quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb ik wel gekeken, maar nog niets gevonden.
Ik kijk even bij een andere veilingsite.
Zelf maken, stukken goedkoper.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
Vraagje:
weet iemand van jullie toevallig waar ik een U-bureau kan kopen?
Of wat het kost om iets te laten maken?
Met U-bureau bedoel ik zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, in jouw geval moet je m dan binnen een half uur in elkaar hebben, met dat vorstelijke inkomen van jouquote:
Ben eerder te lui.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, in jouw geval moet je m dan binnen een half uur in elkaar hebben, met dat vorstelijke inkomen van jou
Dank je.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien brengt dit je op een idee http://www.ikeahackers.net/category/hacks/work-station
jaja, wrijf het er maar inquote:
Nog 29,5 jaar...quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
ze zeggen toch.. van een bruiloft komt een bruiloft![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
jaja, wrijf het er maar in
boeket vangen dan maarquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
jaja, wrijf het er maar in
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:26 schreef just me het volgende:
Ik heb vanavond toestemming gekregen van Junior om op de bar te dansen, ik moet alleen wel "de" envelopjes veilig mee terug naar het hotel nemen![]()
welterusten Melting
Heb ik al 'n keer gedaan, heeft ook niet gewerktquote:
komt voor de bakkerquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je Exodus draaien?
Dit is wel één van hun betere cd's:
[ afbeelding ]
* MadMaster weet de locatie en gaat vast camera's installeren...quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:26 schreef just me het volgende:
Ik heb vanavond toestemming gekregen van Junior om op de bar te dansen, ik moet alleen wel "de" envelopjes veilig mee terug naar het hotel nemen![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster weet de locatie en gaat vast camera's installeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |