Na twee wedstrijden op zes punten is nog niet zo bijzonder toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VOlgens mij is het echt lang geleden dat Groningen zo'n slechte competitiestart heeft gehad.
Bedankt, dat was de hint.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na twee wedstrijden op zes punten is nog niet zo bijzonder toch?
Ik zoek het wel even uit voor je, zo ben ik.
Met 0 uit 7 kun je het ook nog makkelijk reddenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VOlgens mij is het echt lang geleden dat Groningen zo'n slechte competitiestart heeft gehad.
Dit is al best oud nieuws.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.koffiepauze.ne(...)derland-lees-verder/
Stijn, heb je een nieuwe hobby?
En een stream en de wc. Ja dan wordt het inderdaad een kwartier later.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ik was net even naar de wc, dus: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja, daar hebben ze in Almelo inderdaad ervaring mee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met 0 uit 7 kun je het ook nog makkelijk redden
Met 9 uit 3 niet. Hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze in Almelo inderdaad ervaring mee.
Ik heb gewonnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, dat was de hint.
Lekker hoor. Vooral goed gevoel ook omdat ze nu wel winnen tegen directe concurrenten onderin. Maar goed, ze gaan nog wel zakken dus dit begin is meer dan welkomquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met 9 uit 3 niet. Hoe voelt dat nou?
Tof. Hoeveel punten hadden ze toen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen.
2002/2003: Dwight Lodeweges was trainer en werd in oktober ontslagen later dat seizoen. Ron Jans volgde hem op.
#Leukefeitjes
Ik vond vorig jaar al dat jullie een team hadden voor het linke rijtje. Alleen Fraser vind ik niet veel. Nu gaat het gebeuren. Groningenquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Vooral goed gevoel ook omdat ze nu wel winnen tegen directe concurrenten onderin. Maar goed, ze gaan nog wel zakken dus dit begin is meer dan welkom
DIt soort statistieken waren op de oude vi.nl site zo makkelijk te achterhalen. rip de oude vi.nl sitequote:Op zondag 21 augustus 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen.
2002/2003: Dwight Lodeweges was trainer en werd in oktober ontslagen later dat seizoen. Ron Jans volgde hem op.
#Leukefeitjes
Jquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIt soort statistieken waren op de oude vi.nl site zo makkelijk te achterhalen. rip de oude vi.nl site
Ja, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIt soort statistieken waren op de oude vi.nl site zo makkelijk te achterhalen. rip de oude vi.nl site
0. Want er waren twee seizoenen in de afgelopen 14 jaar waar er maar één punt werd gehaald maar zoeken naar het echte dieptepunt is leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tof. Hoeveel punten hadden ze toen?
Dit jaar is het team nog beter. Becker erbij, feest compleet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar al dat jullie een team hadden voor het linke rijtje. Alleen Fraser vind ik niet veel. Nu gaat het gebeuren. Groningen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.voetbal.com/we(...)002-2003-spieltag/3/quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0. Want er waren twee seizoenen in de afgelopen 14 jaar waar er maar één punt werd gehaald maar zoeken naar het echte dieptepunt is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |