem uiteindelijk toch weer de beste zaken te hebben gedaan deze zomer... zeker als Willems en Narsingh niet vertrekken![]()
Onze twee beste 'versterkingen' zijn allebei huur. Das wel een dingetje, want dan ga je er dus vanuit dat zo'n Onana en Dolberg er volgend jaar wel kunnen staan, maar er staat tegelijkertijd wel dit jaar een ander op hun plekkie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind beide geen directe versterkingen en dat is Traore wel, de Zuid-Amerikaanse aankopen lijken me ook geen slechte investering, alleen die Duitser sloeg nergens op
Forum Opties Forumhop: Hop naar: