SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
Dit kan niet meer fout nee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:25 schreef PippenScottie het volgende:
Sedoc lult haar alvast in bed.
Goed bezig.
quote:
It's not that great.quote:
Ik heb geen idee. Doen de Borleetjes mee?quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:29 schreef aswesleep het volgende:
Niet eens een voorbeschouwing op de 4*400m op Sporza.
Yep, hebben zelfs kansen op bronsquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Doen de Borleetjes mee?
sowieso 92quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:27 schreef Anonymousz het volgende:
Wanneer was voor het laatst dat Spanje goud won op het atletiek
Een stuk of drie.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Doen de Borleetjes mee?
Ja, das best jammer, anders hadden ze met vier broers kunnen starten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ah daar zijn ze.
Hoeveel focking Borlees zijn er? Ze hebben ook een zus toch?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:31 schreef TheArt het volgende:
Go BotswanaIk hoop op de eerste medaille voor ze.deze Spelen.
Er is een vierde hoor, maar die loopt niet denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, das best jammer, anders hadden ze met vier broers kunnen starten.
Als je de opening van de spelen helemaal gezien hebt, dan zul je haar voorbij hebben zien komen met een vlag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ah daar zijn ze.
Hoeveel focking Borlees zijn er? Ze hebben ook een zus toch?
Die zwemt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:34 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Er is een vierde hoor, maar die loopt niet denk ik.
Dat zou toch wel een enorme verrassing zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:30 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Yep, hebben zelfs kansen op brons
dat is een vrouwquote:
hij is gestopt met zingen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:39 schreef heywoodu het volgende:
Chris Brown weer een medaille
Botswaantje
Altijd, je weet het niet.quote:
Met overslaande stem.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:39 schreef Aguero het volgende:
Sporza commentator dacht even dat ze al derde lagen.
Ze stonden nou eenmaal zo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wat de jury van de actie van de VS vindt
Zodra hij in die eerste bocht echt full-retard achter Merritt aan probeerde te gaan zag je dat aankomenquote:
Zo wat liepen die boven hun stand dan, 3/4 van de racequote:Op zondag 21 augustus 2016 03:40 schreef Redefine het volgende:
Nationale records voor België en Botswana.
Die liepen van goed naar slecht. De eerste twee waren hun toppers.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:40 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Zo wat liepen die boven hun stand dan, 3/4 van de race
Ja, anders hadden ze wel brons gehad denk ik. Zilver was wel onmogelijk geweest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zodra hij in die eerste bocht echt full-retard achter Merritt aan probeerde te gaan zag je dat aankomen![]()
ze is toch een vrouwquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekker hoog stemmetje heeft Caster ook
Kan hij ook niets aan doen dat ie een vrouw is.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan hij ook niets aan doen dat ie een vrouw is.
Dat was ook wel mogelijk geweest als ze ipv een C-loper gewoon Baboloki in hadden kunnen zetten, maar die was geblesseerdquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, anders hadden ze wel brons gehad denk ik. Zilver was wel onmogelijk geweest.
Nee man. Thiam, Braz en die loller10kmquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:44 schreef Redefine het volgende:
Hamblin en Agostino in de top drie uiteraard. Van Niekerk. En Wlodarczyk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Gewoon terecht vind ik.quote:
En nog het goud voor Fontijn, basketbalfinale (en misschien nog een leuke volleybalfinale)quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:45 schreef aswesleep het volgende:
Dit was het al. Morgen nog de marathon (en MTB).
Thiam.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:46 schreef PippenScottie het volgende:
Bolt staat natuurlijk op 1.
Maar dit zou van Niekerk moeten zijn.
Handbalfinale.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En nog het goud voor Fontijn, basketbalfinale (en misschien nog een leuke volleybalfinale)
Blijf eens zitten danquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
HET IS ONGEKEND HIJ LOOPT EN IK LOOP OOK
Laat staan als we terugdenken aan Kim zijn WR en duim en de valpartijen van Nibali en Henao, met daarna de winst van Greg.quote:
Doe maar maandag ofzo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga jullie in de SC ook verblijden met mijn top 10 van de spelen straksDaar zitten jullie natuurlijk allemaal op te wachten.
Dat verdient een eigen topic.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga jullie in de SC ook verblijden met mijn top 10 van de spelen straksDaar zitten jullie natuurlijk allemaal op te wachten.
Nee, zometeen al.quote:
quote:
Wat een snelheid, je lijkt Semenya wel.quote:
Welk hemd Jeroen ook aan heeft, mijn tv trekt hem sowieso vrijwel nooit :pquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:51 schreef DeLuna het volgende:
Jeroen mag wel een ander overhemd aantrekken, dit trekt de tv niet
quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martina of Wevers zouden wat mij betreft de vlag moeten dragen
Iedereen ligt nu schuimbekkend op de grond.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:51 schreef DeLuna het volgende:
Jeroen mag wel een ander overhemd aantrekken, dit trekt de tv niet
Hardop gelachenquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen ligt nu schuimbekkend op de grond.
Ik vond de OS van 1952 wel beter eigenlijk.quote:
Vet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:53 schreef PippenScottie het volgende:
http://losseveter.nl/2007(...)ess-book-met-4x100m/
Dit verhaal kende ik niet. Leuk verhaal wel.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de OS van 1952 wel beter eigenlijk.
42,59 is ook geen verkeerde tijd voor een groepje wat niet echt op getraind wasquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:53 schreef PippenScottie het volgende:
http://losseveter.nl/2007(...)ess-book-met-4x100m/
Dit verhaal kende ik niet. Leuk verhaal wel.
Heb ik helaas weinig van kunnen zien, kon geen vrij krijgenquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarmee wilde ik insinueren dat Joezi waarschijnlijk 2 toernooien in zijn leven heeft gekekenquote:
Hoe oud in de min was je toen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb ik helaas weinig van kunnen zien, kon geen vrij krijgen
29quote:
Wel een beetje een amateur-record.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:59 schreef Redefine het volgende:
Ik heb er nog wel wat meegemaakt. Dit was sowieso wel een van de mooiere. De enige die ik nu als concurrent zou zien was 1996 met het WR van Bailey op de 100 meter en uiteraard die weergaloze race van Johnson op de 200 meter in dat destijds fabelachtige WR
Ja er zijn er nu 100 snellerquote:Op zondag 21 augustus 2016 04:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel een beetje een amateur-record.
Die van 1992 kan ik niet eens gezien hebben dus dat is oneerlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:01 schreef Redefine het volgende:
In principe heb ik ze sinds 1992 gezien. Destijds ook Ellen van Langen live op tv gezien. Maar ik denk dat ik pas de laatste 10 jaar ofzo (bijna) hele toernooien zie bij EK's, WK's en Spelen.
Ach zo heb je altijd weer iemand die meer gezien heeft, omdat die ouder is. En andersom ga jij weer langer dingen nog kunnen zien dan ik he.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van 1992 kan ik niet eens gezien hebben dus dat is oneerlijk.
RIP Redefinequote:Op zondag 21 augustus 2016 04:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach zo heb je altijd weer iemand die meer gezien heeft, omdat die ouder is. En andersom ga jij weer langer dingen nog kunnen zien dan ik he.
Ik hoop het wel jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 04:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach zo heb je altijd weer iemand die meer gezien heeft, omdat die ouder is. En andersom ga jij weer langer dingen nog kunnen zien dan ik he.
quote:
je had het gezien soow ouwe ?quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.quote:
snelste split?quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:24 schreef TheArt het volgende:
Split van Kevin Borlee: 43,67.
Doe dat nou eens individueel man
Mjah , je kan die vergelijking niet helemaal maken, bij deze tijden is men al in beweging op het moment dat men begint te meten terwijl je individueel uit stilstand start natuurlijk ...quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:24 schreef TheArt het volgende:
Split van Kevin Borlee: 43,67.
Doe dat nou eens individueel man
THIAM LUIE TRUT WAT LAAT JE HIER LIGGEN.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:02 schreef Beregd het volgende:
Het niveau van dat hoogspringen bij de vrouwenZe springen gewoon niet hoger dan de zevenkampers.
Wat was de conclusie?quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:28 schreef superniger het volgende:
Prima discussie over Caster Semenya nu bij de BBC.
Tsja... er gingen zo veel mensen over 1.94 in de kwalificatie (meer dan ooit) dat ik dacht dat het wel een leuke finale zou worden. Maar dit niveau is het slechtste in ruim 30 jaar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:02 schreef Beregd het volgende:
Het niveau van dat hoogspringen bij de vrouwenZe springen gewoon niet hoger dan de zevenkampers.
Weersomstandigheden waren gisteravond wel matig (nat en relatief fris).quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja... er gingen zo veel mensen over 1.94 in de kwalificatie (meer dan ooit) dat ik dacht dat het wel een leuke finale zou worden. Maar dit niveau is het slechtste in ruim 30 jaar.
Ik heb die wel gezien. Weet het nog goed, had net mijn luier volgescheten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van 1992 kan ik niet eens gezien hebben dus dat is oneerlijk.
Vergis je je niet een beetje?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:45 schreef Andromache het volgende:
Ze is ongetwijfeld ern heel goede atlete. De tijd zal het leren of haar mooie prestatie voor de medailles blijft meetellen.
Ik ben benieuwd wat Mexicanobakker van deze Guatemalteek vindt, die in 2013 op het WK voor de VS liep en zich niet voor de VS voor Rio kon plaatsen, dus maar voor Guatemala ging lopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA DAAAAAR STAAAAT IE
[ afbeelding ]
GOUD GOUD GOUDquote:
Half procentje kans op een medaille wellicht, als alles helemaal perfect gaat.quote:
quote:
Dat kan ja, want die neemt deel.quote:
Da's wel netjes. Hij heeft ook de 10 gelopen toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan ja, want die neemt deel.
Serieuze kans om de losersvlucht te ontlopen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij zei niet serieuze kans op medaille. Maar gewoon serieuze kans...
Vult u het maar zelf in; ik denk dat hij hele goede kans heeft op het uitlopen van deze marathon
Tram A12 ook al gespot?quote:
Uitlopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij zei niet serieuze kans op medaille. Maar gewoon serieuze kans...
Vult u het maar zelf in; ik denk dat hij hele goede kans heeft op het uitlopen van deze marathon
quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
Is dit nou gewoon de volledige afstand? 42,2 km?
Neequote:Op zondag 21 augustus 2016 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
42,195quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
quote:
Ja, ik hoorde ook al dat er schoenen zijn met extra profiel, regenvoeten dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is er geen safety car? Het regent namelijk
Lul niet, ik zag net iemand staan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:36 schreef marimbondo het volgende:
Al die veiligheidsmannetjes staan ook echt helemaal niets te bewaken, er staat daar 0 publiek
Je weet niet. Ook Brazilië heeft priesters met drankproblemen die geloven dat de wereld binnenkort vergaat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:36 schreef marimbondo het volgende:
Al die veiligheidsmannetjes staan ook echt helemaal niets te bewaken, er staat daar 0 publiek
Gezien vrouwenmarathon is het hard nodigquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:36 schreef marimbondo het volgende:
Dat was zo'n veiligheidsmannetje danquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lul niet, ik zag net iemand staan.
Ik wou net vragen of die Ierse priester ook afgereisd is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet niet. Ook Brazilië heeft priesters met drankproblemen die geloven dat de wereld binnenkort vergaat.
Onderkoffer zeker,quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:38 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Dat was zo'n veiligheidsmannetje dan
Dat bedoel ik, is A. Nageeye stiekem W.A. van Buuren ?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Letterlijk om de 5m staat een soldaat
In 2003 nog een held in Braziliëquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of die Ierse priester ook afgereisd is.
Ze zijn doodsbenauwd dat er weer een gek het parcours op springt. Dat is slechte publiciteit met een paar 100 miljoen TV-kijkers.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, is A. Nageeye stiekem W.A. van Buuren ?
Lange meters heb jij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Letterlijk om de 5m staat een soldaat
Hoe reageerden Bishop, Jozwik en Sharp eigenlijk na afloop?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vergis je je niet een beetje?
Van doping is in deze hele discussie geen sprake he, daar gaat het helemaal niet om
Hier staan er een paar minder ja.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoe reageerden Bishop, Jozwik en Sharp eigenlijk na afloop?
quote:Their youngest daughter Elizabeth died from breathing difficulties at age 10
months in January 2015.
Het regent, dat zijn de Afrikaantjes niet gewendquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Als ze zo doorgaan lopen ze 2:10 hoog..
Had Butter goud kunnen pakken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het regent, dat zijn de Afrikaantjes niet gewend
Sharp:quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoe reageerden Bishop, Jozwik en Sharp eigenlijk na afloop?
En dat is erg?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Als ze zo doorgaan lopen ze 2:10 hoog..
Er is nog kans op KipChoker.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:54 schreef Szura het volgende:
Jammer dat die Pak niet haast.
Dan was het een Pakhaas.
Die de marathon ging rijden?quote:
Jazeker. Net als die vrouw die in Boston de metro namquote:
Volgens mij zit hij gewoon verstopt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:55 schreef TheArt het volgende:
Abdi is er nu echt wel af overigens. Tenminste, ik zie hem niet meer.
Of heeft ie zijn pet afgedaan?
Je hebt gelijk. Hij is natuurlijk ook niet zo groot.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij gewoon verstopt.
Ik vond dit ook nog:quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sharp:
http://www.telegraph.co.u(...)s-women-having-bein/
quote:QT #5: The Other Athletes Did Not Address Intersex Issue
The other athletes in the field that we spoke to did not want to talk about the intersex issue. Tonight was about the 800m final at the Olympics, and even if the hyperandrogenism rules are changed, the results of tonight’s Olympic final will not change. Melissa Bishop, who finished fourth, initially came through the mixed zone full of emotion, with some tears, and did not stop to answer questions. We were told she would come back. We heard from others that when she came back she only talked about her race.
Kate Grace said tonight is not the time to talk about the rules, but spoke how she was excited that athletes were competing clean.
wel benieuwd wie de vlag mag dragenquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat NOS straks persco van ome Maurits live uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |