SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het geluid uitgezet, dat slappe gelul komt mijn strot uit.
Ik schakel nog wel eens naar de Belg of de BBCquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het geluid uitgezet, dat slappe gelul komt mijn strot uit.
Goedenavond.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt nog even in
De Ibiza map ff doorgespit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GoedenachtLekkere muziekjes, Piet
Mzzls.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet helaas weer afhaken. Tijd om te gaan slapen.
Succes nog Piet, tot de volgende keer.
Wat ik draaide of Gup?quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:17 schreef Rafeiro het volgende:
Welk nummer was hier 2 voor?
The chauffeur oid, maar het zat in een film die ik laatst zag, maar welke
Veel plezier.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:33 schreef just me het volgende:
verjaarsfeestje vriendin,hoop dat ze niets buiten gepland heeft
Party tentje erbij?quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:33 schreef just me het volgende:
verjaarsfeestje vriendin,hoop dat ze niets buiten gepland heeft
Ik ga nu checken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:07 schreef tailfox het volgende:
kkan iemand ff checken of ik goed sta ion rooster
ik zal mijn mic wat harder zettenquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:13 schreef Melting het volgende:
Ik hoor een Tailfox.
Maar je klinkt wel onduidelijk.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:22 schreef tailfox het volgende:
ik ben btw weer een ongeleid projetiel. verzoekjes zijn welkom
Verzoekjes in alle genre's?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:22 schreef tailfox het volgende:
ik ben btw weer een ongeleid projetiel. verzoekjes zijn welkom
ik kan alle richtingen op gaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]Joy!
Maar de verbinding lijkt in ieder geval wel stabiel te zijn!
Aye !quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht al; waar is die 3e luisteraar?
Hee man!
Alles goed hier, en daarzo?quote:
Mja, naar omstandigheden goed, lange nacht gehadquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles goed hier, en daarzo?
Loop alleen nog te balen dat ik mijn microfoon niet goed aan het werk krijg in Mixxx.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, naar omstandigheden goed, lange nacht gehadPietje draaide als een god.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:39 schreef Melting het volgende:
Nieuw verzoekje:
Iron Maiden - Phantom of the opera.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:58 schreef Melting het volgende:
Nieuw verzoekje:
Nat King Cole Juno reactor - Mona Lisa overdrive 2.
dit is orginele snelheidquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:17 schreef ToT het volgende:
En nu weer vertraagd?
Of lijkt dat maar omdat het net zo snel was?
bedankt voor het luisterenquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:43 schreef Melting het volgende:
Tail, bedankt voor de muziekjes, maar ik moet afhaken.
Fijne middag.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:43 schreef Melting het volgende:
Tail, bedankt voor de muziekjes, maar ik moet afhaken.
Fijne middag.
mag ik verlengingquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:00 schreef ToT het volgende:
Awwww al weer afgelopen?
Thx voor de tunes, man!
is goedquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Sure, ff opnieuw inroosteren dan maar?
neequote:Op zondag 21 augustus 2016 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En je weet hoe er hier over Blo gedacht wordt?
Hehe okee dan!quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Op bezoek bij de concurrentie, wedstrijd van Amsterdam is afgelast...
Amsterdam gister tegen willem 2quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Op bezoek bij de concurrentie, wedstrijd van Amsterdam is afgelast...
sorry sorry.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
Ik cancel je show, even kijken of Gup weer muziek gaat draaien.Ja dus.
Maar in ieder geval thx voor de tunes so far!!
Ahh okee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja had auto dj aangezet (nouja klaar gezet maar niet aan) want beetje privé shit
is goed.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig.
Na het eten dan, als niemand anders wil?
Mja, 1 richtingsverkeer en dan met 2 lullige balletjes, zo gaat het vaak. Heb de samenvatting nog niet gezien tho. Fey start ook slecht vs heracles, belangrijke goal, maar ook meer geluk dan wijsheid dat ze voor staan nu.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, je kent dat soort wedstrijden maar al te goed...
Was gewoon slappe instelling, daarom ga ik al een tijdje niet meer...quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, 1 richtingsverkeer en dan met 2 lullige balletjes, zo gaat het vaak. Heb de samenvatting nog niet gezien tho. Fey start ook slecht vs heracles, belangrijke goal, maar ook meer geluk dan wijsheid dat ze voor staan nu.
Ik vind bosz ook geen goede trainer voor ajax. Te weinig ervaring.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was gewoon slappe instelling, daarom ga ik al een tijdje niet meer...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
olympische Spelen kijken, o.a.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:13 schreef Melting het volgende:
Heb ik mooi even de tijd om iets te eten te halen uit de keuken.
En wat heb je er nou van geleerd?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:13 schreef ToT het volgende:
Sow, stevig nummertje dit!
Ik ken 1 nummer van deze band, dus ik dacht: laat ik even wat anders proberen!
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Verkeerde remix! Hier was een RUSTIGERE remix van, crap!
Mixen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:20 schreef ToT het volgende:
Als ik wist hoe ik een fade-out in Mixxx kon doen, zou ik dit nummer afkappen en een andere er in gooien.
Hehehe nou dit vind ik ook wel eens lekker hoor, maar ik kan wel op rock overstappen!quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb je je lesje nou nog niet geleerd?
En sinds wanneer ben jij van de rock muziek af?
Het programma heet niet voor niets Mixxx.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:20 schreef ToT het volgende:
Als ik wist hoe ik een fade-out in Mixxx kon doen, zou ik dit nummer afkappen en een andere er in gooien.
Bij mij gaat de BPM dan naar beneden!quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuifje van het kanaal naar beneden, zoals bij elk mixprogramma/mengpaneel...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:26 schreef ToT het volgende:
Ahhh wacht, ik zie nu een knopje Mixer, en dan krijg ik idd wel de volumeknoppen!
Hoi Mad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuifje van het kanaal naar beneden, zoals bij elk mixprogramma/mengpaneel...
Je draaide al die tijd zonder die schuiven?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:26 schreef ToT het volgende:
Ahhh wacht, ik zie nu een knopje Mixer, en dan krijg ik idd wel de volumeknoppen!
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je draaide al die tijd zonder die schuiven?
Ik niet.quote:
In dat nummer net, hoorde je dat niet? Heel diep!quote:
Een bassdrum?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat nummer net, hoorde je dat niet? Heel diep!Of hoe je die grote zware trommel ook wil noemen.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben eerst nog ff bratwurst aan het eten.
Uurtje nog.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij zo welterusten man!En thx voor het luisteren!
6 uur alweer.quote:
Oh jee, was mijn show zo heftig?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
6 uur alweer.
Maar ik ga niet meteen slapen hoor.
Eerst nog wat lezen, om even tot rust te komen.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:03 schreef Melting het volgende:
https://www.essent.nl/con(...)bod/appeltaart.html#
Net even mijn klantennummer ingevuld.
Nee hoor. Dat doe ik bijna elke avond. Even je gedachten uitschakelen. Anders ga ik na liggen denken in bed, en slaap ik nog slechter. En dat terwijl het de laatste tijd redelijk ging.quote:
Ahhh ja okee snap ik!quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat doe ik bijna elke avond. Even je gedachten uitschakelen. Anders ga ik na liggen denken in bed, en slaap ik nog slechter. En dat terwijl het de laatste tijd redelijk ging.
Zo'n maler lijk je me niet...quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat doe ik bijna elke avond. Even je gedachten uitschakelen. Anders ga ik na liggen denken in bed, en slaap ik nog slechter. En dat terwijl het de laatste tijd redelijk ging.
Het is ook niet echt malen.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:10 - 22:00 DJ PP - Zondagavond tunes.
Is dat niet 'malen'?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is ook niet echt malen.
Het is nadenken over de meest onbenullige dingen.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:10 - 22:00 DJ PP - Zondagavond tunes.
Ga je Exodus draaien?quote:
Ah.... ik dacht dat dat was als je over iets na bleef denken. Bij mij is het meestal even en dan skip ik alweer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Malen is denken/piekeren over kleine en grote 'problemen'...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:14 schreef Melting het volgende:
Heb mezelf maar even voor woensdag op het rooster gezet.
Mad --> let op! Classic rock alert.
Dank, maar dan heb ik een BBQ wegens een verjaardag...quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:14 schreef Melting het volgende:
Heb mezelf maar even voor woensdag op het rooster gezet.
Mad --> let op! Classic rock alert.
Is vaak kantoormateriaal. Je zou bij online bankroetveilingen kunnen bekijken?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
Vraagje:
weet iemand van jullie toevallig waar ik een U-bureau kan kopen?
Of wat het kost om iets te laten maken?
Met U-bureau bedoel ik zoiets:
[ afbeelding ]
Je bent een fijnmaler dan...quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... ik dacht dat dat was als je over iets na bleef denken. Bij mij is het meestal even en dan skip ik alweer.
valt er niet iets te fabriceren van Ikeaspul?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
Vraagje:
[ afbeelding ]
Daar is het dan wel weer voor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar dan heb ik een BBQ wegens een verjaardag...
Geen idee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
valt er niet iets te fabriceren van Ikeaspul?
Daar heb ik wel gekeken, maar nog niets gevonden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Is vaak kantoormateriaal. Je zou bij online bankroetveilingen kunnen bekijken?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb ik wel gekeken, maar nog niets gevonden.
Ik kijk even bij een andere veilingsite.
Zelf maken, stukken goedkoper.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
Vraagje:
[ afbeelding ]
Ja, in jouw geval moet je m dan binnen een half uur in elkaar hebben, met dat vorstelijke inkomen van jouquote:
Ben eerder te lui.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, in jouw geval moet je m dan binnen een half uur in elkaar hebben, met dat vorstelijke inkomen van jou
Dank je.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien brengt dit je op een idee http://www.ikeahackers.net/category/hacks/work-station
jaja, wrijf het er maar inquote:
Nog 29,5 jaar...quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
ze zeggen toch.. van een bruiloft komt een bruiloft![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
jaja, wrijf het er maar in
boeket vangen dan maarquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
jaja, wrijf het er maar in
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:26 schreef just me het volgende:
Ik heb vanavond toestemming gekregen van Junior om op de bar te dansen, ik moet alleen wel "de" envelopjes veilig mee terug naar het hotel nemen![]()
welterusten Melting
Heb ik al 'n keer gedaan, heeft ook niet gewerktquote:
komt voor de bakkerquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je Exodus draaien?
Dit is wel één van hun betere cd's:
[ afbeelding ]
* MadMaster weet de locatie en gaat vast camera's installeren...quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:26 schreef just me het volgende:
Ik heb vanavond toestemming gekregen van Junior om op de bar te dansen, ik moet alleen wel "de" envelopjes veilig mee terug naar het hotel nemen![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster weet de locatie en gaat vast camera's installeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |