Ik weet niet wat Peter R van vindt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:40 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoef niet te weten wat Peter RRRR van deze pot vindt.
Hopelijk is dat volgende week ook het gevalquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Je weet dat er iets is misgegaan als Jarchinio Antonia als rechtsback opgesteld staat.
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Dikkequote:
Ja, beetje jammer ditquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
Het gaat nu al enkele minuten over de worsten bij Utrecht. Het niveau is hoog bij FOX.
Niks mis met deze pot. Al genoeg genot gezien in 3 minutenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde dat we opgescheept zitten met deze kutwedstrijd om 12:30 terwijl je om 14:30 kunt kiezen uit Sparta - Go Ahead en FC Utrecht - AZ.
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ja leuk.
Maar Twente gaat dit natuurlijk niet winnen.
Wie moet het gaan doen dan voor Twente?quote:
Groningen is ook niet alles.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie moet het gaan doen dan voor Twente?
Enige voordeel is wel dat Oosterwijk niet in de basis staat.
Klopt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen is ook niet alles.
Unal, Ziyech hebben in theorie voldoende klasse in huis.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie moet het gaan doen dan voor Twente?
Enige voordeel is wel dat Oosterwijk niet in de basis staat.
Ja je zegt het goed: in theorie.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Unal, Ziyech hebben in theorie voldoende klasse in huis.
Unal heb ik vorig jaar regelmatig gezien in de Eerste Divisie.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja je zegt het goed: in theorie.
Unal moet ik ook eerst zien.
Ik ga gewoon Sparta - GAE kijken. Fuck it.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht - Az lijkt mij wel leuk om te kijken maar SParta -Gae ook.
Wat is er leuk aan GAE dan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon Sparta - GAE kijken. Fuck it.
Wat een goalquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Unal heb ik vorig jaar regelmatig gezien in de Eerste Divisie.
Sparta zal het spel uiteraard gaan maken en dat kunnen ze prima, maar GAE heeft ook wel leuke spelers in huis om op de counter te spelen.quote:
En die arme Groningers maar denken dat het niet erger kon dan Erwinquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen Padt, Drost en Van Weert staan op dezelfde opstelling als vorige week.
''Hm, laat ik eens mijn elftal compleet overhoop gooien en kijken wat er dan gebeurt zonder dat ik het goed uitgetest heb''
Ik ook denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon Sparta - GAE kijken. Fuck it.
Na twee wedstrijden op zes punten is nog niet zo bijzonder toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VOlgens mij is het echt lang geleden dat Groningen zo'n slechte competitiestart heeft gehad.
Bedankt, dat was de hint.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na twee wedstrijden op zes punten is nog niet zo bijzonder toch?
Ik zoek het wel even uit voor je, zo ben ik.
Met 0 uit 7 kun je het ook nog makkelijk reddenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VOlgens mij is het echt lang geleden dat Groningen zo'n slechte competitiestart heeft gehad.
Dit is al best oud nieuws.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.koffiepauze.ne(...)derland-lees-verder/
Stijn, heb je een nieuwe hobby?
En een stream en de wc. Ja dan wordt het inderdaad een kwartier later.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ik was net even naar de wc, dus: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja, daar hebben ze in Almelo inderdaad ervaring mee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met 0 uit 7 kun je het ook nog makkelijk redden
Met 9 uit 3 niet. Hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze in Almelo inderdaad ervaring mee.
Ik heb gewonnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, dat was de hint.
Lekker hoor. Vooral goed gevoel ook omdat ze nu wel winnen tegen directe concurrenten onderin. Maar goed, ze gaan nog wel zakken dus dit begin is meer dan welkomquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met 9 uit 3 niet. Hoe voelt dat nou?
Tof. Hoeveel punten hadden ze toen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen.
2002/2003: Dwight Lodeweges was trainer en werd in oktober ontslagen later dat seizoen. Ron Jans volgde hem op.
#Leukefeitjes
Ik vond vorig jaar al dat jullie een team hadden voor het linke rijtje. Alleen Fraser vind ik niet veel. Nu gaat het gebeuren. Groningenquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Vooral goed gevoel ook omdat ze nu wel winnen tegen directe concurrenten onderin. Maar goed, ze gaan nog wel zakken dus dit begin is meer dan welkom
DIt soort statistieken waren op de oude vi.nl site zo makkelijk te achterhalen. rip de oude vi.nl sitequote:Op zondag 21 augustus 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen.
2002/2003: Dwight Lodeweges was trainer en werd in oktober ontslagen later dat seizoen. Ron Jans volgde hem op.
#Leukefeitjes
Jquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIt soort statistieken waren op de oude vi.nl site zo makkelijk te achterhalen. rip de oude vi.nl site
Ja, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIt soort statistieken waren op de oude vi.nl site zo makkelijk te achterhalen. rip de oude vi.nl site
0. Want er waren twee seizoenen in de afgelopen 14 jaar waar er maar één punt werd gehaald maar zoeken naar het echte dieptepunt is leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tof. Hoeveel punten hadden ze toen?
Dit jaar is het team nog beter. Becker erbij, feest compleet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar al dat jullie een team hadden voor het linke rijtje. Alleen Fraser vind ik niet veel. Nu gaat het gebeuren. Groningen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.voetbal.com/we(...)002-2003-spieltag/3/quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0. Want er waren twee seizoenen in de afgelopen 14 jaar waar er maar één punt werd gehaald maar zoeken naar het echte dieptepunt is leuk.
De beste jongen heeft dit seizoen maar geen FOX Sports genomen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:07 schreef hafcfan het volgende:
Paxon heeft nu veel vaseline nodig om dit te verwerken
De meeste records zullen toch nog altijd wel in handen van RBC zijn. Of is dat inmiddels al langer dan 14 jaar geleden?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0. Want er waren twee seizoenen in de afgelopen 14 jaar waar er maar één punt werd gehaald maar zoeken naar het echte dieptepunt is leuk.
RBC is van 2004/05 en 2005/06. Maar hun hoogtijdagen waren van voor mijn tijd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De meeste records zullen toch nog altijd wel in handen van RBC zijn. Of is dat inmiddels al langer dan 14 jaar geleden?
#Kroonprinsquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
RBC heeft 1 bizar goed seizoen gekend in de eredivisie, onder Maaskant
Hij was vorige week analist bij Go Ahead - NEC. Hij was erg kritisch op Go Ahead en prompt na rust scoorden ze twee goals. Dat vond ik leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#Kroonprins
@AFCNiels vindt dit leuk
Bedankt Tom.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:10 schreef tompsv18 het volgende:
Volgende week is het PSV - Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |