Mannenfinale genotquote:Op zondag 21 augustus 2016 05:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is nu toch echt ongeveer voorbij
(ook echt een flutdag trouwens)
Flutdag niet, want wel een hele mooie wedstrijd gezien bij de triatlon. Maar daar was het alweer jammer dat het tegelijkertijd met de MTB was (weer die lollerplanning), waardoor ik dat niet helemaal mee kreeg. Verder ook wel een mooie volleybalwedstrijd gezien met Nederland - USA. Maar daarna was het allemaal erg matig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is nu toch echt ongeveer voorbij
(ook echt een flutdag trouwens)
Ik bedoel morgenquote:Op zondag 21 augustus 2016 05:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Flutdag niet, want wel een hele mooie wedstrijd gezien bij de triatlon. Maar daar was het alweer jammer dat het tegelijkertijd met de MTB was (weer die lollerplanning), waardoor ik dat niet helemaal mee kreeg. Verder ook wel een mooie volleybalwedstrijd gezien met Nederland - USA. Maar daarna was het allemaal erg matig.
Oh zo. Ja dat is echt een flopdag. Ik zal er waarschijnlijk heel weinig van zien omdat ik toch niet thuis ben. Maar als ik kijk naar het programma:quote:
Taekwondo is er niet meer, was de laatste dag vandaag. Alleen nog Ritmische Gymnastiek wat je even vergeet, maar daar kijkt ook geen hond naar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh zo. Ja dat is echt een flopdag. Ik zal er waarschijnlijk heel weinig van zien omdat ik toch niet thuis ben. Maar als ik kijk naar het programma:
Worstelen, Taekwondo en BoksenAlleen aardig omdat Fontijn er staat. Marathon die ik niet zo boeiend vindt. Basketbalfinale die waarschijnlijk niet boeiend zal zijn. Volleybal en handbalfinales kunnen nog wel wat worden. MTB is mogelijk nog interessant. Maar overall
![]()
En natuurlijk de sluitingsceremonie die altijd geen hol aan is, maar je alleen wil kijken omdat je nog aan het afkicken bent
Ah ja dat is echt stront omruilen voor schijt als je het mij vraagt. Beide drie keer niks.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Taekwondo is er niet meer, was de laatste dag vandaag. Alleen nog Ritmische Gymnastiek wat je even vergeet, maar daar kijkt ook geen hond naar.
Taekwondo staat bij mij in de middenmoot omdat ik het zelf 2 jaar heb gedaan en ik het dus wel snap, ritmisch vind ik afgezien van lint vreselijk en toch wel het meest waardeloze onderdeel denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja dat is echt stront omruilen voor schijt als je het mij vraagt. Beide drie keer niks.
Judo is wat mij betreft de enige boeiende vechtsport, de rest vind ik meestal of saai of te agressief.quote:
Judo vind ik ook de enige vechtsport die interessant is. Al zijn de nieuwere regels ook niet echt geweldig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Judo is wat mij betreft de enige boeiende vechtsport, de rest vind ik meestal of saai of te agressief.
Ah joh, agressief... is ook maar relatief. Pak er een stream bij en post nu live mee SPT / [MMA] Centraal MMA topic #340 UFC 202: Nate wint I predict deez tingsquote:Op zondag 21 augustus 2016 05:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Judo is wat mij betreft de enige boeiende vechtsport, de rest vind ik meestal of saai of te agressief.
Daar kan ik al helemaal niet naar kijken, ik kom soms wel eens filmpjes tegen waar ze een mooie worp doen die ik kan waarderen maar vervolgens beginnen ze meteen op het hoofd van hun tegenstander te rammen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah joh, agressief... is ook maar relatief. Pak er een stream bij en post nu live mee SPT / [MMA] Centraal MMA topic #340 UFC 202: Nate wint I predict deez tings
Dat klopt al vind ik het zelf nog wel meevallen hoe saai het daar van wordt maar het is jammer dat bekende technieken die jarenlang gebruikt zijn nu niet meer mogen. Ze schijnen bepaalde dingen zoals beenpakken weer terug te willen draaien bij de volgende veranderingen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Judo vind ik ook de enige vechtsport die interessant is. Al zijn de nieuwere regels ook niet echt geweldig.
De straffen waren vroeger inderdaad nog een stuk erger inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Daar kan ik al helemaal niet naar kijken, ik kom soms wel eens filmpjes tegen waar ze een mooie worp doen die ik kan waarderen maar vervolgens beginnen ze meteen op het hoofd van hun tegenstander te rammen.
[..]
Dat klopt al vind ik het zelf nog wel meevallen hoe saai het daar van wordt maar het is jammer dat bekende technieken die jarenlang gebruikt zijn nu niet meer mogen. Ze schijnen bepaalde dingen zoals beenpakken weer terug te willen draaien bij de volgende veranderingen.
De manier waarop straffen nu werken vind ik overigens wel een flinke verbetering over de situatie van een paar jaar gelden.
Gelukkig ging haar schouder het volgens Maarten Tip het snel begevenquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:49 schreef Columbiafan het volgende:
En oja, Zhu Ting, wat een volleybalster
Weinig van de mannen gezien deze Spelen, maar idd zeg, vanaf de service al vlammen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:37 schreef BobW het volgende:
Mannenfinale Brazilië - Italië nu op NPO Sport en BBC2.
Wat een geweld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |